Wat een bazentopic was datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Leuke (matige) grap op een rommelmarkt
En nu verwacht ik eigenlijk gequoteerd te worden in je FoBoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, dat heb je gemist. Had je maar eerder lid moeten worden
[..]
Wat zeik je danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat deed iemand anders. Dat staat trouwens veel stoerder dan dat als iemand het zelf doet.
Toevallig ben ik daar nu mee bezigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:40 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
En nu verwacht ik eigenlijk gequoteerd te worden in je FoBohaha!
Dat zei ik niet maar pikhoofd praat alsof hij iets beters op zijn kanaal heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef vieze_freddie het volgende:
sjaak: Alsof die bagger van jou op youtube een meesterwerk is
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat zei ik niet maar pikhoofd praat alsof hij iets beters op zijn kanaal heeft.
quote:
Heeft die zekerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat zei ik niet maar pikhoofd praat alsof hij iets beters op zijn kanaal heeft.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef vieze_freddie het volgende:
Faux de enige echte sjaak van ohoh drachten is in je topic !!1
Ik voel me vereerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef vieze_freddie het volgende:
Faux de enige echte sjaak van ohoh drachten is in je topic !!1
Ik weet alleen nog steeds niet zo goed wat ik ervan moet vinden.quote:
Wtf, hij heeft 1 upload, 55 keer bekeken, 3 thumbs up en 3 thumbs down. Da's toch zielig?quote:
Een ander kanaal pauperquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:46 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Wtf, hij heeft 1 upload, 55 keer bekeken, 3 thumbs up en 3 thumbs down. Da's toch zielig?
Maar die had ik wel zelf geschreven en opgenomenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:46 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Wtf, hij heeft 1 upload, 55 keer bekeken, 3 thumbs up en 3 thumbs down. Da's toch zielig?
Nee, zie voorafgaande posts.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:47 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Vertel me die andere pauper kanaal dan
Zo'n dikke pik ben je:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar die had ik wel zelf geschreven en opgenomen
Daarom tog?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ah, zo te horen (op 0:38) hebben jullie wel zelfkennis!![]()
elke groep heeft een pispaal nodigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:48 schreef Paxcon het volgende:
Hee Sjaak,
Hoe is glijdertje bij jullie gang gekomen, hij lijkt me nou niet echt het type dat bij jullie past?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |