Son, ik heb ook nog niks besteld bij de h&m. *trots op zichzelf is*quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb gisteravond de buit in maat 74 en 80 tot nu toe geteld. Het wordt hoog tijd dat de Hema met hun nieuwe collectie komt anders heb ik al veel te veel om nog meer kleertjes te kunnen verantwoorden
Maar je vond toch ook niks leuk?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goed ik sloot hem dus met:
[..]
Son, ik heb ook nog niks besteld bij de h&m. *trots op zichzelf is*
Nou als ik voor mezelf en Mr.DML was gaan bestellen had ik er vast een warm vest bij gedaan. Zoiets zoek ik nog wel namelijk. En ik had gemist dat er op die ene pinguins staanquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar je vond toch ook niks leuk?
Ik ook niet hoor, niet echt mijn smaak, veel te basic. Vaak hebben ze in de winkel wel veel leuks.
En donkerpaars kan heel goed voor een jongetje! Sowieso diegene die je liet zien, zou ik nooit bij een meisje aandoen om de print.
Ik wou wel die H&M geitenwollensokken in grijs,blauw en bruin, kon ze in mn mandje doen en vervolgens bij de kassa waren ze allemaal uitverkochttoch maar een bezoekje aan de gewone winkel doen
Wolf heeft ze in iedere maat gehad, echt vet schattig
hebben ze hier alquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In de h&m in Leidschendam hadden ze helemaal geen dikke wintervestenHeb alleen een heel basic shirtje en joggingbroekje gescoord.
Mijn hema daar zei dat ze morgen de najaarscollectie binnen krijgen
Owquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hebben ze hier al
zo bijzonder vind ik t niet
nou niets vernieuwends eigenlijk, ze borduren voort op de zomercollectie maar dan wat warmer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Owen dat vertel je ook nu pas
![]()
Kenne gij niet een beetje omschrijven waar we aan moeten denken? Voor jongens vooral
Jammer. Daar was ik niet weg van.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou niets vernieuwends eigenlijk, ze borduren voort op de zomercollectie maar dan wat warmer.
Ik dacht, het is handiger om hier te vragen ipv te googlen op codes die misschien verlopen of nep zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
echt, met die kortingscodes, iedereen kan toch googlen
http://www.google.nl/#scl(...)096&biw=1366&bih=535
Als je bestelling nog niet in behandeling is kun je nog annuleren en opniew bestellenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:03 schreef Vlindur het volgende:
En ik heb met online nooit gedacht aan de kortingscodes
Ik bedoelde juist de wollen sokken dat die niet blijven zitten. Bij de andere sokken zit de ene wel goed en de ander niet...uit t zelfde pakketjequote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou als ik voor mezelf en Mr.DML was gaan bestellen had ik er vast een warm vest bij gedaan. Zoiets zoek ik nog wel namelijk. En ik had gemist dat er op die ene pinguins staan![]()
Maar ik heb gewoon voor niemand iets besteld daar. Je hebt wel gelijk. Ik vond het een beetje saai allemaal. Maar wat basics tussen veel prints is nooit weg denk ik.
Zitten die geitenwollensokken wel goed? Zoals Son ook al zei, de gewone sokken van de h&m blijven totaal niet zitten.
Hmm dan staat 't Isabeau vast ook niet. Nou ja, we zullen zienquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:56 schreef Kleurdoos het volgende:
elin zou t niet staan..die kleur doet r geen goed
ik ben nog wel zoekende naar iets tofs in t appelgroen voor r
Ik vind het zo jammer dat je met cc moet bestellen, die heb ik nl niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:09 schreef MamaPurk het volgende:
Ik zag weer leuke dingen voorbij komen!
Even een vraag, hoe lang duurt het ongeveer voordat een lindex bestelling binnen is? Ik zit toch enorm eraan te denken om daar maar een zooi winterkleren te bestellen voor de meiden, ze hebben echt zoveel leuks!!!
alle pyama's 2 euro..had t ff aangegeven dan had ik er 1 voor je gekochtquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:47 schreef Sandous het volgende:
Heb net geshopt, maar bijna niks gehaald. Heb een sjaaltje van de H&m gehaald.
een jurkje/pyama net als die van kd/mignonne met een voor pop erbij (voor 5 euro, was die van jullie ook 5 of goedkoper). Heb 2 hemas helemaal afgespeurd (amsterdam). maar niet echt wauw kortingen.
en 2 paar sokjes bij de v&d.
thats it
Nja bij de hema werken ze in principe met centrale afprijslijsten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:16 schreef Meimeltje het volgende:
Ja centrum Utrecht ook niet veel afprijzingen volgens mij. Hier in Houten dus wel, maar vanmiddag was ik ook even in Bunnik en daar dus ook bijna allemaal normale prijzen. Raar dat ze niet één lijn trekken.
Ook veel jurkjes hier voor 2,-. Heb wat voor een vriendin die nu is uitgerekend meegenomen
hier gaven ze aan dat ze gewoon mogen afprijzen naar wens als de nieuwe collectie binnenkomt..quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nja bij de hema werken ze in principe met centrale afprijslijsten.
Alles wat daar op staat mag voor die prijs weg de rest niet. Maar dan hou je vaak best veel over aan spullen.
In rijswijk waar k gewerkt heb mochten we ook amper andere dingen erbij hangen. Lag ook aan de rayonmanager. In een ander (veel) kleiner filiaal waar k daarna werkte hadden we een minimagazijn. Dus iedere keer als er sale was gingen we gelijk ruimen, voor lage prijzen. Afprijslijsten keken we eigenlijk niet naar.
Sowieso was er ook een andere rayonmanager gekomen die veel makkelijker was (plus t filiaal liep super dus hij vond alles wel best)
Dus filialen die echt lage prijzen hebben houden zich niet aan de regelsen de filialen die weinig afgeprijsd hebben wel
![]()
(Ik ben natuurlijk wel al ruim een jaar weg bij hema, maar in de 7 jaar dat k er gewerkt heb werkte dat zo, dus vermoed dat dat nog steeds zo is. Correct me if I'm wrong)
Leuke broek trouwens![]()
Jij zegt t wat korter en hoe we het dus in t kleine filiaal deden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier gaven ze aan dat ze gewoon mogen afprijzen naar wens als de nieuwe collectie binnenkomt..
Komen M's pigs in space shirts vandaan, haske betrouwbaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:41 schreef mefke79 het volgende:
Iemand ervaring met deze shop: www.darekidswear.com? Beetje betrouwbaar?
Ze mogen dat omdat ze een franchise-winkel zijn (vertelde ze mijn moeder)quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier gaven ze aan dat ze gewoon mogen afprijzen naar wens als de nieuwe collectie binnenkomt..
ja dat vertelde ik je moeder volgens mij en die enorme vrouw tegen mijquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:24 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Ze mogen dat omdat ze een franchise-winkel zijn (vertelde ze mijn moeder)
Klopt, die was toen 17 euro. Als ik het tegenkom neem ik het voor je mee, ik weet alleen niet wanneer ik ooit weer bij primark of uberhaupt in de stad komquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:27 schreef Kleurdoos het volgende:
En Mignonne, jij had vorig jaar toch dat blauwe manteltje voor A. gekocht bij primark geloof ik?
mocht je zoiets ooit in t donkerbruin tegenkomen, voordat de winter begint, en hij is niet duurder dan 30 eur.
neem je m dan voor me mee in 98/104?
bij hoofddorp zit tegenwoordig ook een primark toch? of is dat ook niet in de buurt voor jou? Mijn geografie van die regio is niet zo optimaalquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ooooh, mja wist dat ie goedkoop was
maar wij hebben hier geen primark dus de kans is groter dat jij er komt
Er is vast wel iets bij te vinden toch! Hier toevallig wel 2 shirtjes die we al hadden en erbij passen. Die hij daar aan heeft is een shirtje van Mexx, van de winter al in de uitverkoop gekocht voor 5,- :en toevallig stond het er wel erg goed bij. Een heel setje aan voor 7,- dus hihi.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:58 schreef As1981 het volgende:
Kwam hier even spieken, maar dat broekje heb ik ook laatst gekocht Meimeltje, volgens mij voor 3 euro ofzo.
Ik ben er alleen achter gekomen dat ik er geen leuke shirtjes op had, maar die combi bij jou is echt leuk. NU moet ik natuurlijk shoppen.
Ach voor volgende week vrijdag staat een shop dag gepland, ik MOET natuurlijk ook nog een nieuwe verjaarsoutfit hebben.
hahah niet in de buurtquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij hoofddorp zit tegenwoordig ook een primark toch? of is dat ook niet in de buurt voor jou? Mijn geografie van die regio is niet zo optimaal![]()
Maar geen punt hoor, ik onthou em en ik laat t je wel weten mocht ik wat vinden.
Lijkt me erg leuk voor haar! Stoer maar meisjesachtig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb deze net voor Isabeau gekocht. Heel anders dan wat ik haar normaal aantrek, maar ik vond het zo leuk! In het echt is hij lichter, meer lila.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe het staat!
Dus je hebt ook een foto??quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef Sorbootje het volgende:
Het kik kid jurkje staat mooi! Toch wel!
Hadden ze dat niet een week eerder kunnen doen....quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:57 schreef DJMomo het volgende:
alleen vandaag geen verzendkosten bij GAP. voor wie groepsorder gemist had.
de code staat bovenaan de site.
Ik ben vestjesfan! Het is lang geleden dat ik iets in zo'n soort kleur (rood/oranje) voor Ivan heb gekocht.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
handig vestje Claudia; ook leuk voor in het najaar als jasje/vestje
je hebt veel blauw/ grijs/ bruin toch? staat Ivan prachtig; maar ben ook heel benieuwd wat zo'n kleur voor hem doet. Kan hij vast goed hebben met zijn blonde lokken!quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben vestjesfan! Het is lang geleden dat ik iets in zo'n soort kleur (rood/oranje) voor Ivan heb gekocht.
Ja die wilde ik er ook nog bij doen, maar kon dus niet aangezien die pas begin aug leverbaar was en de rest eind juli....dan was m'n rest bedrag te laag...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Dit vestje voor Ivan was trouwens maar 4,95 euro.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92665 36001 71 1074 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik overweeg toch ook nog dat uiltjespakje te bestellen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, ik ga even het bestellen van pyjama's bij GAP overwegen.
Ik weet zeker dat de kleur hem leuk staat! Ik heb inderdaad veel blauw voor hem terwijl ik best opensta voor andere kleuren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
je hebt veel blauw/ grijs/ bruin toch? staat Ivan prachtig; maar ben ook heel benieuwd wat zo'n kleur voor hem doet. Kan hij vast goed hebben met zijn blonde lokken!
Haha, ja, het is wel weird. Al vind ik dat Lena nóg meer op mijn lief lijkt dan Ivan. Als vader en dochter bij elkaar zitten dan blijf ik me maar over de gelijkenis verbazen. Ik denk dat je tweede ook véél op Evie gaat lijken.quote:had ik al gezegd dat ik het verbijsterend vind hoeveel Lena op Ivan lijkt? echt OMG!
En ook daarom: Google+!quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:20 schreef Sorbootje het volgende:
ik ben een foto aan het uplaoden van mijn telefoon, maar dat vergt enige oefening. Sorry, ogenblik
ik ben ook zooooo benieuwd naar ons 2e meisje...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, ja, het is wel weird. Al vind ik dat Lena nóg meer op mijn lief lijkt dan Ivan. Als vader en dochter bij elkaar zitten dan blijf ik me maar over de gelijkenis verbazen. Ik denk dat je tweede ook véél op Evie gaat lijken.
vind ik ook! (dat van lena en r paps)quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de kleur hem leuk staat! Ik heb inderdaad veel blauw voor hem terwijl ik best opensta voor andere kleuren.Als er iets in het groen is vind ik dat vaak net geen fijne kleur groen. En rood zie ik niet zoveel.
[..]
Haha, ja, het is wel weird. Al vind ik dat Lena nóg meer op mijn lief lijkt dan Ivan. Als vader en dochter bij elkaar zitten dan blijf ik me maar over de gelijkenis verbazen. Ik denk dat je tweede ook véél op Evie gaat lijken.
ja, balen he... scheelt toch 10 pond!quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:11 schreef wickie het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet een week eerder kunnen doen....
Het pakje wat ik er heb besteld is echt geweldig, maar dat had ik gisteren volgens mij ook al gezegd![]()
Precies hetzelfde hier. Ik kijk gewoon bijna uit naar de bevalling omdat ik dan ons kleintje kan ontmoetenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ben ook zooooo benieuwd naar ons 2e meisje...ze moet nog ff blijven zitten hoor, maar ik ben wel heeeel nieuwsgierig en heb al een soort van heimwee naar dr...
Oké! Dan laat ik hem staanquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:35 schreef Sorbootje het volgende:
Haha vlindur laat maar staan!Ik ben zo aan het klooien.
Ik had hem gewoon even over de romper gedaan die ze al droeg. Zou zelf denk ik felrood kiezen
of groen
Ja eigenlijk wel, maar er zitten van die stomme voetjes aan. Zou ik die er niet gewoon af kunnen knippen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh die moeten jullie gewoon hebben wickie!Eigenlijk voor Mette!
Ja, gewoon omzomen lijkt mij. Misschien kun je de zoom dat aan het voetje vastzit er wel voor gebruiken zodat het niet te kort wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar er zitten van die stomme voedjes aan. Zou ik die er niet gewoon af kunnen knippen?
Ik heb het maar met de creditcard van vriendlief gedaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef DJMomo het volgende:
hehehehe, kinderkamer opgeslopen, claudia? superleuk hoor!
Elin van KD lijkt ook weer een maat over te slaan toch? Mijn mup heeft maat 80 zo'n beetje geskipped. Ik ben benieuwd hoe jongste straks gaat qua groei.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan lijkt maat 92* trouwens vrijwel over te slaan.Nou ja, hij lijkt er in ieder geval maar heel kort in te zitten. En ik maar denken dat het groeien rond deze leeftijd niet meer zo hard gaat.
* Van bovenkleding. Broekjes zitten om een of andere reden nog gigantisch.
hahah, jammer van die quote, wel mooi gevondenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar er zitten van die stomme voetjes aan. Zou ik die er niet gewoon af kunnen knippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |