Nee hoor, in het echt zijn de meeste mensen vreselijk introvert en durven niets te zeggen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:15 schreef Boze_Appel het volgende:
De meeste mensen zijn grofweg hetzelfde als online meestal, alleen dan vaak net een klein stapje minder uitgesproken.
Ja verdomme, alsof ik daar wat aan kan doen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, in het echt zijn de meeste mensen vreselijk introvert en durven niets te zeggen!
Nee, dat bedacht ik mij later ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens geïmpliceerd worden.
Projectie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, in het echt zijn de meeste mensen vreselijk introvert en durven niets te zeggen!
Dat was de versie van de meet van php. Sindsdien een running joke geworden.quote:
Was php een beetje stilletjes?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was de versie van de meet van php. Sindsdien een running joke geworden.
Mijn land begint een aaneenknoping van tegenstrijdigheden te wordenquote:The Rogue Nation of Parodico is a small, safe nation, notable for its absence of drug laws. Its hard-nosed, cynical population of 20 million are ruled by a mostly-benevolent dictator, who grants the populace the freedom to live their own lives but watches carefully for anyone to slip up.
The large, corrupt government is mainly concerned with Law & Order, although Education and Defence are secondary priorities. The average income tax rate is 28%, but much higher for the wealthy. A very small private sector is dominated by the Book Publishing industry.
Parodico's children are widely acknowledged as the most foul-mouthed in the region, the government is avowedly atheist, there has been a series of riots between local cannibals and health food advocates, and membership in the state-owned Church of Parodico is mandatory and all other faith organisations are banned. Crime -- especially youth-related -- is well under control, thanks to a well-funded police force. Parodico's national animal is the Penguin, which is also the nation's favorite main course, and its currency is the Rupee.
Geen idee. Ik heb vooral met GS, VS en reya zitten ouwehoeren.quote:
Ik heb maar heel kort met 'm gesproken, maar hij bevestigde m'n vooroordelen wel: grote bek op het internet, maar op zondag met oma een taart bakken.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb maar heel kort met 'm gesproken, maar hij bevestigde m'n vooroordelen wel: grote bek op het internet, maar op zondag met oma een taart bakken.
En een glas melk drinken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb maar heel kort met 'm gesproken, maar hij bevestigde m'n vooroordelen wel: grote bek op het internet, maar op zondag met oma een taart bakken.
Groepjesvorming, bah.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb vooral met GS, VS en reya zitten ouwehoeren.
Grappig, die tic heb je wel snel ontdekt. Ik heb er volgens mij over de honderd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
Friek doet zijn ogen even dicht als hij ergens helemaal in opgaat. Beetje lastig uit te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |