Vooral rijden om niet te verliezen denk ik, Basso is geen geweldige daler natuurlijk. Cunego moet je in ieder geval niet meenemen naar de finish, die legt ze er allemaal op als de favorieten vandaag al hun slag willen slaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:09 schreef DeMessias het volgende:
Benieuwd wat de Italianen (Cunego, Basso) vandaag gaan doen!
Go Gilbert Go!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
andremeganck
#tdf #sporza-Daarnet met motor de finale verkend-de cote de Pramartino 2e cat-technische en gevaarlijke afdaling- gelukkig regent het niet !
Gesink is nou niet meteen echt een geweldige daler.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou Gesink ik zou zeggen probeer het vandaag een keer.
Gesink , ten Dam en Mollema gaan voor Alpe d'Huez denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou Gesink ik zou zeggen probeer het vandaag een keer.
Of Petacchiquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:09 schreef DeMessias het volgende:
Benieuwd wat de Italianen (Cunego, Basso) vandaag gaan doen!
Ten Dam met zn face die doorgemold is?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gesink , ten Dam en Mollema gaan voor Alpe d'Huez denk ik
Ten Dam hoopt op uitschieter in de Alpenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ten Dam met zn face die doorgemold is?![]()
quote:De afdaling van de Pramartino is erg steil, de haarspeldbochten bieden geen overzicht en draaien telkens erg scherp. Je kan maximaal 30 meter vooruit kijken. Sommige buitenkanten van de smalle weg zijn zelfs verzakt.
En dat allemaal in het bos, waar de felle zonnestralen witte lichtpunten op de weg projecteren. Een bijkomende moeilijkheid dus, in een afdaling die opperste concentratie vereist. Gelukkig is het droog want anders
Andy Schleck was gisteren al de grote verliezer van de dag omdat hij daalde als een oude vrouw. Hij heeft de afdaling van de Pramartino drie keer verkend en weet dus wat hem te wachten staat. Mentaal een enorme dobber. Andy heeft gelijk. Deze veredelde bosweg heeft weinig te maken met koers.
Dat kan idd zo zijn, maar vantevoren zo zeuren. Waarom deed hij dat niet al veel eerder. Het parcours is al zolang bekend. Maar idd, hij kan een punt hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:20 schreef DeMessias het volgende:
Andy Schleck heeft misschien toch een punt:
Vandegoor: "Afdaling is veredelde bosweg"
[..]
Het is dus gewoon een asfaltweg?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:20 schreef DeMessias het volgende:
Andy Schleck heeft misschien toch een punt:
Vandegoor: "Afdaling is veredelde bosweg"
[..]
Ja dat denk ik serieus ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gesink , ten Dam en Mollema gaan voor Alpe d'Huez denk ik
Hier is een ticker: http://gaps.letour.fr/us.php, een livestream is nu nog niet te vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Ergens een goede livestream te vinden?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:39 schreef M.rak het volgende:
[..]
Hier is een ticker: http://gaps.letour.fr/us.php, een livestream is nu nog niet te vinden.
Laten we hopen dat het ditmaal welke favoriet dan ook bespaard blijft.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:41 schreef Ericr het volgende:
Denk overigens dat er nog wel een drama ala het kettingincident gaat plaats vinden deze TDF. Een valpartij van een favoriet of een gemiste bocht zonder al teveel kleurscheuren maar wel 1 waarbij de andere favorieten vol doortrekken en degene die de mist in ging op achterstand zetten.
F. Schleck is nog niet gevallen deze tour.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:41 schreef Ericr het volgende:
Denk overigens dat er nog wel een drama ala het kettingincident gaat plaats vinden deze TDF. Een valpartij van een favoriet of een gemiste bocht zonder al teveel kleurscheuren maar wel 1 waarbij de andere favorieten vol doortrekken en degene die de mist in ging op achterstand zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |