Topic volledig verwaarloosd! Ik ga mij schamen
Ondertussen is er in huis het volgende gebeurt: De vloer op de begane grond ligt er in.
![Foto-XSSA6KOR.jpg]()
![Foto-ECCIHLLZ.jpg]()
Het toilet op de begane grond is betegeld.
![Foto-RJNYGTN6.jpg]()
De keuken staat voor een groot deel.
![Foto-ZFT4OCXB.jpg]()
![Foto-RAPGFUH3.jpg]()
De keuken moet nog het 1 en ander aan gebeuren. Koelkast moet nog geplaatst worden. De achterwanden er tegenaan, wasbak erin maken. Afwerken dus.
Verder is de gehele 1e verdieping in de spachtelputz gezet, inclusief trapgat naar zolder en naar begane grond. De hal is nog 1 hoek die nog gedaan moet worden. De woonkamer is ook gedaan. Daar moet alleen de keuken nog vlak gestuct worden maar dat gebeurt pas als de achterwanden van de keuken geplaatst zijn.
Dan wat tegenslag in de badkamer. Mannen begonnen aan het installeren van toilet. Bleek de vloer niet goed te zijn. Bij het vastschroeven verpulverde de vloer gewoon tot zand. Was niets mee te beginnen. Aannemer heeft gelukkig toegegeven dat dat hun fout was, is de vloer eruit komen hakken en er ligt inmiddels een nieuwe in. Deze week wordt er dus begonnen aan de badkamer.
Over twee weken wordt de laminaatvloer op de 1e verdieping gelegd en dan is dat in principe klaar! De kamers kunnen we dan zo gaan inrichten.
Al met al gaat het nog redelijk voorspoedig en hebben we goede hoop dat we in de week tussen kerst en o&n er in kunnen gaan wonen.
Sorry voor de crap foto's, zijn allemaal gemaakt met telefoon. Later als het af is zal ik met de camera foto's maken.