abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99694427
Dag Senna Peuter :W . Tot gauw bij de peuters en een fijne dag!
Miss en Schaap, van harte met jullie peuter *O* .
Fake it till you make it...
pi_99694606
Lieve miss_sly, gefeliciteerd met je peuter! Maak er een mooie dag van! De zon is hier al doorgebroken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99694771
Nou dan schijnt hij bij Miss vast ook Claudia ;)

Gefeliciteerd met je grote meid Miss. Gewoon alweer twee hele jaren! Een heel fijne dag samen.

x
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 08:51:57 #54
5428 crew  miss_sly
pi_99694837
Wat lief, die felicitaties O+

Dit prinsesje loopt hier nu jarig te zijn O+

We hebben al gezongen en een laatste kadootje gegeven (de puzzels Ssserpente!). Toen heeft schaap croissantjes gehaald bij de bakker en hebben we feestelijk ontbeten.
We gaan dadelijk een taartje eten bij Kwekkeboom. Daar gaat ze regelmatig koffiedrinken met mijn ouders en als ze er met ons langs loopt, zegt ze altijd: taartje eten! Dat gaan we dus doen. Daarna gezien het weer toch lekker naar Blijdorp! Lekker wandelen, buiten zijn, beestjes kijken!

Ik neem vanavond pas afscheid, hoor. Ze is ook pas om 19.34 uur geboren, dus ik mag hier best nog even hangen :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:39:30 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 20 juli 2011 @ 08:58:07 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99694914
Gefeliciteerd met jullie prinsesje Miss en een heeeeeeel fijne dag gewenst!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99694944
Wat een vertederende foto!
pi_99695004
aw Senna, prinsesje. O+
Van harte gefeliciteerd met je mooie meisje, MissSly!
pi_99695150
Oh wat een mooi jarig prinsesje!!
Gefeliciteerd miss!!!!
En voor jou Senna, een hele dikke verjaardagsknuffel van lars en mij!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99695200
gefeliciteerd senna
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99695412
pst: ravi & bobby in het filmpjestopic ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99695694
Gefeliciteerd prinses Senna!
pi_99695769
Gefeliciteerd Senna! Wat een prachtig prinsesje.
Veel plezier in Blijdorp!

Oi, filmpjes! Ik kijk vanavond even Simmu, want ik geloof dat mijn collegaatjes hier het niet zo waarderen als ik dreumesfilmpjes ga kijken hier. Die one-woman-show van Isabeau was gister ook al zo leuk. En het fietsen van Harry, knap hoor!
Zal zelf ook eens weer wat filmen komend weekend. en het wordt ook hoog tijd om onze foto-site weer te updaten...
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:34:55 #63
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99696972
Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter Miss! wat een prachtige prinses is het toch!

Fijne dag vandaag!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_99697115
Gefeliciteerd met jullie Princes Miss! O+ *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:46:07 #65
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99697244
Gefeliciteerd Senna!!! Mooie prinses, geniet van deze mooie dag. Miss Sly en Schaap, jullie ook erg gefeliciteerd.
pi_99697723
w/ *O* Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve prinses Senna! *O* w/

Heel veel plezier met het uitpakken van de cadeautjes, taartje eten en misschien het Nijntje Museum!

Wel jammer dat jullie ons nu gaan verlaten hoor ;(
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99697929
Senna je bent jarig vandaag! van harte met je 2de verjaardag!
Miss en Schaap natuurlijk ook gefeliciteerd!
pi_99697975
wij hadden weer een jengelend kind vannacht, vanmorgen tandenpoep en luieruitslag, dus ik verdenk weeheer nieuwe tanden, had zo gehoopt dat ze even rust mocht krijgen....
we moeten nu nog 4 kiezen en 1 of 2 tanden volgens mij dan is het gebit klaar
pi_99701047
Senna, mooi prinsesje meisje O+ ontzettend gefeliciteerd!!! Ook voor je mama en papa natuurlijk!

Heel veel plezier vandaag met z'n drietjes. Het is inderdaad heerlijk weer, dus veel plezier in Blijdorp!!

Ik ga straks maar niet een rondje Blijdorp doen, het wordt denk ik maar snel even de kinderboerderij. Is iets beter te doen met die dikke buik.
Madammetje had gister weer zand gegeten op het kdv... Ze sliep dus pas om 22:30.. Vanochtend alweer om 7 uur op. Om daarna grandioos te poepen. Hele donkere, bijna zwarte luier. Ze heeft dus ook grond op :')
Die meid bouwt zo lekker haar weerstand op zullen we maar zeggen :P
Maar we hebben een hele leuke kneuter ochtend gehad en ze ligt nu lekker te slapen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:06:29 #70
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99701496
Miss en Schaap, gefeliciteerd met jullie peuter! Senna, gefeliciteerd met je 2e verjaardag meis! Klinkt als een heerlijke echte verjaardag.

Hier de kleine man net weer lekker op bed gelegd. Vanmorgen een heerlijke ochtend gehad, hij heeft zoet gespeeld, tv gekeken, getekend en zojuist hebben we lekker gelunched met z'n 3-en want (8> was in zijn pauze even naar huis gekomen.
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:46:58 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99702852
Hieperdepiep Hoera SENNA 2 jaar !!! Van harte meid.
Van harte miss en schaap :*

Tot over een paar weken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99704282
Senna, mooi prinsesje, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! *O* *O*
pi_99704656
Is Senna alweer twee? :o

Gefeliciteerd *O* *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99708660
Gefeliciteerd aan het prachtige prinsesje en de mama en papa van het mooie prinsesje! *O* Klinkt allemaal erg gezellig daar miss_sly O+

.
Jonathan kruipt eindelijk echt ipv tijgeren :o Opeens gister, alleen nog maar op zn knietjes. Tenzij hij haast had om bij mama te komen. Dan ging ie nog in sneltreinvaart tijgeren. De gekkerd O+
I'm not a sinner.
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:43:05 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99713350
Jonathan wat goed! *O*

En ik heb nog eens goed naar dat filmpje van Isabeau gekeken maar echt wat praat ze goed! Heerlijk zo'n kletsend kind O+

happy, dat klinkt als een heerlijke ochtend :Y

En Ravi en Bobbi :D

Ik zal vanavond even een filmpje bewerken van onze hond en Harry.
pi_99718541
Gefeliciteerd mooie prinses Senna! *O* *O* *O* *O*
Jammer dat jullie een topic verder gaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99719096
Tja, ze is nu echt al langer dan een half uur twee, Miss!

Gefeliciteerd met je mooie prinsesje! En nog heel veel gelukkige en gezonde jaren voor je meisje! O+
pi_99719201
Lente is net snoeihard achter de bank gevallen. Ze zat gewoon naast me en voordat ik in kon grijpen nam ze een sprong naar een bakje nootjes dat op de vensterbank stond. Ze stuiterde eerst voorover met d'r hoofd op de vensterbank, toen met d'r neusbrug een etage lager op de verwarming en vervolgens op de begane grond.

't Is nu al helemaal blauw. Dat belooft wat voor morgen... ;(
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:11:14 #79
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99719334
ahhhh neeej Lente.... klinkt precies als iets wat Evie ook zou overkomen. (die is net idd ook nog van de bank gevallen..).
he bah Ssserpente; schrikken weer he?
Ik hoop dat het een beetje meevalt met de schade morgen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99719548
Het was idd schrikken. En ik kreeg 'r ook niet een twee drie achter de bank vandaan getrokken. Kamikazepiloot. :')
pi_99719556
Ai Ssserpente dat klinkt érg pijnlijk!
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 20:24:24 #82
5428 crew  miss_sly
pi_99719988
Ooh Ssserpente, ik ben bij jullie geweest, dus ik weet welke val ze gemaakt heeft :o Dat is een hele nare pijnlijke val, arme Lente. En wat zul jij geschrokken zijn. Ik hoop dat ze er niet te veel last van heeft!
pi_99720074
Miss van harte met je kleine grote prinses! :D Twee jaar alweer O+

Ohh Lente :*
pi_99720086
Ach jee, Ssserpente, klinkt akelig! :X Hopelijk valt de schade mee ja :o
I'm not a sinner.
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 20:29:22 #85
5428 crew  miss_sly
pi_99720204
met de eerste weeen. 15 uur later was ze er, ons wondertje, ons mooie meisje O+

Ongeveer 6 maanden, met de charmante lok :D

Ongeveer 18 maanden, fashionista:

En afgelopen zondag, op haar verjaardag, een prinsesje:

De tijd is omgevlogen, er is zoveel gebeurd. Van dat kleine, hulpeloze mensje is ze geworden tot een redelijk zelfstandige peuter met een duidelijke mening en eigen wil. Het is zo bijzonder om mee te mogen maken, deze ontwikkeling. Het moederschap is het mooiste en moeilijkste wat ik ooit heb ervaren, maar dat het het mooiste is, viert de boventoon.

Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties :*
We hebben een leuke dag gehad, afgesloten met uit eten bij een restaurant hier in de buurt (prima te doen daar, Claudia en het eten is ook ok!).
Erg grappig vandaag vond ik dat ze niet alleen "echt niet!" er goed in heeft zitten, maar we vanavond als antwoord op de vraag of ze gepoept had "echt wel!" te horen kregen :D en het klopte :P

Maar helaas nemen we dus afscheid hier. Ik blijf toch hier kijken, hoor en jullie volgen. En gelukkig druppelen jullie ook door naar het volgende topic. Ik zag jullie er met open armen ontvangen!

Dag lieve dreumesjes en dreumesmama's :D Tot snel in het andere topic :*

[ Bericht 15% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:40:57 ]
pi_99720612
Vandaag tijdens de wandeling van het kdv naar huis weer zo genoten. Het schiet voor geen meter op en dat is wel eens lastig, omdat het al vrij laat is en ze nog moet eten enzo... maar toch. Gouden momentjes.

Kijk! (wel even je hoofd kantelen):

pi_99720701
Och die kleine Senna. Al zo herkenbaar Senna!

Klinkt als een fijne dag miss! Tot over 3 maandjes (en hopelijk nu toch echt snel eens weer in t echt)
pi_99734304
Wakkere kindjes midden in de nacht zijn niet leuk :O
I'm not a sinner.
pi_99737902
ow sssserpente wat zal je geschrokken zijn, klinkt als een pijnlijke harde val
hopelijk valt het toch mee vandaag

senna mooie fotoreportage en echt wel leuk dat jullie een fijne dag hebben gehad!

plums nog een beetje kunnen slapen?

wij gaan vandaag naar cb, prikjes en de statistieken waar ik wel benieuwd naar ben
vorige x hadden ze tegen manlief gezegd als haar groeilijntje niet bij zou trekken ze misschien doorgestuurd zou worden naar een kinderarts, ik vraag me af waarom, aan groeien kan ik toch weinig beinvloeden denk ik
  donderdag 21 juli 2011 @ 08:37:02 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99738365
Ooh Ssserpente, auw! :o
Hoe is het nu met Lente?

miss, dat klinkt als een heerlijke dag! O+

Plums, is het de rest van de nacht nog goed gegaan?

Draakje, gewoon maar even afwachten. Misschien valt het wel mee.
Ik ben benieuwd naar haar stats :Y

Hier slaapt kindlief alweer 2 nachten door (gelukkig). Alleen is hij voor zijn doen erg vroeg wakker (tussen 6 en half 7). Hopelijk verschuift dat nog een beetje ;)
pi_99739807
:o Senna alweer 2? :o Nog van harte Miss! *O*

Draak, succes bij het CB.. Ik ben ook wel benieuwd naar de stats van je mini, en naar wat ze zouden gaan doen als ze haar lijntje niet meer pakt.
Hier pas over een maand de 14 maandencheck, omdat ze me geen uitnodiging stuurden zoals ze zeiden, en toen ik belde zaten ze natuurlijk al vol. }:|

Vraagje, ik heb per ongeluk een luier meegewassen vanochtend, die is nu stuk dus overal van die bolletjes in de wasmachine. Kan dat kwaad voor de machine, of is het nu gewoon een kwestie van de ergste zooi eruit en weer wassen?

(Isabel heeft hetzelfde buikvirusje wat ik vorige week had, incl spugen en nekpoep :X )
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_99740820
Tot gauw in het andere topic, miss! Mooi foto-overzicht. Het is voor mij wel maf om die foto van Senna bij 6 maanden te zien. Ze is daar even oud als Lena nu is maar heeft niet zo'n lange lok! :D Bij welk restaurant hebben jullie gegeten?
pi_99740862
And now for something completely different: is het jullie opgevallen dat de groeicurves die het consultatiebureau hanteert veranderd zijn? We waren er vandaag met Lena en gingen voor de gein haar groei met die van Ivan vergelijken. Zijn groeicurve zag er niet zo spectacultair uit als voorheen maar veel gelijkmatiger. Nou ja, dreumesjes worden klaarblijkelijk dikker. :Y)

De consultatiebureau-arts het had erover dat de groeicurves voor kleuters niet aangepast worden. Kleuters van nu zijn ook zwaarder, maar dat wordt niet als normaal of gezond gezien.
pi_99740994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 07:47 schreef draculettetje het volgende:
ow sssserpente wat zal je geschrokken zijn, klinkt als een pijnlijke harde val
wij gaan vandaag naar cb, prikjes en de statistieken waar ik wel benieuwd naar ben
vorige x hadden ze tegen manlief gezegd als haar groeilijntje niet bij zou trekken ze misschien doorgestuurd zou worden naar een kinderarts, ik vraag me af waarom, aan groeien kan ik toch weinig beinvloeden denk ik
Het klinkt alsof je het op jezelf betrekt. Dat is toch niet nodig? Het lijkt me wel zinnig om uit te sluiten of er medisch iets mankeert, al kan ik me voorstellen dat de gang naar de kinderarts ook belastend is voor haar.
pi_99741673
Draakje, volgens mij gaan ze dan een bloedonderzoek doen om te checken op schildklierhormonen enzo. Mocht er iets gevonden worden, dan kan er nu nog ingegrepen worden voordat je meisje echt een groeiachterstand oploopt. Meer een preventief onderzoek dus.
Geen zorgen over maken hoor :*

Claudia, het is mij nog niet opgevallen dat er andere groeicurves zijn bij het CB. Maar ik ben ook al 5 maanden niet geweest (Hannah is 15 augustus 18 maanden) dus misschien is het in de tussentijd veranderd.

Morretje, beterschap voor je muppet. Misschien even je wasje overnieuw doen met een oude panty erbij? Dat trekt pluisjes altijd wel aan geloof ik.

Hannah is ook nog steeds niet helemaal lekker. Gisterenmiddag was het ineens heel hard brullen, moeilijk te kalmeren en toch nog maar even op bed gelegd. Toen ze weer wakker was had ze honger, maar wilde geen hap avondeten. Flesje melk kwam er weer voor een deel uit :r
's Nachts wordt ze een paar keer wakker en vanochtend om 6 uur besloot ze dat ze toch wel trek had in een boterham en drinken (goh). Ik gooi het maar op tandjesleed en hoop dat ze zsm haar gebit compleet heeft.
pi_99741859
Meh 39,5 koorts na een uurtje slapen.. Nu hangt ze zeer rustig bij me. Das echt niks voor m'n sloopkogeltje.. :{
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:19:09 #97
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99741876
miss_sly, nog gefecliteerd met je peuter! *O* *O* Leuk, dat fotooverzicht :)

sserpente, dat klinkt als een pijnlijke val. Ik hoop dat Lente er niet al te veel last van krijgt.

sorbo, wat een geweldig filmpje! O+ Ik zie aviva dat straks ook doen. Enig verschil, ik bind haar nu op mijn rug, omdat ze alle kanten oprent :X
Ik doe de voordeur open, draai me om om de deur op slot te doen, en madam is al aande overkant van de straat :X Het is dus een kleine uitdaging om de deur op slot te doen ;)

octo, sterkte voor Hanna's tandjesleed :*

Aviva's eerst hoektand komt/is door, en ze geeft geen piep. Ja, ze bijt op tafels en deuren, maar verder helemaal niets. Stoere dame. *)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_99741997
Jeumig Lente, klinkt bijzonder pijnlijk!

Mooi overzicht van Senna, met 6 maanden idd al heel herkenbaar.

Geweldig filmpje, Sorbootje.. O+

Ben benieuwd naar de nieuwe curves, 30 augustus mag ze weer, vraag me af hoe lang moppie dan is. (Heb destijds een babyweegschaal gekocht dus haar gewicht is geen verassing.)

Ben ik een erg ontaarde moeder als ik met de camouflage stift in de weer ga op Zoë's voorhoofd? :@
Vanmiddag gaat ze samen met broerlief naar de fotograaf en gisteren was ze met Ryan aan het stoeien, elkaar een kopstoot gegeven en Zoë heeft nu dus een mooie blauwe plek op haar voorhoofd. ( (8> was vergeten er Arneflor op te smeren ;( )
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:36:29 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99742446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:22 schreef Spewey het volgende:
Jeumig Lente, klinkt bijzonder pijnlijk!

Mooi overzicht van Senna, met 6 maanden idd al heel herkenbaar.

Geweldig filmpje, Sorbootje.. O+

Ben benieuwd naar de nieuwe curves, 30 augustus mag ze weer, vraag me af hoe lang moppie dan is. (Heb destijds een babyweegschaal gekocht dus haar gewicht is geen verassing.)

Ben ik een erg ontaarde moeder als ik met de camouflage stift in de weer ga op Zoë's voorhoofd? :@
Vanmiddag gaat ze samen met broerlief naar de fotograaf en gisteren was ze met Ryan aan het stoeien, elkaar een kopstoot gegeven en Zoë heeft nu dus een mooie blauwe plek op haar voorhoofd. ( (8> was vergeten er Arneflor op te smeren ;( )
Fotograaf bewerkt de foto's nog dus dan vraag je of hij/zij de blauwe plek weg foezelt ;)
pi_99742530
Oeh! Ja, foezelen, helemaal niet aan gedacht, dank!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')