Komt goed, iedereen kijkt er naar uit volgens mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zooo ik ben er klaar voor.. nu lekker relaxen
YeeY welkom bij de geheime club van luisteraarsquote:
Ik ben gewoon zenuwachtigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt goed, iedereen kijkt er naar uit volgens mij.
absoluutquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigenlijk heiligschennis dat ie zelf wel staat te roken.
wel op mijn laptop en daar is het geluid baggerquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
YeeY welkom bij de geheime club van luisteraars
Niet doen joh. Je maakt gewoon een leuke ontspannen show.quote:
ik heb hem al geluisterd vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigenlijk heiligschennis dat ie zelf wel staat te roken.
als ik eenmaal draai dan is het wel goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet doen joh. Je maakt gewoon een leuke ontspannen show.
De druk.. .de druk...... aaaaaaaargh...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik blijf speciaal wakker voor je show
gewoon je ding doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik eenmaal draai dan is het wel goed
maar kweenieben echt zenuwachtig
als mensen maar niet boos worden dat ik bijv hun nr 1 niet draai maar nr 3 wel
Ja en?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:
dat dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja en?
Jij bent de DJ dus jij bepaalt wat er gedraaid word.
Tuuk niet. Anders krijgen ze met mij aan de stok. En met jouw show wordt dat een harde stokquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
indeedioquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja en?
Jij bent de DJ dus jij bepaalt wat er gedraaid word.
waarom denk ik nu heeel viesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuuk niet. Anders krijgen ze met mij aan de stok. En met jouw show wordt dat een harde stok [ afbeelding ].
als je mijn nummer 1 maar draaitquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Symph kunnen we ook the weathergirls verwachten?
Heb je ook nog van die vrolijke leuke jaren 60/70 zomerliedjes op de lijst staan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Hierna nog een oudje, ook al met storm, damn, slechte timing
niet dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je mijn nummer 1 maar draait![]()
Whehehehe, nee hoorDoe gewoon je ding
Komt goed
quote:
altijd goedquote:
Nee niet echt.Wel een goed thema: vrolijke zomerhitsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je ook nog van die vrolijke leuke jaren 60/70 zomerliedjes op de lijst staan?
Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee niet echt.Wel een goed thema: vrolijke zomerhits
Koffers zijn ook vaak niet zo gaaf. Ik ben nogal een sucker voor origineel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Na deze een gave cover (tenminste ik vinnum wel gaaf)
My baby just cares for me?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Artiest is Nina Simone, het nummer wordt vanzelf duidelijk
Wist ik veel dat het met het weer te maken moest hebben!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nope, dat heeft niets met het weer te maken
Mwa, ligt er echt heel erg aan wie 'm covert. En het hoeft ook niet altijd of of te zijn. De cover kan op zichzelf een heel ander nummer worden en erg gaaf zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
K
[..]
Koffers zijn ook vaak niet zo gaaf. Ik ben nogal een sucker voor origineel.
daar voldoet deze wel aanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ligt er echt heel erg aan wie 'm covert. En het hoeft ook niet altijd of of te zijn. De cover kan op zichzelf een heel ander nummer worden en erg gaaf zijn.
Ik vind wel dat als je het covert, dat je het dan helemaal eigen moet maken en het in een nieuw jasje moet steken. Niet proberen het origineel na te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |