Nee, de verschillen zijn miniem, dus dat zal niet gebeuren. Hushovd rijdt 15 seconden wel dicht.quote:
quote:
Gesink als ploegleider en de Breuk als kopmanquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:16 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ploegleiderswagen toch verruild voor de fiets?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:16 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ploegleiderswagen toch verruild voor de fiets?
Zit er nog niet in lijkt het. 34 seconden nog maar, zijn waarschijnlijk wat ploegen die nog mee willen zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
Tempo zit er weer flink in, ben benieuwd wanneer het peloton gaat capituleren!
Leuk inderdaad, maar nu wil ik die twee uitzonderingen wetenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:23 schreef DeMessias het volgende:
Leuk weetje op gaps.letour: Op twee na van alle gevallen was de leider na de 17e etappe ook de winnaar van de Tour.
Lemond iig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:24 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Leuk inderdaad, maar nu wil ik die twee uitzonderingen weten
Ik ben het er ook wel mee eens dat afdalen bij het wielrennen hoort. Aan de andere kant creëer je met een afdaling naar de finish wel een situatie waarbij er een extra verhoogd risico aanwezig is, met (eventuele) grote gevolgen. Ik snap de reactie van Schleck ook wel. Het kwam nu alleen wel erg over als slechte verliezer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat deed hij niet, omdat hij Spartacus in zijn ploeg had. Anders had hij toen ook wel geklaagd. Hetzelfde geldt ook voor de ploegentijdritten. Moet Samuel Sanchez dan maar in een andere ploeg gaan rijden? Het is allemaal onderdeel van een grote ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |