abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99699098
Goed ik sloot hem dus met:

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb gisteravond de buit in maat 74 en 80 tot nu toe geteld. Het wordt hoog tijd dat de Hema met hun nieuwe collectie komt anders heb ik al veel te veel om nog meer kleertjes te kunnen verantwoorden :')
Son, ik heb ook nog niks besteld bij de h&m. *trots op zichzelf is*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99699174
Goed van ons dml :D

K heb al best veel winterzooi in v&a gekocht. Móet t kind wel gaan groeien anders jen k niks aan alle 86 :')
pi_99699668
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goed ik sloot hem dus met:

[..]

Son, ik heb ook nog niks besteld bij de h&m. *trots op zichzelf is*
Maar je vond toch ook niks leuk?
Ik ook niet hoor, niet echt mijn smaak, veel te basic. Vaak hebben ze in de winkel wel veel leuks.
En donkerpaars kan heel goed voor een jongetje! Sowieso diegene die je liet zien, zou ik nooit bij een meisje aandoen om de print.

Ik wou wel die H&M geitenwollensokken in grijs,blauw en bruin, kon ze in mn mandje doen en vervolgens bij de kassa waren ze allemaal uitverkocht }:| toch maar een bezoekje aan de gewone winkel doen
Wolf heeft ze in iedere maat gehad, echt vet schattig O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99699753
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:04 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar je vond toch ook niks leuk?
Ik ook niet hoor, niet echt mijn smaak, veel te basic. Vaak hebben ze in de winkel wel veel leuks.
En donkerpaars kan heel goed voor een jongetje! Sowieso diegene die je liet zien, zou ik nooit bij een meisje aandoen om de print.

Ik wou wel die H&M geitenwollensokken in grijs,blauw en bruin, kon ze in mn mandje doen en vervolgens bij de kassa waren ze allemaal uitverkocht }:| toch maar een bezoekje aan de gewone winkel doen
Wolf heeft ze in iedere maat gehad, echt vet schattig O+
Nou als ik voor mezelf en Mr.DML was gaan bestellen had ik er vast een warm vest bij gedaan. Zoiets zoek ik nog wel namelijk. En ik had gemist dat er op die ene pinguins staan O+
Maar ik heb gewoon voor niemand iets besteld daar. Je hebt wel gelijk. Ik vond het een beetje saai allemaal. Maar wat basics tussen veel prints is nooit weg denk ik.

Zitten die geitenwollensokken wel goed? Zoals Son ook al zei, de gewone sokken van de h&m blijven totaal niet zitten.
The way you rock'n'roll
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:08:22 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_99699759
Hier blijven dikke sokken niet aan, had vorig jaar ook hele leuke maar na 5 minuten lopen heeft ze pipovoeten en glijden ze gewoon uit.. in de winkel vond ik het voor jongetjes wel tegenvallen ook, naar wat ik zag.. vooral gefluoriceerde sesamstraat shirts, té iel =(
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:50:02 #6
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99700955
ik ben ook ff snel bij de H&M geweest; maar de dingen die online staan waren in de winkel nog maar spaarzaam aanwezig, wel wat andere leuke dingen gezien, maar me ingehouden... 1 broek voor Evie gescoord. (en 2 in bestelling, want dr maat was dr niet meer).

Moet wel eerlijk bekennen dat ik voor Evie en beeb 2.0, 12 artikelen besteld heb... vond voor meiden best veel dingen leuk, en betaalbaar natuurlijk.
En dr is voor Evie dus ook een 2e winterjasje onderweg..
:@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99702471
Zou iemand nog een keer de H&M kortingscodes kunnen geven? :)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99702539
In de h&m in Leidschendam hadden ze helemaal geen dikke wintervesten :N Heb alleen een heel basic shirtje en joggingbroekje gescoord.

Mijn hema daar zei dat ze morgen de najaarscollectie binnen krijgen *O*
The way you rock'n'roll
pi_99702674
echt, met die kortingscodes, iedereen kan toch googlen :D
http://www.google.nl/#scl(...)096&biw=1366&bih=535
pi_99702688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In de h&m in Leidschendam hadden ze helemaal geen dikke wintervesten :N Heb alleen een heel basic shirtje en joggingbroekje gescoord.

Mijn hema daar zei dat ze morgen de najaarscollectie binnen krijgen *O*
hebben ze hier al :+
zo bijzonder vind ik t niet
pi_99702726
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:42 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hebben ze hier al :+
zo bijzonder vind ik t niet
Ow -O- en dat vertel je ook nu pas :P
Kenne gij niet een beetje omschrijven waar we aan moeten denken? Voor jongens vooral ;)
The way you rock'n'roll
pi_99702870

ik word wel warm van die meisjebroek :')
pi_99702900
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ow -O- en dat vertel je ook nu pas :P
Kenne gij niet een beetje omschrijven waar we aan moeten denken? Voor jongens vooral ;)
nou niets vernieuwends eigenlijk, ze borduren voort op de zomercollectie maar dan wat warmer.
pi_99702955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nou niets vernieuwends eigenlijk, ze borduren voort op de zomercollectie maar dan wat warmer.
Jammer. Daar was ik niet weg van.
The way you rock'n'roll
pi_99703135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
echt, met die kortingscodes, iedereen kan toch googlen :D
http://www.google.nl/#scl(...)096&biw=1366&bih=535
Ik dacht, het is handiger om hier te vragen ipv te googlen op codes die misschien verlopen of nep zijn ;)

Maar ik heb ze al gevonden, in het vorige topic:
-1304 voor 5 euro korting
- 8964 voor 25% korting op duurste artikel
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99703411
Ik heb ook geshopt gister in Leeuwarden met @McLaura, ff foto's zoeken

Ik kon het niet laten O+

Pyjama, trui en tshirt voor Rienk

Een vreselijk te fout jumpsuit voor Rienk _O-

Deze online voor B2

en deze voor Rienk O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99703448
En ik heb met online nooit gedacht aan de kortingscodes -O-
pi_99703543
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:03 schreef Vlindur het volgende:
En ik heb met online nooit gedacht aan de kortingscodes -O-
Als je bestelling nog niet in behandeling is kun je nog annuleren en opniew bestellen ;) Of 1 ding annuleren en opnieuw bestellen met die kortingscodes ;)
pi_99704191
Lindex is binnen!
pi_99704445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef bodpa09 het volgende:
Lindex is binnen!
Jeuj *O*
The way you rock'n'roll
pi_99705301
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou als ik voor mezelf en Mr.DML was gaan bestellen had ik er vast een warm vest bij gedaan. Zoiets zoek ik nog wel namelijk. En ik had gemist dat er op die ene pinguins staan O+
Maar ik heb gewoon voor niemand iets besteld daar. Je hebt wel gelijk. Ik vond het een beetje saai allemaal. Maar wat basics tussen veel prints is nooit weg denk ik.

Zitten die geitenwollensokken wel goed? Zoals Son ook al zei, de gewone sokken van de h&m blijven totaal niet zitten.
Ik bedoelde juist de wollen sokken dat die niet blijven zitten. Bij de andere sokken zit de ene wel goed en de ander niet...uit t zelfde pakketje :')
pi_99705442
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef bodpa09 het volgende:
Lindex is binnen!
Jaaaa *O*
Jammer dat vanavond niet doorgaat...
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:14:50 #23
100412 mefke79
komt goed!
pi_99706432
oeoeoe lindex binnen! Juh!

Ik ga eens even wat leuke jumpsuits zoeken. Ze staan Tienus veel leuker dan Driekus destijds (of ik wil Tienus gewoon langer baby houden, dat kan ook...)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99707627
Ik heb deze net voor Isabeau gekocht. Heel anders dan wat ik haar normaal aantrek, maar ik vond het zo leuk! In het echt is hij lichter, meer lila.

Ben benieuwd hoe het staat!
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:53:45 #25
100412 mefke79
komt goed!
pi_99708196
Sorbo, KikKid! ziet er gaaf uit, ben ook benieuwd, maar staat je meisje vast prima.
pi_99708337
elin zou t niet staan..die kleur doet r geen goed :)

ik ben nog wel zoekende naar iets tofs in t appelgroen voor r :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:07:12 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99708801
hmmm de H&M gids valt hier net op de mat :) eens ff kijken of daar nog wat anders in staat wat ik MOET hebben haha ;)
pi_99708926
Ik zag weer leuke dingen voorbij komen!

Even een vraag, hoe lang duurt het ongeveer voordat een lindex bestelling binnen is? Ik zit toch enorm eraan te denken om daar maar een zooi winterkleren te bestellen voor de meiden, ze hebben echt zoveel leuks!!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99709030
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:56 schreef Kleurdoos het volgende:
elin zou t niet staan..die kleur doet r geen goed :)

ik ben nog wel zoekende naar iets tofs in t appelgroen voor r :)
Hmm dan staat 't Isabeau vast ook niet. Nou ja, we zullen zien :D
pi_99709127
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:09 schreef MamaPurk het volgende:
Ik zag weer leuke dingen voorbij komen!

Even een vraag, hoe lang duurt het ongeveer voordat een lindex bestelling binnen is? Ik zit toch enorm eraan te denken om daar maar een zooi winterkleren te bestellen voor de meiden, ze hebben echt zoveel leuks!!!
Ik vind het zo jammer dat je met cc moet bestellen, die heb ik nl niet.

Maar 5-10 werkdagen, en ik zie nog geen winterspul.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_99709221
Wij hebben donderdag besteld en het is vandaag binnen gekomen.
pi_99709327
Wow dat is heel snel! Dank :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:47:09 #33
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_99710694
Heb net geshopt, maar bijna niks gehaald. Heb een sjaaltje van de H&m gehaald.

een jurkje/pyama net als die van kd/mignonne met een voor pop erbij (voor 5 euro, was die van jullie ook 5 of goedkoper). Heb 2 hemas helemaal afgespeurd (amsterdam). maar niet echt wauw kortingen.

en 2 paar sokjes bij de v&d.

thats it ;(
pi_99711290
Sandous, hier waren die pyjama's 3,-.
Heb tot nu toe bijna elke dag wel wat bij de Hema gehaald, ze hingen steeds weer wat nieuws erbij :D

Nu ook bijv 3 van deze broekjes, in het grijs en 2x blauw (verschillende maten), 2 euro ipv 13,-.
Niet zo'n leuke foto (Dyon is beetje ziek), maar gaat om het idee ;):
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:05:57 #35
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_99711823
Wat een superbroekjes!!! heerlijk, heb ze vandaag ook ff in mn hand gehad (niet afgeprijsd)

Nee hier is de reclame nog niks, wilde ook maillots halen (al niet in de aanbieding, zelfs daarvan hadden ze niks, alleen witte en roza). en verder veel 5 euro en jurkjes zijn hier nog 9 euro.

Shirtjes zonder prints enzo 3 euro.
(dan heb ik t over centrum amsterdam).
pi_99712305
Ja centrum Utrecht ook niet veel afprijzingen volgens mij. Hier in Houten dus wel, maar vanmiddag was ik ook even in Bunnik en daar dus ook bijna allemaal normale prijzen. Raar dat ze niet één lijn trekken.
Ook veel jurkjes hier voor 2,-. Heb wat voor een vriendin die nu is uitgerekend meegenomen ;)
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:27:43 #37
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_99715012
zijn beeb/newborn spulletjes ook afgeprijsd (of bij KD) haha. (de unisex) dan wil ik er zeker wel wat.

Ik zie net dat dat pyamaatje 128 is, en ze eeft 98, waar was ik met mn ogen pff
pi_99716199
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:47 schreef Sandous het volgende:
Heb net geshopt, maar bijna niks gehaald. Heb een sjaaltje van de H&m gehaald.

een jurkje/pyama net als die van kd/mignonne met een voor pop erbij (voor 5 euro, was die van jullie ook 5 of goedkoper). Heb 2 hemas helemaal afgespeurd (amsterdam). maar niet echt wauw kortingen.

en 2 paar sokjes bij de v&d.

thats it ;(
alle pyama's 2 euro..had t ff aangegeven dan had ik er 1 voor je gekocht
pi_99717055
ik koop echt nooit meer wat bij de wibra, maar gisteren heb ik toch echt een par leuke dingen voor haar gevonden (sale!)

deze was maar 2 euro, en leuk dat ie is O+

pi_99717306
schetig ja KD O+

en Lindex kon tegenwoordig ook met paypal toch? En bij poppedein was het er steeds met een dag of 2/3, heel snel vond ik. Sneller dan H&M over het algemeen :+
:)
pi_99717822
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:16 schreef Meimeltje het volgende:
Ja centrum Utrecht ook niet veel afprijzingen volgens mij. Hier in Houten dus wel, maar vanmiddag was ik ook even in Bunnik en daar dus ook bijna allemaal normale prijzen. Raar dat ze niet één lijn trekken.
Ook veel jurkjes hier voor 2,-. Heb wat voor een vriendin die nu is uitgerekend meegenomen ;)
Nja bij de hema werken ze in principe met centrale afprijslijsten.
Alles wat daar op staat mag voor die prijs weg de rest niet. Maar dan hou je vaak best veel over aan spullen.
In rijswijk waar k gewerkt heb mochten we ook amper andere dingen erbij hangen. Lag ook aan de rayonmanager. In een ander (veel) kleiner filiaal waar k daarna werkte hadden we een minimagazijn. Dus iedere keer als er sale was gingen we gelijk ruimen, voor lage prijzen. Afprijslijsten keken we eigenlijk niet naar.
Sowieso was er ook een andere rayonmanager gekomen die veel makkelijker was (plus t filiaal liep super dus hij vond alles wel best)

Dus filialen die echt lage prijzen hebben houden zich niet aan de regels :P en de filialen die weinig afgeprijsd hebben wel :P

(Ik ben natuurlijk wel al ruim een jaar weg bij hema, maar in de 7 jaar dat k er gewerkt heb werkte dat zo, dus vermoed dat dat nog steeds zo is. Correct me if I'm wrong ;))

Leuke broek trouwens :D
pi_99717946
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:35 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Nja bij de hema werken ze in principe met centrale afprijslijsten.
Alles wat daar op staat mag voor die prijs weg de rest niet. Maar dan hou je vaak best veel over aan spullen.
In rijswijk waar k gewerkt heb mochten we ook amper andere dingen erbij hangen. Lag ook aan de rayonmanager. In een ander (veel) kleiner filiaal waar k daarna werkte hadden we een minimagazijn. Dus iedere keer als er sale was gingen we gelijk ruimen, voor lage prijzen. Afprijslijsten keken we eigenlijk niet naar.
Sowieso was er ook een andere rayonmanager gekomen die veel makkelijker was (plus t filiaal liep super dus hij vond alles wel best)

Dus filialen die echt lage prijzen hebben houden zich niet aan de regels :P en de filialen die weinig afgeprijsd hebben wel :P

(Ik ben natuurlijk wel al ruim een jaar weg bij hema, maar in de 7 jaar dat k er gewerkt heb werkte dat zo, dus vermoed dat dat nog steeds zo is. Correct me if I'm wrong ;))

Leuke broek trouwens :D
hier gaven ze aan dat ze gewoon mogen afprijzen naar wens als de nieuwe collectie binnenkomt..
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:41:29 #43
100412 mefke79
komt goed!
pi_99718056
Iemand ervaring met deze shop: www.darekidswear.com? Beetje betrouwbaar?
pi_99718298
Ja hoor, vorig jaar al Ryans Takkoda shirts daar gekocht, prima shop.
pi_99718456
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hier gaven ze aan dat ze gewoon mogen afprijzen naar wens als de nieuwe collectie binnenkomt..
Jij zegt t wat korter en hoe we het dus in t kleine filiaal deden.
En dat ligt ook aan de rayonmanager. De oude had zoiets van regels xijn regels, terwijl de andere dus zoiets had van in t magazijn verkoop je niks :)
pi_99718800
Kwam hier even spieken, maar dat broekje heb ik ook laatst gekocht Meimeltje, volgens mij voor 3 euro ofzo.
Ik ben er alleen achter gekomen dat ik er geen leuke shirtjes op had, maar die combi bij jou is echt leuk. NU moet ik natuurlijk shoppen.

Ach voor volgende week vrijdag staat een shop dag gepland, ik MOET natuurlijk ook nog een nieuwe verjaarsoutfit hebben.
pi_99718819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:41 schreef mefke79 het volgende:
Iemand ervaring met deze shop: www.darekidswear.com? Beetje betrouwbaar?
Komen M's pigs in space shirts vandaan, haske betrouwbaar.
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:19:30 #48
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99719734
hier bij de hema ook niet zoveel sale hoor... het is gebleven bij de 5 euro broekjes en 3 euro shirtjes van een maand geleden ofzo.. best jammer!
@meimeltje; tof broekje is dat joh!!
pi_99719993
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ze mogen dat omdat ze een franchise-winkel zijn (vertelde ze mijn moeder)
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_99720088
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:24 schreef Kaarr het volgende:

[..]

Ze mogen dat omdat ze een franchise-winkel zijn (vertelde ze mijn moeder)
ja dat vertelde ik je moeder volgens mij en die enorme vrouw tegen mij :+
pi_99720135
En Mignonne, jij had vorig jaar toch dat blauwe manteltje voor A. gekocht bij primark geloof ik?

mocht je zoiets ooit in t donkerbruin tegenkomen, voordat de winter begint, en hij is niet duurder dan 30 eur.
neem je m dan voor me mee in 98/104?
pi_99720265
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:27 schreef Kleurdoos het volgende:
En Mignonne, jij had vorig jaar toch dat blauwe manteltje voor A. gekocht bij primark geloof ik?

mocht je zoiets ooit in t donkerbruin tegenkomen, voordat de winter begint, en hij is niet duurder dan 30 eur.
neem je m dan voor me mee in 98/104?
Klopt, die was toen 17 euro. Als ik het tegenkom neem ik het voor je mee, ik weet alleen niet wanneer ik ooit weer bij primark of uberhaupt in de stad kom :P maar ik sla em op in mn gedachte :)
pi_99720466
ooooh, mja wist dat ie goedkoop was :)
maar wij hebben hier geen primark dus de kans is groter dat jij er komt :P
pi_99720538
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ooooh, mja wist dat ie goedkoop was :)
maar wij hebben hier geen primark dus de kans is groter dat jij er komt :P
bij hoofddorp zit tegenwoordig ook een primark toch? of is dat ook niet in de buurt voor jou? Mijn geografie van die regio is niet zo optimaal :')

Maar geen punt hoor, ik onthou em en ik laat t je wel weten mocht ik wat vinden.
pi_99720662
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:58 schreef As1981 het volgende:
Kwam hier even spieken, maar dat broekje heb ik ook laatst gekocht Meimeltje, volgens mij voor 3 euro ofzo.
Ik ben er alleen achter gekomen dat ik er geen leuke shirtjes op had, maar die combi bij jou is echt leuk. NU moet ik natuurlijk shoppen.

Ach voor volgende week vrijdag staat een shop dag gepland, ik MOET natuurlijk ook nog een nieuwe verjaarsoutfit hebben.
Er is vast wel iets bij te vinden toch! Hier toevallig wel 2 shirtjes die we al hadden en erbij passen. Die hij daar aan heeft is een shirtje van Mexx, van de winter al in de uitverkoop gekocht voor 5,- :en toevallig stond het er wel erg goed bij. Een heel setje aan voor 7,- dus hihi.
pi_99720774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:36 schreef mignonne het volgende:

[..]

bij hoofddorp zit tegenwoordig ook een primark toch? of is dat ook niet in de buurt voor jou? Mijn geografie van die regio is niet zo optimaal :')

Maar geen punt hoor, ik onthou em en ik laat t je wel weten mocht ik wat vinden.
hahah niet in de buurt :P
maar ga t maar onthouden \o/
pi_99720813
Elin O+ Wat een lief jurkje!! Ik blijf het echt zo'n schattig meisje vinden, zo'n meisje had ik er ook wel bij willen hebben :@ (maar er zal geen 3e komen ;)).
pi_99721545
alleen vandaag geen verzendkosten bij GAP. voor wie groepsorder gemist had.
de code staat bovenaan de site.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_99721871
Het kik kid jurkje staat mooi! Toch wel!
pi_99721910
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb deze net voor Isabeau gekocht. Heel anders dan wat ik haar normaal aantrek, maar ik vond het zo leuk! In het echt is hij lichter, meer lila.

[ afbeelding ]

Ben benieuwd hoe het staat!
Lijkt me erg leuk voor haar! Stoer maar meisjesachtig.

Ik kan er niks aan doen, ik vind die ster zó fout. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99721986
hahaha die vind ik juist leuk!
pi_99722128
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef Sorbootje het volgende:
Het kik kid jurkje staat mooi! Toch wel!
Dus je hebt ook een foto?? ;)
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:09:40 #63
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99722176
idd dat wilde ik ook net roepen; fottttoo!!!

(vind het ook wel een jurkje voor Evie eigenlijk)
pi_99722260
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:57 schreef DJMomo het volgende:
alleen vandaag geen verzendkosten bij GAP. voor wie groepsorder gemist had.
de code staat bovenaan de site.
Hadden ze dat niet een week eerder kunnen doen....

Het pakje wat ik er heb besteld is echt geweldig, maar dat had ik gisteren volgens mij ook al gezegd :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99722327
Dit vestje voor Ivan was trouwens maar 4,95 euro. :D

pi_99722357
Hm, ik ga even het bestellen van pyjama's bij GAP overwegen.
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:13:14 #67
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99722373
handig vestje Claudia; ook leuk voor in het najaar als jasje/vestje ;)
pi_99722412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
handig vestje Claudia; ook leuk voor in het najaar als jasje/vestje ;)
Ik ben vestjesfan! Het is lang geleden dat ik iets in zo'n soort kleur (rood/oranje) voor Ivan heb gekocht.
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:15:34 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99722502
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben vestjesfan! Het is lang geleden dat ik iets in zo'n soort kleur (rood/oranje) voor Ivan heb gekocht.
je hebt veel blauw/ grijs/ bruin toch? staat Ivan prachtig; maar ben ook heel benieuwd wat zo'n kleur voor hem doet. Kan hij vast goed hebben met zijn blonde lokken!
had ik al gezegd dat ik het verbijsterend vind hoeveel Lena op Ivan lijkt? echt OMG!
pi_99722561
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Dit vestje voor Ivan was trouwens maar 4,95 euro. :D

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92665 36001 71 1074 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja die wilde ik er ook nog bij doen, maar kon dus niet aangezien die pas begin aug leverbaar was en de rest eind juli....dan was m'n rest bedrag te laag...

Ik kan natuurlijk wel opnieuw ene bestelling plaatsen, de rest is nu in behandeling en met de codes betaald ik toch geen extra verzendkosten :P ;) Maarja dan moet ik natuurlijk wel nog wat erbij bestellen. Is het minimumbedrag nog steeds 18,-?
pi_99722582
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, ik ga even het bestellen van pyjama's bij GAP overwegen.
Ik overweeg toch ook nog dat uiltjespakje te bestellen...
Mijn Kleertjes.com bestelling met de leuke Imps&Elfs pakjes heb ik moeten cancelen omdat ze niet meer leverbaar waren. Dus dan kan ik toch weer wat anders bestellen..
pi_99722679
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:15 schreef Beessie-Jen het volgende:

je hebt veel blauw/ grijs/ bruin toch? staat Ivan prachtig; maar ben ook heel benieuwd wat zo'n kleur voor hem doet. Kan hij vast goed hebben met zijn blonde lokken!
Ik weet zeker dat de kleur hem leuk staat! Ik heb inderdaad veel blauw voor hem terwijl ik best opensta voor andere kleuren. :+ Als er iets in het groen is vind ik dat vaak net geen fijne kleur groen. En rood zie ik niet zoveel.

quote:
had ik al gezegd dat ik het verbijsterend vind hoeveel Lena op Ivan lijkt? echt OMG!
Haha, ja, het is wel weird. Al vind ik dat Lena nóg meer op mijn lief lijkt dan Ivan. Als vader en dochter bij elkaar zitten dan blijf ik me maar over de gelijkenis verbazen. Ik denk dat je tweede ook véél op Evie gaat lijken.
pi_99722801
ik ben een foto aan het uplaoden van mijn telefoon, maar dat vergt enige oefening. Sorry, ogenblik
pi_99722837
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:20 schreef Sorbootje het volgende:
ik ben een foto aan het uplaoden van mijn telefoon, maar dat vergt enige oefening. Sorry, ogenblik
En ook daarom: Google+! *O*
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:21:39 #75
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99722848
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:

Haha, ja, het is wel weird. Al vind ik dat Lena nóg meer op mijn lief lijkt dan Ivan. Als vader en dochter bij elkaar zitten dan blijf ik me maar over de gelijkenis verbazen. Ik denk dat je tweede ook véél op Evie gaat lijken.
ik ben ook zooooo benieuwd naar ons 2e meisje... ;) ze moet nog ff blijven zitten hoor, maar ik ben wel heeeel nieuwsgierig en heb al een soort van heimwee naar dr...
pi_99723048
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat de kleur hem leuk staat! Ik heb inderdaad veel blauw voor hem terwijl ik best opensta voor andere kleuren. :+ Als er iets in het groen is vind ik dat vaak net geen fijne kleur groen. En rood zie ik niet zoveel.

[..]

vind ik ook! (dat van lena en r paps)
en BJ, jij maakt vast weer een kloon van jezelf, blijkbaar sterke genen als je zo naar evie kijkt :D

ik denk dat Polle op zijn paps gaat lijken, Elin lijkt op mij, maar heeft de kleuren van r pap (ogen, haren)
pi_99723072
Leuke pyjama's heeft GAP! Ik wil er misschien ook wel twee voor Niels.

Wat jammer van die kleertjes.com bestelling Wickie. Nu moet je het uilenpakje wel kopen O+ O-) als wij ooit nog eens een tweede krijgen, mag ik het dan van je overnemen?
pi_99723120

Hij staat op je twitter, dan kun je hem daar gewoon kopieren ^O^

Ik haal hem zo weer weg als je jouwe hebt :P
pi_99723418
Ohh O+ Super leuk jurkje! (ik zou er denk ik wel een gekleurde longsleeve onder doen, maar ik hou van kleur)
pi_99723482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:11 schreef wickie het volgende:

[..]

Hadden ze dat niet een week eerder kunnen doen....

Het pakje wat ik er heb besteld is echt geweldig, maar dat had ik gisteren volgens mij ook al gezegd :')
ja, balen he... scheelt toch 10 pond!

ik overweeg nu een hele stapel sokken. die zijn fijn, vind ik.. en kan je maar hebben liggen, toch?
oh, en ook een stapel broeken... al twijfel ik over kleur. nouja, als niets is, is retourprocedure ook heel relaxed.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_99723563
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:21 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik ben ook zooooo benieuwd naar ons 2e meisje... ;) ze moet nog ff blijven zitten hoor, maar ik ben wel heeeel nieuwsgierig en heb al een soort van heimwee naar dr...
Precies hetzelfde hier. Ik kijk gewoon bijna uit naar de bevalling omdat ik dan ons kleintje kan ontmoeten :D
Ik kan ook 3x per dag staan zwijmelen bij de 3d echo foto :')

Twinks, ik ga hem voor je bewaren :*

Oh Sorboo, wat een leuk jurkje O+

Ik ga even bij GAP kijken :s)
pi_99723681
Wickie O+ O+

Hoe betaal je eigenlijk bij GAP?
pi_99723684
Ik denk dat ik het met een felrode longsleeve/romper ook leuker vind :Y
De Beau kan prima felle kleuren hebben O+
pi_99723689
Haha vlindur laat maar staan!Ik ben zo aan het klooien.

Ik had hem gewoon even over de romper gedaan die ze al droeg. Zou zelf denk ik felrood kiezen

of groen
pi_99723774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:35 schreef Twinkly het volgende:
Wickie O+ O+

Hoe betaal je eigenlijk bij GAP?
Creditcard. Paypal kan volgens mij niet. Wel jammer..
pi_99723855
-O-
pi_99723871
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:35 schreef Sorbootje het volgende:
Haha vlindur laat maar staan!Ik ben zo aan het klooien.

Ik had hem gewoon even over de romper gedaan die ze al droeg. Zou zelf denk ik felrood kiezen

of groen
Oké! Dan laat ik hem staan :*

Ik vind haar schoenen zo gaaf O+
pi_99724046
Paars staat haar goed! Leuk jurkje!
pi_99724572
zo, stapel besteld :) me O+ GAP & free shipping.
alleen CC idd.

de pj's daar zijn zeker ook heul leuk. maar wel duur hoor.. nouja, ander keer mss eens (ze hebben wel eens leukere gehad).

dat kik kid jurkje is echt heel mooi!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_99724677
Is het alleen vandaag geen verzendkosten betalen bij GAP? Jep. En mijn creditcard ligt in Ivans kamer. :+
pi_99725430
:o Deze had ik nog niet eerder gezien!

pi_99725613
Ohhh die moeten jullie gewoon hebben wickie! O+ Eigenlijk voor Mette!
pi_99725682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh die moeten jullie gewoon hebben wickie! O+ Eigenlijk voor Mette!
Ja eigenlijk wel, maar er zitten van die stomme voetjes aan. Zou ik die er niet gewoon af kunnen knippen?

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 20-07-2011 22:16:08 ]
pi_99725761
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef wickie het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel, maar er zitten van die stomme voedjes aan. Zou ik die er niet gewoon af kunnen knippen?
Ja, gewoon omzomen lijkt mij. Misschien kun je de zoom dat aan het voetje vastzit er wel voor gebruiken zodat het niet te kort wordt.
pi_99726003
Het is deze voor Ivan geworden:

En deze voor Lena (toch maar wel, wickie :Y):

Volgens mij heb ik nu alles tot en met 98/104 compleet voor Ivan. :o
pi_99726074
Leuk zeg Claudia O+
pi_99726188
Ivan lijkt maat 92* trouwens vrijwel over te slaan. :o Nou ja, hij lijkt er in ieder geval maar heel kort in te zitten. En ik maar denken dat het groeien rond deze leeftijd niet meer zo hard gaat.

* Van bovenkleding. Broekjes zitten om een of andere reden nog gigantisch.
pi_99726199
Het is echt een heeeeel mooi pakje!!! Goed dat je hem toch koopt Claudia.

Ik ga voor de vogeltjes en de uiltjes. Allebei toch voor dochter2.0

Nu nog even voor mezelf kijken.
pi_99726239
hehehehe, kinderkamer opgeslopen, claudia? superleuk hoor!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_99726286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef DJMomo het volgende:
hehehehe, kinderkamer opgeslopen, claudia? superleuk hoor!
Ik heb het maar met de creditcard van vriendlief gedaan. :+

Voor Ivan is het maat 3 jaar geworden. En hij is nog niet eens 2. :D
pi_99726333
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan lijkt maat 92* trouwens vrijwel over te slaan. :o Nou ja, hij lijkt er in ieder geval maar heel kort in te zitten. En ik maar denken dat het groeien rond deze leeftijd niet meer zo hard gaat.

* Van bovenkleding. Broekjes zitten om een of andere reden nog gigantisch.
Elin van KD lijkt ook weer een maat over te slaan toch? Mijn mup heeft maat 80 zo'n beetje geskipped. Ik ben benieuwd hoe jongste straks gaat qua groei.
pi_99726335
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef wickie het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel, maar er zitten van die stomme voetjes aan. Zou ik die er niet gewoon af kunnen knippen?
hahah, jammer van die quote, wel mooi gevonden O+ voedjes O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')