SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
hoe ist met u?quote:
goed, laatste werkdag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel oké. Vandaag maar even rustig aan doen.
En met u?
Ik heb mn paps gebeld en gevraagd of hij een antibioticakuur voor me wilde schrijven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hopen dat je oorpijn tegen die tijd weg is [ afbeelding ]
Dit klinkt als een gek verhaal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:35 schreef FreezePop het volgende:
Ik denk dat ik verliefd ben maar ik weet nu niet meer op wie
Klinkt als een luxe probleemquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:35 schreef FreezePop het volgende:
Ik denk dat ik verliefd ben maar ik weet nu niet meer op wie
Twee vrouwen prominent in leven. 1 is intelligent, lief, aardig, mooi, grappig en geweldig. De andere is gewooon... gewoon anders. Gevoelsmatig moeilijk te bepalen of ze beter anders of slechter anders is. Ze voelen allebei zo ongrijpbaarquote:
Oh, dat is tof! Bijna tijd om uit te rusten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, laatste werkdag.
en ik zag vanmorgen een foto van een appeltje
Dit klinkt in mijn oren niet echt als een probleem. Gewoon tijd spenderen met beide vrouwen..het is gewoon een kwestie van tijd voordat je de keuze weet te maken. En daarna is het de taak om je gevoelens te uiten en te kijken of het gevoel wederzijds is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Twee vrouwen prominent in leven. 1 is intelligent, lief, aardig, mooi, grappig en geweldig. De andere is gewooon... gewoon anders. Gevoelsmatig moeilijk te bepalen of ze beter anders of slechter anders is. Ze voelen allebei zo ongrijpbaar
Die tweede spreek ik bijna nooitquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit klinkt in mijn oren niet echt als een probleem. Gewoon tijd spenderen met beide vrouwen..het is gewoon een kwestie van tijd voordat je de keuze weet te maken. En daarna is het de taak om je gevoelens te uiten en te kijken of het gevoel wederzijds is.
Dat gevoel hebben veel mensenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die tweede spreek ik bijna nooit. Collegiaal soms maar op vakantie. Gevoelens uitten is voor mij lastig. Niet omdat autist ofzo maar lange tijd gewoon een blok geweest. Ik ben de race gewoon een stuk later gestart om het maar zo te zeggen.
Dat is zeker wel iets. Maar persoon twee is voor mij het eerste meisje waar ik verliefd op ben/was/geen idee. Maar als ik er over denk komt persoon 1 in mijn gedachten...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:59 schreef Omdatappel het volgende:
Persoon 1 heb je tig woorden voor en voor persoon 2 niet? Is dat niet al iets?
Dus van persoon 1 weet je in ieder geval zeker dat je daar verliefd op bent, op dit moment.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat is zeker wel iets. Maar persoon twee is voor mij het eerste meisje waar ik verliefd op ben/was/geen idee. Maar als ik er over denk komt persoon 1 in mijn gedachten...
Dan zou ik met dame #1 beginnen en kijken hoe dat verder loopt. Je hoeft je gevoelens niet uit te spreken als dat lastig is. Lichaamstaal maakt ook heel veel duidelijk..en na een tijdje zal ze het vast wel zien en zal je ook wel aan haar zien hoe zij erover denkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die tweede spreek ik bijna nooit. Collegiaal soms maar op vakantie. Gevoelens uitten is voor mij lastig. Niet omdat autist ofzo maar lange tijd gewoon een blok geweest. Ik ben de race gewoon een stuk later gestart om het maar zo te zeggen.
Soms kun je dingen gewoon niet verwoorden terwijl er wel een heel verhaal achter zit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:59 schreef Omdatappel het volgende:
Persoon 1 heb je tig woorden voor en voor persoon 2 niet? Is dat niet al iets?
Niet teveel, anders raak je helemaal gestresst ditdat, ook niet fijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef FreezePop het volgende:
Het is zo lastig
Toch bedankt voor de hulp. Even over nadenken dit
Succes ermee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef FreezePop het volgende:
Het is zo lastig
Toch bedankt voor de hulp. Even over nadenken dit
Onbegrip in de liefde is als wolken in de lucht.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:14 schreef FreezePop het volgende:
Bedankt, echt. Jullie zijn allemaal meer ervaren dan mij dus ik kan alleen maar leren.
De waarheid.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Onbegrip in de liefde is als wolken in de lucht.
Ohquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:58 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jame mijn huidige mobi heb ik al 4-5 jaar eindelijk een nieuwe
bloementjesbroek?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een nieuwe, betere bloemetjesbroek.
Een korte lichtbruine broek.
Een hardeschijf.
Haj!quote:
Bloemetjesbroekquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een nieuwe, betere bloemetjesbroek.
Een korte lichtbruine broek.
Een hardeschijf.
Uhu, een mooiere dan de vorige keer die ik toen weer teruggebracht heb. Mét korting!quote:
Beetje wel ja, maar ik vind het wel wat hebben hehe.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bloemetjesbroek
Ik wil er ook nog een, maar alle die ik vind lijken teveel op een pyjama.
Foto!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhu, een mooiere dan de vorige keer die ik toen weer teruggebracht heb. Mét korting!
Hoi Bloempje!![]()
Leggingsquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje wel ja, maar ik vind het wel wat hebben hehe.
Ik zag ook een bloemetjesleggingDie kun je ook kopen natuurlijk?
Ja wil ik ook nog...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje wel ja, maar ik vind het wel wat hebben hehe.
Ik zag ook een bloemetjesleggingDie kun je ook kopen natuurlijk?
Dan moet ik voor een grote berg vrolijkheid zorgenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:08 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso meisjes in bloemetjeskleding
Ik word altijd vrolijk als ik ze over straat zie lopen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hallo zeg waar ben je mee bezig ben je wel goed jij wat qoutes aanpassen
Ik ook ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan moet ik voor een grote berg vrolijkheid zorgenbloemetjes
En samen zijn we dan een overdosis aan vrolijkheid.quote:
Sexy.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb een bloemetjeslegging aan as we speak
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En samen zijn we dan een overdosis aan vrolijkheid.
Tja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:13 schreef HappyBob het volgende:
Leggings zijn prima..maar leggins onder een jurkje midden in de zomer zijn walgelijk. Hele zomerse gevoel in één keer weg.
Ja, tenzij jurkje te kort, dan moet er wel een legging onder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:13 schreef HappyBob het volgende:
Leggings zijn prima..maar leggins onder een jurkje midden in de zomer zijn walgelijk. Hele zomerse gevoel in één keer weg.
Ja..dat is zeker waar. En inderdaad leggins onder een lang(e) shirt/blousequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, tenzij jurkje te kort, dan moet er wel een legging onder.
Leggings onder lang shirtgeval
Leggings bij een shirt dat niet over je kont valtquote:
Vreselijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Leggings bij een shirt dat niet over je kont valt![]()
Bij de juiste persoon erg leuk om naar te kijken..maar komt meestal zo goedkoop overquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Leggings bij een shirt dat niet over je kont valt![]()
Inderdaad, loop dan gelijk in je ondergoed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bij de juiste persoon erg leuk om naar te kijken..maar komt meestal zo goedkoop over
Sharr ook.quote:
Neuh, zo spannend is dat ook weer niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:26 schreef gianni61 het volgende:
misschien moeten we het toch weer over leggings gaan hebben
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sharr ook.
zondag is ook trekkertrek
hoeraquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, zo spannend is dat ook weer niet.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:34 schreef FreezePop het volgende:
Aankomende zondag betekend ook meteen dat ik 11 dagen daarna jarig ben.
Leugens!quote:
Balen doe je niks aan het is zoals het is soms zit het mee soms zit het tegen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:36 schreef Trollscience het volgende:
Klinker ik snap je ondertitel eigenlijk niet
Een piraten ooglapjequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat niet, wat heb jij voor je vader dan ?
Ok.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Balen doe je niks aan het is zoals het is soms zit het mee soms zit het tegen.
Auuuquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar lieve Bob, met jou is het elke dag feest.
Mooie woorden van een mooie jongenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar lieve Bob, met jou is het elke dag feest.
Een persoon bestaat uit zoveel meer dan alleen het uiterlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er uit zie
Als iedereen zo dacht was ik een god geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een persoon bestaat uit zoveel meer dan alleen het uiterlijk.
Dit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een persoon bestaat uit zoveel meer dan alleen het uiterlijk.
Jij was DV toch aan het hosselen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef Kermit. het volgende:
Ik wil met een fokster daten maar ik weet niet wie een beetje aardig is
Ik ga morgen soort van daten met een foksterquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef Kermit. het volgende:
Ik wil met een fokster daten maar ik weet niet wie een beetje aardig is
Ja maar die woont te ver weg voor een datequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij was DV toch aan het hosselen?
Heb je naam? hoe heb je met haar contact?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga morgen soort van daten met een fokster
Ik heb een naam ja. En ontmoet op een meet, heb haar nu op msn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:18 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Heb je naam? hoe heb je met haar contact?
'Soort van daten', vertel me meer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga morgen soort van daten met een fokster
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:17 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ja maar die woont te ver weg voor een date
Oh zo. hoe oud ben je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb een naam ja. En ontmoet op een meet, heb haar nu op msn.
Utrechtquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Soort van daten', vertel me meer.
[..]
Waar woon jij dan?
Wij zouden tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'Soort van daten', vertel me meer.
23quote:
Had dat eerder gezegdquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, nou. Ik date al met een FOK!ker![]()
De bekende BBQ&Bier meet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb een naam ja. En ontmoet op een meet, heb haar nu op msn.
Ben je serieus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo aan het lijntje hield![]()
JanPiraat.
Geeft niks hoor, ik zoek wel een ander uit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo aan het lijntje hield![]()
JanPiraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Is het Myreala? Elke andere fokker zou ik niet kunnen accepteren. Fouten maken is menselijk, maar aim for the top en alles.quote:
Ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:25 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Dat is wel grappig eigenlijk
Aww.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik zoek wel een ander uit.
Die mag er best wezen. No homo
Myraela regelen als Huppelmuts er ook wasquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is het Myreala? Elke andere fokker zou ik niet kunnen accepteren. Fouten maken is menselijk, maar aim for the top en alles.
Is het Knetter?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Myraela regelen als Huppelmuts er ook was
Ik weet dat Huppelmuts aan alle schoonheidsidealen voldoet, maar het is gewoon niet mijn type.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Myraela regelen als Huppelmuts er ook was
Te blond?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet dat Huppelmuts aan alle schoonheidsidealen voldoet, maar het is gewoon niet mijn type.
Ook. Ik weet niet man, soms weet je gewoon of iemand te hoog gegrepen is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze woont helemaal in het oosten he.
[..]
Is het Samnogwat?
Teveel tiet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook. Ik weet niet man, soms weet je gewoon of iemand te hoog gegrepen is.
Zeg wie dan ?quote:
Ja die tietenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Teveel tiet.Om jaloers van te worden wel...
[..]
Zeg wie dan ?
Aan de hand van de geringe informatie over haar die ik heb kan ik toch concluderen dat het kwa uiterlijk en innerlijk totaal niet geschikt is voor mij. Een beetje chubby vind ik prima, maar er is voor mij wel een grens.quote:
Dat kan allemaal ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aan de hand van de geringe informatie over haar die ik heb kan ik toch concluderen dat het kwa uiterlijk en innerlijk totaal niet geschikt is voor mij. Een beetje chubby vind ik prima, maar er is voor mij wel een grens.
quote:
Gemiddelde lengte, gemiddeld postuur. Halflang rossig/blond haar, 3 dagen baard.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat kan allemaal ja.Smaken verschillen, gelukkig maar.
[..]Hoe zie jij eruit eigenlijk?
Volgens mij heb ik die weleens zien posten in Brabantbagger. Dan is ook dit nog wel een acceptabele keuze. Afgezien van het uiterlijk dan (daar weet ik niets vanaf).quote:
Sexy boyquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte, gemiddeld postuur. Halflang rossig/blond haar, 3 dagen baard.
Ja, maar hij gaat morgen daten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hebben we een nieuwe lekkere man in ons midden?
nou en alles kan kapotquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat morgen daten.
Ik hoorde dat hij het pareltje van de BBQ&Bier meet wasquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hebben we een nieuwe lekkere man in ons midden?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij het pareltje van de BBQ&Bier meet was
Nee echt nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.![]()
Wist je dat niet ?
[..]
Aww.
Best wel heel erg. Harhar.![]()
![]()
Omdat wij 2 er niet warenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij het pareltje van de BBQ&Bier meet was
Ik zou Myraela vanuit een hoekje uitkleden met mijn ogen.quote:
Te weinig fotos van haar gezien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou Myraela vanuit een hoekje uitkleden met mijn ogen.
Jij bent dik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef HappyBob het volgende:
Wat is in deze dagen trouwens een normaal postuur? Aangezien mensen steeds dikker worden..
Goede vraag. Ik laat andere mij daarover beoordelen en volgens hun is het laaang niet zo erg als ik denk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef HappyBob het volgende:
Wat is in deze dagen trouwens een normaal postuur? Aangezien mensen steeds dikker worden..
Hyves, facebook, meet foto's, tinychat. Ik heb mijn mening over haar wel klaarliggenquote:
Heb jij de fotos van de BBQ meet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hyves, facebook, meet foto's, tinychat. Ik heb mijn mening over haar wel klaarliggen
Nee, na de foto's van de onzin radio meet heb ik besloten daar geen moeite meer voor te doen.quote:
Jammer, ik lach graag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, na de foto's van de onzin radio meet heb ik besloten daar geen moeite meer voor te doen.
Terecht wel. Meetfoto's zijn altijd zo sneuig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, na de foto's van de onzin radio meet heb ik besloten daar geen moeite meer voor te doen.
Om sommige foto's kon ik zeker wel lachen..maar soms moest ik een beetje huilen van binnen.quote:
POST ZE DAN.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik sta overigens echt ontzettend gaaf op meetfoto's
Staan ze ook op je facebook, hyves en CU2?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik sta overigens echt ontzettend gaaf op meetfoto's
Alleen op Superdudes. De rest vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Staan ze ook op je facebook, hyves en CU2?
Meetfoto link nuquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen op Superdudes. De rest vertrouw ik niet.
CU2 is degelijke site, maar 14 pop-upsquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoeveel kudo's heb je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat gaan heel veel mensen niet tof vinden dus neequote:
CU2 is illuminati man.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
CU2 is degelijke site, maar 14 pop-ups
Ik heb niemand verteld van wie ik de onzin radio meet foto's heb gekregen. Ik ben een man van mijn woord.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat gaan heel veel mensen niet tof vinden dus nee
Sufferd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:30 schreef FreezePop het volgende:
scheren en dan geurtje op doen auw auw auw
gekkiequote:Op woensdag 20 juli 2011 18:30 schreef FreezePop het volgende:
Kon je beter op je nek spuiten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:30 schreef FreezePop het volgende:
Liefde en mensen en zoenen en in het gezicht wrijven en volgende maand 18 worden niks bereikt hebben en godverdommequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik haat ouder worden en mijn zusje haat ik ookEN JA IK WEET KLB IS EEN STRAATJE VERDER.
We delen pijn, deelden we maar liefdequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Liefde en mensen en zoenen en in het gezicht wrijven en volgende maand 18 worden niks bereikt hebben en godverdommeIk deel je pijn heel erg lieve flips
Neequote:
Dat kan altijd nog bloeienquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We delen pijn, deelden we maar liefde
[..]
NeeTevens Creeg
na mn vakantiequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
klinker wanneer gaan we een stukje rije!
Erg goed mevrouw Smith. Maar het is altijd groener bij de burenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:42 schreef Omdatappel het volgende:
Hallo daar, meneer Kikker. Geen rokje vandaag. Ook geen kids overigens.
Hoe maakt u het?
Doe maar massage of kompres of iets waardoor pijn weg gaat en daarna pas een kusje als dat even kanquote:
wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Doe maar massage of kompres of iets waardoor pijn weg gaat en daarna pas een kusje als dat even kan
echt?quote:
ik moest lachen om dat rug krabbenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
slapen en wakker worden en aan mn rug krabben
ik ben homo, ik mag zulke dingen als aan je tieten zitten en je berijden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt?
[..]
ik moest lachen om dat rug krabben
Bron?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:59 schreef Kermit. het volgende:
Homo's zijn over het algemeen rechtshandig
Vraag maar aan Jan.quote:
Ik wil geen seks met mn homo bff.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik ben homo, ik mag zulke dingen als aan je tieten zitten en je berijden.
was ik maar homoquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik ben homo, ik mag zulke dingen als aan je tieten zitten en je berijden.
Wie heeft het over sex, ik wil je berijden als een ponyquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vraag maar aan Jan.
[..]
Ik wil geen seks met mn homo bff.
Mental image likequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wie heeft het over sex, ik wil je berijden als een pony
oh dat is wel leukquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wie heeft het over sex, ik wil je berijden als een pony
Watt die heb ik niet wat nu?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zometeen ok? Trek je latex pakje maar vast aan.
Dan maar nakend.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Watt die heb ik niet wat nu?
val je op jongens?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar ik ben linkshandig, ben ik nu hetero?
watwatquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
j
Dan wil ik wel bij klinker achterop
wat is deze danquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je op negerlullen valt
Na een breezertje of 3 schuif ik alles naar binnenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je op negerlullen valt
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Na een breezertje of 3 schuif ik alles naar binnen
liefde voor jouquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van jou! Helemaal vergeten !
quote:
al die verzonden liedjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik was even aan het kijken in mijn ontvangen bestanden, allemaal goede nummers waar ik amper naar geluisterd heb![]()
nouquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:23 schreef Oceanview het volgende:
Wie is hier god en heeft invloed op het weer?
Ow sryquote:
Kun je dinsdag zon laten voorspellen ipv van regen?quote:
Zegt de man die Hip-Hop luistert.quote:
Hip-Hop is tenminste muziek zoals het bedoeld is. Met inhoud en het klinkt ook goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zegt de man die Hip-Hop luistert.
hihi sorryquote:
Okquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Hip-Hop is tenminste muziek zoals het bedoeld is. Met inhoud en het klinkt ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |