abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100558687
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:23 schreef verminator het volgende:
mmm, ok. Maar ik dacht aan de kop van Hank te zien dat hij tot een ontdekking of iets dergelijks kwam, maar dat was dus niet het geval.
nee die had gewoon iets van: WTF?! Neeeee

Filmpje staat ook in zijn geheel hier, samen met een promo voor volgende week.

''any new names i should check out?'' :o
pi_100560130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:27 schreef planethugo het volgende:

[..]

nee die had gewoon iets van: WTF?! Neeeee

Filmpje staat ook in zijn geheel hier, samen met een promo voor volgende week.

''any new names i should check out?'' :o

dat zuchtje op t einde _O_
gale ;(
pi_100627007
Ze doen in ieder geval wel moeite bij AMC om de show draaiende te houden voor langere periode, onderhandeling zijn bezig. http://thewrap.com/tv/art(...)-soon-ceo-says-30008
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:48:57 #229
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_100631421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef outcast_within het volgende:
Zo duister zal de serie echt niet worden.
Inderdaad, het draait allemaal om "the family". Dus dat Walt Hank dood zal maken lijkt me erg onwaarschijnlijk. Langzamerhand begint iedereen in het drugsleven van Walt gezogen te worden.

Eerst Skylar en waarschijnlijk wordt Marie er op den duur ook wel in betrokken. Ik verwacht namelijk dat er een reden is dat ze haar weer terug de kleptomane uit laten hangen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_100633433
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Inderdaad, het draait allemaal om "the family". Dus dat Walt Hank dood zal maken lijkt me erg onwaarschijnlijk. Langzamerhand begint iedereen in het drugsleven van Walt gezogen te worden.

Eerst Skylar en waarschijnlijk wordt Marie er op den duur ook wel in betrokken. Ik verwacht namelijk dat er een reden is dat ze haar weer terug de kleptomane uit laten hangen.
De reden is dat haar man tegen iedereen doet alsof het goed gaat. Maar zodra ze alleen zijn hij veranderd in een miserable fuck.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:08:42 #231
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_100635873
Snap ik, maar Skylar werd ook langzaam het criminele circuit ingezogen door de fraude bij het bedrijfje van Ted. Misschien dat de schrijvers het zo ook met Marie gaan doen. Die verhaallijn gaat nog wel verder lijkt me. Misschien pas veel later in het seizoen, maar het komt nog wel terug.
pi_100641860
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Snap ik, maar Skylar werd ook langzaam het criminele circuit ingezogen door de fraude bij het bedrijfje van Ted. Misschien dat de schrijvers het zo ook met Marie gaan doen. Die verhaallijn gaat nog wel verder lijkt me. Misschien pas veel later in het seizoen, maar het komt nog wel terug.
Ik denk dat Skylar ten onder gaat hieraan. Ze loopt nu al te trippen over een fles champagne en hele scripts uit te werken...
pi_100645347
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik denk dat Skylar ten onder gaat hieraan. Ze loopt nu al te trippen over een fles champagne en hele scripts uit te werken...
Volgens mij is het juist deze professionaliteit die ze gaat helpen. Het zal me niet verbazen als dit een groot familiebedrijf gaat worden op lange termijn. Iedereen heeft zo zijn sterke punten en het moet natuurlijk tot in de perfectie geregeld zijn allemaal en daar zorgt Skyler voor. Alles wijst er, wat mij betreft, op dat Walt uiteindelijk de concurrentie zal aangaan met Gus en dat hij het zelf voor het zeggen gaat hebben. :) Maar goed, de charme van deze serie is de onvoorspelbaarheid, dus ik ben benieuwd :) Denk iig niet dat Skyler er aan ten onder zal gaan...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_100647855
quote:
Kurt Sutter: 'Mad Men' Greed Hurting 'Breaking Bad' and 'Walking Dead'

Sons Of Anarchy creator Kurt Sutter stirred up Twitter Thursday morning and it didn’t have anything to do with the Emmy Awards. Sutter makes the compelling case that AMC spent so much money making Matt Weiner happy and renewing Mad Men that it is looking to slash costs everywhere else. Sutter thinks it’s that which has led ultimately, to Frank Darabont being fired from The Walking Dead and all the chatter about Sony’s negotiations with AMC for Breaking Bad not going well (reports of AMC looking to slash costs and episode counts).

Sutter paints a picture that when Darabont saw all the budget cuts AMC was requesting he had a somewhat natural “Um, WTF? We’re your highest rated show ever!” reaction that ultimately led to his ouster. Sutter says he has no quarrel with Matt Weiner but “[I] just hate that Darabont is being demonized. no one has the balls to tell the truth. M[ad]M[en] gutted AMC.”
Ik vind Mad Men best een goede serie en mag gerust nog wel even doorgaan, maar niet als dat ten koste gaat van de kwaliteit van Breaking Bad. En als ze Breaking Bad een korter vijfde (en laatste?) seizoen willen geven dan had Mad Men voor mij helemaal niet terug hoeven te komen.
pi_100648728
Als ze dat flauwe Sons of Anarchy nou eens in de uitverkoop gooien, of beter, gewoon de stekker eruittrekken, hoeven de kwaliteitsseries niet te lijden.
anonieme razernist
pi_100651391
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:16 schreef NoCigar het volgende:
Als ze dat flauwe Sons of Anarchy nou eens in de uitverkoop gooien, of beter, gewoon de stekker eruittrekken, hoeven de kwaliteitsseries niet te lijden.
dat is van FX...

Mad Men vind ik ook 'wel aardig' maar staat bij mij nieteens in de serie top 20. Breaking Bad daarentegen....
pi_100651677
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat is van FX...

Blijft een goed advies.
anonieme razernist
pi_100652591
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:52 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Blijft een goed advies.
sons of anarchy is echt wel de moeite waard imo. Seizoen 1 is nog zo-zo maar seizoen 2 is geweldig, S3 iets minder maar nog steeds goed.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:34:47 #239
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_100653335
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:46 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

Ik vind Mad Men best een goede serie en mag gerust nog wel even doorgaan, maar niet als dat ten koste gaat van de kwaliteit van Breaking Bad. En als ze Breaking Bad een korter vijfde (en laatste?) seizoen willen geven dan had Mad Men voor mij helemaal niet terug hoeven te komen.
Inderdaad. AMC is goed bezig zijn eigen ruiten in te gooien. Voor The Walking Dead is het al praktisch te laat (Frank Darabont was toch de grote drijfveer achter de serie) en hopelijk kan Breaking Bad bij een andere zender ondergebracht worden, anders zie ik het echt somber in.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:32:51 #240
6941 APK
Factual, I think.
pi_100658361
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef planethugo het volgende:

Mad Men vind ik ook 'wel aardig' maar staat bij mij nieteens in de serie top 20. Breaking Bad daarentegen....
Mad Men heeft nu een veel te lange break, gaat moeilijk worden om er weer in te komen volgens mij...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_100736701
morgenochtend voor ik naar werk vertrek weer die makkelijke italiaanse beeldbuis aanslingeren
na vemoeidende eerste werkdag genieten van de nieuwe afl
kan e nu al naar uitkijken
pi_100747624
BREAAAAAAAKING NEWSSSSSSS

quote:
Breaking Bad Renewed for Fifth and Final Season

Breaking Bad fans, prepare for one final fix. A 16 episode-long fix. AMC renewed the critically acclaimed drama for a fifth and final season, the network announced Sunday. The final season will begin in early 2012
16 afleveringen, en begin 2012 al 8-) Goedmakertje voor het wachten voor S4? :P
pi_100747721
cool :) nu al zin erin. En zodadelijk weer een nieuwe ep om van te genieten
<hr>
pi_100748386
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 04:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
BREAAAAAAAKING NEWSSSSSSS

[..]

16 afleveringen, en begin 2012 al 8-) Goedmakertje voor het wachten voor S4? :P
Ah super! :) Ergens wil je dat de serie gewoon nooit eindigt maar het is goed dat ze niet voor het uitmelkende pad kiezen..

Hegh, te weinig tijd om nu de nieuwe aflevering te kijken..
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:54:22 #245
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_100749245
Wel jammer dat seizoen 5 het laatste wordt...
pi_100754282
Ik neem aan dat Walt aan het einde expres probeerde om Hank naar Gus te leiden?

Anders vind ik het enigszins vaag dat hij binnen een minuut van nuchter naar dronken gaat _O-.
pi_100755470
quote:
3s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Wel jammer dat seizoen 5 het laatste wordt...
Waarom? Jij wilt Prison Break taferelen?
pi_100755756
pfff wat een aflevering zeg _O- Mike en Jesse :D zat de hele tijd met een wtf gevoel te kijken, net als dat Jesse dat zelf zat. Dacht eerst vooral dat Mike Jesse maar een hele dag moest meenemen, zodat ie dan tenminste niks stoms kon doen :P maar zo natuurlijk ook mooi.

En die laatste scene, wtf Walt...ik denk toch echt dat hier niet echt een bedoeling achter zat en dat het gewoon dom was...eigenlijk...ik zat hem in ieder geval keihard uit te lachen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:57:58 #249
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_100755815
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:17 schreef LMFAO het volgende:
Ik neem aan dat Walt aan het einde expres probeerde om Hank naar Gus te leiden?

Anders vind ik het enigszins vaag dat hij binnen een minuut van nuchter naar dronken gaat _O-.
Eerder naar zichzelf toe, had ik het idee. Walt is gewoon zo arrogant dat hij het niet kon hebben dat iemand anders de credits voor zijn werk krijgt. Ergens geniet hij van de aandacht.
Ook zal het waarschijnlijk tussen hem en Skyler nooit te lang goed gaan. Je zag al dat hij het niet kon hebben dat zij zich teveel met zijn werk bemoeit.

En ontzettend goed nieuws over het laatste seizoen, of twee laatste seizoenen. Door al het negatieve nieuws rondom AMC begon ik me al een beetje zorgen te maken over met name Breaking Bad, maar het lijkt erop dat de serie op een goede manier afgesloten kan worden.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_100755880
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:57 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Eerder naar zichzelf toe, had ik het idee. Walt is gewoon zo arrogant dat hij het niet kon hebben dat iemand anders de credits voor zijn werk krijgt. Ergens geniet hij van de aandacht.

Precies :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')