Filmpje werkt niet. (ff op youtuben)quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:34 schreef DeMessias het volgende:
Filmpje al gezien van die andere Franse held, Virenque?
http://www.sporza.be/cm/s(...)G_Tourtips/1.1070729
Is alweer terug. Maar hij valt inderdaad tegen. Zat te twijfelen tussen Peraud en Roche voor de Tour...met Roche dus de verkeerde gekozen lijkt het.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:34 schreef Gitank2 het volgende:
Da's ook de laatste keer dat ik Roche in een poultje zet(volgend jaar top, zie je altijd)
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:35 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Filmpje werkt niet. (ff op youtuben)
Volgens mij zei ie alleen dat een etappe niet mag finishen in de afdaling zoals gisteren. Hij vond het nogal linke soep op die manier. Geloof niet dat ie iets tegen afdalingen in het algemeen heeftquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:32 schreef Lagrinta het volgende:
Ik las een prachtig bericht op een ander forum. Volgens Andy Schleck horen afdalingen niet in een Tour. Laten we het de Tour de Moon noemen als de weg toch alleen maar omhoog mag lopen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Volgens mij zei ie alleen dat een etappe niet mag finishen in de afdaling zoals gisteren. Hij vond het nogal linke soep op die manier. Geloof niet dat ie iets tegen afdalingen in het algemeen heeft
http://www.nusport.nl/nie(...)niet-gevaarlijk.htmlquote:“Maar we kunnen dit soort afdalingen niet schrappen. Dan moet de Poggio ook uit Milaan-San Remo. Je belandt al snel op een hellend vlak. Moeten we een route uitstippelen op de snelweg van Parijs naar Marseille?”
En Tom Simpson wou niet dat dat een etappe finishte boven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Volgens mij zei ie alleen dat een etappe niet mag finishen in de afdaling zoals gisteren. Hij vond het nogal linke soep op die manier. Geloof niet dat ie iets tegen afdalingen in het algemeen heeft
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
[..]
http://www.nusport.nl/nie(...)niet-gevaarlijk.html
Humor heeft ie welquote:“Maar we kunnen dit soort afdalingen niet schrappen. Dan moet de Poggio ook uit Milaan-San Remo. Je belandt al snel op een hellend vlak. Moeten we een route uitstippelen op de snelweg van Parijs naar Marseille?
Christophe Vandegoor? Da's degene die de afdaling voor Sporza verkend heeft. Ook André Meganck meldde vanmorgen dat het een zeer technische afdaling is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:41 schreef Krambo het volgende:
Op VRT Radio1 zijn ze ook aan het klagen over de laatste afdaling van vandaag ''veel bomen, glad wegdek, smalle weg''
Fofonov, Muravyev, Hivert, Perez, Amador ?, Boasson Hagen, Casar, El Farezquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
kopgroep van 8 met iig leukemans en tjallingii
4 in achtervolging
Afdalen is toch gewoon onderdeel van het wielrennen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:41 schreef Krambo het volgende:
Op VRT Radio1 zijn ze ook aan het klagen over de laatste afdaling van vandaag ''veel bomen, glad wegdek, smalle weg''
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |