Son, ik heb ook nog niks besteld bij de h&m. *trots op zichzelf is*quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb gisteravond de buit in maat 74 en 80 tot nu toe geteld. Het wordt hoog tijd dat de Hema met hun nieuwe collectie komt anders heb ik al veel te veel om nog meer kleertjes te kunnen verantwoorden
Maar je vond toch ook niks leuk?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goed ik sloot hem dus met:
[..]
Son, ik heb ook nog niks besteld bij de h&m. *trots op zichzelf is*
Nou als ik voor mezelf en Mr.DML was gaan bestellen had ik er vast een warm vest bij gedaan. Zoiets zoek ik nog wel namelijk. En ik had gemist dat er op die ene pinguins staanquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar je vond toch ook niks leuk?
Ik ook niet hoor, niet echt mijn smaak, veel te basic. Vaak hebben ze in de winkel wel veel leuks.
En donkerpaars kan heel goed voor een jongetje! Sowieso diegene die je liet zien, zou ik nooit bij een meisje aandoen om de print.
Ik wou wel die H&M geitenwollensokken in grijs,blauw en bruin, kon ze in mn mandje doen en vervolgens bij de kassa waren ze allemaal uitverkochttoch maar een bezoekje aan de gewone winkel doen
Wolf heeft ze in iedere maat gehad, echt vet schattig
hebben ze hier alquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In de h&m in Leidschendam hadden ze helemaal geen dikke wintervestenHeb alleen een heel basic shirtje en joggingbroekje gescoord.
Mijn hema daar zei dat ze morgen de najaarscollectie binnen krijgen
Owquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hebben ze hier al
zo bijzonder vind ik t niet
nou niets vernieuwends eigenlijk, ze borduren voort op de zomercollectie maar dan wat warmer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Owen dat vertel je ook nu pas
![]()
Kenne gij niet een beetje omschrijven waar we aan moeten denken? Voor jongens vooral
Jammer. Daar was ik niet weg van.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou niets vernieuwends eigenlijk, ze borduren voort op de zomercollectie maar dan wat warmer.
Ik dacht, het is handiger om hier te vragen ipv te googlen op codes die misschien verlopen of nep zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
echt, met die kortingscodes, iedereen kan toch googlen
http://www.google.nl/#scl(...)096&biw=1366&bih=535
Als je bestelling nog niet in behandeling is kun je nog annuleren en opniew bestellenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:03 schreef Vlindur het volgende:
En ik heb met online nooit gedacht aan de kortingscodes
Ik bedoelde juist de wollen sokken dat die niet blijven zitten. Bij de andere sokken zit de ene wel goed en de ander niet...uit t zelfde pakketjequote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou als ik voor mezelf en Mr.DML was gaan bestellen had ik er vast een warm vest bij gedaan. Zoiets zoek ik nog wel namelijk. En ik had gemist dat er op die ene pinguins staan![]()
Maar ik heb gewoon voor niemand iets besteld daar. Je hebt wel gelijk. Ik vond het een beetje saai allemaal. Maar wat basics tussen veel prints is nooit weg denk ik.
Zitten die geitenwollensokken wel goed? Zoals Son ook al zei, de gewone sokken van de h&m blijven totaal niet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |