abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 15:59:56 #1
5428 crew  miss_sly
pi_99666625
Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 159

De dreumesjes:

17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 16:00:17 #2
5428 crew  miss_sly
pi_99666642
Zo, mijn laatste dreumestopic, denk ik!
pi_99666677
Mag Jonathan ook in de OP trouwens? Ik blijf toch nog wel ff hangen in deze reeks, vind het wel gezellig ;)
Hij is van 11 juni 2010 :)
I'm not a sinner.
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 16:04:08 #4
5428 crew  miss_sly
pi_99666799
U vraagt, wij draaien ;)
pi_99667898
Super *O*
I'm not a sinner.
pi_99667931
Je laatste dreumestopic miss sly! Ja dan heb je een peutertje, met haar "echt niet". Ik zie haar het zo zeggen ;)
Fake it till you make it...
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:53:20 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99673146
miss, 'echt niet' O+

Onze dreumes wilde vanavond nog eens op zijn (loop)fiets. Opeens heeft hij het trucje door en loopt er zo mee weg :o
Ik heb het op film, maar die moet ik nog even bewerken. oa geluid eraf halen want ik lijk wel truus mier :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Asyniur op 19-07-2011 19:22:08 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:23:21 #8
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99674250
weinig tijd en energie om te reageren; maar wil jullie nog wel ff uitzwaaien Miss!!!
een heeeeeel fijne verjaardag gewenst; en heel veel plezier met jullie mooie eigenwijsje :)
echt echt echt 2 jaar alweer :D
tot over een paar maanden ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99675380
Miss, alvast een fijne dag morgen!
Ik las iets van Nijntje museum of Blijdorp. Leuk!

Floris is vandaag naar de kapper geweest :o
Zn haar werd een beetje raar/rommelig, allemaal gekke plukken boven- en achterop. En aan mn zus werd vrijdag gevraagd of t een jongetje of meisje was :') Dus maar even geknipt :P
Mn eigen kapper vroeg er 18.95 voor (zou er wel 10% vanaf gaan...uhm nja laat maar) :') Dus maar naar een andere gegaan.
Hij lijkt gelijk een stuk ouder en nu kan het gewoon goed gaan groeien :)

Vorige week:

Nu:
pi_99675994
Wow hij lijkt ineens veel groter ja!

Senna met haar echt niet :D

Timo kan ook zo lekker brutaal doen. Net aan tafel nog, en ik was ook neutraal aan het kijken naar hem en aan het bedenken hoe te reageren. Maar hij keek mij precies hetzelfde aan en hield dat echt best lang vol.. na een tijdje schoot ik in de lach.. en hij dus ook :P
pi_99676146
Mooie coupe Floris! Jee zeg, ¤18,95! Dat betaal ik nog niet eens voor mezelf... (scheelt niet veel though) Het is voor Larsje nu nog niet nodig - al krijgt ie wel gekke lange plukken in zijn nek nu - maar met zulke prijzen zou ik mezelf misschien toch zover krijgen zelf te gaan knippen. Zo mis kan het toch niet gaan?

Weet niet meer wie het was met die tip over extra antilekrietjes van Nuby, maar het werkt perfect! Bedankt! Gister bij de Etos gehaald, vraag me nu af hoe ik daar al die tijd overheen heb kunnen kijken...
pi_99676270
Thomas is nu 20 maanden, en nog nooit bij de kapper geweest :') . Ik denk dat het voorlopig nog steeds niet nodig gaat zijn. Hoewel het nu wel aan het groeien is, vooral bovenop.

Hier lijken de buisjes hun effect wel te hebben. Hij zegt nu veel duidelijker 'die' en 'hier'. Ook maakt hij veel meer klanken en was hij de eerste week een beetje aan het gillen in alle toonhoogtes, om te kijken hoe het klonk.
Wickie, hoe is dat bij jullie? Merk je verschil bij Mette?
pi_99676347
Mooie korte blonde haartjes hoor Sonnetje :)

Shandaly fijn dat de antilekrietjes werkt van Nuby!
pi_99676385
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Shandaly het volgende:
Mooie coupe Floris! Jee zeg, ¤18,95! Dat betaal ik nog niet eens voor mezelf... (scheelt niet veel though) Het is voor Larsje nu nog niet nodig - al krijgt ie wel gekke lange plukken in zijn nek nu - maar met zulke prijzen zou ik mezelf misschien toch zover krijgen zelf te gaan knippen. Zo mis kan het toch niet gaan?

Weet niet meer wie het was met die tip over extra antilekrietjes van Nuby, maar het werkt perfect! Bedankt! Gister bij de Etos gehaald, vraag me nu af hoe ik daar al die tijd overheen heb kunnen kijken...
Ik was nu een 10tje kwijt. Mja ze waren opgegeven moment ook met zn 2en bezig :')
Hij vond de schaar koud aan zn oren geloof ik :D

Bij Floris was t vooral dat ie bovenop een pluk had die nooit uitgevallen is, dus best lang was. Aan de zijkanten had ie stukken die langer waren en daar tussenin was t weer korter.
Nu is t meer een geheel :)

Zelf knippen waag ik me niet aan..Ik ben niet zo handig en had t zelf ook niet zo mooi gekund trouwens/
pi_99677006
Het ziet er heel fris uit, Sonnetje! Maar ik ben zo verknocht aan dat langere haar. Net als Thomas van Aoraki is Ivan nog geen een keer naar de kapper geweest. En het begint steeds mooier te krullen, dus ik durf het gewoon niet aan.

Ik heb trouwens het vermoeden dat Ivan stilletjes aan wat meer peuterproporties krijgt. Hij is nog steeds een beertje, maar hij oogt wat slanker, vooral in zijn gezicht. De laatste tijd eet hij overdag minder dus het zou heel goed kunnen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99677125
Ivans haar is volgens mij ook heel anders dan Floris zn haar was. Althans als ik de foto's zie is t allemaal wat meer gelijk ofzo.
Ik heb nu wel een envelop vol haartjes :D

Zou zo maar kunnen Claudia. Opeens worden ze dan echt een peutertje he.
Bij mn nichtje had ik gisteren opeens zo'n: ze wordt gewoon een kleuter gevoel :) Gek is dat, hoe dat opeens veranderd.
pi_99677214
Sonnetje, wat staat dat leuk! Maar ik snap jou ook Claudia, ik zou het ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen.

Ik heb dat trouwens ook met Isabeau, dat ik haar gezichtje minder bol vind.

Isabeau was de komiek aan het uithangen tijdens 't eten. Je kunt gewoon zien hoe ze ervan geniet een publiek te hebben:

pi_99677674
Hahaha wat een leuk filmpje! :D En wat een leuk meissie heb je zeg O+
I'm not a sinner.
pi_99678145
haha sorbo, wat een snoezig bijdehandje :P O+

we hebben vlak voor het eten hier voor het eerst de hap gebeld voor ravi! hij zit onder de muggebultjes, en die ene op zn voorhoofd nam opeens angstwekkend grote proporties aan! echt niet normaal hoe dat opeens groeide. maar we moesten maar ff tot morgenochtend wachten en dan eventueel naar de huisarts gaan. en warempel; na het eten (en tsjoetsjoewa) leek het wat minder te worden.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99678290
Sorbo, ik vond t ook lastig hoor :D Maar door de vraag aan mn zus of t een jongetje of meisje was, moest t wel gebeuren ;) (hoewel zoals mn vriend al zei: was ze blind ofzo) Twijfelde al een tijdje, vind t zo zonde van zn krullen mja komt wel weer terug denk ik :)

En Isabeau :D Ik vind t altijd zo leuk als ze doorhebben dat ze grappig zijn, dat ze zich nog extra gaan uitsloven enzo :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:10:02 #21
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_99678388
Sonnetje, had ik jou al welkom geheten hier? *O* :* *O* En de krullen van je ventje! :o Stef is ook al een aantal keer naar de kapper geweest, gelukkig rekent onze vaste kapper meestal niks voor hem, omdat wij daar allebei altijd komen O+

Tevens: hoi :W
3!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:11:08 #22
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99678442
Veel leuker dat haar van Floris zo!

Isabeau, je blijft leuk!

Och simmu, wat naar voor de kleine man!

is mijn filmpje niet te zien of hebben jullie er per ongeluk overheen gekeken
pi_99678458
Oei Simmu, waterpokken?

Harry ^O^ O+ Alleen het sturen nog even onder de knie krijgen ;)

Haha clowntje Isabeau :D Heel veel gedraginkjes zijn heel herkenbaar! O+

Niels noemt ons sinds deze week ook bij de voornaam :D (R dus al toen we nog bij oma logeerden).

Floris O+ Ik vind het wel mooier zo, dan kan het wat gelijkmatiger langer groeien.
Ik denk dat het bij Ivan sowieso al wat gelijkmatiger groeide?
Bij Niels groeit het haar ongeveer net zo als bij Floris: heel lang bovenop en bij zijn kruin, kort bij zijn "inhammen" (erfenis van zijn vader), iets langer aan de zijkanten en 1 hele lange pluk in het midden achter. En heel veel lange haren die uit kortere stukken piekten.
Alleen van de langste plukken is heel iets afgehaald. Je ziet bijna niet dat hij geknipt is, het is alleen wat netter.
Ik heb trouwens 5 euro betaald (ze was ook nog geen 2 minuten bezig ;) )

Toch maar een fotootje (voor: zie fototopic)
na:

(de tuin is een wildernis na 1 maand weggeweest te zijn)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99678460
Volgens mij wel hoor inca, maar dank je wel :*
Onze/mijn vaste kapper rekent dus 18.95. R wilde al een mail gaan sturen dat ie t achterlijk vind dat bedrag
pi_99678724
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Asyniur het volgende:

Ik vind het heel knap dat ie blijkbaar zomaar opeens? :o zelf kan sjezen met zn loopfietsje :Y O+
Ook onwijs schattig dat ie steeds tegen die kast op blijft knallen :D
Hier wilt een loopstoeltje waar ie relaxed in kan zitten niet eens lukken.

Twinkly, ziet er inderdaad netter uit :Y
Jonathan heeft ook lange plukken, korte plukken en boven zn nek en bij zn oren heeft ie krullen :') Maar wel heel weinig haar, dus knippen is nog niet echt aan de orde vind ik :)
I'm not a sinner.
pi_99678828
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Asyniur het volgende:
Veel leuker dat haar van Floris zo!

Isabeau, je blijft leuk!

Och simmu, wat naar voor de kleine man!

:*

ik lees meestal van achteren naar voren zeg maar. ik klik via de myt op de lapo en kijk dan terug ;)

maarruh, om eens ontopic te reageren: wat staptie keurig af :o echt zo beentje optillen en stappen!
pi_99678848
Asy, ik had over t filmpje van harry heengekeken! Maar wat knap van m zeg!

twinkly, zoals je Niels zn haar beschrijft was Floris zn haar idd ook. Behalve de plukken her en der, t groeide gelijkmatig op iedere plek, mja sommige stukken waren dus langer :')

En ik kan me echt niet voorstellen dat Floris echt gaat praten. Veel verder dan bal, papa en mama komt ie nog niet (maar dat vind ik dus al superknap van m, tot 2 maanden geleden maakte ie amper geluid..)
Laat staan dat ie mn naam zegt.

Vandaag had mn nichtje trouwens wel lol om mn naam,. Mn zus had namelijk sojasaus nodig in de ah. Mn nichtje keihard lachen: Sonjasaus. EN toen had ze ook nog Lieksaus nodig en mamasaus :')
pi_99678981
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
En ik kan me echt niet voorstellen dat Floris echt gaat praten. Veel verder dan bal, papa en mama komt ie nog niet (maar dat vind ik dus al superknap van m, tot 2 maanden geleden maakte ie amper geluid..)
Laat staan dat ie mn naam zegt.
Dat had ik ook toen Niels zo oud was, al die grote dreumesjes hier die al zoveel konden en zoveel praatten en toen ineens ging het heel hard!

hihi Sonjasaus :D Wij doen in de soep vaak ferme-elly (=schoonmoeder :P)

Ik lees ook altijd achterstevoren! Doe ik met tijdschriften ook :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99679059
Sonnetje, wat een stoertje is Floris!! Volgens mij heeft een beetje hetzelfde haar als Dyon. Wij zijn 1,5 maand geleden voor het eerst met hm naar de kapper geweest, maar ondertussen heeft zn broer ook een keer kappertje gespeeld... (gelukkig maar op 1 plek ene hap eruit).

Niels wordt ook groot! Mooi manneke!
pi_99679237
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef simmu het volgende:

ik lees meestal van achteren naar voren zeg maar. ik klik via de myt op de lapo en kijk dan terug ;)
Haha, herkenbaar.

Ivans haar groeit trouwens helemaal niet zo gelijkmatig. Bovenop heeft hij een heel lange pluk zitten. Vooral daarom moeten we eigenlijk met hem naar de kapper. Ik denk dat ik het zelf maar doe, want mijn lief vertrouw ik niet. }:|
pi_99679273
Meimel, kapper spelen :o :X

Ik vind t nu al zo hard gaan met m! Sowieso wat ie al gaat begrijpen, het lopen, het kletsen, t wordt echt steeds leuker O+
pi_99679521
Oei Meimel, gelukkig maar 1 hapje eruit :o

Sonnetje O+ jaa he!!

Claudia, ik vertrouwde mijzelf ook niet en deze kapper wel. Mijn tante is kapster en die stelde ook voor om wat plukken af te knippen bij hem, maar dat durfde ik niet aan: ze knipt mij altijd te kort. En ze begon ook nog over met gel een hanekam maken }:|

Ik heb toch nog een leuke "voor" foto :+
pi_99680010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Meimel, kapper spelen :o :X
Ja ik had ook eigenlijk niet verwacht dat hij zoiets zou doen....

Hier gaan ze waarschijnlijk starten met een kapper bij het KDV. Voor 10,- geloof ik. Op zich wel handig, scheelt weer een ritje kapper ;) Eerst maar even nog wat laten groeien zodat de plek wat echt gemillimeterd is ook weer bijgegroeid is :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99680093
Niels :D

Ik vind iets wat langer haar trouwens heel leuk, maar mijn jongens hebben daar dus echt niet het haar voor. Kyllian krijgt dan een slag in z'n haar en er zit gewoon totaal geen model meer in, bij Dyon denk ik hetzelfde.
pi_99680408
Dyon heeft zelfde soort kapsel als Floris :D

Hij heeft op zich wel dik haar en denk dat t nu echt wel leuk kan gaan groeien (meneer heeft gelukkig t haar van zn vader geerfd, in mijn kleur :D)

haha die foto van Niels :D
Hij had nog raardere plukken dan Floris ;)

En Twinkly, echt wel O+
pi_99680578
Wat doet Isabeau nou rond 3.30, Sorbo? Laat ze een scheet? :D
pi_99680631
Nee ze kakt in recordtempo d'r luier vol! Even voor ik ging filmen had ze al luid lachend een keiharde scheet gelaten waarbij ze echt zo één bil optilde :D
pi_99680681
_O-
I'm not a sinner.
pi_99680687
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Twinkly het volgende:
Oei Meimel, gelukkig maar 1 hapje eruit :o

Sonnetje O+ jaa he!!

Claudia, ik vertrouwde mijzelf ook niet en deze kapper wel. Mijn tante is kapster en die stelde ook voor om wat plukken af te knippen bij hem, maar dat durfde ik niet aan: ze knipt mij altijd te kort. En ze begon ook nog over met gel een hanekam maken }:|

Ik heb toch nog een leuke "voor" foto :+
[ afbeelding ]
Je kunt bij Niels heel goed het verschil tussen de korte en lange plukken zien! Ik vind zijn na-kapsel heel geslaagd! ^O^
pi_99680722
Dat doet ze snel dan! _O_
pi_99680760
Gelukkig laat mijn kind geen scheten. :{w
pi_99680852
lol, ik dacht dat ze gewoon bedoelde dat ze moest poepen! :D
pi_99681010
nee ze bedoelde dat ze had gepoept. Echt een soort van lancering.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:14:11 #44
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99681692
leuk filmpje Sorbo!
En over scheetjes laten gesproken, Roy tilt tegenwoordig zijn billen op als hij een scheetje laat :+

Senna over een paar uurtjes gewoon al 2! Wat vliegt de tijd toch voorbij, hier over 3 weken roy 2 jaar oud. gewoon zomaar 2 jaar voorbij gevlogen.

Genipte niels, wat zit je haar stoer!
Lente hoe is het ondertussen met jou? Voel je je alweer wat beter?
En Stef ook alweer wat opgeknapt?

En ik las in het vorige deel over uitlogeren.
Hmmm vorig jaar is Roy een hele week met m'n pa en z'n vrouw in frankrijk gebleven terwijl wij na de vakantie weer moesten werken en om oppas verlegen zaten.
Afgelopen jaar een weekend met pa en zijn vrouw alvast door naar Duitsland wij kwamen de maandag erop aan (kwam ook weer beter uit voor ons ivm carnaval)
Tussendoor gaat Roy geregeld een nachtje logeren bij m'n pa ivm bruiloften,tijd voor ons 2 en gewoon omdat het kan.
Bij zijn andere opa en oma logeert hij minder, maar dat komt omdat die door de weeks al veel oppassen en wij ze in de weekenden vrij gunnen ;)
Maar als het echt niet anders kan, dan is hij daar ook van harte welkom.
Hij is ook al eens bij zijn oom en tante blijven slapen, vonden het zielig om hem wakker te maken.
Wij doen er eigenlijk helemaal niet moeilijk over, als het maar niet te frequent voorkomt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99681784
Haha Isabeau!
En ik kijk de filmpjes heel vaak niet, want mijn vriend begint dan meteen te mekkeren dat het geluid uit moet want anders kan hij de tv niet horen :{w

Nice hairdo Meimeltje, lief die kleine stiekeltjes! En die grote broer toch....oh als Meike dat zou doen bij Lars....dan kwam ze wel achter een rolletje behang terecht :o

Ben vandaag met Lars naar de opelgarage geweest, nou die verkopers hebben het geweten, hij heeft aan een stuk door Opel-auto geroepen.... :D
Ze hadden helaas geen posters, maar toen kreeg Lars een Opel-teken, net zoals dat op auto's zit....oh men, ik dacht dat hij gek werd :D Hij is er zooooo blij mee!!!
Die verkoper zei nog toen we weggingen: nou uh, tot over 15 jaar dan maar ;)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:17:58 #46
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99681905
hahahahha Karin ik vind het geweldig die voorliefde van auto's bij Lars O+ :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:36:39 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99683024
Ooh wat leuk voor Lars!

Aah oke, ik dacht gewoon dat er iets mis was met het filmpje :D

Plums, tot voor kort zetten wij hem wel eens op dat fietsje maar hij deed niks. Bleef gewoon zitten. Als we duwden, tilde hij gewoon zijn benen op :D
Vandaag wilde hij er zelf op, 'schommelde' wat heen en weer en opeens stapte hij zo weg!
Na dit filmpje wilde hij er niet meer op hoor, maar hem kennende zal hij komende dagen dit steeds vaker gaan doen ;)

Ow en uit logeren is hier ook nog niet gebeurd en zit er voorlopig ook niet in. :N
pi_99694165
Miss & Senna & Schaap natuurlijk, van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag alweer! *O* Maak er maar een mooie dag van en geniet van alles! Senna is nu een peuter :o
  woensdag 20 juli 2011 @ 07:39:46 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99694210
Senna, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! *O*
Maak er een leuke dag van met papa en mama!
  woensdag 20 juli 2011 @ 07:47:11 #50
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99694259
*O* Van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag Senna!! Nu ben je dan toch echt echt echt een peuter!
Miss en schaap jullie natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie mooie leuke meid!! Heel veel plezier vandaag!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_99694427
Dag Senna Peuter :W . Tot gauw bij de peuters en een fijne dag!
Miss en Schaap, van harte met jullie peuter *O* .
pi_99694606
Lieve miss_sly, gefeliciteerd met je peuter! Maak er een mooie dag van! De zon is hier al doorgebroken.
pi_99694771
Nou dan schijnt hij bij Miss vast ook Claudia ;)

Gefeliciteerd met je grote meid Miss. Gewoon alweer twee hele jaren! Een heel fijne dag samen.

x
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 08:51:57 #54
5428 crew  miss_sly
pi_99694837
Wat lief, die felicitaties O+

Dit prinsesje loopt hier nu jarig te zijn O+

We hebben al gezongen en een laatste kadootje gegeven (de puzzels Ssserpente!). Toen heeft schaap croissantjes gehaald bij de bakker en hebben we feestelijk ontbeten.
We gaan dadelijk een taartje eten bij Kwekkeboom. Daar gaat ze regelmatig koffiedrinken met mijn ouders en als ze er met ons langs loopt, zegt ze altijd: taartje eten! Dat gaan we dus doen. Daarna gezien het weer toch lekker naar Blijdorp! Lekker wandelen, buiten zijn, beestjes kijken!

Ik neem vanavond pas afscheid, hoor. Ze is ook pas om 19.34 uur geboren, dus ik mag hier best nog even hangen :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:39:30 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 08:58:07 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99694914
Gefeliciteerd met jullie prinsesje Miss en een heeeeeeel fijne dag gewenst!!!
pi_99694944
Wat een vertederende foto!
pi_99695004
aw Senna, prinsesje. O+
Van harte gefeliciteerd met je mooie meisje, MissSly!
pi_99695150
Oh wat een mooi jarig prinsesje!!
Gefeliciteerd miss!!!!
En voor jou Senna, een hele dikke verjaardagsknuffel van lars en mij!!!
pi_99695200
gefeliciteerd senna
pi_99695412
pst: ravi & bobby in het filmpjestopic ;)
pi_99695694
Gefeliciteerd prinses Senna!
pi_99695769
Gefeliciteerd Senna! Wat een prachtig prinsesje.
Veel plezier in Blijdorp!

Oi, filmpjes! Ik kijk vanavond even Simmu, want ik geloof dat mijn collegaatjes hier het niet zo waarderen als ik dreumesfilmpjes ga kijken hier. Die one-woman-show van Isabeau was gister ook al zo leuk. En het fietsen van Harry, knap hoor!
Zal zelf ook eens weer wat filmen komend weekend. en het wordt ook hoog tijd om onze foto-site weer te updaten...
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:34:55 #63
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99696972
Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter Miss! wat een prachtige prinses is het toch!

Fijne dag vandaag!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_99697115
Gefeliciteerd met jullie Princes Miss! O+ *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:46:07 #65
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99697244
Gefeliciteerd Senna!!! Mooie prinses, geniet van deze mooie dag. Miss Sly en Schaap, jullie ook erg gefeliciteerd.
pi_99697723
w/ *O* Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve prinses Senna! *O* w/

Heel veel plezier met het uitpakken van de cadeautjes, taartje eten en misschien het Nijntje Museum!

Wel jammer dat jullie ons nu gaan verlaten hoor ;(
pi_99697929
Senna je bent jarig vandaag! van harte met je 2de verjaardag!
Miss en Schaap natuurlijk ook gefeliciteerd!
pi_99697975
wij hadden weer een jengelend kind vannacht, vanmorgen tandenpoep en luieruitslag, dus ik verdenk weeheer nieuwe tanden, had zo gehoopt dat ze even rust mocht krijgen....
we moeten nu nog 4 kiezen en 1 of 2 tanden volgens mij dan is het gebit klaar
pi_99701047
Senna, mooi prinsesje meisje O+ ontzettend gefeliciteerd!!! Ook voor je mama en papa natuurlijk!

Heel veel plezier vandaag met z'n drietjes. Het is inderdaad heerlijk weer, dus veel plezier in Blijdorp!!

Ik ga straks maar niet een rondje Blijdorp doen, het wordt denk ik maar snel even de kinderboerderij. Is iets beter te doen met die dikke buik.
Madammetje had gister weer zand gegeten op het kdv... Ze sliep dus pas om 22:30.. Vanochtend alweer om 7 uur op. Om daarna grandioos te poepen. Hele donkere, bijna zwarte luier. Ze heeft dus ook grond op :')
Die meid bouwt zo lekker haar weerstand op zullen we maar zeggen :P
Maar we hebben een hele leuke kneuter ochtend gehad en ze ligt nu lekker te slapen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:06:29 #70
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99701496
Miss en Schaap, gefeliciteerd met jullie peuter! Senna, gefeliciteerd met je 2e verjaardag meis! Klinkt als een heerlijke echte verjaardag.

Hier de kleine man net weer lekker op bed gelegd. Vanmorgen een heerlijke ochtend gehad, hij heeft zoet gespeeld, tv gekeken, getekend en zojuist hebben we lekker gelunched met z'n 3-en want (8> was in zijn pauze even naar huis gekomen.
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:46:58 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99702852
Hieperdepiep Hoera SENNA 2 jaar !!! Van harte meid.
Van harte miss en schaap :*

Tot over een paar weken
pi_99704282
Senna, mooi prinsesje, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! *O* *O*
pi_99704656
Is Senna alweer twee? :o

Gefeliciteerd *O* *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99708660
Gefeliciteerd aan het prachtige prinsesje en de mama en papa van het mooie prinsesje! *O* Klinkt allemaal erg gezellig daar miss_sly O+

.
Jonathan kruipt eindelijk echt ipv tijgeren :o Opeens gister, alleen nog maar op zn knietjes. Tenzij hij haast had om bij mama te komen. Dan ging ie nog in sneltreinvaart tijgeren. De gekkerd O+
I'm not a sinner.
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:43:05 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99713350
Jonathan wat goed! *O*

En ik heb nog eens goed naar dat filmpje van Isabeau gekeken maar echt wat praat ze goed! Heerlijk zo'n kletsend kind O+

happy, dat klinkt als een heerlijke ochtend :Y

En Ravi en Bobbi :D

Ik zal vanavond even een filmpje bewerken van onze hond en Harry.
pi_99718541
Gefeliciteerd mooie prinses Senna! *O* *O* *O* *O*
Jammer dat jullie een topic verder gaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99719096
Tja, ze is nu echt al langer dan een half uur twee, Miss!

Gefeliciteerd met je mooie prinsesje! En nog heel veel gelukkige en gezonde jaren voor je meisje! O+
pi_99719201
Lente is net snoeihard achter de bank gevallen. Ze zat gewoon naast me en voordat ik in kon grijpen nam ze een sprong naar een bakje nootjes dat op de vensterbank stond. Ze stuiterde eerst voorover met d'r hoofd op de vensterbank, toen met d'r neusbrug een etage lager op de verwarming en vervolgens op de begane grond.

't Is nu al helemaal blauw. Dat belooft wat voor morgen... ;(
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:11:14 #79
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99719334
ahhhh neeej Lente.... klinkt precies als iets wat Evie ook zou overkomen. (die is net idd ook nog van de bank gevallen..).
he bah Ssserpente; schrikken weer he?
Ik hoop dat het een beetje meevalt met de schade morgen...
pi_99719548
Het was idd schrikken. En ik kreeg 'r ook niet een twee drie achter de bank vandaan getrokken. Kamikazepiloot. :')
pi_99719556
Ai Ssserpente dat klinkt érg pijnlijk!
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 20:24:24 #82
5428 crew  miss_sly
pi_99719988
Ooh Ssserpente, ik ben bij jullie geweest, dus ik weet welke val ze gemaakt heeft :o Dat is een hele nare pijnlijke val, arme Lente. En wat zul jij geschrokken zijn. Ik hoop dat ze er niet te veel last van heeft!
pi_99720074
Miss van harte met je kleine grote prinses! :D Twee jaar alweer O+

Ohh Lente :*
pi_99720086
Ach jee, Ssserpente, klinkt akelig! :X Hopelijk valt de schade mee ja :o
I'm not a sinner.
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 20:29:22 #85
5428 crew  miss_sly
pi_99720204
met de eerste weeen. 15 uur later was ze er, ons wondertje, ons mooie meisje O+

Ongeveer 6 maanden, met de charmante lok :D

Ongeveer 18 maanden, fashionista:

En afgelopen zondag, op haar verjaardag, een prinsesje:

De tijd is omgevlogen, er is zoveel gebeurd. Van dat kleine, hulpeloze mensje is ze geworden tot een redelijk zelfstandige peuter met een duidelijke mening en eigen wil. Het is zo bijzonder om mee te mogen maken, deze ontwikkeling. Het moederschap is het mooiste en moeilijkste wat ik ooit heb ervaren, maar dat het het mooiste is, viert de boventoon.

Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties :*
We hebben een leuke dag gehad, afgesloten met uit eten bij een restaurant hier in de buurt (prima te doen daar, Claudia en het eten is ook ok!).
Erg grappig vandaag vond ik dat ze niet alleen "echt niet!" er goed in heeft zitten, maar we vanavond als antwoord op de vraag of ze gepoept had "echt wel!" te horen kregen :D en het klopte :P

Maar helaas nemen we dus afscheid hier. Ik blijf toch hier kijken, hoor en jullie volgen. En gelukkig druppelen jullie ook door naar het volgende topic. Ik zag jullie er met open armen ontvangen!

Dag lieve dreumesjes en dreumesmama's :D Tot snel in het andere topic :*

[ Bericht 15% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:40:57 ]
pi_99720612
Vandaag tijdens de wandeling van het kdv naar huis weer zo genoten. Het schiet voor geen meter op en dat is wel eens lastig, omdat het al vrij laat is en ze nog moet eten enzo... maar toch. Gouden momentjes.

Kijk! (wel even je hoofd kantelen):

pi_99720701
Och die kleine Senna. Al zo herkenbaar Senna!

Klinkt als een fijne dag miss! Tot over 3 maandjes (en hopelijk nu toch echt snel eens weer in t echt)
pi_99734304
Wakkere kindjes midden in de nacht zijn niet leuk :O
I'm not a sinner.
pi_99737902
ow sssserpente wat zal je geschrokken zijn, klinkt als een pijnlijke harde val
hopelijk valt het toch mee vandaag

senna mooie fotoreportage en echt wel leuk dat jullie een fijne dag hebben gehad!

plums nog een beetje kunnen slapen?

wij gaan vandaag naar cb, prikjes en de statistieken waar ik wel benieuwd naar ben
vorige x hadden ze tegen manlief gezegd als haar groeilijntje niet bij zou trekken ze misschien doorgestuurd zou worden naar een kinderarts, ik vraag me af waarom, aan groeien kan ik toch weinig beinvloeden denk ik
  donderdag 21 juli 2011 @ 08:37:02 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99738365
Ooh Ssserpente, auw! :o
Hoe is het nu met Lente?

miss, dat klinkt als een heerlijke dag! O+

Plums, is het de rest van de nacht nog goed gegaan?

Draakje, gewoon maar even afwachten. Misschien valt het wel mee.
Ik ben benieuwd naar haar stats :Y

Hier slaapt kindlief alweer 2 nachten door (gelukkig). Alleen is hij voor zijn doen erg vroeg wakker (tussen 6 en half 7). Hopelijk verschuift dat nog een beetje ;)
pi_99739807
:o Senna alweer 2? :o Nog van harte Miss! *O*

Draak, succes bij het CB.. Ik ben ook wel benieuwd naar de stats van je mini, en naar wat ze zouden gaan doen als ze haar lijntje niet meer pakt.
Hier pas over een maand de 14 maandencheck, omdat ze me geen uitnodiging stuurden zoals ze zeiden, en toen ik belde zaten ze natuurlijk al vol. }:|

Vraagje, ik heb per ongeluk een luier meegewassen vanochtend, die is nu stuk dus overal van die bolletjes in de wasmachine. Kan dat kwaad voor de machine, of is het nu gewoon een kwestie van de ergste zooi eruit en weer wassen?

(Isabel heeft hetzelfde buikvirusje wat ik vorige week had, incl spugen en nekpoep :X )
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_99740820
Tot gauw in het andere topic, miss! Mooi foto-overzicht. Het is voor mij wel maf om die foto van Senna bij 6 maanden te zien. Ze is daar even oud als Lena nu is maar heeft niet zo'n lange lok! :D Bij welk restaurant hebben jullie gegeten?
pi_99740862
And now for something completely different: is het jullie opgevallen dat de groeicurves die het consultatiebureau hanteert veranderd zijn? We waren er vandaag met Lena en gingen voor de gein haar groei met die van Ivan vergelijken. Zijn groeicurve zag er niet zo spectacultair uit als voorheen maar veel gelijkmatiger. Nou ja, dreumesjes worden klaarblijkelijk dikker. :Y)

De consultatiebureau-arts het had erover dat de groeicurves voor kleuters niet aangepast worden. Kleuters van nu zijn ook zwaarder, maar dat wordt niet als normaal of gezond gezien.
pi_99740994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 07:47 schreef draculettetje het volgende:
ow sssserpente wat zal je geschrokken zijn, klinkt als een pijnlijke harde val
wij gaan vandaag naar cb, prikjes en de statistieken waar ik wel benieuwd naar ben
vorige x hadden ze tegen manlief gezegd als haar groeilijntje niet bij zou trekken ze misschien doorgestuurd zou worden naar een kinderarts, ik vraag me af waarom, aan groeien kan ik toch weinig beinvloeden denk ik
Het klinkt alsof je het op jezelf betrekt. Dat is toch niet nodig? Het lijkt me wel zinnig om uit te sluiten of er medisch iets mankeert, al kan ik me voorstellen dat de gang naar de kinderarts ook belastend is voor haar.
pi_99741673
Draakje, volgens mij gaan ze dan een bloedonderzoek doen om te checken op schildklierhormonen enzo. Mocht er iets gevonden worden, dan kan er nu nog ingegrepen worden voordat je meisje echt een groeiachterstand oploopt. Meer een preventief onderzoek dus.
Geen zorgen over maken hoor :*

Claudia, het is mij nog niet opgevallen dat er andere groeicurves zijn bij het CB. Maar ik ben ook al 5 maanden niet geweest (Hannah is 15 augustus 18 maanden) dus misschien is het in de tussentijd veranderd.

Morretje, beterschap voor je muppet. Misschien even je wasje overnieuw doen met een oude panty erbij? Dat trekt pluisjes altijd wel aan geloof ik.

Hannah is ook nog steeds niet helemaal lekker. Gisterenmiddag was het ineens heel hard brullen, moeilijk te kalmeren en toch nog maar even op bed gelegd. Toen ze weer wakker was had ze honger, maar wilde geen hap avondeten. Flesje melk kwam er weer voor een deel uit :r
's Nachts wordt ze een paar keer wakker en vanochtend om 6 uur besloot ze dat ze toch wel trek had in een boterham en drinken (goh). Ik gooi het maar op tandjesleed en hoop dat ze zsm haar gebit compleet heeft.
pi_99741859
Meh 39,5 koorts na een uurtje slapen.. Nu hangt ze zeer rustig bij me. Das echt niks voor m'n sloopkogeltje.. :{
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:19:09 #97
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99741876
miss_sly, nog gefecliteerd met je peuter! *O* *O* Leuk, dat fotooverzicht :)

sserpente, dat klinkt als een pijnlijke val. Ik hoop dat Lente er niet al te veel last van krijgt.

sorbo, wat een geweldig filmpje! O+ Ik zie aviva dat straks ook doen. Enig verschil, ik bind haar nu op mijn rug, omdat ze alle kanten oprent :X
Ik doe de voordeur open, draai me om om de deur op slot te doen, en madam is al aande overkant van de straat :X Het is dus een kleine uitdaging om de deur op slot te doen ;)

octo, sterkte voor Hanna's tandjesleed :*

Aviva's eerst hoektand komt/is door, en ze geeft geen piep. Ja, ze bijt op tafels en deuren, maar verder helemaal niets. Stoere dame. *)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_99741997
Jeumig Lente, klinkt bijzonder pijnlijk!

Mooi overzicht van Senna, met 6 maanden idd al heel herkenbaar.

Geweldig filmpje, Sorbootje.. O+

Ben benieuwd naar de nieuwe curves, 30 augustus mag ze weer, vraag me af hoe lang moppie dan is. (Heb destijds een babyweegschaal gekocht dus haar gewicht is geen verassing.)

Ben ik een erg ontaarde moeder als ik met de camouflage stift in de weer ga op Zoë's voorhoofd? :@
Vanmiddag gaat ze samen met broerlief naar de fotograaf en gisteren was ze met Ryan aan het stoeien, elkaar een kopstoot gegeven en Zoë heeft nu dus een mooie blauwe plek op haar voorhoofd. ( (8> was vergeten er Arneflor op te smeren ;( )
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:36:29 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99742446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:22 schreef Spewey het volgende:
Jeumig Lente, klinkt bijzonder pijnlijk!

Mooi overzicht van Senna, met 6 maanden idd al heel herkenbaar.

Geweldig filmpje, Sorbootje.. O+

Ben benieuwd naar de nieuwe curves, 30 augustus mag ze weer, vraag me af hoe lang moppie dan is. (Heb destijds een babyweegschaal gekocht dus haar gewicht is geen verassing.)

Ben ik een erg ontaarde moeder als ik met de camouflage stift in de weer ga op Zoë's voorhoofd? :@
Vanmiddag gaat ze samen met broerlief naar de fotograaf en gisteren was ze met Ryan aan het stoeien, elkaar een kopstoot gegeven en Zoë heeft nu dus een mooie blauwe plek op haar voorhoofd. ( (8> was vergeten er Arneflor op te smeren ;( )
Fotograaf bewerkt de foto's nog dus dan vraag je of hij/zij de blauwe plek weg foezelt ;)
pi_99742530
Oeh! Ja, foezelen, helemaal niet aan gedacht, dank!
pi_99742723
Lief filmpje Sorbo :)

morretje en octopussy, Beterschap !

Ssserpente, hoe is het nu met Lente?

Haha Spewey! Ik vind dat het voor een foto best mag hoor, beetje ijdel zijn ;)

Davinia, lucky you! Jonathan is ook bezig met zn hoektanden en ik geloof dat hij daar zo'n last van had vannacht. Zetpil werkte dus niet zo geweldig.

Eerste keer dat ie wakker was (rond 11) was troosten genoeg om hem weer in slaap te krijgen. 2e keer iets voor 1 's nachts moest ik em echt uit bed halen, heeft ie nog gespeeld tot 2 met mn beddenlaken. Tentje bouwen :') Toen weer gaan slapen, om 4 uur nog een schreeuw maar niks aan gedaan, en toen is ie gelukkig weer snel in slaap gevallen. Tot half 10, en nu slaapt ie alweer. Arm ding.
Vanmiddag maar flinke wandeling maken, hopen dat het droog blijft en dan gaan we eendjes kijken in het park. Dat ie maar goed moe wordt en niet tot 10 op is vanavond ofzo :X
I'm not a sinner.
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:48:06 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99742863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:39 schreef Spewey het volgende:
Oeh! Ja, foezelen, helemaal niet aan gedacht, dank!
Ik heb ook een kind met een enorme blauwe bult op zijn voorhoofd. Gelukkig hoeft hij pas volgende week naar de fotograaf (als verrassing voor papa).
Ik heb er wel snel arniflor op gesmeerd maar het is toch nog heul erg blauw en dik :X

Plums, ik help je mee hopen...
pi_99743167
Aww Harry, das niet handig knul. :*

Hmm, misschien volgende keer maar een valhelmpje op de week voordat ze op de foto moet, ze is echt een magneet voor blauwe plekken. :')

Plums ik voel je pijn, Zoë is bezig met kiesjes (Jawel, ze heeft ze toch, ik maar denken dat ik ze vergeten was erin te knutselen, die 8 tandjes had ze zo maar dit heeft echt even geduurd) en heeft er net zo'n nacht op zitten.
pi_99744144
gang naar de kinderarts is helemaal niet nodig... mini heeft een flinke inhaalslag gemaakt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over het niet zelf gaan zitten en kruipen maakt ze zich ook niet druk want mini trekt zich wel op en wandeld de hele kamer door aan de randjes, wel adres meegekregen voor kinderfysio, als met 2 mnd nog niet zelf gaat zitten kan ik dan altijd even wat extra oefeningen vragen...

morrie wat vervelend voor je meisje, beterschap!

en ik las wat van blauwe plekken en bulten, harry wat heb je gedaan? dikke kus voor beide:*

hoe gaat het met lente eigenlijk ssserpente?

plums hopelijk kan je vanmiddag lekker wandelen
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:29:45 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99744597
Wauw, mooie curves hoor van draak!

Ik had nu even tijd om naar het filmpje van Isabeau te kijken. Leuk hoor! Maar het schiet inderdaad niet op hè?
De mijne babbelt niet zoveel maar rent des te meer alle kanten op om alles te zien, op te rapen en aan te wijzen :D
pi_99745170
Senna O+ Wat een mooie foto's, ze was al direct Senna! Wat kijkt ze lief op de laatste foto.

lol Spewey, camouflagestift :D Ik zou het inderdaad later op de foto's weg laten werken ;)

Ik ben ook benieuwd hoe het nu met Lente gaat :*

Wat stoer dat Aviva geen krimp geeft bij het doorkomen van haar hoektand!

Plums, stomme tanden ook. Niels had er ook zo'n last van. Gelukkig zijn de twee boosdoeners nu door.

Wat heb je gedaan Harry :o!

Mooie curves Draakje! Zo, wat een inhaalslag!

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:19 schreef DaviniaHR het volgende:
sorbo, wat een geweldig filmpje! O+ Ik zie aviva dat straks ook doen. Enig verschil, ik bind haar nu op mijn rug, omdat ze alle kanten oprent :X
Ik doe de voordeur open, draai me om om de deur op slot te doen, en madam is al aande overkant van de straat :X Het is dus een kleine uitdaging om de deur op slot te doen ;)
Same here :D

Wat luistert Isabeau goed Sorbootje!
Een bloemetje voor mama O+
pi_99746936
oei, wat een gewonden hier. beterschap :*

tot grote schok en schrik van onze peuter durft ravi zowaar uit zichzelf (dus zonder mij die voor hem uit loopt ter stimulatie) stapjes te doen *O*
pi_99747107
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:18 schreef draculettetje het volgende:
gang naar de kinderarts is helemaal niet nodig... mini heeft een flinke inhaalslag gemaakt!
Wat geweldig! :o *O*

En wat ontwikkelt Ravi zich toch goed, simmu! Fijn!
pi_99747358
ik vergat helemaal nog minidraakje! daar kunnen we maar 1 ding op zeggen ben ik bang:
*O* *O* *O*
:P :*
pi_99747434
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat geweldig! :o *O*

En wat ontwikkelt Ravi zich toch goed, simmu! Fijn!
hij kan al een maand lopen aan 1 pink van mij hoor ;) maar hij durft niet zo goed! wat ergens niet zo vreemd is met juffie stuiterbal en londjes lennen in de buurt. kan ik me iets bij voorstellen, dus ik laat hem maar (doch wel max aan 1 pink. ik sta niet meer toe dat we hem steeds maar aan de handjes laten lopen. tenzij selene het doet ;) )
pi_99748366
Weet ik, simmu! Maar het is toch weer een nieuwe stap, helemaal alleen lopen!

Zijn er eigenlijk dreumesjes die Bumba leuk vinden? Ik heb pas een filmpje geprobeerd te kijken maar ik kreeg van de intro al de creeps en Ivan begon hard te huilen.
pi_99748414
mijn nu peuter was helemaal gek van Bumba, ze kon zo een half uur blijven zitten.. Nu vindt ze er geen bal meer aan :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_99748442
selene vond bumba pas leuk toen ze eenmaal 2 was. er staat me bij dat jen van tico bumba al als dreumesje leuk vond. ravi gaat voor het zonnetje van de teletubbies! dan kraaitie loeihard mee :Y ook die vond selene doodeng als dreumesje
pi_99748555
Isabeau vindt Bumba wel aardig, maar wil veel liever Peppa Pig kijken. Liefst 24 u per dag. :')
pi_99748587
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:07 schreef simmu het volgende:
selene vond bumba pas leuk toen ze eenmaal 2 was. er staat me bij dat jen van tico bumba al als dreumesje leuk vond. ravi gaat voor het zonnetje van de teletubbies! dan kraaitie loeihard mee :Y ook die vond selene doodeng als dreumesje
nu moet ik aan batsen denken :') |:(
pi_99748639
Wat is Peppa Pig?

Ivan vond het Teletubbiezonnetje ook geweldig, maar daar is hij alweer een tijd op uitgekeken. Hij vindt Pocoyo, Woezel en Pip en Kikker al een tijdje leuk en ik heb de indruk dat hij nu eindelijk geïnteresseerd begint te raken in Sesamstraat. Oh, en Bolke de Beer is ineens hip. Hij vraagt er voortdurend naar, maar als ik het opzet moet 'ie weer af. :?
pi_99748740
zoek maar op op you tube, Isabeau leert er Engels van :D
pi_99748853
Peppa pig is leuk :D

Tess is nu meer van de Bubble Guppies :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_99748892
Bubble Guppies? Waar zien jullie dit soort programma's? Is er een of ander tof kanaal dat ik in mijn digitale pakket zou moeten hebben?

We hebben nu 13th Street en daarop kijk ik vaak naar Law & Order, wat Ivan uitspreekt als 'Luw en Ulla'. :+
pi_99748935
Nick Jr :D

is trouwens ook via een livestream op internet te volgen

http://www.nickelodeon.nl/tv/turbonick/nick-jr
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_99748963
Nick Jr?

Ik voel me nu een beetje wereldvreemd.
pi_99748981
Nickelodeon eigenlijk :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 14:23:57 #123
5428 crew  miss_sly
pi_99749127
Bubble Guppies vindt Senna ook wel leuk, maar de grote favoriet blijft Dora, nog steeds. Laatst was ze niet helemaal fit en mocht ze extra Dora kijken, wilde drie keer achter elkaar dezelfde aflevering zien :') Het is dat ik haar daarna meenam naar buiten, ander had ze voor een vierde keer geopteerd :D

Peppa Pig ken ik niet. Senna leeft Engels van Dora.

Claudia we waren gaan eten waar we zaterdag geborreld hebben. Echt heel fijn dat ze daar gewoon lekker kan rondlopen, niet stil hoeft te zijn, en gewoon in een kinderstoel een pannenkoek kan eten terwijl wij normaal eten hebben :+
pi_99749235
Ohh! Fijn dat het goed bevalt! Ik vind het eten er ook heel prima. De broodjes zijn er lekker en het menu voor het avondeten is me ook nog niet tegengevallen. De eerste keer dat ik er 's avonds at was zonder kind en ik heb me toen als kinderloze niet eens geërgerd aan de rondrennende spruiten. Er heerst gewoon een fijne sfeer.
pi_99749278
Peppa Pig wordt gemaakt door de broer van een vriendin van me. Van haar krijg ik alle dvd's die zij dubbel heeft (VEEL). Isabeau vindt het geweldig. En eerlijk gezegd, ik ook. Deze tekenfilm kan ik goed verdragen en ik zou hem zelf in een brakke bui ook gewoon gaan kijken denk ik.
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:28:55 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99749361
Hier komt geen Bumba in. Vreselijk dat 'ding'. We hebben er wel puzzels van. Gekregen van opa en oma en die vinden we dan wel leuk, maar de filmpjes <gruwel>

Wij Harry is Nijntje-fan. Hopla vindt hij ook leuk. Pocoyo met mate...
Ik ga eens googlen op peppa pig

Jullie hadden nog een filmpje tegoed. Dat staat hier.
pi_99749652
Ik ga ook op zoek naar Peppa Pig!
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:40:21 #128
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99749937
Peppa pig heb ik een paar jaar geleden wel eens gekeken met mijn neefje (die is inmiddels 6,5 en kijkt nu wat ruiger spul :P )
Tirza weet nu dat ze "tv" kan kijken op de laptop dus iedere dag hoor ik nu, meerdere malen: mama..open (laptop)..kijkuh,, bumba!! :D
En als Bumba afgelopen is "bumba appok!"
De laatste dagen is er ook nog K3 met handjes draaien bijgekomen! Dus ook weer mama...open..kijkuh..handjes! En we gaan handjes draaien, handjes draaien!! Woehoew!
pi_99750239
Bumba probeer ik te vermijden :r

Claudia, Nick JR is hier ook echt het favoriete kanaal. Hannah vindt Dora en Diego erg leuk, en Umizoomi (vind ik minder), Wonderteam is ook wel grappig.
Op de een of andere manier missen we Sesamstraat vaak. Wonderlijk genoeg is het Zandkasteel dan weer wel fascinerend.

Ik heb dus laatst een dvd van Pocoyo gekocht en 1 van O+ Tiktak O+ . Pocoyo vindt ze maar heel kort leuk. Tiktak gaat beter, hoewel het heel erg aan het fragment ligt.
pi_99750885
Sesamstraat wordt tegenwoordig eigenlijk iets te vroeg uitgezonden, om half 6. Wij zijn dan bezig met het eten voorbereiden en dan is het even een spitsmoment. Ideaal zou half 7 zijn, net voor slapenstijd hier. Maarja.

Ach, we kunnen opnemen dus wat zeur ik. :+
pi_99751086
ik vind dat juist een fijne tijd omdat ik dan idd sta te koken en sangdrax niet altijd al thuis is dan
pi_99757793
Dank allemaal ben er zo blij mee!

Simmu wat goed van ravijn!

Claudia je hebt gelijk dat ik op mezelf had betrokken nergens voor nodig weet ik! Maar toch...

Op tv zijn the hoobs helemaal hip voor mini
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:32:00 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99758240
Evie is helemaal gek van Ome Willem de laatste tijd ;) en Teletubbies blijven ook leuk hier...

Hoe is het met Lente afgelopen Ssserpente? nog bont en blauw?
pi_99758560
Bumba, mijn grootste nachtmerrie :X }:|
Maar wat wordt Mette extatisch blij als ze het ziet :') Het heeft ons door moeilijke nachten met oorproblemen heen geholpen. Het kreeg haar stil na een uur woedeaanval in het ziekenhuis na de ingreep....
Maar wat vind ik het verschrikkelijk. Ik haat clowns.

Pocoyo, doet het hier gelukkig nog steeds erg goed.
Ook Hopla, wat eigenlijk ook niet om aan te zien is (maar beter te doen dan Bumba), is een grote favoriet. Hopla helpt me momenteel het einde van de dag door. Als ik alleen nog maar op de bank kan zitten, maar we op R. moeten wachten met eten enzo. We hebben tv van Tele2 en dan kan je dat gratis kijken in de videotheek. Kan je ook blokken van een half uur aanzetten. Lekker makkelijk.

Ukki (komt 'sochtends bij telekids) en de Bibaboerderij vindt ze fantastisch.
Het zandkasteel weiger ik aan te zetten en de Teletubbies ook. Kikker en zijn vriendjes vinden we samen leuk om te kijken. Maar Mette verkiest alles hierboven boven Kikker.

Oftewel, mijn kind heeft een slechte smaak.
Ook qua muziek trouwens. Ze gaat los of foute top 40 muziek op de radio :')

Ook kiest ze graag lelijke knuffels uit....
  donderdag 21 juli 2011 @ 18:48:46 #135
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99761288
* Ca.rameldt zich meer dood dan levend

Ik had vannacht wat problemen om in slaap te komen, spiertje verrekt en last van tinnitus (piepend oor). Ik sliep uiteindelijk net om half 2 toen Kleine Meneer hier een keel besloot op te zetten. Er was helemaal niks aan de hand (luier, slokje water, dekentje, knuffeltje, nachtlampje, de hele riedel), maar hij wou van zijn kamer af: deurtje! Maar het was echt drammen en dreinen om zijn zin te krijgen, en daar willen we niet aan toegeven. Thomas is iemand die dat hééél lang kan volhouden! Dat is al soebattend door gegaan tot papa om half 4 heel boos werd, en dat maakte indruk. De eerste keer dat dat werkt, voorheen was boos worden alleen maar averechts.
Vanaf toen heeft hij niet meer gebruld, maar nog wel regelmatig liggen mopperen (nee! nee! uit! deurtje! pele!) maar dan was het genoeg om even door de babyfoon te melden dat dat niet de bedoeling was. Maarja, je wordt er zelf wel iedere keer wakker van natuurlijk. Ik heb uiteindelijk van half 6 tot kwart voor 7 mogen slapen ;(
Kortom: Huize Cara voelt zich vandaag collectief brak.
Thomas heeft inmiddels 5 afleveringen Hopla gekeken dus die ga ik nu in bedje bonjouren. Wish me luck.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:03:35 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99761743
Op goed geluk Ca.ra!
pi_99762389
Wat vervelend Ca.ra! Hoop dat Thomas goed slaapt vannacht
Als het alleen aan mij had gelegen had Jonathan ook Thomas geheten :P :D
I'm not a sinner.
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:35:39 #138
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99763121
Als het aan mij had gelegen had Thomas Luca geheten, alleen dat past prachtig bij mijn Itliaanse achternaam maar voor geen meter bij de hollandse naam van mijn man ;(
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:49:53 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99763749
Dat had ook prima gepast joh! O+
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:54:45 #140
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99763957
als jij mijn man overtuigt zal ik er nog eentje bakken :D
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:06:42 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99764379
Als je nou begint met bakken, dan ga ik wel in overtuigingsmodus ;)
Anders laat ik J meekomen, die heeft een cursus 'overtuigen' gehad.
Alleen jammer dat hij zijn zoon ook niet heeft kunnen overtuigen om te gaan slapen. Die ligt er dus al in vanaf 18:30u (ongeveer) en is nu nog aan het spelen en babbelen. Zucht...
pi_99764454
spelen en babbelen is beter dan huilen en verdriet asy :*
hier doen ze dat bijna altijd allebei!
pi_99764597
Hier ook ene die weigert om in slaap te vallen. Om 7 was t huilen, nog even opgehad en gespeeld. En nu is het gelukkig brabbelen en tussendoor lekker stil. :9 Hopelijk wordt het een vroege vanavond en dan de hele nacht slaaaapen. O+
I'm not a sinner.
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:13:39 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99764661
Dat is ook wel zo simmu. Maar morgen is hij weer moe en strontvervelend/jengelig daardoor...
Hij was ook echt heel erg moe dus ik snap niet hoe hij het volhoudt?
pi_99764845
ik weet het ;(

hier is gebleken dat we vooral niet in moeten grijpen! dat maakt het allemaal heel vervelend dan. vooral selene heeft er het handje van om vlot door te hebben dat ze je kan manipuleren en dan ben je enkel nog de hele avond kwijt aan heen en weer rennen om ongein (drinken, schone luier, dekentje niet goed, etcetera, u vat het vast wel :X ) wel ingrijpen levert dus frustratie voor iedereen in huize simmu. niet ingrijpen levert een wat vermoeide dreumes of peuter de andere dag, maar dat trekt dan doorgaans wel recht met een tukkie
pi_99764905
levert soms tenenkrommende taferelen op trouwens. zo stond ik een tijd terug beneden aan de trap te luisteren omdat ik haar dacht te horen huilen, maar nee. ze was gewoon op vol colume NIJNTJE! LIEF KLEIN KONIJNTJE! aan het zingen *O*
pi_99765025
:D Wat schattig simmu.
J. vindt dat liedje ook erg leuk :Y (en ik ook trouwens :P)
I'm not a sinner.
pi_99765166
Mijn kind kijkt geen tv :o
En niet omdat ie niet mag van mij hoor, maar hij heeft er geen geduld voor geloof ik (geen kind van zn moeder en vader). Ik zet regelmatig babytv/nick jr/zappelin24, maar niks hoor. Oh ja en ik heb een dvd van sesamstraat liedjes, boeit m ook niet.
Hij kijkt 3 seconden en gaat dan met zn bal ofzo spelen.

Weinig te melden eigenlijk...heb gewerkt en meneer was bij oma. En nu slaapt ie.
Hij heeft vandaag zn neef omgeduwd, was wel zielig. Hij kwam keihard op zn hoofd terecht. Gisteren heeft ie zn nichtje geterroriseerd :P
Wel zielig voor die 2, zo'n klein neefje (ze zijn 2 en 3 maanden ouder dan hem en in cm een kop groter, maar ze staan allebei niet, dus Floris is de terroriserende partij tegenwoordig :P)
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:31:27 #149
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99765335
Mijn kind kijkt ademloos naar Het Zandkasteel en de Little people dvd blijft ook boeien. Op youtube 'Hoppa' :D (Hopla)

Verder boeit niets hem langer dan 5 minuten eigenlijk.
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:34:53 #150
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99765463
Thomas is fan van Hopla en Tiktak. Over het algemeen mag hij 1 aflevering kijken voor het slapen gaan.
pi_99765801
Laatst zat ik een documentaire over kinderen voor kinderen te kijken :') en bij de liedjes die tussendoor kwamen ging Floris staan dansen O+
Hij houdt wel van muziek :)
pi_99766455
Thomas kijkt alleen naar Elmo, de rest boeit hem voor geen meter. (Nouja, Thomas de trein nog een klein beetje...)
Wat is Bumba erg he? Wij hadden boekjes gekregen als kraamcadeau, die vond ik wel leuk, maar op de TV, OMG...
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:01:03 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99766760
simmu, ik ben ook niet naar boven gegaan hoor. Zolang het niet (serieus) huilt, blijf ik er weg. Hij heeft wel een paar keer mij geroepen ('HA' 'HA!'). Toen heb ik door de babyfoon gekwekt dat hij moest gaan slapen. Na 3 liedjes van de babyfoon is het nu dan alweer een poosje stil... *O*

Son, wat leuk! Dat dansen doet Harry ook op allerlei soorten muziek.
En sinds vandaag heeft hij ontdekt dat hij rondjes kan draaien O+

En mag ik nogmaals schaamteloos 'reclame' maken voor mijn ontzettend leuke filmpjes ;)
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:03:56 #154
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99766901
Bumba boekjes zijn hier ook meer geliefd dan bumba op tv. Tirza verslindt boeken zowat! :Y)
Sinds vorige week wil ze ook iedere dag even 'Elma' O+ kijken, dus dan zetten we Elmo's song op en swingen maar!
En ik zit niet te juichen als bumba op staat, maar ik vind het wel 10 keer beter om naar te 'moeten' kijken dan het zandkasteel. :r Brrrrrrrr die koning koos en toto daar krijg ik toch jeuk van! Gelukkig boeit het Tirza ook niet zo, dus dan kan 'ie mooi af als dat er op komt! ;)
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:10:11 #155
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99767196
Ooohhhhhhhhh wat cute Asy!! O+ Dribbel dribbel over het paadje met het hondje!
En fijn dat je iig nog zo'n filmpjes hebt van Harry met Nina! :*
pi_99767782
:* asy!
gewoon doen waar jullie je lekker bij voelen. het klonk alleen opeens zo bekend :o
dan voel ik me toch altijd geroepen om dat te roepen zeg maar :P en hier is het echt ellendig als we er in mee gaan

ik denk dat ze hier net slapen. ravi liet 1 huiltje van 2 seconden, toen begon selene te brabbelen en was het goed. zodra we weer wat geld hebben staat project: "mooie kamer maken voor samen op 1 kamer" bovenaan!
pi_99767812
ravi staat ook in het filmpjestopic hoor :Y
met een glansrijke bijrol van bobby *O*
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:29:05 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99768114
simmu, ik had het gezien :Y
Ik vind die driftbui echt geen driftbui :D Hij slaat wat met zijn handje maar daar is alles mee gezegd ;)
pi_99768583
het was vergeleken met wat ik deze week verder voorbij zag komen heel mild hoor ;) anders zouden we niet rustig staan filmen :P maar ik ben het niet genwend van mijn lieve zachte kleine knuffelventje :{
pi_99769356
Leuke filmpjes Asy! (Mooie tuin ook om in te spelen, lijkt me heerlijk!) Het filmpje van Ravi vond ik ook al zo leuk.. alleen al om de titel: "hij kan nog niet sturen" :D En dan die frustratie als 't karretje weer ergens tegenaan loopt... En de wandelingetjes van Isabeau, geweldig! Met 'r miertjes...

Ik had vandaag toch weer zo'n O+ -momentje... Ik kwam thuis na een hele lange dag (inclusief borrel om gezellig te netwerken, dus niet helemaal vervelend... maar wel lang!) en Larsje was nog op. Hij zat heel zoetjes te spelen; big smile toen ie mij zag! Vervolgens speel ik wat met hem mee, z'n houten puzzelstukjes rechtop op tafel zetten zodat hij ze om kon gooien... geen idee wat daar nou zo grappig aan was, maar hij vond het hilarisch! Kwam niet meer bij van het lachen. Daarna naar bed gebracht, en dan krijg je zo'n geweldige dreumeszoen (mond open en aanvallen maar!).. Zucht... O+ het leven is soms zo mooi...
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:10:07 #161
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99770497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:23 schreef simmu het volgende:
ravi staat ook in het filmpjestopic hoor :Y
met een glansrijke bijrol van bobby *O*
Heb net gekeken! O+
Frustratie all over!
En het 'aaien' van de kat gaat hier ook meestal zo liefdevol :')
pi_99785047
woei!

zelfstandig lopen is de bom :Y
helaas kan hij het nog niet zo goed :') dus voorlopig ben ik een beetje druk met een huilend boos ventje troosten :P
pi_99787341
Ach gossie, simmu...
Succes Ravi! Lopen is keileuk, en oefening baart kunst!
pi_99788971
Hier net bezoek gehad van een vriendin met haar eenjarige dreumes. Erg gezellig, maar ik merk wel dat Thomas soms wel wat moeite heeft om ZIJN speelgoed te delen. Zeker toen dreumes aan de Duplo-tractor kwam. En onze normaal zo voorzichtige jongen kreeg het net voor elkaar om van de poef af te vallen (behoorlijk hard, bloeduitstorting op zijn bol) en zijn vinger tussen de keukenlade te klemmen en dat allemaal binnen 1,5 uur. Ik zei nog daarvoor tegen m'n vriendin: "hij is altijd zo voorzichtig" :')
pi_99789570
Ik ga eens even de filmpjes bekijken. Lekker kirren :P

Shandaly, wat lief O+
Hier geeft meneer me altijd open mond tongzoenen :') Die tong moet ik bij elke kus ontwijken _O-
Hoe komen kindjes er eigenlijk bij dat kusjes geven met mond wijd open moet? :')

Ach gut, arme Thomas. Had ie erg veel pijn?
I'm not a sinner.
pi_99797155
Wat zijn leuke indoor-outdoor 'parken etc' voor een dreumes in Nederland.
We hebben vanaf maandag gezamelijk vakantie. En ik wil dan vooral dagjes uit plannen die zeer leuk voor Mart zullen zijn.

Ballorig in Zutphen staat al op de lijst.
pi_99797505
Ymme, Dyon vond de Linneaushof erg leuk, alhoewel het leukste het zwemgedeelte was :P En een gewone speeltuin vindt hij ook leuk ;)

Dierenpark, zwembad? Of wil je alleen pretparken weten.
pi_99797936
Dierenparken weten we genoeg :D
Met gewone speeltuinen is het met Mart vaak het geval dat hij alleen maar van de grote glijbanen af wilt. En we dus alleen maar bezig zijn met het hem daarop zetten, laten glijden etc.

Ballorig lijkt me echt leuk voor hem! En chimpie champ, maar dat is dan net zoiets als ballorig.

Hopelijk wordt het subtropisch weer, dan maak ik van onze tuin een zwembad :D
pi_99800446
plums, geen idee mijn dochter doet dat ook haha.
Je moet niet dronken dat ik denken ben !
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:03:03 #170
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99802625
Hoe is het intussen met Thomas, Aoraki?! Bloeduitstorting alweer een beetje weggetrokken?!

En hoe is het eigenlijk met Lente na haar achter-de-bank-val-stunt?!

Ik hoop idd op mooi weer Ymme, dan kun je lekker zwemmen in de tuin!

Blijven oefenen Ravi, het gaat vast steeds beter met lopen en voor je het weet, kunnen papa en mama achter je aan sjezen! :D

Plums, Tirza deed dat eerst ook altijd, met open mond kussen. De laatste weken geeft ze heel netjes kusjes met de mond dicht! :* zo dus.

Hier een dreumes die loopt te knarsetanden op het moment. :X Argh ik vind dat echt kippenvelkwekend!
Ook doet ze de laatste dagen aan de lijn. Ze eet bijna niks. Ach, ze was al zo dik :') Maar goed, ze is nog steeds heel energiek en vrolijk, dus ik maak me vooralsnog geen zorgen!
Over 5 minuten is ze gewoon al 18 maanden!! :o :o 1,5 jaar, mijn meisje is gewoon 1,5!!! O+ Poe hee.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:57:17 #171
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99805468
ik kom even voor 2 weken gedag zeggen (hoewel we wel gratis wifi hebben), wij gaan de Loirestreek onveilig maken.

Timo, Iris, Roy en Willow, fijne verjaardagen, ik weet niet of wij dan al terug zijn.
pi_99807403
Ymme,Ballorig Zutphen is alleen helaas niet 1 van de meest geweldige ballorigen vind ik...Althans het baby/peuter gedeelte niet. In Apeldoorn zit Kidsplayground, die is leuker!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99807974
Ja ik zie t alle kleine kindjes doen, maar ik vraag me echt af waarom ze t zo doen :D Ik vind t niet erg hoor, vind t allang leuk dát ik kusjes krijg. Interesseert mij t hoe O+
Knarsetanden is echt :X :r Kan er ook niet tegen. Heb t J. toch wel een beetje af weten te leren geloof ik.
En al 1,5! *O*

becky, fijne vakantie :Y
I'm not a sinner.
pi_99808121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef becky27 het volgende:
ik kom even voor 2 weken gedag zeggen (hoewel we wel gratis wifi hebben), wij gaan de Loirestreek onveilig maken.

Timo, Iris, Roy en Willow, fijne verjaardagen, ik weet niet of wij dan al terug zijn.
:o Het duurde even voordat het kwartje viel dat dat over míjn Timo gaat.. Dank :) En fijne vakantie!
pi_99815730
Haai! Ik val ff binnen. :)

Lente heeft twee piepkleine, nauwelijks noemenswaardige blauwe plekje aan haar gruwelijk val overgehouden. :D
pi_99815915
Zo, dat valt mooi mee, Ssserpente! Die gruwelijke val was trouwens heel herkenbaar. :+ Pas zag ik Ivan op een of andere manier in slowmotion naast zijn kinderstoel verdwijnen, eerst zijn hoofd en daarna twee beentjes. Hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft...? Mind you, ik zat ernaast.
pi_99816525
Stom is dat, hè, dat je er zo dicht op kunt zitten? Lente zat ook bijna bij me op schoot toen ze ineens die snoekduik nam.

Had Ivan zich pijn gedaan? ;(
pi_99816950
Oeh gelukkig ssserpente, het klonk echt heel naar!

Claudia heeft ook een stuntman in huis.....
Het griezelt je toe he soms....
Ik kan wel blijven waarschuwen, maar dat stadium ben ik voorbij....
Behalve als het echt echt echt gevaarlijk wordt....
pi_99817646
J. is laatst nog van de bank gedonderd. Van de armleuning notabene. Kon ie verdorie opeens klimmen. 2 seconden later lag ie op de kop op de grond. :')
Soms is het best vervelend hoe snel ze kunnen zijn zeg. Me telkens helemaal rot schrikken bij elke (bijna) valpartij rukt jaren van mn leven af :')
I'm not a sinner.
pi_99818114
Jeetje wat een waaghalsjes hier zeg!

Hier ook eentje... Z'n broer was helemaal niet zo. Dyon klimt bijv. zelf in de kinderstoel, valt me nog mee dat dat hier thuis nooit fout gegaan is. Hij heeft eigenlijk bijna altijd wel ergens een bult op z'n hoofd zitten. Is het niet door buiten op de stoep te rennen, dan is het wel binnen over een stoel heen klimmen ofzo. Vandaag alleen maar 2 kleine bultjes, 1x tijdens het in slaap vallen op de fiets en de andere tijdens het eten tegen de tafel (ging ineens bukken).

Plums: de mond open doen is denk ik een makkelijkere beweging die ze ook al kennen. De echte kusjes beweging moeten ze nog leren. Ze zien anderen iets met hun mond doen, dan is het voor hun het makkelijkst om die open te doen denk ik :D Geen idee of deze redenering klopt hoor ;)
Dyon deed het trouwens ook altijd en ook met z'n tong erbij. Nu geeft hij zo ongeveer zo'n 2 maandjes normale kusjes.
pi_99818327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
Stom is dat, hè, dat je er zo dicht op kunt zitten? Lente zat ook bijna bij me op schoot toen ze ineens die snoekduik nam.

Had Ivan zich pijn gedaan? ;(
Nou, dat verbaast me dus zo, dat het hem eigenlijk niet lijkt te deren. Het is vaak wel even huilen, soms van de pijn maar vaak ook vanwege de schrik of de aandacht die hij krijgt. Als ik zelf zo'n val zou maken zou ik er volgens mij meer door van m'n stuk zijn. :+

Alhoewel, ik herinner me levendig die keer, een paar jaar geleden nu, dat ik van de trap viel terwijl ik allerlei koprollen maakte en een verdieping lager in een paar vuilnigzakken belandde. Ik schudde met m'n hoofd, haalde een paar takjes uit m'n haar, stond op en deed alsof er niks gebeurd was. :D
  zaterdag 23 juli 2011 @ 04:03:53 #182
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99827665
Argh, ik ben 1,5 uur in gevecht geweest met mijn dreumes die wat wou drinken. Ik heb hem gedurende die 1,5 uur consequent water aangeboden maar dat was niet goed genoeg voor meneer. Fijn joh, zo'n doorzetter. Hij is uiteindelijk toch gecapituleerd en heeft zijn water gedronken, en nu is het eindelijk stil.
Nou zelf weer in slaap zien te komen...
pi_99829848
Poeh Ca.ra, daar gaat je nacht. Heb je uiteindelijk nog wat kunnen slapen?

Kom ik vanochtend m'n bed uit strompelen, zie ik Ivan en zijn vader Bumba kijken. En Ivan heeft de grootste lol. Hij gaat helemaal in het 'verhaal' op. :')

Ik hoorde van mijn lief dat Ivan tegenwoordig ook echt met zijn Little People speelt. Dan doet hij net alsof Lena, ik en zijn vader de poppetjes zijn. Echt grappig. :D
pi_99829906
Claudia, die val! :D Ik zie het zo voor me! Bikkel! Leuk, he, die rollenspellen? O+

Jemig, Cara. Wel goed dat je niet hebt toegegeven met dat water. Ik hoop dat je nu nog lekker ligt te tukken.

Lente is met m'n mp3-speler aan het spelen. En ze denkt serieus dat ie 'AAN!' gaat als ze 'm bij d'r oor houdt en 'UIT!' zodra ze 'm weer weghaalt. :D Dreumeslogica. O+
pi_99831798
Jeuzus, ik krijg reetketelsteen van Lente. 't Is al de hele ochtend 'NEE!' en gillen. Ook bij dingen die ze zelf heeft aangegeven te willen. En als ik dan hoor dat er op het kdv en bij mn schoonouders niets aan de hand is, vraag ik me serieus af wat ik fout doe.
pi_99831863
Ssserpente, wat er aan de hand is? Jij bent mama en bij mama hoef je niet altijd het lieve meisje te zijn :P ;) Zal echt niet aan jou liggen!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:22:26 #187
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99831875
Mij is altijd verteld Ssserpente, dat ze zich dan veilig bij je voelen. Zo velilig zelfs dat ze zich wel af durven zetten. Ze weten toch dat je ze wel lief vind. En dan oefenen ze bepaalde skills.

Mocht het niet waar zijn vond ik de gedachte egostrelend genoeg om die buien zonder met mijn hoofd tegen de muur te bonken te doorstaan.

Maar irritant blijft het!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_99831938
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Mij is altijd verteld Ssserpente, dat ze zich dan veilig bij je voelen. Zo velilig zelfs dat ze zich wel af durven zetten. Ze weten toch dat je ze wel lief vind. En dan oefenen ze bepaalde skills.

Dat dus eigenlijk!

Maar idd soms wel irritant he....
pi_99832664
Middelste had/heeft soms vreselijke buien. Het kdv waar hij toen zat (voordat hij op school zat) geloofde dat gewoonweg niet. Zij kende dat totaal niet van hem.
Hij had ze alleen thuis.

Of dat mijn moeder belt en meldt dat de jongens zo vreselijk lief zijn de hele dag en als ik dan een voet binnen zet ze beginnen te keten..ah, leuk, mam is er weer :{

herkenbaar dus ja
pi_99832780
Volgens mij heeft ieder kind dat.. ik zie het ook, mijn nichtje heeft hier pas een paar dagen gelogeerd, continue lief geweest en 2 seconden nadat ze haar moeder en broertje zag was ze nukkig en aan 't ruzie maken. Hoort er blijkbaar gewoon bij ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_99834643
Night from hell ;( Hij is wakker geweest van 12 tot 3 met dutten tussendoor op mijn bed. Maar hij ging steeds zitten en dan weer liggen en dat dus 3 uur lang :') uiteindelijk om 3 in zn eigen bed gelegd omdat ie toch sliep, werd ie wakker en weer krijsen. Heb em lekker laten huilen, pff, vond het wel goed geweest. Vervolgens geslapen tot een uur of 7 :O En nu ligt ie zn middagdut te doen.

En dat rustig zijn bij anderen en thuis echt vervelend kunnen doen, herkenbaar. Vermoeiend is t.
I'm not a sinner.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 13:06:18 #192
5428 crew  miss_sly
pi_99834821
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:

Mocht het niet waar zijn vond ik de gedachte egostrelend genoeg om die buien zonder met mijn hoofd tegen de muur te bonken te doorstaan.

Maar irritant blijft het!
Dit, van de eerste tot de laatste letter :Y

Senna had donderdag hier thuis met mij ook weer zo'n dag. Nu moet ik maandag een keer werken en dan is schaap vrij, dus ik ben reuzebenieuwd hoe ze is als ze de hele dag bij hem is!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:08:47 #193
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99834898
:P ik lees later even bij hoor.

Maaruh lopen doen we niet aan, maar koppeltje duiken is het helemaal :7
Echt hij kan er geen genoeg van krijgen, we proberen Roy nu ook om achteruit te koppeltje duiken.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:21:17 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99835337
wah, maar koppeltje duikelen is hartstikke lastig! Wat knap van Roy!

Bôh wat hebben een paar van jullie een zware nacht gehad zeg!
Hier is het tij weer gekeerd en slaapt de heer sinds 3 nachten weer door.
pi_99835357
Da's waar ja, van dat vertrouwd voelen thuis. Goed dat jullie me er even aan herinneren.

Echt hoor. Ik: "Lente, wat wil je op je boterham?"
Lente: "Die!"
Ik: "appelstroop?"
Lente: "Ja!"
Ik: "Kijk eens mevroitje, een boterham met appelstroop. :) "
Lente, wijzend naar de pindakaas: "NEHEHEEEEEEE, gil brul krijs, DIE!"
pi_99836007
Pfoe zware nachten :{ Hier vooral zware avonden, Timo wil niet meer gaan slapen. Maar wel als we er naast blijven zitten. In de gang vlak voor zn deur is inmiddels ook goed.
Maar we hebben wel ontdekt hoe hij 's avonds wil eten! :o Hij heeft van de week gewoon boerenkool gegeten! Ik wist niet wat ik zag.. En gisteravond viel ik helemaal van mijn stoel, hij heeft boontjes gegeten.. 2 hele hapjes boon! Het is bij hem een kwestie van omkopen (althans zo voelt het voor mij een beetje), en heel specifiek zijn ook. Als ik zeg welk hapje hij moet opeten en zn beloning (hapje vlees) al voor zn neus klaar leg, dan éét hij gewoon :D De verhouding groente/vlees is nog wat scheef, maar ik ben zó blij dat hij éét 's avonds :)
pi_99837008
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:00 schreef Plums het volgende:
En dat rustig zijn bij anderen en thuis echt vervelend kunnen doen, herkenbaar. Vermoeiend is t.
Mijn ma snapte niet dat we zeiden dat Thomas écht niet altijd zo'n lieverdje is :N tot ze eens een weekend is komen oppassen bij ons thuis :D
pi_99837712
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:19 schreef Ssserpente het volgende:
Jeuzus, ik krijg reetketelsteen van Lente. 't Is al de hele ochtend 'NEE!' en gillen. Ook bij dingen die ze zelf heeft aangegeven te willen. En als ik dan hoor dat er op het kdv en bij mn schoonouders niets aan de hand is, vraag ik me serieus af wat ik fout doe.
Ik had het er gister nog over met een leidster op ons nieuwe kinderdagverblijf. Ze zei dat dreumesjes en peuters over het algemeen veel minder driftbuien hebben op de opvang. Ivan heeft bij mijn schoonouders ook geen driftbuien. Waarom zou hij? Hij wordt er de hele tijd vermaakt en krijgt altijd zijn zin. :+

Ik heb Ivan van de week een keer om half 11 op bed gelegd na zo'n ochtend terwijl hij normaliter pas rond half 1 / 1 uur naar bed gaat. Hij vroeg er zelf om en heeft 3,5 uur geslapen. :o
pi_99839192
Tis ook zo dat in hun eigen omgeving, bij papa en mama, het meest zichzelf kunnen zijn. Daar hoort boos doen ook bij....

Ik heb daarstraks een boze Lars in bed gelegd, hij vindt het tegenwoordig leuk om mij te schoppen terwijl hij op de commode ligt, nou heb ik hem 2 keer gewaarschuwd, en hij bleef maar doorgaan, dus die is zonder slaapzak zo in bed geparkeerd. Zoek het lekker uit.
Brullen!!!
Ik ben na een paar minuutjes teruggegaan, maar meneer wou nog steeds niet wat ik wou dus helaas pindakaas voor hem....
pi_99840052
Balen plums, zo'n nacht lijkt me erg lastig!

Ik durf hier bijna niet over mijn nachten te praten...
Gisteren werd ie om half11wakker, en was er om half 8 ongeveer in gegaan.
En vandaag was t half 12, vanaf half 8.
Hij ligt nu vanaf 2uur te slapen.
Hij is normaal een goede slaper, maar dit is wel extreem.

Gisteren had ie een plantenpot om getrokken. Na zn slaapje lag zn bal bij die pot en hij wilde m pakken. Liep ie 3stappen die kant op en dan begon ie te huilen en liep ie naar mij toe :D

Oh ik verheug me nog niet op driftbuien :P
pi_99840502
misschien iets in de lucht? mijnes zijn allebei vrij, ehm, drakerig. tis heel simpel: ze willen niks. gewoon helemaal niks.

ravi wilde niet eens aan de papa demonstreren dattie kan lopen :o :{ gewoon niet. ik zette hem los op de grond en dan gaattie snel zitten of kruipen. en daarmee uit. papa erbij. niet lopen :N
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:35:21 #202
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_99848751
Over driftbuien wil ik het niet hebben ivm de fokwet ;)

Mag ik hier even heul trots doen? Mijn speenverslaafde kind slaapt nu voor de 2de dag zonder tut! *O* We hebben het haar goed uitgelegd en ze accepteert het gewoon :D De 1ste keer moest ze heel even huilen (middagtuk), 2de keer (afgelopen nacht) riep ze er even om, 3de keer (vanmiddag) zei ze zelf 'tuutie nee' en daarna gaf ze een handkus en zwaaide ze naar me O+ en nu net helemaal geen woord erover :D O+
Ik had wekenlange ellende verwacht :o
Dus *O* :D :) O+ ^O^ w/ *) 8-)

Steeds als ik denk dat is niet trotser kan worden, bewijst ze het tegendeel! *;

[ Bericht 4% gewijzigd door ma_ma op 23-07-2011 19:55:52 ]
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_99849943
jeej marlinde! ivm met de fokfet zal ik verder niet jompelen pver speenloos, dus ik jompel wel gewoon over, ehm, trotse mama's ;)
*O* *O*
pi_99850838
Marlinde, lekker!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:53:06 #205
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99854981
super Marlinde *O*

is een overdosis energie ook aan de orde bij jullie?
Och en klimmen en klauteren is hier druk aan de gang, echt niks staat nog hoog genoeg,niks is spannend genoeg.

Lente morgen je goede humeur weer vinden he ;)
Ravi, zo je papa plagen om niet te willen lopen, maar herkenbaar aangezien papa hier nu vakantie heeft loopt Roy bij papa ook, maar zodra ik het ook wil zien, dan gaan we braaf terug in kruipstand.
Hoe is het met de zieke kindjes?
Migonne hoe is het met je op het potje poepende en plassende dochter?
Ivan zo bumba kijken samen met papa O+
Lars hoe is het met Opel ;)
pi_99863727
Haha bar, met opel is het goed, vandaag weer een nieuw woord geleerd: nummerbord!

Dus roy is nog niet helemaal overtuigd van zijn loopkunsten??? Komt vanzelf
  zondag 24 juli 2011 @ 06:24:44 #207
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99867403
pfff een nacht doorhalen, kan ik me toch anders voor de geest halen.
roy heeft besloten dat als je om half 2 wakker word je dan ook echt wakker bent.... niks was goed, ben op een gegeven moment bij hem gaan liggen in de hoop dat hij alsnog wilde gaan slapen, maar nee hoor.
Alsmaar huilen...
Maar heel voorzichtig hoop ik toch zo alsnog eventjes terug m'n bed in te kruipen, het begint nu stil te worden :)
voor nu geniet ik maar alvast van een ontbijt, pannekoek
pi_99868472
Wat goed van Lars, dat zijn gewoon drie lettergrepen!

Heeft ie echt niet meer geslapen, Bar? Wat een nacht! Ik hoop voor je dat je nog ff bij kunt tukken!

Lente ligt nog steeds elke nacht te hoesten. Soms wel een uur lang. En ze slaapt er zelf doorheen. Overdag valt het wel mee en lijkt ze zich prima te voelen. Gister Tussikind gekocht en vannacht leek het wel wat minder.

En gister zei ze een zin: "Papa de auto buiten!" Bijna goed! :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Ssserpente op 24-07-2011 10:17:55 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 10:03:59 #209
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99868870
van 7 tot half 9 heeft Roy geslapen, dus ik ook.
maar goed het is nu eenmaal zo.
Een zeer korte nacht, en zo nog een stukje autorijden misschien dat ik daar nog even m'n ogen sluit.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:38:54 #210
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99869426
Wow Lars wat knap zo'n lang woord! Mijn kleine meisje heeft het praten ook helemaal ontdekt. Vanmorgen zei ze zomaar een zin van 4 woorden: 'ik wil uih bed!"

Bar tijdens het autorijden de ogen gewoon openhouden hoor :o Pff hopelijk vannacht een betere nacht voor jullie!
pi_99869733
^O^ voor de pratende kindjes! Wat goed bezig allemaal !

Bar, vervelend zeg zo'n nacht -O- Hopelijk kan je nog even dutten oid.

J. heeft vannacht weer lekker doorgeslapen van half 9 tot 9, godzijdank. Voel me toch een stuk beter dan gister :P
Nu nog iets bedenken om te doen met dit weer. Denk dat ik maar gewoon naar mn moeder ga :') toch ff 'eruit'.
I'm not a sinner.
pi_99874495
Shit! Lente heeft al een driewieler.

Maar anders...

http://fietsen-brommers.m(...)r-in-nieuwstaat.html

Is nog van de dochter van onze buren ook...
pi_99874581
Het is hier om de hoek :P Leuk fietsje!
pi_99874673
Haha, ik had al gezien dat jij daar woont. Het zijn die lui die pas mee hebben gedaan aan dat makelaarsprogramma met Froukje de Both.
pi_99874767
Geen idee, heb het niet gezien :) Maar ze wonen echt dichtbij zag ik, ook in Zuid. Die buggy vind ik ook wel mooi... maar om nou nog voor 1-2 jaartjes een andere te gaan kopen...
pi_99874943
radio flyer is zo tof O+ die heeft ons meisje ook. Voor jongste overwegen we een radioflyer loopfietsje voor de eerste verjaardag.
:)
pi_99875437
Op zich hebben we hier geen driewieler, Het 12 inch fietsje is nog veel te groot, hopelijk past hij daar volgend jaar zomer op. Maar zouden ze nu al kunnen fietsen op zo'n driewieler zoals die radio flyer?
pi_99875628
Oudste kan inmiddels op deze fietsen:

Ik weet niet hoe het precies zit met de afmetingen van die radioflyer, hij is geloof ik ietsjes hoger dan de mijne maar de trappers zitten ook relatief ietsje hoger, dus misschien valt dat weer mee dan.
De website van radioflyer is redeijk uitgebreid, staat het vast wel op vanaf welke leeftijd t kan.
  zondag 24 juli 2011 @ 15:49:22 #219
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99879737
Wow gaaf die Radio Flyer! Daan is nog te klein voor een 3-wieler, dus dat wordt waarschijnlijk iets voor Sint ofzo. Hij gaat wel al super op zijn loopfiets

En we hebben zojuist een vakantie naar Zuid-Frankrijk geboekt voor oktober (dit weer vraagt om een zonvakantie) dus dat wordt Daan's eerste buitenlandse reis. Na de zomer maar eens een paspoort gaan regelen voor hem.

Bar, wat bud zeg zo'n nacht. -O- hopenlijk vannacht wat meer slaap.

En wat een mooie zinnen zeggen die dreumesmeisjes al!

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 24-07-2011 16:20:17 ]
pi_99880873
Mignonne, ze is er zo te zien erg blij mee O+
Ik doe het maar niet, dan maak ik Sserpente jaloers ;) :P Nee maar ik ben bang dat het tegen de tijd dat hij erop kan winter is en dan kunnen we net zo goed wachten tot hij in de lente op het 12 inch fietsje past. Voor z'n verjaardag moeten we ook nog wel iets om te geven hebben, maar denk dat het dan iets van een loopfietsje wordt.
pi_99880954
Daantje, dat gaat al goed!!

Heerlijk vooruitzicht die vakantie Happy! Ik zou ook echt een vakantie gemist hebben met dit weer denk ik.
  zondag 24 juli 2011 @ 16:29:15 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99881420
Ja, volgende week zouden we op vakantie met de boot, maar als het weer zo blijft, gaat dat 'm niet worden vrees ik. Maar ja, het weer kan hier ook zomaar weer omslaan dus we zien het wel.

Daan heeft trouwens net 'n prachtig bouwwerk met zijn Duplo gemaakt O+
pi_99887324
Wij hebben ook een schattig loopfietsje alleen kan ze nog niet met haar beentjes op de grond komen.. ze moet nog even doorgroeien.

Met duplo wordt hier nog niet gebouwd, alleen in de doos en er weer uit en lekker in de mond :9

Femke is vandaag bezig geweest om te staan en weer te gaan zitten en dat tig keer achtermekaar.

Wat een klote weer he jongens! -O-
pi_99893019
Daan de Bouwer O+
Duplo is hier voornamelijk leuk om de hele bak om te gooien en door de kamer te slingeren....ik heb de duplo dus maar weer even op zolder gezet.

Femke *O* woeii!!
pi_99893377
Goed van Daan zeg!

Femke druk aan t oefenen met staan, goed hoor!

Mijn dreumes was vandaag errug ondeugend...Hij had een glas te pakken (en ik was niet snel genoeg), hij liep ermee rond, maar als je op m afloopt gaat ie heel snel lopen/bijna rennen (lijkt wel mn katten :')). Dus ik zeg tegen m, geef maar aan mama, gooit ie zo dat glas op de grond...:X

Verder was ie wel heel lief hoor :D We gingen samen met de bal spelen, en ik ging kruipen naast m, begon ie helemaal te schateren en snel voor me uit lopen enzo O+

Ik vind t echt bizar hoe snel hij leert lopen enzo. Hoe hard ie gaat, hoe weinig ie valt, hoe goed ie kan vallen als ie valt. 3 weken geleden kon ie niet eens loslopen en nu rent ie zowat t hele huis door.
Het is geloof ik wel vermoeiend, hij heeft vandaag 1x 2,5 uur geslapen en 1 x 2 uur. 2 uur wakker zijn is echt de max op het moment.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:02:45 #226
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99893659
Kan het zijn dat een bijna peuter bang word op zijn kamer?
Roy wilde dus gewoon niet op zijn kamer zijn, heel angstig huilen en beetje jammeren.
hebben wat uitgeprobeerd en idd zodra we zijn kamer met hem afgaan werd hij gelijk rustiger, lopen we zijn kamer weer op duurt het een paar seconden en dan weer overstuur.
Zijn een uurtje zo met Roy bezig geweest, wel op zijn kamer gelaten nadien, maar bijna ontroostbaar.
wij hadden niet het idee van pijn of niet lekker zijn.
Nu is het in elk geval stil.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:04:15 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99893746
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:51 schreef Meimeltje het volgende:
Daan de Bouwer O+
Duplo is hier voornamelijk leuk om de hele bak om te gooien en door de kamer te slingeren....ik heb de duplo dus maar weer even op zolder gezet.
Ja, dat was hier dus ook, af en toe een toren, maar verder omgooien en overal onder, tussen, achter stoppen. Maar sinds een week ofzo is hij echt aan het spelen. Dit is het geworden :+

Bar, wat vervelend. Is het niet iets van verlatingsangst of kunnen jullie 'm wel alleen ergens anders laten slapen?
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 21:04:55 #228
5428 crew  miss_sly
pi_99893796
Misschien iets met het donker? Senna heeft sinds een week of twee ook ineens een nachtlampje aan. Had ze nooit, en ineens moest er een lampje aan want was het donker eng.
pi_99893905
Happy, mooi bouwwerkje! Knap gedaan!

Kyllian wilde bij 2,5 jaar niet meer in het donker slapen, slaapt sindsdien al met een nachtlampje. Soms wil hij ook z'n gordijn een stukje open hebben.
Dyon heeft nog nergens last van, maar die heeft ook minder verduisterende gordijnen in z'n kamer.
pi_99893923
Daan wat goed van je, lekker bouwen!!!
Hopelijk komt het weer nog een beetje goed, zodat jullie lekker kunnen gaan varen...
Zowiezo, voor iedereen die op vakantie is, wat een pech!!

Femke is dus druk aan het oefenen met zitten en staan! Ja ze kunnen het er maar druk mee hebben!

Ssserpente, dat is een leuke!!
En Meimel, ja hoor, ze kunnen best al op zo'n driewieler fietsen. Mijn kleine vriendje scheurt er ook al aardig mee door de bochten
  zondag 24 juli 2011 @ 21:09:32 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99894036
Happy dat laatste hebben we al even niet meer geprobeerd, buiten het ziekenhuis dan, en daar ging hij opzich wel lekker slapen. Daar gingen we ook gewoon de kamer af zodra het bedtijd was en we hem te slapen legden.

Iets met donker zou ook wel eens kunnen, hmm de vuilniszak er maar weer eens van de deur halen.
pi_99894112
Wat sneu Bar, als hij echt bang lijkt te zijn....
Is dat ineens dan? Of al langer?
Er gebeurt natuurlijk best veel met het kereltje..... Lastig he, dat je niet weet wat er in het koppie omgaat
  zondag 24 juli 2011 @ 21:13:30 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99894243
wow Daan; dat is knap zeg!!! Evie bouwt nog niet echt met duplo; die vind het wel heel leuk om bouwwerken van papa en mama uit mekaar te halen en dan echt alle steentjes van mekaar te trekken :D

Driewieler wil ik hier ook nog wel graag; maar denk dat ik dat misschien ook wel bewaar voor dr verjaardag; hoewel ik; net als meimeltje; ook een 12 inch fietsje een goede optie vind.

Bar; wat naar dat je bijna-peuter ineens een beetje bang lijkt op zijn kamer.. ik herken het niet, maar ons meisje is ook iets jonger. Wij hebben overigens wel altijd een klein nachtlampje in het stopcontact.

Mignonne; wauw dat is echt een mooie 3wieler zeg!!
  zondag 24 juli 2011 @ 21:14:36 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99894288
nee het is sinds vandaag. vandaar dat we het ook vreemd vinden, normaal gaat hij tegenwoordig zonder mokken lekker slapen, vaak speelt hij nog even met zijn muziekspeeltje en daarna is het gewoon stil.

En van de week al een keer van woensdag op donderdag dat hij heeft liggen spoken, extreem vroeg wakker en dan echt wakker zijn, toen is m'n vriend er uitgegaan.
En vannacht heb ik er een hele nacht mee opgezeten.
vandaag overdag in de auto heerlijk geslapen, en voor de rest ontzettend braaf geweest, we leggen hem op bed en het was na 10 min huilen en jammeren.

Nachtlampje zit bij ons aan de babyphone en die staat altijd aan en op hem gericht zeg maar. maar voor nu slaapt hij en vind dat al prima genoeg ;)
nu duimen dat we allemaal een nacht door mogen slapen.
pi_99895473
12inch fietsje willen wij ook voor Lars kopen voor zijn verjaardag.
Binnenkort maar eens even gaan passen bij de fietsenmaker
  zondag 24 juli 2011 @ 21:34:46 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99895613
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
12inch fietsje willen wij ook voor Lars kopen voor zijn verjaardag.
Binnenkort maar eens even gaan passen bij de fietsenmaker
hema heeft ook leuke 12 inch fietsjes.. denk dat Evie gewoon zo eentje krijgt :)
http://www.hema.nl/winkel(...)-inch-%2841121761%29
pi_99896311
Mette heeft een driewieler loopfietsje van Puky, is ze helemaal fan van. Sjeest er de hele dag op rond.

Ik banjer even ongelezen binnen :@
Maar mevrouwtje had haar eerste combi-zinnetje vandaag.
We hadden ijs op en toen zei ze kijkend naar het lege schaaltje: Papa! IJs op! (en dat heeft ze meer dan een uur lang herhaald :') )
pi_99896502
Mooi he, Wickie die taalontwikkeling!!
En handig ook, want ze kunnen zich steeds beter uiten!

Lars is ook zo aan de klets, naast woorden als nummuboh (nummerbord)
zegt hij ook vanalles na: vanavond lag hij nog te kletsen in bed, en ik ging even kijken of hij niet nog toevallig gepoept had....dus ik zei: mama gaat nog even in je luier kijken.... "ja! luie kijke! luie kijke!!" kleine papegaai
pi_99896809
Wat goed van Mette, Wicky!

Bar, ik hoop dat vannacht voor jullie geen herhaling van de vorige wordt. Wat gek joh, dat Roy ineens bang lijkt.

Lente kon ook niet slapen vanavond.Ze lag er rond half acht in en heeft me met tussenpozen een beetje mieperig liggen roepen. Rond kwart over acht toch maar naar d'r toe gegaan, een bekertje water gegeven en op d'r kamertje samen een boekje gelezen. Bij het terugleggen heeft ze nog wel even tegengesputterd, maar daarna is ze toch gewoon gaan slapen gelukkig.
pi_99902842
J is alweer wakker. Krijsen als een gek. Getroost, was goed. Zodra ik wegging was t weer drama. Nou ben ik niet zo van t halfuur naast t bed gaan zitten, dus maar weer terug naar babytijd en hem zichzelf in slaap laten huilen. Tenzij ie niet ophoudt, dan ga ik natuurlijk even terug :+
Vraag me af wat dat toch is de laatste tijd. Pff, ik weet niet hoeveel van zulke nachten ik nog trek voor ik gek word :')

Lees morgen even bij, als het rustiger is hier in huis. :Y
I'm not a sinner.
  maandag 25 juli 2011 @ 07:33:13 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99910805
Niet bijgelezen maar blèrgh, zieke kindjes zijn niet tof!
Zeker niet als ze elke 2 uur huilend wakker worden :O
pi_99910845
J. en Harry. ;(

Hoe was jouw nacht, Bar?
  maandag 25 juli 2011 @ 07:48:40 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99910968
Ooh, Daan op dat fietsje O+
En wat een mooi bouwwerk! Hier is alleen slopen en smijten ;)

Bar, ik herken het wel een beetje, maar Harry doet dat meestal als hij een tijdje wat slechter geslapen heeft en daardoor vaker uit zijn bed is gehaald. Dan 'eist' hij als het ware dat hij er nu ook weer uit mag (uit zijn kamer dan, hij wijst dan ook op de deur).
Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij Roy ook zo is...
Misschien anders samen met hem slapen?

Fijn dat Lente toch nog is gaan slapen.

Hoe is jouw nacht verder gegaan Plums?
En Ca.ra, hoe is jouw nacht nog gegaan?

Hier een jongetje vol snot, steeds dunne luiers (wrsl tanden), bloed in lakens/slaapzak (tanden) en wat lichte verhoging (hij voelt warm). Heb hem pcm gegeven en laat er strakjes nog eentje geven door opa en oma.
Ik voel me zelf ook niet florissant :X
  maandag 25 juli 2011 @ 07:49:22 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99910978
Ooh, en Femke doet beenspieroefeningen! Goed hoor! *O*
pi_99911036
Wat rot voor jullie, As! Dat bloed in de lakentjes is erg herkenbaar. Hier de laatste tijd ook weer. Ik kan alleen niet zien wat er doorkomt. Ik vermoed de laatste vier kiezen.

Het is hier nog steeds 'NEE!' wat de klok slaat. Vanmorgen was het zelfs het eerste wat ze riep toen ik r uit dr bedje haalde. Ik heb gemerkt dat het het beste werkt door er met humor mee om te gaan. Samen zo hard mogelijk 'NEE!' roepen bijvoorbeeld. Dan neemt ze zichzelf ook ineens een stuk minder serieus.
  maandag 25 juli 2011 @ 07:58:49 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99911088
Ja dat heb ik ook gemerkt Ssserpente, als je lekker even meegilt, dan kijken ze je verbaasd aan en werken dan gewoon mee :D

Ik kan ook niet precies zien wat de boosdoener is. Ik vermoed een kies en wat hoektanden (ik zie her en der wat puntjes doorschijnen). Het helpt natuurlijk niet als je allebei maar effectief een paar uurtjes geslapen hebt...
pi_99912169
Pff net een over zijn toeren krijsend jongetje achtergelaten op het kdv.. Hij wil er sinds een week helemaal niet meer heen, op de fiets al telkens een andere kant op wijzen waar hij heen wil ipv de route naar het kdv. En zn leidster vroeg zich ook af of hij op de babygroep wel aansluiting had met de andere kindjes (wat dus niet zo was), want nu vindt iedereen hém wel leuk, maar hij gaat nog steeds niet zelf naar andere kindjes toe, houdt ze allemaal een beetje af. Speelt niet met ze.. Hij heeft eigenlijk nog nooit echt met andere kindjes gespeeld, wil altijd met mama, papa of tegenwoordig ook oma spelen.. Pff, begin me zorgen te maken :{ Doe ik iets heel erg verkeerd qua opvoeden? ;(
  maandag 25 juli 2011 @ 09:29:45 #248
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99912226
oo Chan wat vervelend zeg! lijkt me moeilijk om hem zo achter te moeten laten... zit hij niet in een fase? er is toch een fase waarin eenkenningheid heerst? Ik hoop in elk geval dat het uiteindelijk weer beter zal gaan op de kinderopvang :)
(als hij er eenmaal is? gaat het dan ook niet? is het afscheid of de hele dag?)

ooo Asy wat vervelend dat Harry ziek is! :*

Plums ook een dikke :*

Ssserpente; Lente ook bezig met kiesjes... Evie ook al weken ;)
pi_99914973
is dat niet normaal voor deze leeftijd gewoon Chan? dat kindjes nauwelijks met andere kindjes spelen? Ik zou me daar niet direct zorgen om maken :*

Kijk nou :D

wat klopt er niet :+
pi_99914976
Harry, beterschap :*

Bloed in bedje inderdaad herkenbaar. Laatst voor het eerst, schrok me rot :P Zag ook niet waardoor het kwam. Maar zullen wel doorkomende tandjes zijn, of met zn mond op de bedrand geknald ofzo. :') Doet ie ook wel es.
Heb em gisteravond even uit bed gehad, kwartiertje laten spelen, zetpil erin en :W. En toen kwam ik zelf niet in slaap en heb ik hier op Fok zitten baggeren tot 3.... :')

Vervelend Chan ;( Misschien verveelt hij zich daar ofzo :?
Jonathan speelt op het kdv ook heel veel met de oudere kindjes, alle leeftijden zijn daar gewoon gemengd. Vermaakt zich altijd kostelijk. Terwijl hij zich thuis ook enorm kan vervelen en dan ook gaat huilen.
I'm not a sinner.
pi_99915949
Mignonne, ik heb op mn telefoon de foto uitgebreid bestudeerd, maar ik kan weinig geks ontdekken. Ze lijkt wel erg groot ineens!

Lente is supervrolijk vandaag. Na vanmorgen heb ik geen 'nee' of gemekker meer gehoord. :)
pi_99915998
luierloos en zelf broekje (andersom) aangedaan?
pi_99916002
Ze heeft geen pamperkontje meer? :D
pi_99916065
Chan, ik weet eigenlijk niet in hoeverre Lente op het kdv echt mét andere kindjes speelt. Volgens mij spelen ze meer naast elkaar. Hebben de leidsters ook bezorgdheid uitgesproken?
pi_99916125
Woah A'lie zonder luier!!!!!!! *O* Wat lijkt ze ineens groot, haar benen lijken megalang zo zonder luierkontje O+
pi_99916142
Oooh, de pamperkont natuurlijk! :D
pi_99916174
Bleh, weer veel spookjes zie ik al. Hier ook nog steeds trouwens.

Chan, gaat Timo wel eens bij de oudere kindjes op bezoek? Hier doen ze dat regelmatig en dan kijken ze hoe de kleintjes er op reageren. Het is dat er nog een paar 'oudere' dreumesjes op de babygroep zijn, anders had Hannah zich ook wel verveeld denk ik.

Mignonne, ik zie geen luierkontje *O*
pi_99916383
Arme Harry :* En arme papa en mama :*

Wat fijn dat Lente weer lekker in haar vel zit!

Daan, wat een knap bouwwerk! _O_

Lars, wat kun je al lange woorden zeggen! We zouden Niels en Lars eens bij elkaar moeten zetten, kunnen ze samen over auto's praten :P

Stiemie, hoe gaat het met slapen?

Mette, wat een mooie zin! En papa deed er niet eens nieuw ijs in, ttsss :P

Chan, volgens mij is het heel normaal dat hij nog niet echt met andere kindjes speelt hoor :* Niels doet dat ook niet. Hij kijkt wel naar ze en dat vindt hij leuk, maar spelen gaat naast elkaar en niet met elkaar.

A'lie wat een prachtige fiets heb je toch meis O+
Mignonne, moet je nu aan de bretels? Of valt het mee met te wijde broekjes nu ze geen luier meer draagt?
pi_99916431
Niels zit niet zo lekker in zijn vel. Hij wordt constant boos omdat dingen niet lukken, slaapt slecht in en wordt vaker wakker 's nachts. Net koste het heel veel moeite hem te laten slapen, hij moest zo huilen.
pi_99916461
Hihi Simmu :D de broek zit wel goed aan :P maar idd, geen luier :o *O* O+ ik ben zo trots op mn kleine grootste O+

Ze lijkt gelijk een kilometer langer terwijl ze toch nog op 84 cm blijft steken :D
Twinks die broekjes vallen wel heel anders gelijk ja... ik trek straks even een maat 80 uit de kast, kijken of dat beter zit. Ze zijn ook weer wat te lang nu die 86 broekjes.
pi_99916572
Hoe gaat dat nu met broek uit trekken als ze moet plassen? Gaat dat snel genoeg? Ik zat te denken om joggingbroekjes aan te schaffen voor wanneer Niels met zindelijk worden bezig is, omdat die sneller uit zijn.
pi_99916786
W00T! A'lie zonder luier!!! Ze lijkt echt lang zo zeg... wow! O+ En wat knap van haar, super!
  maandag 25 juli 2011 @ 12:19:04 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99916795
Kut, Harry heeft net gespuugd.
Hij heeft het zo benauwd dat je hem eigenlijk niks kan geven zonder dat hij gaat kokhalzen.
Dacht ik hem blij te maken met de borst. Maar dat wilde hij na 2x proberen niet meer want hij heefthet zo benauwd dat hij niet eens de kans krijgt om 2x te zuigen ofzo (laat staan voor een tsr).
Heb hem maar weer in bed gelegd met een pcm...

Alie zonder luier! Goedzo! *O*

Chan, ik weet het ook net. Maakt Timo een ongelukkige indruk door de dag heen? Blijft hij de hele dag verdrietig?
pi_99916861
Arme Harry :'( Jeetje, hij heeft het wel erg te pakken zeg.
Heb je al geprobeerd of Luuf en neusdruppelen helpt?
Hopelijk gaat hij lekker slapen en knapt hij daarvan op :*
  maandag 25 juli 2011 @ 12:27:20 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99917048
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:21 schreef Twinkly het volgende:
Arme Harry :'( Jeetje, hij heeft het wel erg te pakken zeg.
Heb je al geprobeerd of Luuf en neusdruppelen helpt?
Hopelijk gaat hij lekker slapen en knapt hij daarvan op :*
Ik ben blij dat ik mezelf zo slecht voelde dat ik me ziek gemeld heb. Ik wilde eerst gewoon gaan werken...
Ja hij is ingesmeerd. Neusdruppelen is oorlog en overstuur jongetje en het laatste wat ik wil, is dat hij in deze toestand overstuur raakt. IK heb wel xylometazoline voor kindertjes vanaf 2 jaar. Die gebruik ik alleen 's nachts voor 1 neusgat omdat de dosering net te hoog is. Maar goed, dat heeft ons vannacht ook niet gered :X

Ik hoor hem kreunen en zwaar ademen door de babyfoon maar verder is het nu stil. Ik hoop dat hij nu even een flinke ruk maakt.
Ik ga ook even mijn bed opzoeken, want komende nacht zal ik ook wel slaap te kort komen...
pi_99917092
Hopelijk kunnen jullie nu allebei even bijkomen Asy :*
Neusdruppels zijn hier ook een gevecht, die geef ik om diezelfde reden ook bijna nooit.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 12:45:17 #267
5428 crew  miss_sly
pi_99917585
mignonne, wat goed van je oudste *O*
Mijnes begon maanden geleden op dezelfde manier als je oudste, maar die zit nog in hetzelfde stadium ongeveer :D Jouw meisje heeft het gewoon echt lekker snel door, fijn!
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 12:46:49 #268
5428 crew  miss_sly
pi_99917641
Asy, wat hier echt goed helpt, is een ui onder het bed en het bed een beetje schuin zetten aan het hoofdeinde!
pi_99918435
Hier ligt ook al een paar dagen een ui te meuren onder Lente d'r bedje. :Y) Het hoofdeinde schuin zetten, durf ik hier niet zo, ze ligt vaak precies andersom.

Pfiew, ze is weer zo goed te genieten ineens! Speelt alleen, eet goed, brult niet meer om alles en doet steeds een heel gek robotachtig dansje. :D

Stukken ontspannender zo!
pi_99919498
Ha Serpente, voelde ze zich niet fijn of heeft ze een 'sprong' gemaakt? :P ;)

Arme Harry en Asy.. Elke 2 uur wakker worden, klinkt helaas te bekend :X Lekker bijslapen zo, dan wordt de middag vast beter te behappen van.

Oh, en die kleine grote van Mignonne.. Wat goed van d'r zeg! ^O^ Hoe is het met d'r poepproblemen verder, daar nauwelijks verandering in?

Mijn kind heeft al voor de 5e dag gifgele poepluiers.. Meerdere per dag, en ze lekken aan alle kanten door omdat het zo dun is :r :X :Y) Op dit soort momenten ben ik dubbelbij dat e nog bv krijgt, weet ik in elk geval zeker dat ze voedingsstoffen binnenkrijgt. Eten doet ze namelijk nauwelijks.. Ze zal ook wel misselijk zijn of buikpijn hebben, ze miept om het minste geringste. :{
pi_99919761
Ohh mignonne wat super knap! En wat is ze ineens lang lijkt het! :D

Arme Harry, beterschap :*

Timo zit in de peutergroep dus hij zit al bij de oudste kinderen. Ze gingen op zijn kdv altijd met 1,5 jaar van de babygroep naar de peutergroep, maar ze zijn dat nu aan het verschuiven naar 2 jaar. Timo is een hele tijd de oudste geweest in de babygroep, en ze hebben hem er nóg wat langer gelaten dan de bedoeling in eerste instantie was. Juist omdat hij zich er eindelijk een beetje op zijn gemak ging voelen. Er is daar ook al een keer de bezorgdheid uitgesproken over hoe hij zich afzondert van de rest de hele dag.. En toen hebben ze hem geobserveerd, maar geconcludeerd dat hij gewoon happy was ermee. Maar nu plakt hij echt vast aan de leidster van zn nieuwe groep en is het ineens een enorm drama bij het wegbrengen. Zij vond het in elk geval opvallend. Hoe dan ook gaan ze hem weer observeren, ben benieuwd wat ze gaat opvallen.. 's avonds is het trouwens ook ineens dráma om hem naar bed te brengen. Hij wíl gewoon níet dat je weggaat.. Hmmz misschien zijn het ook wel 2 dingen door elkaar.. Verlatingsangst ineens en zijn wat meer teruggetrokken karakter.
Sorry voor het hele verhaal, maak me gewoon zorgen om mn ventje..
We hadden laatst ook iets heel naars, in een indoor speelhal.. Er was een groter jochie dat een glijbaan opklom precies toen Timo er af wilde gaan glijden. Dus eerst een botsing, kan gebeuren, maar toen gaf hij Timo gewoon zomaar een harde mep en daarna duwde hij hem hard aan de kant.. Hij was helemaal in tranen ervan, en sinds die week is de verlatingsangst en het niet meer alleen willen spelen ook begonnen.. Nou ja, misschien is het wel van alles bij elkaar. Hoe dan ook hoop ik gewoon dat hij gauw weer lekker in zn velletje zit.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:20:41 #272
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99920791
ooo wauw Mignonne! je oudste gewoon al zonder luier! wat goed van je meis....

Arme harry; echt ziek dus... veel sterkte ermee Asy :*

Morretje; ook een ziek meisje? wat sneu!! en zijn het geen tandjes of kiesjes? :*

Arme Chan; vervelend hoor dat dat zo lastig gaat op de kinderopvang... en klinkt inderdaad wel als verlatingsangst/ eenkenningheid. Moeilijk om dat te doorbreken en dr mee om te gaan.
en echt samen spelen; dat doen ze ip nog niet heel erg op deze leeftijd schijnt... wel naast elkaar spelen, maar echt samen niet.

Evie heeft vanmorgen met Lena gespeeld; lollig hoor; 2 heel temperamentvolle dames. Lena met Evie dr boekjes op de loop en Evie met Lena dr beker. En beide; neej! mij! en uiteindelijk achteraf beide helemaal vol van mekaar zijn :) O+
heerlijke blonde deernes O+
pi_99920998
He wat vervelend zeg chan, over het niet samen spelen zou ik me alvast helemaal geen zorgen maken, ouders zien het altijd heel graag dat hun kind samen speelt, maar dat zou op deze leeftijd echt uitzonderlijk zijn hoor, dat ontwikkelt zich pas vanaf de kleutertijd dat ze echt gaan samenspelen.
Meike begint er nu net mee, en ook niet met iedereen. Naast elkaar spelen kan ook leuk zijn.
Timo kijkt waarschijnlijk ook heel erg op tegen de oudsten van de groep. Zitten er een paar lawaaipapegaaien bij? Dat maakt op zo'n ukje echt indruk, of als er een keer wat gebeurd is, haren trekken, bijten, zoiets
Hij klinkt als een gevoelig ventje, dan kan iets kleins zelfs al heel angstig voor hem zijn.
Is de groep heel groot? Dan zouden ze misschien kunnen overwegen om de groep te splitsen? Doen wij ook altijd op de peutergroep.
Blijft hij lang verdrietig? Of echt alleen als je weggaat?
Wel fijn dat ze hem nog eens observereren, dat geeft wel aan dat de leidsters betrokken zijn.
Maak je alsjeblieft geen zorgen over je opvoedskills, je doet het niet fout, maar wie weet kunnen ze je handvatten aanreiken zodat het beter gaat.

Lars is ziek. Niet zo gek, want meike was vorige week ziek. Alleen die koorts gaat gelijk in het gekke, net was het al 39.5, en dan is de dag nog maar halverwege....

Twinkly, woon je in de buurt??? Dan plannen we een automeet haha!
  maandag 25 juli 2011 @ 14:39:36 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99921517
miss, we hebben gisteravond meteen het bedje schuin gezet en de hele bovenverdieping ruikt naar ui ;)
Maar dank voor het meedenken hoor!
Nou hij heeft wel geteld iets meer dan een uur geslapen. Toen werd hij huilend wakker. Voordeel was dat zijn neus even meewerkte en hij al rochelend als een buldog op een warme zomerdag toch bij mij heeft gedronken. Dus hij heeft in elk geval iets binnen.
Hij zit nu even voor Hopla maar net was hij even een beetje aan het spelen (tussen mamaplakken door) met zijn rode koortswangetjes, zijn snottebel en 2 traanoogjes...

Chan, het is altijd moeilijk voor kinderen om weer de kleinste te zijn. Die anderen kunnen zoveel al en jij nog niet. Die anderen kennen elkaar, hij hen niet (zo goed). Dat in combinatie met zijn meer teruggetrokken karakter (je zegt dat de anderen hém wel leuk vinden, misschien dringen ze zich teveel op) helpt natuurlijk niet. En dan ook nog zo'n lompe actie van een groter kind...
Ik denk dat ik gewoon zou benadrukken elke avond wat goed ging en wat hij allemaal al kan (jij kan al goed torens maken zeg!). En ook 's morgens zeggen wat hij allemaal kan gaan doen aan dingen die hij leuk vindt zonder te zeggen dat hij leuk kan spelen met al die grote kinderen (ga je vandaag net zo'n grote toren bouwen als gisteren?).
pi_99921592
Och die harry,ook al zo sneu....zielig he, als ze ziek zijn.....
pi_99926621
alweer zieke kinders ;(
beterschap :*

hier komtie ook langs nog, als ik het in kan schatten. selene en ik proesten ons een bult. ik kreeg daarstraks een O+ kusje O+ van ravi. die zonder ochtendslaapje gedaan heeft vandaag *O* man, daar koop ik mezelf opeens heul veul bewegingsvrijheid mee! *O*
  maandag 25 juli 2011 @ 17:02:14 #277
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99926826
he het is het weer hoor, dat de kinderen weer alsmaar ziek worden, beterschap :*

Die snap ik even niet Simmu, je bedoelt het op en neer geloop ivm ochtendslaapje en niks kunnen doen?

Hier word ik stiekem niet goed ;) Ik probeer op film te krijgen dat Roy loopt, maar meneer weigert pertinent te lopen zodra de camera in zicht komt. :+
  maandag 25 juli 2011 @ 17:03:39 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99926874
Chan is hij een van de oudste van de groep? misschien eens overwegen om proef te draaien bij de wat oudere kinderen, misschien dat hij daar wel weer met plezier naar toe gaat.
Want zo is het voor niemand leuk.
pi_99926968
ravi deed tot nu toe een slaapje van 10 uur/half 11 tot 12 en dan van 2 tot 4. dat is nu een enkel slaapje van 1 tot 4 geworden! dus nu kan ik er eens een keertje gewoon op uit naar iets buiten het dorp :o
  maandag 25 juli 2011 @ 18:40:44 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99929688
ah ik snap, psst ik ben bezig een filmpje aan het uploaden en daarna post ik hem in het betreffende topic ;) iets is uiteindelijk gelukt *O*
  maandag 25 juli 2011 @ 18:59:08 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99930326
Wat goed van Roy! *O*
  maandag 25 juli 2011 @ 19:55:46 #282
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99932509
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef mignonne het volgende:
wat klopt er niet :+
Wat is ze slank :o O+ spuit 11, maar wat goed!! ik had effe een pagina gemist :@

Chan :* wat zeggen de leidsters op het kdv? volgens mij is het niet zo gek hoor dat ze op de leeftijd van Timo nog niet echt met elkaar spelen. Heeft ie wel voldoende uitdaging? nog niet alles gelezen. Dus maar gewoon :* ben ook benieuwd of ze nog wat uit het observeren halen.

Bar, wat goed van Roy, ben benieuwd naar het filmpje *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door happyme28 op 25-07-2011 20:08:44 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 20:10:25 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99933094
Pff, het ligt nu al bijna 2 uur in bed en het jengelt nog steeds...
Raad eens wat het is?
Maar weer naar boven loopt...
  maandag 25 juli 2011 @ 20:17:29 #284
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99933386
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:10 schreef Asyniur het volgende:
Pff, het ligt nu al bijna 2 uur in bed en het jengelt nog steeds...
Raad eens wat het is?
Maar weer naar boven loopt...
  maandag 25 juli 2011 @ 20:22:43 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99933638
asy lastig he :* en vermoeiend. konden ze het maar gewoon uitleggen.

Happy het filmpje staat in het topic ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 20:31:19 #286
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_99934011
Asy :*

a'lie wat ontzettend knap van je!!! *O* WAUW! O+

[ Bericht 55% gewijzigd door ma_ma op 25-07-2011 20:39:44 ]
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  maandag 25 juli 2011 @ 20:32:28 #287
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99934068
Even snel een *O* *O* *O* voor een luierloos meiske O+

en heel veel beterschap voor alle zieken!
  maandag 25 juli 2011 @ 20:41:22 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99934432
Een luierloos meiske *O* supergoed en wat supersnel
pi_99934493
Echt heel knap van je grote mignonne!! Je zult wel enorm trots op haar zijn!

Och mijn lieve kleine vriendje heeft net twee keer overgegeven.
Het was ook het enige wat hij had gegeten vandaag, en dat kwam er dus net zo snel weer uit. Zo sneu....
  maandag 25 juli 2011 @ 20:54:51 #290
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99935035
Lars :*
  maandag 25 juli 2011 @ 21:09:29 #291
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99935665
Och nog meer slechte slapers lees ik. En zieken, beterschap allemaal!

Thomas is ook nog steeds aan het rommelen met zijn slaap. Het naar bed gaan gaat prima, maar zodra hij 's nachts een keer wakker wordt is het drama2. Onze stijfkop wil dan per sé melk drinken (dat is er weer ingeslopen na zijn keelontsteking/amandeloperatie, omdat hij door het slechte eten honger had 's nachts) en wij willen dat eigenlijk niet meer geven in verband met zijn tandjes en omdat je eten nou eenmaal overdag hoort te doen. Maar vooralsnog wil dat nog niet echt lukken dus. En het is echt niet dat hij dan nog honger heeft hoor, hij eet behoorlijk de laatste tijd. En we bieden altijd water aan, maar dat wordt kwaad weggesmeten.
Hij weet heel goed dat ik altijd probeer om hem stil te krijgen (mijn man moet er vroeg uit en heeft ivm epilepsie zijn slaap hard nodig), dus dan gaat hij nog een standje harder brullen (of gillen...) als hij zijn zin niet krijgt. Ik weet dat het bij de leeftijd hoort, grenzen zoeken en testen, maar het maakt het niet minder vervelend als je om 2 uur 's nachts een kind hebt dat al 1,5 uur drama aan het maken is.

De enige manier om hem nu stil te krijgen (als we weigeren hem melk te geven) is als papa boos wordt. Ik hoop zo dat we er snel doorheen zijn, want dit gaan we zelf ook niet lang trekken. Of nouja, vooral mijn man dan niet, vermoeidheid is een grote trigger voor epileptische aanvallen.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:15:56 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99935994
Nou inmiddels weer boven geweest en zelf nog even gedoucht maar het slaapt! *O*

Och gut, Lars ook overgegeven. Sneu! :'(

Ow Ca.ra wat een rotsituatie. Als je hem nou de melk een beetje verdund en dan steeds meer richting water? Ik weet dat je ervanaf wilt, maar uiteindelijk geef je hem wel zijn zin na 1,5 uur drammen (groot gelijk hoor! zou ik ook doen in jullie situatie). Kun je hem beter meteen zijn zin geven en dan de melk steeds meer verdunnen. Dan leer je hem niet 'de aanhouder wint' en jullie kunnen eerder verder slapen.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:21:11 #293
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99936245
Nee we hebben hem de afgelopen week niet meer zijn zin gegeven hoor. Daarom duurt het ook 1,5 uur (of langer...). Als ik hem zijn zin zou geven is het met 2 minuten weer stil, na een flesje valt hij altijd gewoon in slaap.

Ik hoop alleen heel erg dat we er nu eens doorheen zijn. Nog meer slapeloze nachten trekt V niet, dus als het de rest van de week zo blijft gaan we weer (zo dun mogelijke) melk geven omdat V ook nog veilig op zijn werk moet aankomen.
Later ben je er blij mee dat het een doorzettertje is, maar momenteel is het knap vervelend.

En eigenlijk wil ik gewoon helemaal van het drinken in bed af. Hij moet toch in kunnen slapen zonder een flesje. Het is ook een tijdje geweest dat hij een flesje wou bij het slapengaan, dat hebben we al wel snel omgebogen naar een flesje water, maar dan nog. Eten en drinken doe je overdag, niet 's nachts in je bed.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:23:16 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99936363
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Ca.ra het volgende:
Nee we hebben hem de afgelopen week niet meer zijn zin gegeven hoor. Daarom duurt het ook 1,5 uur (of langer...). Als ik hem zijn zin zou geven is het met 2 minuten weer stil, na een flesje valt hij altijd gewoon in slaap.

Ik hoop alleen heel erg dat we er nu eens doorheen zijn. Nog meer slapeloze nachten trekt V niet, dus als het de rest van de week zo blijft gaan we weer (zo dun mogelijke) melk geven omdat V ook nog veilig op zijn werk moet aankomen.
Later ben je er blij mee dat het een doorzettertje is, maar momenteel is het knap vervelend.
Ow meis, dan zou ik echt eieren vor mijn geld kiezen hoor! Flesje melk verdund met water en dan elke 2 dagen een beetje meer water en een beetje minder melk...

En als je zelf dorst hebt 's nachts?
niet dat Harry een fles water in zijn bed heeft, maar die taalt er ook niet naar
  maandag 25 juli 2011 @ 21:29:16 #295
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99936650
Heb ik eigenlijk nooit.
Overigens staat er sinds een week of 2 nu een flesje water in de hoek van zijn bed. Hij weet ook heel goed waar die staat, want hij gooit m kwaad weg als ik zeg dat er water is en geen melk. Maar water is echt niet goed genoeg, melk moet het zijn.

Maar zou jij dan gewoon blijven geven? Ik heb het een tijdje gedaan (ook wel wat verdund op een gegeven moment) in de hoop dat hij er vanzelf geen behoefte meer aan zou krijgen als hij beter ging eten. Nu eet hij beter en wil nog steeds drinken.

Oh en fijne bijkomstigheid: omdat hij zoveel drinkt trekt zijn luier het niet 's nachts. Dus dan moet ik hem verschonen als ik naar bed ga, waardoor hij 9 van de 10 keer wakker wordt. Of ik laat hem liggen en dan wordt hij vanzelf wel wakker rond een uur of 2 als hij nat is. En in beide gevallen begint dan het gedoe om drinken weer van voren af aan.

Linksom of rechtsom vinden we hier wel een manier uit, maar tot die tijd is het even knap vervelend -O-
pi_99936931
Ik kan me voorstellen dat je dit niet meer wil, en het is denk ik ook heel verwarrend om nu wel weer melk te gaan geven. Je bent nu al zo ver, even doorzetten, wat je al zegt, ze zijn snachts geen eten en drinken nodig. Het is een patroon dat je moet doorbreken....succes!
  maandag 25 juli 2011 @ 21:34:31 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99936932
Ik zou hem gewoon een fles geven :Y
Pikt hij het wel als je er wat minder in doet? Dus zeg maar als je hem normaal 200 geeft dat je hem er 150 geeft (en dan al verdund)?
En anders zou ik beiden doen: verdunnen en minderen tegelijkertijd :Y
  maandag 25 juli 2011 @ 21:34:40 #298
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99936944
En als je hem minder melk geeft?
De enkele keren dat Roy snachts wakker is en drinkt dan krijgt hij gewoon een slok dus zeg maar 75 cc en daar moet hij het meedoen, en vaak is dat ook net genoeg.

CaRa :* ook voor je man want het is heel vervelend allemaal en het put je zo uit.
Maar ik zou gewoon blijven geven, liever een kind dat slaapt dan een kind wat 1,5 huilt. we hebben onze nachtrust ook gewoon hard nodig.
Dat afbouwen kan later ook wel, en soms verdwijnt het ook gewoon vanzelf.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:46:01 #299
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99937538
Moeilijk he, als je zou weten dat het nog 2 nachten zou duren dan houd je wel even vol voor t goede doel, maar Thomas is er eentje van de lange adem dus voor het zelfde geld duurt het nog weken. Hij heeft ook eens 3 weken 's avonds bijna niks gegeten thuis, pure koppigheid. Dan at hij op het kinderdagverblijf wel 4 boterhammen bij de lunch. En hoe harder wij ertegenin gingen, hoe moeilijker hij ging doen.

Het stomme is, er zijn zoveel argumenten voor en tegen. Aan de ene kant wil ik er eigenlijk vanaf, ook omdat hij eind volgende maand 10 dagen bij mijn ouders gaat logeren en ik a) mijn ouders niet met een brulboei wil opzadelen, en b) ik weet dat mijn moeder (assistente van de kaakchirurg) het vast niet eens is met melk na het tandenpoetsen. En nu we eenmaal begonnen zijn met nee zeggen wil ik ook eigenlijk liever niet toegeven, hoe kan Thomas anders leren dat we staan achter wat we zeggen?
Maar aan de andere kant gaat de gezondheid van mijn man natuurlijk voor. En ik wil ook niet rigide aan iets vast blijven houden dat niet blijkt te werken.

If you want different results, do things differently. Maarja, in hoeverre gaat dat op voor een koppige bijna-peuter?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:47:40 #300
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99937610
en een klein flesje voor het slapen gaan? net voor het tandenpoetsen ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 21:49:46 #301
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99937706
en dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')