Ik vind de karakterontwikkeling en alle mooie, sterk neergezette, actieloze momenten langzaamaan een beetje eentonig worden. Ik vind er weinig samenhang tussen zitten en alles een beetje een verhaal op zich. Dat vind ik steeds storender worden, dus hoop dat er snel dingen (hoeft geen actie maar wel een onverwachte wending te zijn) gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze nemen inderdaad lekker de tijd om characters neer te zetten en verder te verdiepen. Dat is wat Breaking Bad goed maakt.
Mensen die de afgelopen afleveringen saai vonden kunnen beter eoa. actieserie volgen als hun aandachtsspan een briljante serie als Breaking Bad niet toelaat.
Er zijn nu pas 2 afleveringen geweest waar er 'niet zo veel' in gebeurde, en er zijn er pas 3 van de 13 afleveringen uitgezonden. Ik maak me geen zorgen en stoor me geen seconde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind de karakterontwikkeling en alle mooie, sterk neergezette, actieloze momenten langzaamaan een beetje eentonig worden. Ik vind er weinig samenhang tussen zitten en alles een beetje een verhaal op zich. Dat vind ik steeds storender worden, dus hoop dat er snel dingen (hoeft geen actie maar wel een onverwachte wending te zijn) gaan gebeuren.
Ik zit nu al een tijdje zeer geboeid te kijken maar wel met het gevoel "waarom dan?" . Maar ik twijfel er niet aan dat er weer superdingen gaan gebeuren
Ik refereer ook aan de vorige seizoenen (die ik nu herkijk voor wat opfrissing) al die karakterontwikkeling doen ze steeds een beetje op dezelfde manierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:32 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Er zijn nu pas 2 afleveringen geweest waar er 'niet zo veel' in gebeurde, en er zijn er pas 3 van de 13 afleveringen uitgezonden. Ik maak me geen zorgen en stoor me geen seconde.
Hoe bedoel je steeds hetzelfde? Vorig seizoen was Jesse in het begin het verlies van z'n vriendin aan het verwerken en nu omdat hij iemand heeft vermoord, en zo te zien ervaart hij dat zwaarder. Hij raakt juist steeds verder in de diarreestroom waar Walter hem in heeft geleid. Walter word steeds baziger, hij heeft dan wel meerdere moorden op z'n geweten maar al die mensen waren half niet zo vriendelijk en onschuldig als Gale was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik refereer ook aan de vorige seizoenen (die ik nu herkijk voor wat opfrissing) al die karakterontwikkeling doen ze steeds een beetje op dezelfde manier
Maar ik stoor me er ook nog niet aan hoor, hoop alleen dus dat ze snel wat anders gaan doen!
web-dl ftwquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:20 schreef epicbeardman het volgende:
Ik ben altijd bang als ik zie dat de 720p versie maar 800mb is, hoe krijgen ze dat voor elkaar.
jaja... bitrate is 2x zo hoog, geen reclame, geen logo's...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met dezeflde kwailiteit in beeld/geluid is web-dl groter in MB's dan HDTV.
Ik vind 'm wel tof zo eigenlijk, het interesseert hem allemaal niets meer. Daarom denk ik dat Mike 'm de volgende ep gaat wakker schudden..quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:58 schreef Norrage het volgende:
Goede ep! Jesse wordt erg irritant
En wazzup met het begin? Gewoon rivaliserende bendes neem ik aan? Gaat nog belangrijk worden iig
Die scene was echt wel zeer top inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef Baszh het volgende:
Mooi hoe Jesse zag dat z'n geld weg was het hem helemaal niet kon schelen, om vervolgens met dat mokkel te gaan gamen.
Previously on Breaking Bad...quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:37 schreef Norrage het volgende:
Hoe weet je dat het dezelfde kartel is, behalve dat het logisch is?
Ahja, ik kijk dat meestal nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Previously on Breaking Bad...
De link was snel gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |