Eurythmics - Here comes the rainquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is echt zo'n nummer wat ik wel ken, maar als ik het op zou moeten zoeken zou ik niet weten hoe het heet of door wie het gezongen wordt.
Ja jammer. Gisteren rond dit tijdstip was het het dubbelequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
57 ofzo maar er zijn momenteel maar 11
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
57 ofzo maar er zijn momenteel maar 11
Ja dat weet ik nuquote:
vorige week was het ook zoietsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja jammer. Gisteren rond dit tijdstip was het het dubbele.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso moet iedereen die een top3 heeft ingezonden eigenlijk luisteren.
ze kunnen straks allemaal uit hun schulp kruipen en gaan luisterenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso moet iedereen die een top3 heeft ingezonden eigenlijk luisteren.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heb ik niet. Een groen/blauwige en een paarse met zilveren glittertjes. Van Catrice, die zijn in de aanbieding bij de Kruidvat en mega fijn
.
Aaahw, dat is bijna schattig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben ook zo'n mietje, gisteren 75 keer opgedrukt (verspreid over 10 minuten) en nu doet alles boven mijn navel pijn![]()
![]()
de drukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:49 schreef mr-green het volgende:
ok ik zit klaar voor de baas der bazen shows
goed bezigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben ook zo'n mietje, gisteren 75 keer opgedrukt (verspreid over 10 minuten) en nu doet alles boven mijn navel pijn![]()
![]()
Ach, dat heb ik ook, alleen is het bij mij geen opdrukken maar de halve zak M&M's die alles boven mijn navel pijn doetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Snuf. het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de druk![]()
eerst symp die al zo fenomenaal draait.. en dan moet ik...
vies?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat Oerbier was niet zo'n succes.
Hoe heet die?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die?
Dat is namelijk mijn lievelingskleurtje. Sowieso alles wat Cyaan of blauw is. Als nagellak dan.
Van wielrennen heb ik eigenlijk alleen maar spieren in mijn benenquote:
lol ditquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Maar jij gaat het over seks hebben, niet over het weer.
wat is dat nou weer?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Van wielrennen heb ik eigenlijk alleen maar spieren in mijn benen
Ik ben begonnen met zo'n "OEFEN TOT JE 100 PUSHUPS ACHTER ELKAAR KAN" ding
heb de kreunfragmenten van kreunen voor knetter helaas niet.. daar baaal ik zoooo vanquote:
Ik heb anders al genoeg massa boven mijn navel, alleen echt functioneel is dat niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Van wielrennen heb ik eigenlijk alleen maar spieren in mijn benen
Ik ben begonnen met zo'n "OEFEN TOT JE 100 PUSHUPS ACHTER ELKAAR KAN" ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |