Er zijn ontzettend veel workshops overal. Je moet alleen weten waar je moet zoekenquote:Op zondag 27 november 2011 20:31 schreef Jordyo2 het volgende:
[..]
Welk boek precies? Wil namelijk ook beginnen. Ik weet niet of je uit Rotterdam e.o. komt, maar in januari 2011 een workshop in off corso.
quote:
Als je alleen zo'n reactie kunt geven en geen inhoudelijke, tyf dan gewoon een heel eind op, kneus.quote:
Doe eens rustig man, heb ik je ego gekrenkt doorquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je alleen zo'n reactie kunt geven en geen inhoudelijke, tyf dan gewoon een heel eind op, kneus.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je alleen zo'n reactie kunt geven en geen inhoudelijke, tyf dan gewoon een heel eind op, kneus.
Lekker hoor, vooral de eerste twee.quote:
Check dan het bijbehorende youtubekanaal, staat vol met pareltjes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef Kingside het volgende:
[..]
Lekker hoor, vooral de eerste twee.
Lekker nummertje idd.quote:
Australië sowiesoquote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef Californication11 het volgende:
Pfff je krijgt toch gewoon kippenvel als je dit ziet..
Lekkere levels mashup trouwens![]()
Topfilm ookquote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef Mr_DG het volgende:
Uit de film Drive:
Erg lekker, beetje Daft Punk achtig
NICE!quote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef Californication11 het volgende:
Pfff je krijgt toch gewoon kippenvel als je dit ziet..
Lekkere levels mashup trouwens![]()
Waarom spelen ze niet mijn bootleg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Maryn. het volgende:
[..]
NICE!
Madison Square set van SHM is ook vet!
Check vanaf 1:49:15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |