vind ik ook! (dat van lena en r paps)quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de kleur hem leuk staat! Ik heb inderdaad veel blauw voor hem terwijl ik best opensta voor andere kleuren.Als er iets in het groen is vind ik dat vaak net geen fijne kleur groen. En rood zie ik niet zoveel.
[..]
Haha, ja, het is wel weird. Al vind ik dat Lena nóg meer op mijn lief lijkt dan Ivan. Als vader en dochter bij elkaar zitten dan blijf ik me maar over de gelijkenis verbazen. Ik denk dat je tweede ook véél op Evie gaat lijken.
ja, balen he... scheelt toch 10 pond!quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:11 schreef wickie het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet een week eerder kunnen doen....
Het pakje wat ik er heb besteld is echt geweldig, maar dat had ik gisteren volgens mij ook al gezegd![]()
Precies hetzelfde hier. Ik kijk gewoon bijna uit naar de bevalling omdat ik dan ons kleintje kan ontmoetenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ben ook zooooo benieuwd naar ons 2e meisje...ze moet nog ff blijven zitten hoor, maar ik ben wel heeeel nieuwsgierig en heb al een soort van heimwee naar dr...
Oké! Dan laat ik hem staanquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:35 schreef Sorbootje het volgende:
Haha vlindur laat maar staan!Ik ben zo aan het klooien.
Ik had hem gewoon even over de romper gedaan die ze al droeg. Zou zelf denk ik felrood kiezen
of groen
Ja eigenlijk wel, maar er zitten van die stomme voetjes aan. Zou ik die er niet gewoon af kunnen knippen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh die moeten jullie gewoon hebben wickie!Eigenlijk voor Mette!
Ja, gewoon omzomen lijkt mij. Misschien kun je de zoom dat aan het voetje vastzit er wel voor gebruiken zodat het niet te kort wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar er zitten van die stomme voedjes aan. Zou ik die er niet gewoon af kunnen knippen?
Ik heb het maar met de creditcard van vriendlief gedaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef DJMomo het volgende:
hehehehe, kinderkamer opgeslopen, claudia? superleuk hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |