SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!
Ik kon even niets gevatters verzinnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Weer of geen weer, Sym draait het een keer
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Weer of geen weer, Sym draait het een keer
Nu weten we het welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat is fijn om te horen!"
Whehehehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat is fijn om te horen!"
Want?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, nu kan ik dus vanaf nu tot 1 uur eigenlijk niet weg he.
Pff dat dacht jij even te bepalen met je 15 jaartjes whehe.quote:
Ik zeg het alleen maarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Pff dat dacht jij even te bepalen met je 15 jaartjes whehe.
Ik moet radio luisterenquote:
Ah zo.quote:
Je gaat toch niet Rain Down On Me draaien mag ik hopen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat zijn er ontiegelijk veel nummers met weer erin
vast nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet Rain Down On Me draaien mag ik hopen?
Dat wel maar hij zit er niet eens tussenquote:
Ja maar morgenavond ben ik wegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wel maar hij zit er niet eens tussen
Ik denk dat ik die maar eens in een seizoenen show gooi
doe ik ook pas over een paar wekenquote:
Neh, nu gebruik ik Foobar2000 al.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Zokunen het volgende:
Oh die link die ik had was furia wel, maar die skint de library niet, als je em wilt WT?
Jah en dit liedjes gaat niet over RTL4 en SBS6 denk ikquote:
Wat zenden die dan uit nu? Ik heb de tv geeneens aan staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah en dit liedjes gaat niet over RTL4 en SBS6 denk ik
Hierna komt Alphaville
geen idee maar het is om te jankenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat zenden die dan uit nu? Ik heb de tv geeneens aan staan.
Of ze moeten per ongeluk een goede film uitzenden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu helemaal met al die herhalingen...
Ik krijg alleen niks te horen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Bijna vakantie en lekker aan het draaien
je moet even via mediaplayer/winamp ofzo luisterenquote:
Whehehehe zo hoort het ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef JJH het volgende:
Crowded hous.
Jaren geleden speelden ze toch op pinkpop, had het het hele weekend geregend en brak tijdens dit nummer de zon door?
dat kan geen toeval zijn. Die gasten brengen je gewoon de zonquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef JJH het volgende:
Crowded house.
Jaren geleden speelden ze toch op pinkpop, had het het hele weekend geregend en brak tijdens dit nummer de zon door?
4-0 wat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik luister nog even de eerste helft af, en dan kom ik ook luisteren
4-0 inmiddels
Ik zie nou voor me dat c_a naar een radio zit te kijken..quote:
welke?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:25 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga eens een bazige tosti in elkaar fikken!
En daarna een chill biertje (of ja, dat hoop ik) van KNETTARRRR.
whehehehehehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie nou voor me dat c_a naar een radio zit te kijken..
hmmm nee laat dan maarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik luister naar de radioLiveverslag op Megastad fm
quote:
Het is ook niet echt spannendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
hmmm nee laat dan maar
Als ik Symp zijn bazen muziek kan beluisteren met het beeld van de wedstrijd zou het perfect zijn
uhu.. pcies.. jij snapt um volkomenquote:
Ik ben het accent al aan het oefenenquote:
Verslaafde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben het accent al aan het oefenen![]()
Excuses alvast voor de volgende plaat, maar dan kan ik even roken
http://listen.radionomy.com/x-raydio.m3uquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heeft iemand nog directe link? Luisteren via normale manier werkt niet.
http://listen.radionomy.com/x-raydio.m3uquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
staat in de OP bij media playerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Komt goed, iedereen kijkt er naar uit volgens mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zooo ik ben er klaar voor.. nu lekker relaxen
YeeY welkom bij de geheime club van luisteraarsquote:
Ik ben gewoon zenuwachtigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt goed, iedereen kijkt er naar uit volgens mij.
absoluutquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigenlijk heiligschennis dat ie zelf wel staat te roken.
wel op mijn laptop en daar is het geluid baggerquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
YeeY welkom bij de geheime club van luisteraars
Niet doen joh. Je maakt gewoon een leuke ontspannen show.quote:
ik heb hem al geluisterd vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigenlijk heiligschennis dat ie zelf wel staat te roken.
als ik eenmaal draai dan is het wel goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet doen joh. Je maakt gewoon een leuke ontspannen show.
De druk.. .de druk...... aaaaaaaargh...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik blijf speciaal wakker voor je show
gewoon je ding doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik eenmaal draai dan is het wel goed
maar kweenieben echt zenuwachtig
als mensen maar niet boos worden dat ik bijv hun nr 1 niet draai maar nr 3 wel
Ja en?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:
dat dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja en?
Jij bent de DJ dus jij bepaalt wat er gedraaid word.
Tuuk niet. Anders krijgen ze met mij aan de stok. En met jouw show wordt dat een harde stokquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
indeedioquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja en?
Jij bent de DJ dus jij bepaalt wat er gedraaid word.
waarom denk ik nu heeel viesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuuk niet. Anders krijgen ze met mij aan de stok. En met jouw show wordt dat een harde stok [ afbeelding ].
als je mijn nummer 1 maar draaitquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Symph kunnen we ook the weathergirls verwachten?
Heb je ook nog van die vrolijke leuke jaren 60/70 zomerliedjes op de lijst staan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Hierna nog een oudje, ook al met storm, damn, slechte timing
niet dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je mijn nummer 1 maar draait![]()
Whehehehe, nee hoorDoe gewoon je ding
Komt goed
quote:
altijd goedquote:
Nee niet echt.Wel een goed thema: vrolijke zomerhitsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je ook nog van die vrolijke leuke jaren 60/70 zomerliedjes op de lijst staan?
Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee niet echt.Wel een goed thema: vrolijke zomerhits
Koffers zijn ook vaak niet zo gaaf. Ik ben nogal een sucker voor origineel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Na deze een gave cover (tenminste ik vinnum wel gaaf)
My baby just cares for me?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Artiest is Nina Simone, het nummer wordt vanzelf duidelijk
Wist ik veel dat het met het weer te maken moest hebben!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nope, dat heeft niets met het weer te maken
Mwa, ligt er echt heel erg aan wie 'm covert. En het hoeft ook niet altijd of of te zijn. De cover kan op zichzelf een heel ander nummer worden en erg gaaf zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
K
[..]
Koffers zijn ook vaak niet zo gaaf. Ik ben nogal een sucker voor origineel.
daar voldoet deze wel aanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ligt er echt heel erg aan wie 'm covert. En het hoeft ook niet altijd of of te zijn. De cover kan op zichzelf een heel ander nummer worden en erg gaaf zijn.
Ik vind wel dat als je het covert, dat je het dan helemaal eigen moet maken en het in een nieuw jasje moet steken. Niet proberen het origineel na te doen.
AAAARGHH!HH!GHGEGJLUHWDGLKJ AS WE SPEAK gaat ie er vandoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Over 2 minuten is dan eindelijk mijn download binnen! *vingers gekruist dat de seed niet opeens weer weggaat*.
Tracy Chapman heeft er ook wel een aardige van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef JJH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_House_of_the_Rising_Sun
Dit nummer is trouwens helemaal doodgecovered.
ja helaas welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef JJH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_House_of_the_Rising_Sun
Dit nummer is trouwens helemaal doodgecovered.
En iedereen kent de versie van de Animals.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja helaas wel
Maar niet op deze manier
mooi nummer dit en Racoon vind ik echt een van de beste bands van de afgelopen tijdquote:
Sympquote:
Meneertje JJHquote:
Ik vroeg het me zo opeens af.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, tot 11 uur en daarna komt Knetter
Jaaa maar dat klinkt zo schattigquote:
quote:
De bietels?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Hierna een Engels Bandje....
Ze zijn best beroemd geworden
Dus het is gewoon : Meneertje JJHquote:
toch welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo heel veel heeft die toch niet solo gedaan?
Slimmer om dat te doen voor het vouwenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
zo was is opgevouwen
Morgen maar eens strijken
De strijk zal ze wel niet gevouwen hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Slimmer om dat te doen voor het vouwen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Slimmer om dat te doen voor het vouwen
ja helaas wel, hij komt na dezequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het net!![]()
Iedereen kent Lennon en McCartney wel solo, Ringo is een beetje vergeten.
Was gewoon te makkelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee de vouwwas heb ik opgevouwenSokken enzo en handdoeken. Morgen dus de rest strijken
Suri's mogen datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:01 schreef Viro het volgende:
zowat bijna de hele dag gelegen in een hangmat, voel me nu zo lui
ik wil ook in de hangmatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:01 schreef Viro het volgende:
zowat bijna de hele dag gelegen in een hangmat, voel me nu zo lui
maar het blijft wel een lekker nummerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
Eigenlijk hè, is dit best een afgezaagd plaatje ondertussen.
Knetter IS de avondetappequote:
Nogalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
Eigenlijk hè, is dit best een afgezaagd plaatje ondertussen.
die heb ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef Zokunen het volgende:
Is elbow al geweest met weather to fly?
Heb stiekem teen wolf gekeken
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het blijft wel een lekker nummer
Dan moet je doorpostenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Kut nog 93 posts tot 25.000, dat ga ik niet meer halen vanavond
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je doorposten
Kom gezellig even naar Tal ofzo
Die knakker met MS was wel stoer op zich, ook meteen zeggen ik kan niet zingen, maar wil dit gewoon een keer doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je doorposten
Ik denk, dat ik er nog wel 93 maak vandaag.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je doorposten
Wat is Talquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je doorposten
ik ook hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik er nog wel 93 maak vandaag.
HGT ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die knakker met MS was wel stoer op zich, ook meteen zeggen ik kan niet zingen, maar wil dit gewoon een keer doen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Tevens de meet hoerig ingerichte SC van heel fok.
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Tevens de meet hoerig ingerichte SC van heel fok.
Oeh gelijk ff kijkenquote:
quote:
Oehhh toffffquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
KNETTER TIJDENS JOUW SHOW GA IK DIE 25.000e POST MAKEN VRIEND(IN)
Roel van Velzen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Na deze nog een Nerderlands Porduct.
Onze Nationale Tuinkabouter
Jaja moet lukken denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oehhh toffffnog minder dan 100 te gaan
jofuquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Na deze nog een Nerderlands Porduct.
Onze Nationale Tuinkabouter
Alle geintjes, ed. kende ik alquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Roel van Velzen.
Roel van Velzen tijdens de afgelopen ekstraweekend.![]()
Juist ik heb 1 epische post klaar staan want ik dacht dat ik al bij de 25.000 benquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wij helpen Snuf naar de 25.000ste post
quote:
Zijn speciale spuitbusjes voor, maken het ook antistatisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm, het beeldscherm van m'n laptop is wat vettig en vies, hoe kan ik deze het beste schoon maken?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
mensen die dit niet helemaal mee kunnen zingen____!
Oh, maar mijne is niet statisch... Maar, waar haal ik dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zijn speciale spuitbusjes voor, maken het ook antistatisch.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..].
Volgens mij ben ik kleiner. Maar dat mag, want ik ben een vrouw.
Uhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
mensen die dit niet helemaal mee kunnen zingen____!
Ik doe altijd gewoon met glassex.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zijn speciale spuitbusjes voor, maken het ook antistatisch.
163 pure rotterdamse power jwtzquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..].
Volgens mij ben ik kleiner. Maar dat mag, want ik ben een vrouw.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Juist ik heb 1 epische post klaar staan want ik dacht dat ik al bij de 25.000 ben
Eeej jijquote:
Co-op faalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Snuf.. iets minder dan 500 posts geleden faalde je niet alleen.
je faalde samen met mij.. ik voel mij vereerd dat ik met jou mocht falen
Als dat pure Rotterdamse power is, dan kan ik de volgende keer in een minirokje en torenhoge hakken veilig door Roffa lopenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
163 pure rotterdamse power jwtz
Qua vocalen of basgitaar?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Dit zijn van die heerlijke nummers om mee te bassen
GAYquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Snuf. het volgende:
BTW ik meot vrijdag 17:00 werken terwijl de meet is om 14:00. Dat is gay want ik moet om 15:15 al weer weg ofzo
quote:
IK HEB VANDAAG MIJN OV KAART GEKREGEN OH MIJN GODquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
Oh, Knetter, je weet dat de OV-studentenkaart niet meer geldig is he? Alleen reizen met 40% korting tot en met 16 augustus.
Geniet ervan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HEB VANDAAG MIJN OV KAART GEKREGEN OH MIJN GOD
jups i knowquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
Oh, Knetter, je weet dat de OV-studentenkaart niet meer geldig is he? Alleen reizen met 40% korting tot en met 16 augustus.
Ik moet gewoon een half jaar wachten nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HEB VANDAAG MIJN OV KAART GEKREGEN OH MIJN GOD
damn ik word oudquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een half jaar wachten nog.
Meet verplaatsen naar donderdagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Snuf. het volgende:
BTW ik meot vrijdag 17:00 werken terwijl de meet is om 14:00. Dat is gay want ik moet om 15:15 al weer weg ofzo
Dat instrument is vals bij mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |