abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99699098
Goed ik sloot hem dus met:

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb gisteravond de buit in maat 74 en 80 tot nu toe geteld. Het wordt hoog tijd dat de Hema met hun nieuwe collectie komt anders heb ik al veel te veel om nog meer kleertjes te kunnen verantwoorden :')
Son, ik heb ook nog niks besteld bij de h&m. *trots op zichzelf is*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99699174
Goed van ons dml :D

K heb al best veel winterzooi in v&a gekocht. Móet t kind wel gaan groeien anders jen k niks aan alle 86 :')
pi_99699668
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goed ik sloot hem dus met:

[..]

Son, ik heb ook nog niks besteld bij de h&m. *trots op zichzelf is*
Maar je vond toch ook niks leuk?
Ik ook niet hoor, niet echt mijn smaak, veel te basic. Vaak hebben ze in de winkel wel veel leuks.
En donkerpaars kan heel goed voor een jongetje! Sowieso diegene die je liet zien, zou ik nooit bij een meisje aandoen om de print.

Ik wou wel die H&M geitenwollensokken in grijs,blauw en bruin, kon ze in mn mandje doen en vervolgens bij de kassa waren ze allemaal uitverkocht }:| toch maar een bezoekje aan de gewone winkel doen
Wolf heeft ze in iedere maat gehad, echt vet schattig O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99699753
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:04 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar je vond toch ook niks leuk?
Ik ook niet hoor, niet echt mijn smaak, veel te basic. Vaak hebben ze in de winkel wel veel leuks.
En donkerpaars kan heel goed voor een jongetje! Sowieso diegene die je liet zien, zou ik nooit bij een meisje aandoen om de print.

Ik wou wel die H&M geitenwollensokken in grijs,blauw en bruin, kon ze in mn mandje doen en vervolgens bij de kassa waren ze allemaal uitverkocht }:| toch maar een bezoekje aan de gewone winkel doen
Wolf heeft ze in iedere maat gehad, echt vet schattig O+
Nou als ik voor mezelf en Mr.DML was gaan bestellen had ik er vast een warm vest bij gedaan. Zoiets zoek ik nog wel namelijk. En ik had gemist dat er op die ene pinguins staan O+
Maar ik heb gewoon voor niemand iets besteld daar. Je hebt wel gelijk. Ik vond het een beetje saai allemaal. Maar wat basics tussen veel prints is nooit weg denk ik.

Zitten die geitenwollensokken wel goed? Zoals Son ook al zei, de gewone sokken van de h&m blijven totaal niet zitten.
The way you rock'n'roll
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:08:22 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_99699759
Hier blijven dikke sokken niet aan, had vorig jaar ook hele leuke maar na 5 minuten lopen heeft ze pipovoeten en glijden ze gewoon uit.. in de winkel vond ik het voor jongetjes wel tegenvallen ook, naar wat ik zag.. vooral gefluoriceerde sesamstraat shirts, té iel =(
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:50:02 #6
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99700955
ik ben ook ff snel bij de H&M geweest; maar de dingen die online staan waren in de winkel nog maar spaarzaam aanwezig, wel wat andere leuke dingen gezien, maar me ingehouden... 1 broek voor Evie gescoord. (en 2 in bestelling, want dr maat was dr niet meer).

Moet wel eerlijk bekennen dat ik voor Evie en beeb 2.0, 12 artikelen besteld heb... vond voor meiden best veel dingen leuk, en betaalbaar natuurlijk.
En dr is voor Evie dus ook een 2e winterjasje onderweg..
:@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99702471
Zou iemand nog een keer de H&M kortingscodes kunnen geven? :)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99702539
In de h&m in Leidschendam hadden ze helemaal geen dikke wintervesten :N Heb alleen een heel basic shirtje en joggingbroekje gescoord.

Mijn hema daar zei dat ze morgen de najaarscollectie binnen krijgen *O*
The way you rock'n'roll
pi_99702674
echt, met die kortingscodes, iedereen kan toch googlen :D
http://www.google.nl/#scl(...)096&biw=1366&bih=535
pi_99702688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In de h&m in Leidschendam hadden ze helemaal geen dikke wintervesten :N Heb alleen een heel basic shirtje en joggingbroekje gescoord.

Mijn hema daar zei dat ze morgen de najaarscollectie binnen krijgen *O*
hebben ze hier al :+
zo bijzonder vind ik t niet
pi_99702726
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:42 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hebben ze hier al :+
zo bijzonder vind ik t niet
Ow -O- en dat vertel je ook nu pas :P
Kenne gij niet een beetje omschrijven waar we aan moeten denken? Voor jongens vooral ;)
The way you rock'n'roll
pi_99702870

ik word wel warm van die meisjebroek :')
pi_99702900
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ow -O- en dat vertel je ook nu pas :P
Kenne gij niet een beetje omschrijven waar we aan moeten denken? Voor jongens vooral ;)
nou niets vernieuwends eigenlijk, ze borduren voort op de zomercollectie maar dan wat warmer.
pi_99702955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nou niets vernieuwends eigenlijk, ze borduren voort op de zomercollectie maar dan wat warmer.
Jammer. Daar was ik niet weg van.
The way you rock'n'roll
pi_99703135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
echt, met die kortingscodes, iedereen kan toch googlen :D
http://www.google.nl/#scl(...)096&biw=1366&bih=535
Ik dacht, het is handiger om hier te vragen ipv te googlen op codes die misschien verlopen of nep zijn ;)

Maar ik heb ze al gevonden, in het vorige topic:
-1304 voor 5 euro korting
- 8964 voor 25% korting op duurste artikel
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99703411
Ik heb ook geshopt gister in Leeuwarden met @McLaura, ff foto's zoeken

Ik kon het niet laten O+

Pyjama, trui en tshirt voor Rienk

Een vreselijk te fout jumpsuit voor Rienk _O-

Deze online voor B2

en deze voor Rienk O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99703448
En ik heb met online nooit gedacht aan de kortingscodes -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99703543
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:03 schreef Vlindur het volgende:
En ik heb met online nooit gedacht aan de kortingscodes -O-
Als je bestelling nog niet in behandeling is kun je nog annuleren en opniew bestellen ;) Of 1 ding annuleren en opnieuw bestellen met die kortingscodes ;)
pi_99704191
Lindex is binnen!
pi_99704445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef bodpa09 het volgende:
Lindex is binnen!
Jeuj *O*
The way you rock'n'roll
pi_99705301
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou als ik voor mezelf en Mr.DML was gaan bestellen had ik er vast een warm vest bij gedaan. Zoiets zoek ik nog wel namelijk. En ik had gemist dat er op die ene pinguins staan O+
Maar ik heb gewoon voor niemand iets besteld daar. Je hebt wel gelijk. Ik vond het een beetje saai allemaal. Maar wat basics tussen veel prints is nooit weg denk ik.

Zitten die geitenwollensokken wel goed? Zoals Son ook al zei, de gewone sokken van de h&m blijven totaal niet zitten.
Ik bedoelde juist de wollen sokken dat die niet blijven zitten. Bij de andere sokken zit de ene wel goed en de ander niet...uit t zelfde pakketje :')
pi_99705442
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef bodpa09 het volgende:
Lindex is binnen!
Jaaaa *O*
Jammer dat vanavond niet doorgaat...
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:14:50 #23
100412 mefke79
komt goed!
pi_99706432
oeoeoe lindex binnen! Juh!

Ik ga eens even wat leuke jumpsuits zoeken. Ze staan Tienus veel leuker dan Driekus destijds (of ik wil Tienus gewoon langer baby houden, dat kan ook...)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99707627
Ik heb deze net voor Isabeau gekocht. Heel anders dan wat ik haar normaal aantrek, maar ik vond het zo leuk! In het echt is hij lichter, meer lila.

Ben benieuwd hoe het staat!
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:53:45 #25
100412 mefke79
komt goed!
pi_99708196
Sorbo, KikKid! ziet er gaaf uit, ben ook benieuwd, maar staat je meisje vast prima.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')