mijn dank is grootquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:34 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Woorden schieten te kort voor dit sterke staaltje gebruik van de Nederlandse taal. Hulde
En jij bent een kiwiquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:33 schreef Powerkiwi het volgende:
M'n vader is een tovenaar
M'n moeder een piraat!
M'n zusje is een oude heks,
m'n broertje heeft een staart.
Jaahaaa, dit is 'n doordenkertje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef bbaadd het volgende:
ik liep zo door die straatje
at lekker taartje
zag gevaarlijke man met baardje
ik dacht aiiiii piraatje
Bioquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:43 schreef Biogarde het volgende:
Jewaids, we zijn geen wigger.
Een vinger in je anus, het orgasme dat ik trigger.
Ik ben een meisje, ik ben een meisje!
Is wat je schreeuwt. Voor mij ben je m'n alles.
Je billetjes op m'n fallus.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef bbaadd het volgende:
kijken op die kaartje
dat is wat die doet die piraatje
hij wil stelen die dure plaatje
oh nee het is maar een duplicaatje
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef bbaadd het volgende:
kijken op die kaartje
Je weet wat je zojuist gedaan hebt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Piraten
http://www.weebls-stuff.com/toons/Somalia/
Je word beter!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef bbaadd het volgende:
Steken in dr gaatje
het is bijna klaartje
alles gaat lekker volgens piraatje
kut het is die chickie met die chlamydiaatje
Oh, dat is jammer. Hij kan 't nivo niet vasthoudenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef bbaadd het volgende:
Steken in dr gaatje
het is bijna klaartje
alles gaat lekker volgens piraatje
kut het is die chickie met die chlamydiaatje
het is een heel levensverhaal, in elk leven zit wel eens een dipje, maar daarna weer een topperquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer. Hij kan 't nivo niet vasthouden
Maar moet je deze zien! Dit is Komrij meets Slauerhoff, met een vleugje De Korte. Duidelijk een nieuwe tak in de antroficantische stroming. En zoveel diepgang. Mulisch krijgt het moeilijk bij de volgende Nobelprijs voor de Literatuur. Het gaat erom spannen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef bbaadd het volgende:
kijken op die kaartje
Inderdaad! En zo subtiel verpakt!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
het is een heel levensverhaal, in elk leven zit wel eens een dipje, maar daarna weer een topper
Ik snap geen fuck van dit hele verhaal. Maar het klinkt echt vetquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar moet je deze zien! Dit is Komrij meets Slauerhoff, met een vleugje De Korte. Duidelijk een nieuwe tak in de antroficantische stroming. En zoveel diepgang. Mulisch krijgt het moeilijk bij de volgende Nobelprijs voor de Literatuur. Het gaat erom spannen.
Vergeet niet © te vermelden TS!!! Voor je 't weet staan ze gratis op het web!
Dat kan kloppen, het slaat ook nergens op. Ssttttquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik snap geen fuck van dit hele verhaal.
Toch ga ik het verdammt presenterenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, het slaat ook nergens op. Sstttt
Hij ontwikkelt zich snel moet ik zeggen. Hier gaat de kunstenaar duidelijk over in verkleinende vorm.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:22 schreef bbaadd het volgende:
s'avondslaatje
als al die mensen slaap in hun vilaatje
gaat die piraatje naar die omaatje
knipt al die grijze haartje
morgen lekker nieuwe kleur baardje
En die definitiefties zo van: omaatje (grijs) nieuwe kleur baardje (verwijzende richting zijn zwarte baardje) Hij doet een oproeping naar eerdere stukken en dat is toch geniaal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij ontwikkelt zich snel moet ik zeggen. Hier gaat de kunstenaar duidelijk over in verkleinende vorm.
Ik raak in de war van jouquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Toen ik was gezakt voor mijn slagersexamen, had ik die slager geslaagd met een hamer.
Ik trok hem aan zijn haar door alle hoeken van de kamer, toen moest hij er toch even over vergaderen.
Ik slaag erin, slagerij met de slagerin, en ik rijd met mijn laagrijder zo de slagerij in.
De slager pakt zijn mes alsof wij zijn vlees waren
Dus we namen hem te grazen met die verse vleeswaren.
Het talent dient zich aan waar je bij staat zeg. Een post-modernistische impressie van het dagelijks leven, hoppa, zó op FOK. Duidelijk gebaseerd op de laat-middeleeuwse sonnetvorm maar hoe modern!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Toen ik was gezakt voor mijn slagersexamen, had ik die slager geslaagd met een hamer.
Ik trok hem aan zijn haar door alle hoeken van de kamer, toen moest hij er toch even over vergaderen.
Ik slaag erin, slagerij met de slagerin, en ik rijd met mijn laagrijder zo de slagerij in.
Inderdaad! En zo makkelijk is dat niet! Dan moet je de Nederlandse taal tot in de finesses beheersen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:27 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En die definitiefties zo van: omaatje (grijs) nieuwe kleur baardje (verwijzende richting zijn zwarte baardje) Hij doet een oproeping naar eerdere stukken en dat is toch geniaal.
TS verdient een naamtopique.
Duidelijk niet voor de prehistorische geest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het talent dient zich aan waar je bij staat zeg. Een post-modernistische impressie van het dagelijks leven, hoppa, zó op FOK. Duidelijk gebaseerd op de laat-middeleeuwse sonnetvorm maar hoe modern!
Daarbij is uiteraard de expressie die zch aandient door middel van de manier van noteren toch ook een erg onmisbare eigenschap van zulks vergevorderde kunstwerken als deze.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Inderdaad! En zo makkelijk is dat niet! Dan moet je de Nederlandse taal tot in de finesses beheersen!
Correct. Daarom verweeft kunstenaar ook teveel modernistische schetsen in zijn werk. Maar een kenner begrijpt dat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:29 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Duidelijk niet voor de prehistorische geest.
Wat je zegt! Ik zie het al: ook een kenner!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Daarbij is uiteraard de expressie die zch aandient door middel van de manier van noteren toch ook een erg onmisbare eigenschap van zulks vergevorderde kunstwerken als deze.
Kijk, hier komt de tak van de Russische literatuur erbij: 'akaatje' staat voor de AK riotgun. Hij kent zijn klassiekers!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:30 schreef bbaadd het volgende:
piraatje doet meestal lief maar soms gevaartje
hij weet in welke situatie hij is gevaartje
altijd alert op die mannen met die akaatje
maar als hij vecht wint hij zonder blaartje
Maar ik liep vast in zijn verhaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Correct. Daarom verweeft kunstenaar ook teveel modernistische schetsen in zijn werk. Maar een kenner begrijpt dat.
En winnen zonder blartje, wat duidt op een te makkelijke tegenstander die zich, naar vermoeden, toch aansluit bij de sterkste, in dit geval "piraatje"quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk, hier komt de tak van de Russische literatuur erbij: 'akaatje' staat voor de AK riotgun. Hij kent zijn klassiekers!
Nu je het zegt! Hier beschrijft hij op magnifieke wijze de hele inhoud van Tolstojs Oorlog en Vrede. Hoe te handelen op het slagveld. Whow, zooo subtiel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En winnen zonder blartje, wat duidt op een te makkelijke tegenstander die zich, naar vermoeden, toch aansluit bij de sterkste, in dit geval "piraatje"
Jij moet echt hard er aan zijn, of een paar hersencellen missenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:37 schreef bbaadd het volgende:
piraatje is niet van teveel geblaatje
kom je op de pad dan weet je hoe laatje
voor je weet doet hij zwaaitje
WIE is toljoch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Hier beschrijft hij op magnifieke wijze de hele inhoud van Tolstojs Oorlog en Vrede. Hoe te handelen op het slagveld. Whow, zooo subtiel.
GAST zie de genialiteit, zie het! ZIE! AANSCHOUWWWWW! NU!!! TOE DAN!!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:37 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Jij moet echt hard er aan zijn, of een paar hersencellen missen.
Je moet er OOG voor hebben Ping. Voor nieuw talent.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
GAST zie de genialiteit, zie het! ZIE! AANSCHOUWWWWW! NU!!! TOE DAN!!!!
Reddeloos verloren
Waar. Maar dit! DIT! Echt, dat moet gelezen, gehoort, gezien worden. Ik maak er een word bestand van en draag het voor aan iedereen, uiteraard erbij zeggende dat het van TS af komt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je moet er OOG voor hebben Ping. Voor nieuw talent.
Kunstenaar moet nu wel opletten niet in herhaling te vallen. Komt vaak aan het eind van de carriére. Het mooist is om dit epos in stijl te eindigen (is maar een tip hoor, ik ben een leek!) zodat eenieder in alle rust al die prachtigs tot zich kan nemen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:39 schreef bbaadd het volgende:
soms komt hij met die verhaaltje
over mannen zonder paaltje
over vrouwen die veelvraatje
iedereen geboeid over zijn kennis tot in de naadje
Ja ik zie de genialiteit, ik kaart het ook nog eens dubbel zo hard aan!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
GAST zie de genialiteit, zie het! ZIE! AANSCHOUWWWWW! NU!!! TOE DAN!!!!
Reddeloos verloren
NEEN! TS moet vooral door gaan, het is nogsteeds geniaal. En dat blijft het ook. Een groot succes, tijdloos.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kunstenaar moet nu wel opletten niet in herhaling te vallen. Komt vaak aan het eind van de carriére. Het mooist is om dit epos in stijl te eindigen (is maar een tip hoor, ik ben een leek!) zodat eenieder in alle rust al die prachtigs tot zich kan nemen.
btdtquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Van TTKquote:
Betreffende kunstenaar hield het voor gezien na het lezen van de prachtwerken van TSquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds de rest van dit gedicht.
?
Ik vind het knap dat ie t zo weet te schrijven dat er geen touw aan vast te knopen valt. Voor mij is het de kunst van het schrijven zonder rode draad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk dat Artemis twee dichtvormen door elkaar gebruikt: de ode en het heldenepos. PC had dat al opgemerkt hierboven. En daarbij die twee mooie alliteraties 'vleeswaren' en 'vlees waren', ja dat is toch knap hoor wat ie hier doet.
Hier Ping, kijk! Zo actueel, en TS gaat nu over op de (moeilijkere!) vorm van drie dichtregels. En hij permitteert zich 'de' laantje, zó vernieuwend dit. En verfrissend!quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:02 schreef bbaadd het volgende:
laatst zo die gevecht met zo een marokkaantje
of was het nou die afrikaantje
piraatje weet niet meer hij word toch niet uitgestuurd de laantje
Sterker nog: dat is het allermoeilijkste.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat ie t zo weet te schrijven dat er geen touw aan vast te knopen valt. Voor mij is het de kunst van het schrijven zonder rode draad.
Echt iets wat je in elke stroming ziet: Het normale aan de kant zetten en en eigen draai overal aan geven. Deze kunstenaar weet van wanten en gebruikt ze ook goed! Van deze mensen moet men het hebben!quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hier Ping, kijk! Zo actueel, en TS gaat nu over op de (moeilijkere!) vorm van drie dichtregels. En hij permitteert zich 'de' laantje, zó vernieuwend dit. En verfrissend!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Echt iets wat je in elke stroming ziet: Het normale aan de kant zetten en en eigen draai overal aan geven. Deze kunstenaar weet van wanten en gebruikt ze ook goed! Van deze mensen moet men het hebben!
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:31 schreef Pingwingei het volgende:
Ik heb gewoon het complete gedicht uitgeprint
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:28 schreef gevaarlijke-man het volgende:
goeden topieken
die piraat is goud waart
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:34 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Woorden schieten te kort voor dit sterke staaltje gebruik van de Nederlandse taal. Hulde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |