Ik was nu een 10tje kwijt. Mja ze waren opgegeven moment ook met zn 2en bezigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Shandaly het volgende:
Mooie coupe Floris! Jee zeg, ¤18,95! Dat betaal ik nog niet eens voor mezelf... (scheelt niet veel though) Het is voor Larsje nu nog niet nodig - al krijgt ie wel gekke lange plukken in zijn nek nu - maar met zulke prijzen zou ik mezelf misschien toch zover krijgen zelf te gaan knippen. Zo mis kan het toch niet gaan?
Weet niet meer wie het was met die tip over extra antilekrietjes van Nuby, maar het werkt perfect! Bedankt! Gister bij de Etos gehaald, vraag me nu af hoe ik daar al die tijd overheen heb kunnen kijken...
Ik vind het heel knap dat ie blijkbaar zomaar opeens?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Asyniur het volgende:
is mijn filmpje niet te zien of hebben jullie er per ongeluk overheen gekeken
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Asyniur het volgende:
Veel leuker dat haar van Floris zo!
Isabeau, je blijft leuk!
Och simmu, wat naar voor de kleine man!
is mijn filmpje niet te zien of hebben jullie er per ongeluk overheen gekeken
Dat had ik ook toen Niels zo oud was, al die grote dreumesjes hier die al zoveel konden en zoveel praatten en toen ineens ging het heel hard!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
En ik kan me echt niet voorstellen dat Floris echt gaat praten. Veel verder dan bal, papa en mama komt ie nog niet (maar dat vind ik dus al superknap van m, tot 2 maanden geleden maakte ie amper geluid..)
Laat staan dat ie mn naam zegt.
Haha, herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef simmu het volgende:
ik lees meestal van achteren naar voren zeg maar. ik klik via de myt op de lapo en kijk dan terug![]()
Ja ik had ook eigenlijk niet verwacht dat hij zoiets zou doen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt bij Niels heel goed het verschil tussen de korte en lange plukken zien! Ik vind zijn na-kapsel heel geslaagd!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Twinkly het volgende:
Oei Meimel, gelukkig maar 1 hapje eruit
Sonnetjejaa he!!
Claudia, ik vertrouwde mijzelf ook niet en deze kapper wel. Mijn tante is kapster en die stelde ook voor om wat plukken af te knippen bij hem, maar dat durfde ik niet aan: ze knipt mij altijd te kort. En ze begon ook nog over met gel een hanekam maken![]()
Ik heb toch nog een leuke "voor" foto![]()
[ afbeelding ]
Het klinkt alsof je het op jezelf betrekt. Dat is toch niet nodig? Het lijkt me wel zinnig om uit te sluiten of er medisch iets mankeert, al kan ik me voorstellen dat de gang naar de kinderarts ook belastend is voor haar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:47 schreef draculettetje het volgende:
ow sssserpente wat zal je geschrokken zijn, klinkt als een pijnlijke harde val
wij gaan vandaag naar cb, prikjes en de statistieken waar ik wel benieuwd naar ben
vorige x hadden ze tegen manlief gezegd als haar groeilijntje niet bij zou trekken ze misschien doorgestuurd zou worden naar een kinderarts, ik vraag me af waarom, aan groeien kan ik toch weinig beinvloeden denk ik
Fotograaf bewerkt de foto's nog dus dan vraag je of hij/zij de blauwe plek weg foezeltquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:22 schreef Spewey het volgende:
Jeumig Lente, klinkt bijzonder pijnlijk!
Mooi overzicht van Senna, met 6 maanden idd al heel herkenbaar.
Geweldig filmpje, Sorbootje..![]()
Ben benieuwd naar de nieuwe curves, 30 augustus mag ze weer, vraag me af hoe lang moppie dan is. (Heb destijds een babyweegschaal gekocht dus haar gewicht is geen verassing.)
Ben ik een erg ontaarde moeder als ik met de camouflage stift in de weer ga op Zoë's voorhoofd?![]()
Vanmiddag gaat ze samen met broerlief naar de fotograaf en gisteren was ze met Ryan aan het stoeien, elkaar een kopstoot gegeven en Zoë heeft nu dus een mooie blauwe plek op haar voorhoofd. (was vergeten er Arneflor op te smeren
)
Ik heb ook een kind met een enorme blauwe bult op zijn voorhoofd. Gelukkig hoeft hij pas volgende week naar de fotograaf (als verrassing voor papa).quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:39 schreef Spewey het volgende:
Oeh! Ja, foezelen, helemaal niet aan gedacht, dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over het niet zelf gaan zitten en kruipen maakt ze zich ook niet druk want mini trekt zich wel op en wandeld de hele kamer door aan de randjes, wel adres meegekregen voor kinderfysio, als met 2 mnd nog niet zelf gaat zitten kan ik dan altijd even wat extra oefeningen vragen...
morrie wat vervelend voor je meisje, beterschap!
en ik las wat van blauwe plekken en bulten, harry wat heb je gedaan? dikke kus voor beide:*
hoe gaat het met lente eigenlijk ssserpente?
plums hopelijk kan je vanmiddag lekker wandelen
Same herequote:Op donderdag 21 juli 2011 11:19 schreef DaviniaHR het volgende:
sorbo, wat een geweldig filmpje!Ik zie aviva dat straks ook doen. Enig verschil, ik bind haar nu op mijn rug, omdat ze alle kanten oprent
![]()
Ik doe de voordeur open, draai me om om de deur op slot te doen, en madam is al aande overkant van de straatHet is dus een kleine uitdaging om de deur op slot te doen
Wat geweldig!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:18 schreef draculettetje het volgende:
gang naar de kinderarts is helemaal niet nodig... mini heeft een flinke inhaalslag gemaakt!
hij kan al een maand lopen aan 1 pink van mij hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat geweldig!![]()
En wat ontwikkelt Ravi zich toch goed, simmu! Fijn!
nu moet ik aan batsen denkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:07 schreef simmu het volgende:
selene vond bumba pas leuk toen ze eenmaal 2 was. er staat me bij dat jen van tico bumba al als dreumesje leuk vond. ravi gaat voor het zonnetje van de teletubbies! dan kraaitie loeihard meeook die vond selene doodeng als dreumesje
Heb net gekeken!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:23 schreef simmu het volgende:
ravi staat ook in het filmpjestopic hoor![]()
met een glansrijke bijrol van bobby
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef becky27 het volgende:
ik kom even voor 2 weken gedag zeggen (hoewel we wel gratis wifi hebben), wij gaan de Loirestreek onveilig maken.
Timo, Iris, Roy en Willow, fijne verjaardagen, ik weet niet of wij dan al terug zijn.
Nou, dat verbaast me dus zo, dat het hem eigenlijk niet lijkt te deren. Het is vaak wel even huilen, soms van de pijn maar vaak ook vanwege de schrik of de aandacht die hij krijgt. Als ik zelf zo'n val zou maken zou ik er volgens mij meer door van m'n stuk zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
Stom is dat, hè, dat je er zo dicht op kunt zitten? Lente zat ook bijna bij me op schoot toen ze ineens die snoekduik nam.
Had Ivan zich pijn gedaan?
Dat dus eigenlijk!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Mij is altijd verteld Ssserpente, dat ze zich dan veilig bij je voelen. Zo velilig zelfs dat ze zich wel af durven zetten. Ze weten toch dat je ze wel lief vind. En dan oefenen ze bepaalde skills.
Dit, van de eerste tot de laatste letterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Mij is altijd verteld Ssserpente, dat ze zich dan veilig bij je voelen. Zo velilig zelfs dat ze zich wel af durven zetten. Ze weten toch dat je ze wel lief vind. En dan oefenen ze bepaalde skills.
Mocht het niet waar zijn vond ik de gedachte egostrelend genoeg om die buien zonder met mijn hoofd tegen de muur te bonken te doorstaan.
Maar irritant blijft het!
Mijn ma snapte niet dat we zeiden dat Thomas écht niet altijd zo'n lieverdje isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:00 schreef Plums het volgende:
En dat rustig zijn bij anderen en thuis echt vervelend kunnen doen, herkenbaar. Vermoeiend is t.
Ik had het er gister nog over met een leidster op ons nieuwe kinderdagverblijf. Ze zei dat dreumesjes en peuters over het algemeen veel minder driftbuien hebben op de opvang. Ivan heeft bij mijn schoonouders ook geen driftbuien. Waarom zou hij? Hij wordt er de hele tijd vermaakt en krijgt altijd zijn zin.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:19 schreef Ssserpente het volgende:
Jeuzus, ik krijg reetketelsteen van Lente. 't Is al de hele ochtend 'NEE!' en gillen. Ook bij dingen die ze zelf heeft aangegeven te willen. En als ik dan hoor dat er op het kdv en bij mn schoonouders niets aan de hand is, vraag ik me serieus af wat ik fout doe.
Ja, dat was hier dus ook, af en toe een toren, maar verder omgooien en overal onder, tussen, achter stoppen. Maar sinds een week ofzo is hij echt aan het spelen. Dit is het gewordenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:51 schreef Meimeltje het volgende:
Daan de Bouwer![]()
Duplo is hier voornamelijk leuk om de hele bak om te gooien en door de kamer te slingeren....ik heb de duplo dus maar weer even op zolder gezet.
hema heeft ook leuke 12 inch fietsjes.. denk dat Evie gewoon zo eentje krijgtquote:Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
12inch fietsje willen wij ook voor Lars kopen voor zijn verjaardag.
Binnenkort maar eens even gaan passen bij de fietsenmaker
Ik ben blij dat ik mezelf zo slecht voelde dat ik me ziek gemeld heb. Ik wilde eerst gewoon gaan werken...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:21 schreef Twinkly het volgende:
Arme HarryJeetje, hij heeft het wel erg te pakken zeg.
Heb je al geprobeerd of Luuf en neusdruppelen helpt?
Hopelijk gaat hij lekker slapen en knapt hij daarvan op
Wat is ze slankquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:10 schreef Asyniur het volgende:
Pff, het ligt nu al bijna 2 uur in bed en het jengelt nog steeds...
Raad eens wat het is?
Maar weer naar boven loopt...
Ow meis, dan zou ik echt eieren vor mijn geld kiezen hoor! Flesje melk verdund met water en dan elke 2 dagen een beetje meer water en een beetje minder melk...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Ca.ra het volgende:
Nee we hebben hem de afgelopen week niet meer zijn zin gegeven hoor. Daarom duurt het ook 1,5 uur (of langer...). Als ik hem zijn zin zou geven is het met 2 minuten weer stil, na een flesje valt hij altijd gewoon in slaap.
Ik hoop alleen heel erg dat we er nu eens doorheen zijn. Nog meer slapeloze nachten trekt V niet, dus als het de rest van de week zo blijft gaan we weer (zo dun mogelijke) melk geven omdat V ook nog veilig op zijn werk moet aankomen.
Later ben je er blij mee dat het een doorzettertje is, maar momenteel is het knap vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |