SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ook dan kan ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meet verplaatsen naar donderdag
Mijne is ook pas geldig vanaf 1 oktoberquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een half jaar wachten nog.
Goede planquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik ook niet reddenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
ik denk trouwens dat ik er vrijdag niet bij ben
zou ik wel kunnen maar dan niet om 2 uurquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te jong.quote:
hoelaat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou ik wel kunnen maar dan niet om 2 uur
@samzz ja kwam ik ook vrijdag achter..dus de radiomarathon kan ik gewoon zondags naar huis
Puik planquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meet uitstellen tot een nader te noemen datum?
Als jij er niet bent is het ook niet leukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik ook niet redden
uur of 3 ofzo.. ik moet dan donderdags reizen.. want woensdag avond nog draaien.. en ik ben niet goed in vroeg opstaanquote:
ik voel me gekwetstquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als jij er niet bent is het ook niet leuk
Ja, sorry maar ik hoor net pas eigenlijk dat ik moet werkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgende week ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dan ben ik al in Amsterdamquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ZATERDAG DE 30E HEB IK TOEVALLIG VRIJ NORMAAL NOOIT VRIJ OP ZATERDAG
Dan ben ik ook vrij, maar zeer waarschijnlijk te brak.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zaterdag 30 juli zit ik in Klote accent-landquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh jaquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag 30 juli zit ik in Klote accent-land
Bazenplan dan heb ik vrijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh ja
dan volgende week donderdag ofzo?
Genieten van voetbal, want AJAXquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]Wat moet je daar doe nwat niet in Snuf land kan?
Ik ga stappenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]Wat moet je daar doe nwat niet in Snuf land kan?
quote:
jupsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Is je shift al helemaal voorbereid Knetter?
Goede planquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik zal me goed afspoelen als ik terugben in Snufland
Dan ga ik het heel misschien niet reddenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
Doe het maar gewoon op vrijdag mensen.
Als je nu gaat schuiven kan die weer niet en die weer niet enz.
Muhahaha 1 ster muhahahaquote:
Dan kan je daarna toch gaan slapen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof!
Het is alleen jammer dat ik de muziek daarna niks vind
daarna? wat is er na mij? dj. erik?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof!
wat voor muziek komt er daarna dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof!
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
En een band die ik best wel vaak draai hierna
Uriah Heep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |