quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ah, zo te horen (op 0:38) hebben jullie wel zelfkennis!![]()
Dan ken je hem niet. Hij betast onze vrouwlijke klasgenoten en dat vinden wij grappigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:48 schreef Paxcon het volgende:
Hee Sjaak,
Hoe is glijdertje bij jullie gang gekomen, hij lijkt me nou niet echt het type dat bij jullie past?
Wel lief zijn voor Trollsciencequote:
Filmpje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dan ken je hem niet. Hij betast onze vrouwlijke klasgenoten en dat vinden wij grappig
Ook nog niet hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat was niet negatief bedoeld.
Hij klinkt als een baas.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:48 schreef Paxcon het volgende:
Hee Sjaak,
Hoe is glijdertje bij jullie gang gekomen, hij lijkt me nou niet echt het type dat bij jullie past?
Te riskant. Baasje en Erectie'tje maakten foto's van ass op school en waren de lul.quote:
Age of Empiresquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij klinkt als een baas.
Age of Empires.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:51 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Te riskant. Baasje en Erectie'tje maakten foto's van ass op school en waren de lul.
Niks is te riskant voor Oh Oh Drachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:51 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Te riskant. Baasje en Erectie'tje maakten foto's van ass op school en waren de lul.
De politie moest erbij en dat gaat me persoonlijk iets te ver.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
Niks is te riskant voor Oh Oh Drachten.
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:52 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Serieus man! Het waren wel goede foto's trouwens..
Ik wel maar ik ben nu druk met FOK!.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef Kermit. het volgende:
Nu al zin in volgende aflevering
hebben jullie twitter?
Ohquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
De politie moest erbij en dat gaat me persoonlijk iets te ver.
Ga ons nu niet zitten te plagenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:52 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Serieus man! Het waren wel goede foto's trouwens..
FOK! is belangrijker dan Twitterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik wel maar ik ben nu druk met FOK!.
Die moesten ze onder dwang verwijderen. Daarna volgde schorsing. We hebben niet optijd gebluetooth.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:54 schreef Faux. het volgende:
Nog niet de foto's posten, bewaar ze voor de volgende aflevering. Dan krijg je vet veel kijkers
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:54 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Die moesten ze onder dwang verwijderen. Daarna volgde schorsing. We hebben niet optijd gebluetooth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |