Ow dus ik moet gaan wielrennen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Van wielrennen heb ik eigenlijk alleen maar spieren in mijn benen
Ik ben begonnen met zo'n "OEFEN TOT JE 100 PUSHUPS ACHTER ELKAAR KAN" ding
ik ben trouwnes exact op tijd klaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb de kreunfragmenten van kreunen voor knetter helaas niet.. daar baaal ik zoooo van
maar in sommige liedjes kreunen ze wel
Ik pak even mijn lakjes erbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe heet die?
Ik heb I Sea You en Dirty Berry gekocht.
Gezellig met mijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dus ik moet gaan wielrennen?
Ik vind dat zo stom
kequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben trouwnes exact op tijd klaar
wielrennen en zwemmen zijn wel top sporten als het gaat om conditie en afvallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat zo stom
15 sec eerder zelfs zie ik nuquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ke
ik zal proberen exact optijd in te loggen
Ik ga zwemmen danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
wielrennen en zwemmen zijn wel top sporten als het gaat om conditie en afvallen
Ik wou ook zo'n wielrenfiets gaan kopen en ook een gele trui.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat zo stom
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou ook zo'n wielrenfiets gaan kopen en ook een gele trui.
Maar mijn manboobs komen net iets te goed uit in zo'n strak trui dus dat laten we maar achterwege.
[..]
Maar mijn manboobs komen net iets te goed uit in zo'n strak trui dus dat laten we maar achterwege.
[..]
Dankje wel voor je heerlijke muziek keuze en het draaien daarvanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Allemaal bedankt weer voor het luisteren
En uiteraard ga ik zo inschakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |