abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100227240
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:58 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ze nemen inderdaad lekker de tijd om characters neer te zetten en verder te verdiepen. Dat is wat Breaking Bad goed maakt.

Mensen die de afgelopen afleveringen saai vonden kunnen beter eoa. actieserie volgen als hun aandachtsspan een briljante serie als Breaking Bad niet toelaat.
Ik vind de karakterontwikkeling en alle mooie, sterk neergezette, actieloze momenten langzaamaan een beetje eentonig worden. Ik vind er weinig samenhang tussen zitten en alles een beetje een verhaal op zich. Dat vind ik steeds storender worden, dus hoop dat er snel dingen (hoeft geen actie maar wel een onverwachte wending te zijn) gaan gebeuren.
Ik zit nu al een tijdje zeer geboeid te kijken maar wel met het gevoel "waarom dan?" . Maar ik twijfel er niet aan dat er weer superdingen gaan gebeuren :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_100230453
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik vind de karakterontwikkeling en alle mooie, sterk neergezette, actieloze momenten langzaamaan een beetje eentonig worden. Ik vind er weinig samenhang tussen zitten en alles een beetje een verhaal op zich. Dat vind ik steeds storender worden, dus hoop dat er snel dingen (hoeft geen actie maar wel een onverwachte wending te zijn) gaan gebeuren.
Ik zit nu al een tijdje zeer geboeid te kijken maar wel met het gevoel "waarom dan?" . Maar ik twijfel er niet aan dat er weer superdingen gaan gebeuren :)
Er zijn nu pas 2 afleveringen geweest waar er 'niet zo veel' in gebeurde, en er zijn er pas 3 van de 13 afleveringen uitgezonden. Ik maak me geen zorgen en stoor me geen seconde. ;)
pi_100231012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:32 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Er zijn nu pas 2 afleveringen geweest waar er 'niet zo veel' in gebeurde, en er zijn er pas 3 van de 13 afleveringen uitgezonden. Ik maak me geen zorgen en stoor me geen seconde. ;)
Ik refereer ook aan de vorige seizoenen (die ik nu herkijk voor wat opfrissing) al die karakterontwikkeling doen ze steeds een beetje op dezelfde manier :)

Maar ik stoor me er ook nog niet aan hoor, hoop alleen dus dat ze snel wat anders gaan doen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_100242693
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:49 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik refereer ook aan de vorige seizoenen (die ik nu herkijk voor wat opfrissing) al die karakterontwikkeling doen ze steeds een beetje op dezelfde manier :)

Maar ik stoor me er ook nog niet aan hoor, hoop alleen dus dat ze snel wat anders gaan doen!
Hoe bedoel je steeds hetzelfde? Vorig seizoen was Jesse in het begin het verlies van z'n vriendin aan het verwerken en nu omdat hij iemand heeft vermoord, en zo te zien ervaart hij dat zwaarder. Hij raakt juist steeds verder in de diarreestroom waar Walter hem in heeft geleid. Walter word steeds baziger, hij heeft dan wel meerdere moorden op z'n geweten maar al die mensen waren half niet zo vriendelijk en onschuldig als Gale was.
pi_100325143
Woah nu moet iedereen die het de vorige paar afleveringen saai vond oppeens actiefilms gaan kijken en vinden we het alleen boeiend als er iemand dood gaat? Fucking hell ik mag wel voor mezelf praten en ik heb alle BB seizoenen in een week gekeken en het is samen met Dexter de beste serie die er momenteel is. Ik vind het tot nu toe gewoon NOG niet zo boeiend that's all. Ik kan alleen niet snel doorkijken naar de volgende aflevering. Nu moet ik wachten en wellicht irriteert dat dan ook een beetje.

De 1ste aflevering was de afsluiting van het vorige seizoen although ik die 10min van skylar op zoek naar Walt zn auto + verplaatsen overbodig vond en dat meer iets vond om tijd te vullen van de aflevering.... en dat hoort naar mijn mening niet in de eerste episode. Maargoed voor de rest vond ik hem wel gaaf met Gus en Mike. Toen had ik tijdens de tweede episode iets meer verwacht dat Walt en Jesse nu langzamerhand op weg gingen naar een nieuw verhaal.... toen gebeurde er echt niks. De derde aflevering begint heel langzaam een kant op te gaan maar het gaat erg traag voor BB begrippen.

Maargoed ik heb alle vertrouwen dat het wel weer erg gaaf wordt. Nieuwe exclusieve imdb trailer is net weer uit: http://www.imdb.com/video/imdb/vi2888866841
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 14:38:09 #156
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_100390566
Kende Breaking Bad helemaal niet en wist dus ook niet dat het al een paar jaar liep.
Het vreemde is ook dat ik de 6x dat ik in Amerika ben geweest (sinds S1 van Breaking Bad) ook nog nooit reclame er voor heb gezien op TV. Terwijl dat hét land is van de tv-series.

Anyway, sinds 2 weken geleden begonnen met kijken en alles in twee weken gezien tot op de laatste aflevering. En dan moet ik nu dus elke week 1 kijken ipv een hele rits achter elkaar.
Maar wat een ontzettend gave serie is dit!! Maandag weer de volgende. :P
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 14:49:39 #157
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100390867
Ik vond het helemaal niet saai en de volgende aflevering belooft sowieso veel actie.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_100457072
Gave aflevering :)
pi_100458957
Ik denk niet dat Jesse doodgaat volgende aflevering :s) .
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:10:36 #160
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_100460975
Ik denk het ook niet. Maar aan de andere kant is dit niet de eerste keer dat Mike iemand mee de woestijn in neemt. In Half-Measures vertelde hij over die man die hij in de woestijn bedreigd had zonder hem te killen, en hij zou die fout niet nog eens maken.
Ik denk dat het met Cartel te maken heeft.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_100461270
pi_100461832
Bwuaaah! Dat was weer gaaf zeg! Wat is Mike toch een baas, met z'n oor, geweldig hoe rustig hij bleef.

Ik denk dat Mike Jesse alleen wakker wilt schudden in de volgende aflevering, niet dood maken. En ik kan niet wachten tot er meer van de kartels in het verhaal komt.

Wel grappig, Gale met z'n zelf gemaakte Major Tom clip, gigantisch nerd.
pi_100463497
Ik ben altijd bang als ik zie dat de 720p versie maar 800mb is, hoe krijgen ze dat voor elkaar.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_100465406
toffe aflevering!!

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:20 schreef epicbeardman het volgende:
Ik ben altijd bang als ik zie dat de 720p versie maar 800mb is, hoe krijgen ze dat voor elkaar.
web-dl ftw
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2011 @ 17:54:51 #165
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_100469745
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef Slurrrrp het volgende:
toffe aflevering!!

[..]

web-dl ftw
Met dezeflde kwailiteit in beeld/geluid is web-dl groter in MB's dan HDTV.
Carpe Libertatem
pi_100471391
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Met dezeflde kwailiteit in beeld/geluid is web-dl groter in MB's dan HDTV.
jaja... bitrate is 2x zo hoog, geen reclame, geen logo's...
pi_100472136
Goede ep! Jesse wordt erg irritant :D

En wazzup met het begin? Gewoon rivaliserende bendes neem ik aan? Gaat nog belangrijk worden iig :)
pi_100472824
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:58 schreef Norrage het volgende:
Goede ep! Jesse wordt erg irritant :D

En wazzup met het begin? Gewoon rivaliserende bendes neem ik aan? Gaat nog belangrijk worden iig :)
Ik vind 'm wel tof zo eigenlijk, het interesseert hem allemaal niets meer. Daarom denk ik dat Mike 'm de volgende ep gaat wakker schudden..

Dat waren gasten van dezelfde kartel als de cousins, omdat Gus nu de productie aan zijn kant van de grens heeft heeft hij de kartelbaas uitgeschakeld, althans, het is een familie business dus hij zal wel vervangen zijn en verdere acties zullen wel volgen, denk ik.. :)
pi_100473994
Hoe weet je dat het dezelfde kartel is, behalve dat het logisch is?
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:09:09 #170
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_100478510
Toen Walt buiten stond en belde kreeg hij meteen voicemail, toen hij binnen stond en belde ging de telefoon eerst twee keer over en toen op voicemail? :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:11:55 #171
202546 Baszh
The Dude abides
pi_100478690
Mooi hoe Jesse zag dat z'n geld weg was het hem helemaal niet kon schelen, om vervolgens met dat mokkel te gaan gamen.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_100478733
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef Baszh het volgende:
Mooi hoe Jesse zag dat z'n geld weg was het hem helemaal niet kon schelen, om vervolgens met dat mokkel te gaan gamen.
Die scene was echt wel zeer top inderdaad :D
pi_100480323
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:37 schreef Norrage het volgende:
Hoe weet je dat het dezelfde kartel is, behalve dat het logisch is?
Previously on Breaking Bad...

De link was snel gelegd. ;)
pi_100480609
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Previously on Breaking Bad...

De link was snel gelegd. ;)
Ahja, ik kijk dat meestal niet :) Wel duidelijk inderdaad.
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2011 @ 22:43:18 #175
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_100484430
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')