quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Absurditeit het volgende:
Zo trots als een pauw op TS dat ze zo snel een nieuwe topic opende.
Bob op vol volume kan elk geluid de baas!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef Miam het volgende:
het is weer zover, het lawaai is terug. kan wel janken.
deadlines te halen?quote:
voor jou hopelijk geen deadlinesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Mishu het volgende:
Ik krijg niks gedaan op een of andere manier :s
klopt maar paniekerig is vaak met een deadline...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het leven bestaat uit wat meer dan school / werk.
a dat is klote! sterkte ermeequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Mishu het volgende:
Kut, ik heb net mijn vader aan de lijn gehad en mijn moeder heeft kanker![]()
![]()
Wel een goed te behandelen soort maar toch
Kut, veel sterkte...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Mishu het volgende:
![]()
Wow, sterkte. (en mooizo).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:40 schreef Mishu het volgende:
Er is een kans van 80 tot 90 % dat ze het gewoon haalt maar toch![]()
Ze was er gelukkig vroeg bij, de tumor is nog maar 3 cm groot. Ze gaan nu alles eruit halen (baarmoeder, eierstokken etc.). Dat kan toch geen kwaad want ze heeft al 4 kinderen gebaard en ze zat al in de menopauze.
Ik ben blij dat de prognose wel goed is, het had slechter gekund
Holy shit... ondanks de grote kans op slagen van de operatie toch heel veel sterktequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Mishu het volgende:
![]()
Ai, sterkte.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Mishu het volgende:
![]()
Geen deadline. Onverwachte rekening van 500 euroquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
klopt maar paniekerig is vaak met een deadline...
en een deadline hoeft ook niet altijd voor school of werk te zijn...
Oei, ook altijd zo leuk (niet dus)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:59 schreef Plums het volgende:
[..]
Geen deadline. Onverwachte rekening van 500 euro
Weejoow, sterkte. Ik weet hoe 't voelt om te horen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Mishu het volgende:
![]()
Oeh, vertel. Ik ben een expert in kaarten verspelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef Trashcanman het volgende:
Volgens mij heb ik mijn kaarten verspeeld.
Ik vind een meid leuk maar was er al niet zeker van of ze me leuker dan vriendschappelijk vind. En ik zat net wat te ouwehoeren over whatsapp en we kwamen op mijn tekortkomingen, niet echt een goed teken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Oeh, vertel. Ik ben een expert in kaarten verspelen
Jeez subtiel..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik vind een meid leuk maar was er al niet zeker van of ze me leuker dan vriendschappelijk vind. En ik zat net wat te ouwehoeren over whatsapp en we kwamen op mijn tekortkomingen, niet echt een goed teken.
Geschiedenis als je mogelijk later misschien een meer maatschappelijk beroep wilt. Engels als je ook mogelijk een carrière bij economische bedrijven ambieert (of in het buitenland).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twijfelend...
Geschiedenis of Engels?
Het gaat bij beide om de lerarenopleiding.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Geschiedenis als je mogelijk later misschien een meer maatschappelijk beroep wilt. Engels als je ook mogelijk een carrière bij economische bedrijven ambieert (of in het buitenland).
Ik zou zelf voor geschiedenis gaan, veel meer stof waarover je kan uitwijden ipv de beginselen en basis van engelse grammatica etc. uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het gaat bij beide om de lerarenopleiding.
Ik neig ook meer naar Geschiedenis, maar Engels trekt me ook aan. Het is zo verdomd lastig allemaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor geschiedenis gaan, veel meer stof waarover je kan uitwijden ipv de beginselen en basis van engelse grammatica etc. uit te leggen.
Dan zou ik er ook nog maatschappijleer bij gaan geven
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
![]()
Doelde meer op sociale fobie.
Maar leuk om te weten waar jij met je gedachten zit
Die vindt plaats tijdens je vakantie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef Mishu het volgende:
Niet zo handig dat ik over een week op vakantie zou gaan. Wat te doen? Gaan of thuisblijven voor de operatie? Zucht, krijgen we dat ook nog.
Blijkbaar kan hij dat van jou niet hebben want gevoelige snaar en niet willen dat 'ie zwak bij je overkomt..?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:32 schreef WeirdlyWired het volgende:
Leuke dag gehad vandaag. Alleen waarom is het als ik iets zeg, gewoon om hem te motiveren om iets te gaan doen met zijn leven, dat ik afgekapt word.
Dat ie meteen geen contact meer met me wilt hebben.
Ik bedoel het goed, maar ik mag er blijkbaar niks van zeggen
Of hij wilt niks met zn leven doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Blijkbaar kan hij dat van jou niet hebben want gevoelige snaar en niet willen dat 'ie zwak bij je overkomt..?
Bijkomende schrikreactie en ongewenste effecten... Wedden dat hij binnen een week weer contact opneemt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Of hij wilt niks met zn leven doen.
En verder komt ie nogal labiel over. Gelijk geen contact meer willen.![]()
Ik was allang weggerend van zo'n gast.
De vraag is of je dat wel moet willen. Je ziet toch zelf ook wel dat dit totaal geen toekomst heeft?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bijkomende schrikreactie en ongewenste effecten... Wedden dat hij binnen een week weer contact opneemt?
We zullen het zien. Hij reageert nou al niet meer.quote:[b]Op woensdag 20 juli 2011 00:31 schreef MeraViglioSa het
[..]
Bijkomende schrikreactie en ongewenste effecten... Wedden dat hij binnen een week weer contact opneemt?
Ach, zulke mensen ben ik ook in m'n leven tegen gekomen. Als mensen er zo over denken, zijn ze jouw vriendschap dan uberhaupt waard? Gewoon in hun eigen shit laten stikken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Of hij wilt niks met zn leven doen.
En verder komt ie nogal labiel over. Gelijk geen contact meer willen.![]()
Ik was allang weggerend van zo'n gast.
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De vraag is of je dat wel moet willen. Je ziet toch zelf ook wel dat dit totaal geen toekomst heeft?
Ik zou het anders ook heel irritant vinden.quote:
Klopt, maar je kunt ook zelf duidelijk zijn als je het wel best vindt zo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet.Voorspel alleen wat er gebeurt en raad dat hij meer voor haar voelt (en ja dan kunnen we ook raden dat zij dat niet zou willen).
Dat is ze dan weer niet heb ik het idee, jij?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt ook zelf duidelijk zijn als je het wel best vindt zo.
QFT.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja en om nog een beetje OT te reageren () mis ik iemand meer dan ik wil.
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is ze dan weer niet heb ik het idee, jij?
quote:
Dit.. Dat het je überhaupt opvalt dat hij niet meer reageert zou kunnen betekenen dat je dat dus wel zou willen. Maar het is maar een brainfart, kan net zo goed zijn omdat je je zorgen maakt, toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
We zullen het zien. Hij reageert nou al niet meer.
Of ze vindt het toch niet 'wel best'.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is ze dan weer niet heb ik het idee, jij?
Ja, ik zou best een reactie van hem willen. Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het om mijn ex gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Dit.. Dat het je überhaupt opvalt dat hij niet meer reageert zou kunnen betekenen dat je dat dus wel zou willen. Maar het is maar een brainfart, kan net zo goed zijn omdat je je zorgen maakt, toch?
Nu komt de aap uit de mouw.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:53 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ja, ik zou best een reactie van hem willen. Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het om mijn ex gaat.
Details.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:53 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ja, ik zou best een reactie van hem willen. Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het om mijn ex gaat.
Je hoeft je niet te schamen dat je belangstelling hebt voor je ex. Alleen die paar mensen met een hart zitten zo in elkaar.quote:
Life's funny, but not ha-ha funny?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:46 schreef Specularium het volgende:
Het is dat het min of meer moet.
Maar verder, leven is leuk!!! Toch?
Precies dat hart dat je kan slopen. Tot zover.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen dat je belangstelling hebt voor je ex. Alleen die paar mensen met een hart zitten zo in elkaar.
Het is ook vooral een last.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies dat hart dat je kan slopen. Tot zover.
Nouja, mijn humor wordt vaak niet gedeeld.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Life's funny, but not ha-ha funny?
Deze mag je me uitleggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, mijn humor wordt vaak niet gedeeld.
Ken je dat gevoel dat je een opmerking maakt in gezelschap en er een doodse stilte valtquote:
Dat had ik vooral bij begrafenissen, maar uiteraard ook op school en tijdens feesten en partijen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel dat je een opmerking maakt in gezelschap en er een doodse stilte valt
terwijl het een grappige bedoeling had?
Mijn invalshoek was altijd anders.
Hoe dat, te vreemd? Daar herken ik me wel eens in. Denk ik grappig te zijn, krijg ik van die totaal niet begrijpende blikken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel dat je een opmerking maakt in gezelschap en er een doodse stilte valt
terwijl het een grappige bedoeling had?
Mijn invalshoek was altijd anders.
Ja, wie kent deze situaties nou niet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat had ik vooral bij begrafenissen, maar uiteraard ook op school en tijdens feesten en partijen.
Zijn dat voornamelijk vrouwen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe dat, te vreemd? Daar herken ik me wel eens in. Denk ik grappig te zijn, krijg ik van die totaal niet begrijpende blikken.
De moves kunnen nog wat vloeiender, maar lekker is ze natuurlijk wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, wie kent deze situaties nou niet?
Plaatje voor jou:
[ afbeelding ]
Ik zeg allebeiquote:Op woensdag 20 juli 2011 05:07 schreef Absurditeit het volgende:
Besluiteloos. Jodenkoeken of Arnhemse meisjes?
Niet te snel eten , van Jodenkoeken raak je snel kotsmisselijk.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:34 schreef KirovAir het volgende:
Kut. Vakantieliefde bleek ook daadwerkelijk alleen vakantieliefde voor haar. *zucht*
Vreemdgangers... to hell with them! Ik spreek uit ervaring als slachtoffer ervanquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:11 schreef Marc1981 het volgende:
Opgelucht en verdrietig tegelijk.
Ik ben er eindelijk achter gekomen dat zij mij weer heeft bedrogen met iemand. Het is nu definitief voorbij. Ik ga morgen haar spullen pakken en wegbrengen naar haar ouders.
Al die weken van afvragen wat er aan de hand is en waarom zij soms ineens weg was zijn nu eindelijk voorbij.
De bitch.
Mja 8 jaar van mijn leven naar de klote.. zo voelt het iig. Ik kan weer opnieuw beginnen met het opbouwen van mijn leven.. complete reset.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vreemdgangers... to hell with them! Ik spreek uit ervaring als slachtoffer ervan
Sterkte ermee..
Zie het als een stap dichter bij de ware. Zo dacht ik laatst om mezelf op te beurenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:17 schreef Marc1981 het volgende:
[..]
Mja 8 jaar van mijn leven naar de klote.. zo voelt het iig. Ik kan weer opnieuw beginnen met het opbouwen van mijn leven.. complete reset.
Laten we maar hopen dat dat echt zo isquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:19 schreef Plums het volgende:
[..]
Zie het als een stap dichter bij de ware. Zo dacht ik laatst om mezelf op te beuren
Sterkte.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:17 schreef Marc1981 het volgende:
[..]
Mja 8 jaar van mijn leven naar de klote.. zo voelt het iig. Ik kan weer opnieuw beginnen met het opbouwen van mijn leven.. complete reset.
Ik zou voor altijd bij haar blijven, we hadden het vorig jaar nog over een huis kopen en trouwen.. en nu zit ik hier dingen van mij af te schrijven. Binnen 1 jaar is hier veel gebeurd.. ik schrik er wel erg van. Het leven kan zo ineens heel anders lopen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sterkte.
Vooral op het begin is het weer even wennen ja.
Misschien kreeg ze een paniekaanval van 'is dit het nou?'. Geen excuus maar toch.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:23 schreef Marc1981 het volgende:
[..]
Ik zou voor altijd bij haar blijven, we hadden het vorig jaar nog over een huis kopen en trouwen.. en nu zit ik hier dingen van mij af te schrijven. Binnen 1 jaar is hier veel gebeurd.. ik schrik er wel erg van. Het leven kan zo ineens heel anders lopen.
Mja.. wie weet, maar dan had ze ook wat eerlijker tegen mij mogen zijn ipv de hele tijd zeggen dat er niks is en dat ze voor altijd bij mij wil blijven. Voorlopig mag ik weer een soa test gaan doen. Ik hoop maar dat ik er niks van heb opgelopen. Voel mij echt vies nu.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien kreeg ze een paniekaanval van 'is dit het nou?'. Geen excuus maar toch.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:52 schreef GimmeGore het volgende:
ja online....
ik verveel me en ik voel me eenzaam en kansloos
Natuurlijk! Wat anders?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je het nu over Ray en Anita?
Welke soort? Die van een vrouw?quote:
Dat eerste, om maar eerlijk te zijn. Het voelt zo raar. Ik ben 18 en ken niks als het om intimiteit gaat. Totaal niks.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke soort? Die van een vrouw?
Ik merk soms dat mensen zomaar vergeten dat ze weldegelijk liefde kennen.
Alleen is het niet die waar ze op dat moment behoefte aan hebben.
Bwhahahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat eerste, om maar eerlijk te zijn. Het voelt zo raar. Ik ben 18 en ken niks als het om intimiteit gaat. Totaal niks.
Lach maar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
BwhahahaIk kreeg mijn eerste echte relatie pas op mijn 18de
Dit soort tipsquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:57 schreef Blistering het volgende:
Dat komt vanzelf wel, ''alles op z'n tijd''.
Met 18 ben je nog niet verloren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat eerste, om maar eerlijk te zijn. Het voelt zo raar. Ik ben 18 en ken niks als het om intimiteit gaat. Totaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit soort tips
'Alles op zijn tijd' 'Ieder potje heeft een dekseltje' 'Komt wel goed'. Kan ik écht niet gebruiken. Je bedoelt het vast goed hoor.
En kijk nu eens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
BwhahahaIk kreeg mijn eerste echte relatie pas op mijn 18de.
Behoorlijk eens. Hou die adviezen soms maar voor je, ook al zijn ze met de beste bedoelingen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit soort tips
'Alles op zijn tijd' 'Ieder potje heeft een dekseltje' 'Komt wel goed'. Kan ik écht niet gebruiken. Je bedoelt het vast goed hoor.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met 18 ben je nog niet verloren.Waarom gaat alles zo godsgruwelijk langzaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als mensen dat zeggen voelt het altijd alsof ze het al voor je hebben opgegeven en hopen dat je misschien ooit een keer per ongeluk met geluk een keer iemand ontmoetquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behoorlijk eens. Hou die adviezen soms maar voor je, ook al zijn ze met de beste bedoelingen.
Komen ook bijna altijd van vrouwen.
Wat jij wil.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit soort tips
Niks persoonlijks.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat jij wil.![]()
Hier heerst moeheid maar verder helemaal prima. Zo maar snaveltje toe en morgen genieten van een zoveelste mooie dag hopelijk.
Niet de bedoeling, maar, een beetje rekening houden kan best.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef Re het volgende:
Slowchat mag ergens anders, daar hebben we al genoeg andere topics voor hier
Dus je mag hier alleen maar neerzetten hoe je je voelt maar er dieper op in gaan en je mening geven over tips mag niet? Valt volgens mij niet onder SC maar goed...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef Re het volgende:
Slowchat mag ergens anders, daar hebben we al genoeg andere topics voor hier
begin maar alvast met overdosis vit cquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:22 schreef scrub_nurse het volgende:
nog steeds keelpijn en ik voel me ook wat stijfjes in de spieren....o neee he
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Maak je niet al teveel zorgen. De komende uren zijn er nog genoeg mensen online.
Thanks! Jij hebt zo te zien ook al een goede start van de dagquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja! Veel plezier vandaag jij!
Zoals het hoort. Sinds wanneer is die lijn gaan stijgen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:25 schreef Specularium het volgende:
Fuck iedereen, het gaat in een opwaartse lijn.
De enige goede oplossing, dat gevecht is ook waardeloos.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom ga ik over 1,5 uur in de pub zitten.
Wat doet ze?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Fucking geïrriteerd.
Ik word strontziek van die waardeloze buurvrouw van mij.
Asociaal rotwijf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ze schreeuwt elke dag, slaat met deuren, draait harde rotmuziek (volgens mij heeft ze maar 10 liedjes die ze luistert en die hoor ik dus elke keer opnieuw) wat ontzettend doordreunt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat doet ze?
Of is het verder niets de bedoeling dat je hier doorvraagt etc
Sommige mensen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nou, ze schreeuwt elke dag, slaat met deuren, draait harde rotmuziek (volgens mij heeft ze maar 10 liedjes die ze luistert en die hoor ik dus elke keer opnieuw) wat ontzettend doordreunt.
Vaak genoeg iets van gezegd en geklaagd, maar het is al maandenlang hetzelfde liedje.
Wat een aso.![]()
![]()
Zelfde aantal jaren ongeveer, stijgende lijnen, alles.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Sinds wanneer is die lijn gaan stijgen?
Ik zit al een jaar of tien in een stijgende lijn, bevalt goed
Kan ook in het Feyenoordtopic. Lijkt een beetje op dit topic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat doet ze?
Of is het verder niets de bedoeling dat je hier doorvraagt etc
Wel ontopic blijven he.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ook in het Feyenoordtopic. Lijkt een beetje op dit topic.
Misschien kom ik daar vanavond wel hangen voor het eerst.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel ontopic blijven he.
Ben je ook weggepest daar? En hoe voelde dat?
hier ook zo, en snotteren ,keelpijn ,ook pijnlijke spieren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:22 schreef scrub_nurse het volgende:
nog steeds keelpijn en ik voel me ook wat stijfjes in de spieren....o neee he
Ach, toch maar niet gaan? Sterkte met allesquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef Mishu het volgende:
Klein persoonlijk meltdowntje. Morgen proberen om mijn reis te annulerenIk trek dit niet.
Hee ik ook. Alleen dan 3 weken vrijquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
Opgelucht morgen nog 1 dagje werken en dan 2 weekjes vrij
Ja bijna niemand kent elkaar. Daarvoor is een introductie tochquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Boekenlijst en belangrijke informatie van m'n nieuwe school eindelijk binnen.
Toch wel nerveus voor de introductieweek... ik ken niemand daar
Ja oke, maar ik ben bang dat er heel snel klikjes gaan vormen en dat ik daarbuiten ga vallen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja bijna niemand kent elkaar. Daarvoor is een introductie toch
Zo lekker dan!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hee ik ook. Alleen dan 3 weken vrij![]()
Overigens, hoi Dientje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo lekker dan!
Hey Newbie114Waar was je man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga trouwens pitten dus pm maar![]()
Nee, ach ti's wel zo rustig. En dan heb ik weer wat meer geld. Maarja, beetje hectisch zo allemaal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef Plums het volgende:
[..]
Ach, toch maar niet gaan? Sterkte met allesHoop echt dat t allemaal goed komt.
Thanks. Het is gewoon erg zuur omdat ik dacht nu eindelijk die persoon te hebben waarmee ik op 1 lijn zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Sterkte PhirePhoenix4.
OT: Wel zin om mijn rijbewijs te halen, ook wel uitgedaagd.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
Voel mijzelf nu al verrot en weekend moet nog beginnen![]()
Hmm?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:13 schreef Høken het volgende:
WOEST. Ik heb 'm godverdomme 100 keer gewaarschuwd, maar toch gaat hij door. Op mijn steun hoeft hij niet te rekenen. Niet meer. Zak in de stront, stik erin. Verneuk je eigen leven maar, het kan mij al niet meer schelen.
Wat leuk vinden?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef Trashcanman het volgende:
Zo negatief als de pest.
Ik moet ophouden met leuk vinden, word ik labiel van
Niet m'n vriend, dat is nog goed en alles. Maar wel een hele goede kameraad die ik al een half jaar uit de ellende probeer te houden. Hij weet zelf ook dat die meid niet goed voor 'm is. En toch gaat hij weer terug naar haar. Ik ben er klaar mee. Ik kan 't niet meer, ik steek er bijna al m'n energie in. Zeg dingen met vrienden af, om hem te kunnen helpen. Hij zoekt het maar uit.quote:
Zelfde verhaal hier, ongeveer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn moeder is niet te genieten en is continu aan het bitchen.. Heb er genoeg van, het liefst zou ik nu mijn spullen pakken en vertrekken..
Wat zou je willen verkopen dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:45 schreef Mishu het volgende:
Ik ben er achter dat ik wel van werken houd maar dan met veel zelfstandigheid. K zou ooit wel een webwinkel ofzo willen beginnen
Etnische cadeaus. Dus lampions uit Vietnam, parasols uit Thailand, ganesh beeldjes uit India etc.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat zou je willen verkopen dan?
Urnen uit de Oekraïne.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:11 schreef Mishu het volgende:
[..]
Etnische cadeaus. Dus lampions uit Vietnam, parasols uit Thailand, ganesh beeldjes uit India etc.
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 05:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Mullentje!
Hoe ik me voel? Super aan het twijfelen over alles. Vreselijk gewoon![]()
![]()
Welke studie zal ik nou gaan doen? Zal ik in september al beginnen met iets waarvan ik niet eens zeker weet of ik het leuk vind of pas in februari en dan nog open dagen ed bezoeken? Natuurlijk bemoeien alle kennissen ermee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 05:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Voel me prima, relaxed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |