Thaisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat viel mij ook op ja, had echt zoiets van wait whut?!
en in welke taal was gale's karoake-ondertiteling eigenlijk?
Echt, ik lag in een scheur van het lachen steeds. Geweldig die sarcasme van Walt met z'n 'Yaaay...' er tussendoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Deze was echt geniaal goed. Die script bespreking bijvoorbeeld classic Breaking Bad.
Klopt, echt geweldig inderdaad. To-taal geen flauw idee waar het heen gaat. Kijk naar vorig seizoen vanaf de eerste aflevering en hoe het werd op gebouwd door de het gehele seizoen naar de denderde climax. Ik verwacht dit seizoen minstens hetzelfde..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het prachtige aan de serie dat ik op dit moment echt geen flauw idee heb waar het verhaal heen gaat... Het enige wat we met redelijke zekerheid kunnen zeggen dat de strop om Walter zijn nek steeds strakker komt te zitten door Hank's onderzoek.
Maar gaat Hank hem nu ook echt daadwerkelijk ontdekken? Zo ja, pakt hij hem op of stopt hij het in de doofpot? Zal Gus het einde van dit seizoen halen? Welke rol zal het andere cartel nog gaan spelen? Ik heb echt geen flauw idee
fixed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:24 schreef Darklight het volgende:
Hank zal hem wel net niet ontdekken, in de laatste scene van het seizoen
Ja, echt super irritant, hij had Debra dood moeten maken op het einde, dat had de hele serie goed gedaan..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:34 schreef outcast_within het volgende:
Dexter word altijd net niet ontdekt.
Dat was gevonden materiaal bij z'n crime-scene.. Ook om te bewijzen aan de kijker van hoe nerd Gale wel niet was..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:18 schreef verminator het volgende:
deze vraag is misschien heel dom, maar waar sloeg dat karaoke filmpje met Gale op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |