abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100486712
Tegen de mensen die het saai of langzaam vinden; dat was in de vorige seizoenen echt niet anders. Het verschil is ( waarschijnlijk ) dat je nu een week moet wachten op de volgende aflevering.

IJzersterke "vader van Malcolm in the middle" weer. :p
pi_100489456
quote:
Haha! Erg leuk gedaan! ^O^
pi_100489724
pi_100490040
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
You know I want you girl, because you're driving me crazy.
pi_100490869
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ ^O^
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 08:40:10 #181
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_100497125

:')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_100502929
ik vermoed dat Hank Walt toch in de smiezen heeft en dat bullshit gok verhaaltje totaal niet geloofd en dat W.W. ook niet aannam. Een detective moet de 'dots' nu toch weten te verbinden: een mysterieuze meth kok, een werkloze scheikunde leraar met genoeg geld voor een carwash, jesse die verbonden is met deze zaak en een geliquideerde nerd die ene W.W. als zijn held bestempelt.

ik weet niet of hank ooit eens een band met jesse en walt op het spoor gekomen is of dat dat steeds ternauwernood voorkomen is? In de camper op de sloop weet ik dat nog wel maar verder?
pi_100506728
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:07 schreef planethugo het volgende:
ik vermoed dat Hank Walt toch in de smiezen heeft en dat bullshit gok verhaaltje totaal niet geloofd en dat W.W. ook niet aannam. Een detective moet de 'dots' nu toch weten te verbinden: een mysterieuze meth kok, een werkloze scheikunde leraar met genoeg geld voor een carwash, jesse die verbonden is met deze zaak en een geliquideerde nerd die ene W.W. als zijn held bestempelt.
Ik had ook even het idee dat Hank iets op het spoor was door zijn blik. Alhoewel het gesprek daarna weer normaal verliep en ik weer het idee kreeg dat alles normaal was.

quote:
ik weet niet of hank ooit eens een band met jesse en walt op het spoor gekomen is of dat dat steeds ternauwernood voorkomen is? In de camper op de sloop weet ik dat nog wel maar verder?
Werd voorkomen. Er is wel een videoopname van Walt en Jesse toen ze een ton van dat spul aan het stelen waren (waarvan de meth blauw wordt). Maar ze hadden maskers op enzo.
pi_100506926
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:48 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik had ook even het idee dat Hank iets op het spoor was door zijn blik. Alhoewel het gesprek daarna weer normaal verliep en ik weer het idee kreeg dat alles normaal was.
Dat vind ik dus zo mooi aan deze serie (en vooral deze aflevering) _O_
pi_100506970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:07 schreef planethugo het volgende:

Heb ik ook wel een beetje, dat Hank er gewoon achterkomt. Maar dat hij er vanwege zijn fysieke staat nog niks aan kan doen en dat Walt en Jesse daardoor de tijd krijgen om het op te lossen. Zoiets. :)

En toch vond ik Walt zijn verhaal over Walt Whitman wel mooi :D Zaten echt zat super-scenes in de laatste aflevering, erg goed!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_100508185
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:48 schreef nikk het volgende:

Werd voorkomen. Er is wel een videoopname van Walt en Jesse toen ze een ton van dat spul aan het stelen waren (waarvan de meth blauw wordt). Maar ze hadden maskers op enzo.
maar er was wel iets met de ouders van jesse en hank maar ook walt ofzoiets. Maar neem idd aan dat Hank niets weet van enige band tussen jesse en walt, anders was het plaatje al eerder in elkaar gevallen
pi_100508354
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:24 schreef planethugo het volgende:

[..]

maar er was wel iets met de ouders van jesse en hank maar ook walt ofzoiets. Maar neem idd aan dat Hank niets weet van enige band tussen jesse en walt, anders was het plaatje al eerder in elkaar gevallen
Hank weet dat Walt wiet kocht bij Jesse. Althans, dat was het excuus van Walt voor het contact met Jesse destijds. Toen Walt en Jesse werden meegenomen naar Mexico (?) door Tuco ging Hank via Jesse op zoek naar Walt (omdat hij vermist werd). En zo kwam hij uit bij de ouders van Jesse, die immers ook nergens te vinden was.
pi_100508430
ah klopt idd, thnx :)
pi_100508433
De connectie van Jesse met de blue-meth is inderdaad ondertussen wel redelijk duidelijk. Dat maakt ook de spanning zo groot, wanneer komt Hank erachter dat Walt de partner is van Jesse? Fantastisch hoor, Hank is net zo'n belangrijk karakter in de serie als Walt en Jesse. Wat een personage :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_100508569
en wat doet hank als ie erachter komt. Hij heeft indirect alles verloren dankzij de capriolen van walt
pi_100509646
Hank is de laatste aflevering stevig vooruit gegaan trouwens.

Van zelf niet kunnen zitten tot vrolijk rondrijden in een rolstoel. Gaat de goede kant op
pi_100510223
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef AffenStrudel het volgende:
Hank is de laatste aflevering stevig vooruit gegaan trouwens.

Van zelf niet kunnen zitten tot vrolijk rondrijden in een rolstoel. Gaat de goede kant op
En Marie was ook ineens veel vrolijker. Ik heb het idee dat we wel een maand of iets dergelijks vooruit zijn gegaan in de serie, als het niet meer is :)
pi_100510499
Zo gek is dat toch niet? Ze kregen bezoek. Als het bezoek weer weg is is het business as usual. Tenzij Hank nu in het blue meth verhaal duikt en dat hem oppept en Marie daardoor ook vrolijker wordt.
pi_100510572
Het is inderdaad een kwestie van tijd tot Hank achter komt dat Walt Heisenberg is, is het niet dit seizoen dan is het wel het volgende seizoen. maar nu denk ik juist omdat Walt zo dicht bij Hank staat dat hij de link niet snel zal 'durven' leggen..
pi_100510694
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef nikk het volgende:
Zo gek is dat toch niet? Ze kregen bezoek. Als het bezoek weer weg is is het business as usual. Tenzij Hank nu in het blue meth verhaal duikt en dat hem oppept en Marie daardoor ook vrolijker wordt.
Keeping up appearances inderdaad. Hopelijk gaat hij zich inderdaad meer richten op de Blue Meth-zaak..
pi_100510738
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef Grimmson het volgende:
maar nu denk ik juist omdat Walt zo dicht bij Hank staat dat hij de link niet snel zal 'durven' leggen..
denk eerder dat ie wel iets vermoedt maar walt nu het testen is. Alle opmerkingen richting walt waren ook zo dubbelzinnig als maar zijn kan. Ook toen Walt met Walt Whitman kwam: 'jij bent ook zo slim he'
pi_100511037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef planethugo het volgende:

[..]

denk eerder dat ie wel iets vermoedt maar walt nu het testen is. Alle opmerkingen richting walt waren ook zo dubbelzinnig als maar zijn kan. Ook toen Walt met Walt Whitman kwam: 'jij bent ook zo slim he'
Ja, hij zal het misschien vermoeden, maar ik denk niet dat hij de link serieus zal nemen... Nog niet dan..
pi_100511353
Plus, hij denkt zijn Heisenberg al gevonden te hebben. Dood dan. :P
pi_100518184

pi_100518259
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef Catkiller het volgende:
Toen Walt buiten stond en belde kreeg hij meteen voicemail, toen hij binnen stond en belde ging de telefoon eerst twee keer over en toen op voicemail? :P
dat viel mij ook op ja, had echt zoiets van wait whut?!
en in welke taal was gale's karoake-ondertiteling eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')