Het aankopen van een huis is een sport, het verkopen onder druk dat is slopendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:10 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Maar da's toch ook niks nieuws? Is het ooit anders geweest.
Met de kanttekening dat het werkt als dit soort processen je hobby is. Voor veel mensen is het eerder aan te raden om het gewoon te regelen, en dan hun energie in andere dingen te steken
20k 'verdienen' door hard core een jaar lang te onderhandelen, en ondertussen ruzie thuis te krijgen en ontslagen te worden omdat je met je hoofd ergens anders zit, is nou niet echt wijs
Evenwicht is waar het imho om gaat.
PS: dank voor de linkjes per PM, ik check ze even.
Dat zou kunnen als het starters zijn en dan voornamelijk corporatiewoningen , dat levert leuk opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:09 schreef SemperSenseo het volgende:
Wij van WC-eend...
[..]
Bron: elsevier.nl
Tussen de 15- 20% van de Nederlands staat al onder water met hun huis. Dat gaat de komende jaren nog veel meer worden. Voor spaarders een goede ontwikkeling.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:02 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik ken mensen die nu 20% onder water zitten met hun huis, en 20% is echt heel fors. Praat je over tienduizenden euro's.
De cijfers spreken je verhaal tegen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:56 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Tussen de 15- 20% van de Nederlands staat al onder water met hun huis. Dat gaat de komende jaren nog veel meer worden. Voor spaarders een goede ontwikkeling.
Ik heb 60k eigen vermogenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:56 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Tussen de 15- 20% van de Nederlands staat al onder water met hun huis. Dat gaat de komende jaren nog veel meer worden. Voor spaarders een goede ontwikkeling.
Ik voel me ook verloren met mijn spaargeld en mijn hypotheek. Ik zit in een identiteitscrisisquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik heb 60k eigen vermogen
Ik koop een huis van 250k
Ik leen 265k, dewelke ik aanwend voor huis + overdrachtskosten etc.
Ik zet 60k op de bank/deposito/whatever.
Onderwijl los ik niet af, ik zet die centjes die ik spaar (jaarlijkse belastingteruggaaf bijvoorbeeld) netjes bij mijn spaargeld.
Na 3 jaar heb ik 80k eigen vermogen (bank/deposito/whatever)
Het huis is nog 230k waard.
Sta ik nou onder water?
Of ben ik nou spaarder?
Of ben ik een watermakende spaarder?
In de wereld van Censuur is een Afrikaans bolbuikje rijker als een huizenbezitter met hypotheekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik voel me ook verloren met mijn spaargeld en mijn hypotheek. Ik zit in een identiteitscrisis
Waar baseer je die 15-20% op?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:56 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Het Grote Nationale/Globale Dikke Duimen Onderzoek Juli 2011 natuurlijk, door Censuur-152 geschreven.quote:
Ow, dat 15% meer hypotheek op zijn huis heeft dan de waarde, zou best kunnen hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het Grote Nationale/Globale Dikke Duimen Onderzoek Juli 2011 natuurlijk, door Censuur-152 geschreven.
Als ze maar mooi spelen. Dan mag ie zinken ook!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je bent de titanic zonder botsing waarbij het orkest maar door blijft spelen.
De NHG zal blij met zo een falende klant zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik heb 60k eigen vermogen
Ik koop een huis van 250k
Ik leen 265k, dewelke ik aanwend voor huis + overdrachtskosten etc.
Ik zet 60k op de bank/deposito/whatever.
Onderwijl los ik niet af, ik zet die centjes die ik spaar (jaarlijkse belastingteruggaaf bijvoorbeeld) netjes bij mijn spaargeld.
Na 3 jaar heb ik 80k eigen vermogen (bank/deposito/whatever)
Het huis is nog 230k waard.
Sta ik nou onder water?
Of ben ik nou spaarder?
Of ben ik een watermakende spaarder?
Dus paupers met 80,000 euro op de bank (176,000 gulden voor de 4:3 kijkers) zijn nu al ook al falend......?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De NHG zal blij met zo een falende klant zijn
beter zitten op een ton dan op een kratje, denk ik maar... loesert/faalhaasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:48 schreef Scorpie het volgende:
He kut, ik zit op een ton. Nog ff doorsparen dan maar.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
beter zitten op een ton dan op een kratje, denk ik maar... loesert/faalhaas
80.000 op de bank en een ton onderwaarde voor de NHGquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dus paupers met 80,000 euro op de bank (176,000 gulden voor de 4:3 kijkers) zijn nu al ook al falend......?
Begint jouw schaal pas te lopen vanaf een miljoen of zo?
gezakt voor je tafeldiploma? Ik ken moneychangers op Bali die beter kunnen rekenen dan jij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
80.000 op de bank en een ton onderwaarde voor de NHG
Edith, ik zie dat het allemaal wat te moeilijk voor je is. Je begrijpt er helemaal niets van.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:24 schreef Edith Schippers het volgende:
[..]
Nee. Ik kan best een hypotheek van 4 ton krijgen en mijn betalingsverplichtingen voldoen. Dat is toch wel een hoge hypotheek. Jij stelt dat dit soort 'hoge' hypotheken de crisis hebben veroorzaakt, maar het zijn juist de subprime hypotheken (waarbij de balans tussen onderpand en geldlening zoek is) die de crisis hebben veroorzaakt. Een 'hoge' hypotheek is dan ook wat kort door de bochtmaar ik snap wat je bedoelt.
Ontwijken dan maar weer héquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het Grote Nationale/Globale Dikke Duimen Onderzoek Juli 2011 natuurlijk, door Censuur-152 geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |