wat is je nr 1?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen mijn nummer 1 isde rest heb ik er maar bij geplakt omdat die in de seks top 10 stonden
Das heul niet leuk ja.quote:
Leuke bergtrui staat je goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]Ik ben maar een ielig mannetje, goed klimmers postuur
Ik heb een songfestivalnummer ingestuurdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef Snuf. het volgende:
Ik vond dat er rap moest zijn dus ik heb 2 rapnummers ingestuurdIk heb een top 4 gemaakt
ben je geil of wil je een koekje?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
Zo en zo heb ik het geilste nummer ingestuurd
In de gaten houdenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee straks kom ik er pas achter bij nummer 25.004 ofzo
Had mijn post ge-edit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, dat is dan ook die wat je postte? Want hij ziet er op de foto wel iets anders uit.
Ik heb ook een toffe grijs/zilver gezien en een mooie beige. Ik denk dat ik die ook nog op ga halen. Hell, voor twee euro per potje?.
Ik knip dit altijd op mijn vingers.quote:
Myr wil je een keer mijn nagels lakkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had mijn post ge-edit.
[ afbeelding ]
Iron Mermaiden, gaat van roze tot groen. Ook echt een aanrader.
Heb je na afloop een lijst met alle nummers? Doe je op het laatst nummers die vaker zij ngenoemd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Uiteraard heb ik nu een hoestbui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |