ik denk dat walt zich niet over dat gebeuren met ted beneke heen kan zetten.. ook bepaald ze dat hij weer bij hen intrekt door tegen jr. te zeggen dat hij over een paar dagen weer definitief bij ze komt wonenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:57 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Eerder naar zichzelf toe, had ik het idee. Walt is gewoon zo arrogant dat hij het niet kon hebben dat iemand anders de credits voor zijn werk krijgt. Ergens geniet hij van de aandacht.
Ook zal het waarschijnlijk tussen hem en Skyler nooit te lang goed gaan. Je zag al dat hij het niet kon hebben dat zij zich teveel met zijn werk bemoeit.
En ontzettend goed nieuws over het laatste seizoen, of twee laatste seizoenen. Door al het negatieve nieuws rondom AMC begon ik me al een beetje zorgen te maken over met name Breaking Bad, maar het lijkt erop dat de serie op een goede manier afgesloten kan worden.
Dat is juist perfect, de schrijver had dat als idee om het verhaal perfect 'af' te krijgen en dat gaat nu lukken. Het zou juist jammer zijn geweest als je opeens allemaal domme plotwendingen krijgt alleen om het verhaal uit te rekken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Wel jammer dat seizoen 5 het laatste wordt...
Ja door Gus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
Was die aanval op Jesse nou in scene gezet of wat?
er is niet echt een duidelijke rode draad idd, behalve dat walt steeds panischer wordt en jesse ook op het randje balanceerde. Walt krijgt wel een te groot ego, die toen ie ff ging zeggen dat Hank een na-aper gepakt had... dom dom domquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het verhaal toch een beetje op een dood spoor zitten...
Zullen de FIFA11-spelers wel herkennenquote:
Begin 2012 beginnen ze met de productie staat op wiki, dus zal wel weer in de zomer ergens op tv komenquote:Op maandag 15 augustus 2011 04:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
BREAAAAAAAKING NEWSSSSSSS
[..]
16 afleveringen, en begin 2012 alGoedmakertje voor het wachten voor S4?
idd, een uitzenddatum is niet bekend gemaakt, misschien dat amc die 16 afleveringen in 2 seizoenen verdeeld. Ze worden wel allemaal achter elkaar opgenomenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Begin 2012 beginnen ze met de productie staat op wiki, dus zal wel weer in de zomer ergens op tv komen
Mooie aflevering weer.
het leven interesseerde hem niet meer. Hij had een soort wake up call nodig. Nu voelt ie zich belangrijk, een stoere vent, iemand om rekening mee te houden. Hij is toch al iemand die het liefst de stoere vent uit te hangenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Begrijpt iemand wat het doel zou zijn om Jesse een held te laten worden?
Ik denk ook om hem bezig te houden met een 2e baantje. Dan zit hij niet thuis weg te rotten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja, als ie maar bezig is met werk gaat ie tenminste geen domme dingen zeggen, en hoeven ze hem ook niet te vermoorden want dan houdt Walt op...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:15 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik denk ook om hem bezig te houden met een 2e baantje. Dan zit hij niet thuis weg te rotten.
Ik ben een PES-speler, dus ik kende dit nummer niet, dus thanx! En een lekker nummer is hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:58 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Zullen de FIFA11-spelers wel herkennen.
Niet alleen wordt Jesse hierdoor uit zijn zelfdestructieve waas gehaald, ook creeert Gus hiermee een band tussen Jesse en Mike. Waardoor automatisch Walt en Jesse uit elkaar gehaald worden en Gus meer grip op de situatie heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Schenkstroop het volgende:
'wil'quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef sjeppert het volgende:
weer genoten van deze aflevering
Walt wilt gewoon erkenning voor zijn werk
Hij wilt dat Gus gepakt wordt denk ik. maar hoe?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef sjeppert het volgende:
weer genoten van deze aflevering
Walt wilt gewoon erkenning voor zijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |