SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
ow faal topictitel niet aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom net terug uit Turkije, maar die kunnen er ook wat van hoor. Om de 5 meter liggen lasers, boksbeugels, nepkleding etc.![]()
![]()
iemand ervaring met van die draadloze koptelefoons voor in je woonkamer, van chinese webshops? voor wired in-ears is het prima shoppen weet ik, maar is dit de moeite...?voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!![]()
Het is rond 23:00 pas goed donker en dan in de action dichtquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk foto's zien van de zaklamp 'in action'.
De lamp even vergeleken met mijn oude lamp, die al behoorlijk fel is. Op de laagste stand lijkt het al een theelichtje tegen de muur, zal vanavond wat worden.
[ Bericht 3% gewijzigd door monkeybrain op 20-07-2011 15:21:23 ]![]()
Vaag, net solar plantjes besteld bij BIC, 8 stuks. De eerste keer dat ik ze toevoegde aan mijn winkelwagentje waren ze out of stock, vervolgens lukte het wel ze te bestellen, en nu zijn ze weer out of stock....
en de voucher vergeten
[ Bericht 24% gewijzigd door Whiskers op 20-07-2011 15:27:26 ]Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all![]()
hoe install je apps ?
op m'n tablet staat er wel ' android market ' maar kan dat niet open doen :s
en anders heb ik geen toestellen die gekoppeld zijn aan mijn account
ik vrees voor rooting
gaat over dit toestel: http://www.aliexpress.com(...)-10-wholesalers.html![]()
Heb je al braaf eerst zelf gegoogled op 'dropad market' etc?
Aangezien de verkoper beweert dat 'ie 'Google Market' ondersteunt, is daar verhaal halen ook een optie.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zit nu in Istanbul maar hier zie ik alleen nepkleding en iiritante mannetjes die je een restaurant in willen krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:09 schreef Goddelijker het volgende:
Ik kom net terug uit Turkije, maar die kunnen er ook wat van hoor. Om de 5 meter liggen lasers, boksbeugels, nepkleding etc.![]()
Leuk en alles, maar ga dan in het 'FOK!kers op vakantie in Turkije'-topic zitten ofzo.
1. Het verkrijgen van nepspul uit het buitenland dient hier niet besproken te worden
2. Dit gaat over Chinese webshops, niet over straatverkopers in Turkije
*topicpointer in nieuwe deel plaatsen doet*Als fietslamp gebruiken ook. De politie wordt vaak pissed als je geen licht voert, zouden ze ook pissed worden als je overmatig licht voert?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het is rond 23:00 pas goed donker en dan in de action dicht
De lamp even vergeleken met mijn oude lamp, die al behoorlijk fel is. Op de laagste stand lijkt het al een theelichtje tegen de muur, zal vanavond wat worden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ïk heb de OP gelezen maar heb toch nog een vraag±
als ik wil sorteren op Taobao welke schuif moet ik dan gebruiken......in de OP staat een plaatje van deze schuif maar ik krijg dat plaatje helaas niet te zien in zowel Firefox als IE niet.![]()
Mijn 4 paar Brainwavz Alpha zijn binnnen, wat klinken die lekker voor hun geld! Heb ze vergeleken met de Creative EP-630, Creative EP-830 en Sony MDR-XB20EX, en voor mij kwamen de brainwavz alpha toch echt als winnaar uit de bus. Fijn als je weet dat je de EP-830 voor ongeveer 7 keer zoveel geld hebt gekocht!![]()
![]()
Sorry agent, dat is de laagste standquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als fietslamp gebruiken ook. De politie wordt vaak pissed als je geen licht voert, zouden ze ook pissed worden als je overmatig licht voert?![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef Martijn93 het volgende:
ow faal topictitel niet aangepastIk heb 'm al gefixt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
!Truely shocking deal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Nieuwsbrief neverbuy: 25% Off for Shock Electric Baton!
Leuk, een taser als weekly dealquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:40 schreef Elias3 het volgende:
Mijn 4 paar Brainwavz Alpha zijn binnnen, wat klinken die lekker voor hun geld! Heb ze vergeleken met de Creative EP-630, Creative EP-830 en Sony MDR-XB20EX, en voor mij kwamen de brainwavz alpha toch echt als winnaar uit de bus. Fijn als je weet dat je de EP-830 voor ongeveer 7 keer zoveel geld hebt gekocht!![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Herinner me nou niet aan dat filmpjequote:Op woensdag 20 juli 2011 18:38 schreef shiznuts het volgende:
!
[..]
Truely shocking deal.
[..]
[ afbeelding ]Ik was gewoon enorm enthousiast
![]()
![]()
Heeeeuhquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:40 schreef Elias3 het volgende:
Mijn 4 paar Brainwavz Alpha zijn binnnen, wat klinken die lekker voor hun geld! Heb ze vergeleken met de Creative EP-630, Creative EP-830 en Sony MDR-XB20EX, en voor mij kwamen de brainwavz alpha toch echt als winnaar uit de bus. Fijn als je weet dat je de EP-830 voor ongeveer 7 keer zoveel geld hebt gekocht!; dan is het voor mij duidelijk dat het pakketje wat op het postkantoor mijn alphas zijn
volgens de tracking van hongkongpost pas 17de china verlaten?
maar dat zal wel niet helemaal kloppen..
Daarnaast is de china post tracking ( via packagetrackr.com) ook niet meer goed..
ik heb nu 2 pakketjes, die volgens de de site in GUANGZHOU liggen, al een week in huis!
was eerder altijd netjes en keurig op tijd!, dan wist ik al van hee morgen komt de postbode!..
nu kwam het dus als verrassing aan![]()
![]()
idee for een nieuwe TT al is de daalt de dollar nog zo snel de euro achterhaald het hem wel!BAM dit is 3KB![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:53 schreef Loll het volgende:
idee for een nieuwe TT al is de daalt de dollar nog zo snel de euro achterhaald het hem wel!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Nou ja, afgezien van de spelfouten is het natuurlijk niet zo'n heldenpost... eigenlijk stijgt de waarde van de Dollar als valuta zelf alleen maar hè ten opzichte van de Euro. Het aantal Dollars voor je Euro's daalt alleen, omdat de Euro afzwakt.quote:
Maar geen zorgen, ik begrijp de intentie.
Laatste DX bestelling van mij was alweer in 2009.Even goedgemaakt met een sportarmband voor de iPhone
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: