Die draaide bij ons op ons schoolfeest.quote:
Dat is ook wel zo'n beetje zijn niveau.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Neraice het volgende:
[..]
Die draaide bij ons op ons schoolfeest.
Eensquote:Op zondag 24 juli 2011 11:58 schreef Bravebart het volgende:
Een van de beste platen van het moment en nog niet gepost, schande
Dat was toch al bekend?quote:
Ik vond em niet zo. Misschien nog een keer luisteren.quote:
Nice!quote:
Morgen even checken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:34 schreef Duitse-Helm het volgende:
Weer een mixje van mijn kant. Zit van alles tussen. Hoop dat hij in de smaak valt
>>>Soundcloud<<<
Geil, PM-box staat openquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:42 schreef Houniet het volgende:
Ik moet snel weer eens een nieuwe mix in elkaar drukken. Heb weer een aantal mooie plaatjes.
"drive my body like a maserati", house classicquote:
Buma heeft een nieuwe, nog grotere, tv nodig blijkbaar...quote:Dear Dance Department fans,
Radio 538 pays a huge amount of money to BUMASTEMRA for our podcasts. Buma now suddenly demands 100 times more money for each downloaded podcast. So unfortunately all podcasts are off line for now till there's a solution.
We're so sorry and also very sad!
Peace, love and beats...The Dept. crew
Vuile vieze grafhonden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:07 schreef Bravebart het volgende:
Dance Department podcasts offline
[..]
Buma heeft een nieuwe, nog grotere, tv nodig blijkbaar...
Ze staan/komen wel op Soundcloud geloof ikquote:
Dit is een remix van Sueno Latino. Het lijkt er wel veel op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Plus_Ultra het volgende:
En deze dan:
1990, niet zo bekend maar wel een blijvertjeUit Italië
klopt, zelfde producers team wat er achter zit. Die illusion first mix van May mag er wezen trouwensquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:14 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dit is een remix van Sueno Latino. Het lijkt er wel veel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Bolderkar op 02-09-2011 15:37:40 ]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:36 schreef Houniet het volgende:
Ohhhhhhhhhhh nieuwe album van Gui <3 !!!!!11
Even teruggelezen.quote:Gui Boratto mag tussendoor zijn kunstje doen. Met minimal kun je grofweg twee kanten uit: lamheid troef, of de club staat bol van de energie en de muziek is behoorlijk up-tempo. En laat Gui nu eens voor de laatste optie gaan, plus een extreem goede dag hebben. Dat betekent simpelweg het dak eraf, werkelijk om te smullen. Het is forward driven minimal, de dj haalt het onderste uit de kan met minimale middelen. Zijn grootste kwaliteiten, naast de voortvarendheid, bestaan verder uit een coherente set en het doorpakken van een (progressief stijgende) lijn. Gui fleurt de boel op met disco-accenten en biedt daarnaast de aanwezigen mogelijkheden tot contemplatie als hij even gas terugneemt en een melodie met een ziel inzet. Twee uur van deze meester is veel te kort, maar zeker niet verkeerd.
+1quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:08 schreef Houniet het volgende:
"cause you are my medicine, when you're close to me"!
Afgelopen zaterdag?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:14 schreef Houniet het volgende:
Zeg don, wanneer pakken we een feestje?
Sandro Silvaquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef Mr_DG het volgende:
En deze is erg lekker om in een club te horen
Cinema.quote:Op maandag 26 september 2011 18:21 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe heet dat lied ookalweer dat momenteel vrij bekend is met die hoge stem? Hoorde daar een vette dubstep van vandaag.
Thanks, die van Laidback Luke zocht ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:17 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Cinema.
De Laidback Luke remix is 100x vetter dan die van Skrillex.
LL maakt ook al dubstep tegenwoordig?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Thanks, die van Laidback Luke zocht ik.
waar is het materiaal wat dit ondersteunt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:24 schreef Houniet het volgende:
Calvin Harris blijft ook lekker doorgaan.
Ja, maar ik dacht dat er iets achter zat. Dit is zo'n vage kreet.quote:
Niemand die even mijn mixje wil beluisterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:05 schreef Californication11 het volgende:
Post hem hier ook maar even..
Mijn eerste mix dus, vooral veel progressive house maar daar hou ik erg van..
Dit is hem :
http://soundcloud.com/timtim2011/tims-mix-29-10-2011
Let vooral niet op het laatste nummer, nummer zelf is prima alleen hij stopt ergens in het midden, had geen zin om weer helemaal overnieuw te recorden..
Als die gewaardeerd wordt wellicht in de toekomst nog meer mixjes..
Ieder zijn eigen ding, maar wat doe je dan in een HOUSE topic?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:07 schreef FUFR het volgende:
ik heb het zojuist geprobeerd.
Geprobeerd?
ja, want na de eerste toeterplaat ben ik weggerend.
sorry, niet mijn muziek, but I have tried
Goeie openingsplaat wel!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
01. Justin Jay - How Goes The Dynamite (Dub Version)
02. Sanya Shelest - Get Back 2 Tech (Original Mix)
03. Funkagenda ft. Big Ed - Afterclub (Filthy Rich Remix)
04. Crazibiza ft. Madison Ave - My Lips Dont Call Me (Adrian Villaverde Mashup)
05. Fedde Le Grand - So Much Love (Original Club Mix)
06. Chocolate Puma ft. Colonel Red - For Your Love 2011 (Stefano Noferini Remix)
07. The Wanted - Glad You Came (Alex Gaudino Club Mix)
08. Crookers - Gatas Gatas Gatas (Crookers Remix)
09. Example - Midnight Run (Funkagenda Remix)
10. Marc Van Linden ft. Amanda Wilson - Gotta Let You Go (Dutch Remix)
11. Moguai - We Want Your Soul (Thomas Gold Remix)
12. The Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough (Martin & Souza Every Day Vocal Mix)
13. Prok & Fitch vs Juan Kidd - Star Guitar
DOWNLOAD
Share on Facebook
Bron: http://soundcloud.com/houniet
Thnxquote:
nice one Houniet!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
01. Justin Jay - How Goes The Dynamite (Dub Version)
02. Sanya Shelest - Get Back 2 Tech (Original Mix)
03. Funkagenda ft. Big Ed - Afterclub (Filthy Rich Remix)
04. Crazibiza ft. Madison Ave - My Lips Dont Call Me (Adrian Villaverde Mashup)
05. Fedde Le Grand - So Much Love (Original Club Mix)
06. Chocolate Puma ft. Colonel Red - For Your Love 2011 (Stefano Noferini Remix)
07. The Wanted - Glad You Came (Alex Gaudino Club Mix)
08. Crookers - Gatas Gatas Gatas (Crookers Remix)
09. Example - Midnight Run (Funkagenda Remix)
10. Marc Van Linden ft. Amanda Wilson - Gotta Let You Go (Dutch Remix)
11. Moguai - We Want Your Soul (Thomas Gold Remix)
12. The Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough (Martin & Souza Every Day Vocal Mix)
13. Prok & Fitch vs Juan Kidd - Star Guitar
DOWNLOAD
Share on Facebook
Bron: http://soundcloud.com/houniet
Waarom geloof ik je nietquote:
waarom zoveel haat?quote:
Ahquote:Op maandag 7 november 2011 13:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
waarom zoveel haat?
Ik vond deze mix best goed te hebben, zeker in den beginne..
House is zo 2010.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:00 schreef Houniet het volgende:
Het is een beetje dood hier mennekes.
quote:
quote:
Niet haten!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef Houniet het volgende:
Ach ja, beter dan Nick en Simon denk ik dan maar.
Is mij een beetje te rustige house maar dat is een kwestie van voorkeurquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:40 schreef Duitse-Helm het volgende:
Ook maar weer is een mixje plaatsen dan.
Hele andere stijl dan de voorgaande 2.
Kijken of hier ook animo voor is.
Soundcloud: http://soundcloud.com/tomwestendorp/house-mix-november-2011
Mixprogrammatjes zullen wel bakken vol met geld kosten?quote:Op maandag 14 november 2011 20:18 schreef Houniet het volgende:
Ik krijg mijn iPad2 straks, eens kijken wat ik daar mee kan.
Mixen hoeft niet, heb een Pioneer mixer.quote:Op maandag 14 november 2011 20:20 schreef Californication11 het volgende:
[..]
Mixprogrammatjes zullen wel bakken vol met geld kosten?
D.G?quote:Op maandag 14 november 2011 20:26 schreef Houniet het volgende:
Beetje standaard he, net als die teringherrie van D. G.
Zolang het lekker wegluisterd is er niets mis mee. Of het standaard muziek is of niet, alleen muziek dat lekker luisterd komt er in toch?quote:Op maandag 14 november 2011 20:26 schreef Houniet het volgende:
Beetje standaard he, net als die teringherrie van D. G.
Dat is in ieder geval niet het geval bij mij hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Houniet het volgende:
Ik heb het idee, omdat 'hij' het maakt dan maar goed moet zijn.
Het is allemaal maar hetzelfde.
Maargoed dat is mijn menig.
Kijk als je nou een klacht over David Guetta had ok, maar Avicii maakt wel zeker verschillende dingen..quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Houniet het volgende:
Ik heb het idee, omdat 'hij' het maakt dan maar goed moet zijn.
Het is allemaal maar hetzelfde.
Maargoed dat is mijn menig.
De mensen die daarop stemmen zijn van die tienerhoertjes. Die komen elke vrijdag avond bij de kinderdisco en horen dan non stop DG.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:02 schreef Californication11 het volgende:
DG #1 DJ![]()
Dit topic mag wel weer leven hoor, iemand nog een lekker onbekend nummer?
Approaching Nirvana, nooit van gehoord wel van Nirvana zelfquote:Op woensdag 16 november 2011 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
De mensen die daarop stemmen zijn van die tienerhoertjes. Die komen elke vrijdag avond bij de kinderdisco en horen dan non stop DG.
Ken je Approaching Nirvana? Wel chille muziek. Of Pleasurekraft?
Thanks, luister de rest ook zou ik zeggen, zitten een paar onbekende nummers in die nice zijnquote:Op zondag 20 november 2011 20:27 schreef DutchSpike het volgende:
Ik heb maar 10 min. zitten luisteren, goede mix vind ik het.
Welk boek precies? Wil namelijk ook beginnen. Ik weet niet of je uit Rotterdam e.o. komt, maar in januari 2011 een workshop in off corso.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:42 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben wel bezig met een boek.
Er zijn ontzettend veel workshops overal. Je moet alleen weten waar je moet zoekenquote:Op zondag 27 november 2011 20:31 schreef Jordyo2 het volgende:
[..]
Welk boek precies? Wil namelijk ook beginnen. Ik weet niet of je uit Rotterdam e.o. komt, maar in januari 2011 een workshop in off corso.
quote:
Als je alleen zo'n reactie kunt geven en geen inhoudelijke, tyf dan gewoon een heel eind op, kneus.quote:
Doe eens rustig man, heb ik je ego gekrenkt doorquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je alleen zo'n reactie kunt geven en geen inhoudelijke, tyf dan gewoon een heel eind op, kneus.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je alleen zo'n reactie kunt geven en geen inhoudelijke, tyf dan gewoon een heel eind op, kneus.
Lekker hoor, vooral de eerste twee.quote:
Check dan het bijbehorende youtubekanaal, staat vol met pareltjes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef Kingside het volgende:
[..]
Lekker hoor, vooral de eerste twee.
Lekker nummertje idd.quote:
Australië sowiesoquote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef Californication11 het volgende:
Pfff je krijgt toch gewoon kippenvel als je dit ziet..
Lekkere levels mashup trouwens![]()
Topfilm ookquote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef Mr_DG het volgende:
Uit de film Drive:
Erg lekker, beetje Daft Punk achtig
NICE!quote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef Californication11 het volgende:
Pfff je krijgt toch gewoon kippenvel als je dit ziet..
Lekkere levels mashup trouwens![]()
Waarom spelen ze niet mijn bootleg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Maryn. het volgende:
[..]
NICE!
Madison Square set van SHM is ook vet!
Check vanaf 1:49:15
Hoi Sjoerd,quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Hallo gasten,
Ik hoorde op zaterdag zo rond de 22:00-23:30 een Duits liedje op radio 538 op mijn werk. Hij klonk echt vet, maar ik kan hem NERGENS meer terug vinden. Er zat volgens mij twee keer als break een soort van schlager-muziekje tussen. Weten jullie misschien welke ik bedoel? Alvast bedankt.
Altijd toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:40 schreef Houniet het volgende:
Trek het je niet aan, donroyco is een beetje ongesteld.
Laserkraft 3d - Nein man???quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Hallo gasten,
Ik hoorde op zaterdag zo rond de 22:00-23:30 een Duits liedje op radio 538 op mijn werk. Hij klonk echt vet, maar ik kan hem NERGENS meer terug vinden. Er zat volgens mij twee keer als break een soort van schlager-muziekje tussen. Weten jullie misschien welke ik bedoel? Alvast bedankt.
Dik dik dik ja!quote:
Deze remix is stukken beterquote:
Neh.quote:
Toen trance nog vet wasquote:
Slappe piemol house!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:36 schreef donroyco het volgende:
Nieuwe mix na 1,5 - 2 jaar:
donroyco - Back²Back by donroyco
Noot: Virtual DJ gebruikt, één geluidskaart beschikbaar, dus ik wist niet wanneer ik de plaat moest instarten.
Klinkt lekker.quote:
Fijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef Kwalberto het volgende:
Weet niet zeker of dit het goede topic is maar mein got![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:48 schreef ondeugend het volgende:
http://boilerroom.tv/live/
Dixon zometeen om 21.00.. voor de liefhebbers
Ik luister meequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:48 schreef ondeugend het volgende:
Zeer nice!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef Kwalberto het volgende:
Ingeschakeld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:48 schreef ondeugend het volgende:
Een weekje eerder al in Paradigm Groningenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:47 schreef Bravebart het volgende:
Over moeilijk chill gesproken:
http://www.facebook.com/events/290628780979655/
Undertone presents Minilogue live
Zaterdag 11 februari 2012
Line-up: Minilogue Live 3hr set (Cocoon, Traum, Wagon Repair), Kadir Pelit (Undertone) Sandeep (Dik, Undertone), Tony Netten (Undertone) VJ BookMark
Open: 22.00h - 06.00h
Mja, beetje ver fietsen voor mij...quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een weekje eerder al in Paradigm Groningen
Hoi.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef Houniet het volgende:
Straks weer draaien, misschien neem ik wel op.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef Kwalberto het volgende:
DJ Jean - The Launch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:13 schreef Setting_Sun het volgende:
waar ken ik dit nummer ook alweer van ?![]()
quote:
Kutnummer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:13 schreef Setting_Sun het volgende:
waar ken ik dit nummer ook alweer van ?![]()
Uit die ROD set, dikke track ja.quote:
Idd daar heb ik 'm van. Die hele set staat trouwens op soundcloud: ROD @ Electric Deluxe, Melkweg, Amsterdam (27-1-2012) by Rod Malmokquote:Op maandag 30 januari 2012 02:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uit die ROD set, dikke track ja.
quote:
Schoon!quote:
Hij is weer lekker!quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:16 schreef Houniet het volgende:
Enjoy! Feedback is welkom!
Tracklist komt nog!
Lekker hoor!quote:
quote:
quote:Het YouTube-account scswart is beëindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als: <br />
HOT CREATIONS
Environ LLC
Hypercolour
Nice, dan mogen deze 2 ook niet ontbreken:quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:51 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Nice, dan mogen deze 2 ook niet ontbreken:
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef Kwalberto het volgende:
Sasha Live @ Panorama Bar, Berlin - 20-08-2011 by R_co
Gisteren hield Tiësto een wedstrijd tussen Nederlandse en Zweedse dj's.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef Sokz het volgende:
Waar is dit van dan? En die bovenaan helemaal rechts zekerweten otto ? :p
Badum tss!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:09 schreef Knuck-les het volgende:
Ik hoop voor ze dat ze beter kunnen voetballen dan muziek produceren
Neen.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:27 schreef Mr_DG het volgende:
Er komt binnenkort een Pryda album![]()
Epic Win
Daar krijg ik geen stijve piemel van.quote:Op maandag 16 april 2012 18:51 schreef dimmak het volgende:
En wat dachten we hier van:
Echt een heerlijke plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |