quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh een vreugdehapje korrels, dat heb je bestraft neem ik aan?
Wauw, wat tof!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:28 schreef Oognip het volgende:
Wat super dat B, B en B nog levenWie had dat nou gedacht?
en ik ben super blij want er is een geinteresseerde voor Emma en 1 voor Oscar
Nu moeten ze nog opnemen.
Oh well, ik vind t wel prima zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:27 schreef ElisaB het volgende:
Onbezoldigd
Ze zijn niet héél erg goed voor je, de M-family
GMTA!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik had als TT 'Niet daar smeren, ik herhaal....'
In de tepel bijten helpt ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
![]()
Heel hard foei roepen en op de grond stampen maakt heel veel indruk.
Dat is raar vind ik, hij kan je verplichten tot overwerk maar dat moet dan toch extra betaald worden of gecompenseerd met vrije uren lijkt me, maar vraag dat maar aan Ml die weet er meer van.quote:
Neuh, ging vanzelf, ik kan het wel als het echt echt moetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Moest jij ook heel even nadenken hoe je *kut* kon ontwijken?![]()
Bij CAO loze contracten is dat echt vrij gebruikelijk, kan ik je wel vertellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is raar vind ik, hij kan je verplichten tot overwerk maar dat moet dan toch extra betaald worden of gecompenseerd met vrije uren lijkt me, maar vraag dat maar aan Ml die weet er meer van.
Ik zou persoonlijk dat nog eens goed navragen tot welk maximum die overuren kunnen gaan.
O dat zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:28 schreef Oognip het volgende:
Wat super dat B, B en B nog levenWie had dat nou gedacht?
en ik ben super blij want er is een geinteresseerde voor Emma en 1 voor Oscar
Nu moeten ze nog opnemen.
In MM zijn huidig contract, of althans van zijn vorige werk, stond het ook. Maar ik zal het hem laten vragen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is raar vind ik, hij kan je verplichten tot overwerk maar dat moet dan toch extra betaald worden of gecompenseerd met vrije uren lijkt me, maar vraag dat maar aan Ml die weet er meer van.
Ik zou persoonlijk dat nog eens goed navragen tot welk maximum die overuren kunnen gaan.
Zit jij nu al je verpakkingen te lezen?quote:
Ja dat snap ik wel maar stel je hebt een contract van 30 uur of zo en je zou er inclusief overwerk 50 uur moeten maken dat zou toch we een beetje extreem zijn lijkt me,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij CAO loze contracten is dat echt vrij gebruikelijk, kan ik je wel vertellen.
Onbezoldigd was het eerste moeilijke woord dat ik hier leerde
Echt niet. Er stond dat van de schaamstreekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zit jij nu al je verpakkingen te lezen?
Ik durf zomaar te gokken dat er gewoon opstond niet voor inwendig gebruik.
Wat staat er letterlijk dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt niet. Er stond dat van de schaamstreek
Oef... zijn er er niet van rubber?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:39 schreef senesta het volgende:
Godsamme, de bril van Samara is weer stuk
Ik maak pic, moment ff mn ijsje eten en dan maak ik ook gelijk die van de kaart van indahaquote:
Zit er geen garantie op of is die echt geslooptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:39 schreef senesta het volgende:
Haha dat niet. Hij probeert ook zn koppie goed omhoog te houden en met die voorpoten slaat hij in het water.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]Tof! Snarkt ie er ook zo lekker bij als hij zwemt?
Waar hebbie hem vandaan? En wat doet ze ermee?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:39 schreef senesta het volgende:
carefull what you wish for.... want je krijgt er pics van hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Smeer dat ijs nu ff lekker snel op je kut Qut, foto's willen we verdomme!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Smeer dat ijs nu ff lekker snel op je kut Qut, foto's willen we verdomme!
Ja ja, ik geloof dr allemaal niet meer zo inquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
carefull what you wish for.... want je krijgt er pics van hoor.
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:39 schreef senesta het volgende:
Kopstoten uitdelen blijkbaarquote:
Mijn anus is idd gevoeligerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehehehe je gevoelige delen.
Die hebben t heul nie over JOUW kut hoor
Nou voor je anus mag je je flink schamen, ik denk dat ze die dan bedoelen Qweatje!quote:
Flauw hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys? Jij kan Zaterdag lachen omdat filmpje, oh-oh niet
Ja stuur dr maar niks meer hoorquote:
Het viel op zich nog wel mee hoor. De glazen waren duurder dan het montuurtjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Tis ook wel een dure bril voor een kind Senes
Ik heb een bril van 250 euro inc montuur, diesel.... laat ik hem met mijn domme kneuzenkop in de trein liggenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Het viel op zich nog wel mee hoor. De glazen waren duurder dan het montuurtje
Ja ze heeft de kaart ook nog niet eens geknutseld, zodat je hem op een glas kan zettenquote:
Dan moet je niet piepenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Het viel op zich nog wel mee hoor. De glazen waren duurder dan het montuurtje
Ik vind het zonde om erin te knippen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ze heeft de kaart ook nog niet eens geknutseld, zodat je hem op een glas kan zetten, lijkt dat meisje eigenlijk op Qwea of is zij een blonde zeikerd
Nee hoor ik maak een grapje, zie deze smileyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het zonde om erin te knippen eigenlijkJa, ik wil het wel ff doen hoor zo, als jij het perse wilt
Ooh, ja ik wil het wel doen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor ik maak een grapje, zie deze smiley
JEZUS HEB JE EEN OBSESSIE VOOR MIJN KUT OFZO?! JE NEEMT HAAR NOGAL VAAK IN JE MOND (quote:
Bustedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
JEZUS HEB JE EEN OBSESSIE VOOR MIJN KUT OFZO?! JE NEEMT HAAR NOGAL VAAK IN JE MOND ()
Ik geleuf dat je caps vast staanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
JEZUS HEB JE EEN OBSESSIE VOOR MIJN KUT OFZO?! JE NEEMT HAAR NOGAL VAAK IN JE MOND ()
Dat snap ik niet hoe kun je nu zo'n beestje vergetenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Coen en Sander hebben t ook al over dat hondje, Swiffertje
quote:
Ja wat?quote:
Tamelijk dom jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat snap ik niet hoe kun je nu zo'n beestje vergeten
Oh... ik heb ook geen idee van de prijzen voor brillen en wat normaal isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een bril van 250 euro inc montuur, diesel.... laat ik hem met mijn domme kneuzenkop in de trein liggen
Godzijdank wel terug gekregen, maar toch
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys? Jij kan Zaterdag lachen omdat filmpje, oh-oh niet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat?
Klinkers Medeklinkers die in het fokschaap staan eindigen op een t.
Klinkers Medeklinkers die niet erin staan op een d.
Busten eindigt op t , staat niet in het fokschaap, dus een d dr achter.
Bam jonguh
Die van 250 is zonnebril, mijn normale brillen zijn 80 euro p/s want die raak ik nog wel es kwijtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh... ik heb ook geen idee van de prijzen voor brillen en wat normaal is![]()
![]()
De bril van Samara was ook in totaal 252 euro.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
De kaart van de Wilde Wieven: HOERA, EEN DOCHTER!![]()
Me three!quote:
Ik ga als ik thuis ben ff rekenenquote:
Ja, weet je, het is niet om mij hoor, maar om onze tafelgenoten.quote:
Jezus, heb je daar je rekenmachine voor nodig?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga als ik thuis ben ff rekenen
Nu onderweg
Het antwoord is 3.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, heb je daar je rekenmachine voor nodig?![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, weet je, het is niet om mij hoor, maar om onze tafelgenoten.
MUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EINZ EINZ EINZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
Senes, is een bril met een montuur/glazen van polycarbonaat niks?
Ik had dat vroegah en er is geen krasje op gekomen.
Ice iceQutjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
MUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EINZ EINZ EINZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik werk in de zorg, ik denk dat dat best gaat meevallen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Ik ga dus stuk als jij zaterdag diegene bent die het hardst loopt te miepen
Ja, kuub zand natuurlijk.quote:
Oke, en waar wil je het hebben?quote:
Muisje , da bist du wiederquote:
Iets met visser was het toch? Ik zal het ff laten bezorgenquote:
Ik dacht dat je dat met Tombo ging overleggen? Verras me.quote:
Ik wil geen geklaag achteraf horen als blijkt dat ik je écht 3 kuub zand heb laten bezorgen, hea!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat met Tombo ging overleggen? Verras me.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets met visser was het toch? Ik zal het ff laten bezorgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blij moet zijn of bang dat jij mijn adres hebt.
Je krijgt niet altijd wat je wilt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil geen geklaag achteraf horen als blijkt dat ik je écht 3 kuub zand heb laten bezorgen, hea!
Was herr (of frau?) dokteur tevreden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blij moet zijn of bang dat jij mijn adres hebt.
Hai oh-ohoogarts liep een uur uit
Ja, hola! Hiero ook, of op msnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat nietik dm je even met sappige details.
Mag ik al beginnen met klagen?quote:
Ik zie jou echt alleen maar posten :quote:
Wij macaroniquote:
Groentekroketquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie jou echt alleen maar posten :
We eten patat
We eten pizza
We eten Chinees
We eten pannenkoeken
We eten mac
We eten.... ect
Waar is de groente in dit lijstje?
Ben je nou nog niet opgehangen?quote:
Wtfquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
We eten patat
We eten pizza
We eten Chinees
We eten pannenkoeken
We eten mac
We eten.... ect
Als het om Qwea gaat kan ik niks garanderen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij macaronienne Cat zorg je wel dat de poejes veilig zijn als Qwea dat zand komt afleveren
Ik zie je écht nooit posten : Oeh vanaaf boerenkool.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wtfik eet nooit pizza en ook nooit mac (ik heb cola gehaald vorige week) en bijna nooit pannenkoeken
1x in de week patat that's it
mhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het om Qwea gaat kan ik niks garanderen.
Al zouden 2 verdiepingen genoeg moeten zijn? Toch?
Doe eens niet zo racistisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, kan ik die post openmaken waar visite bij is of zal ik mn brievenbus negeren zometeen?
Dat kan er toch gewoon inquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
We eten patat
We eten pizza
We eten Chinees
We eten pannenkoeken
We eten mac
We eten.... ect
Ow, dat is mijn schuld weer, ik had het sarcasme alert niet aangezet. Daar kan niet iedereen mee omgaan.quote:
Nou sorry maar ik eet bijna elke dag groente hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie je écht nooit posten : Oeh vanaaf boerenkool.
Oid
Zelf weten hoor, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat je dan klachten hebt
Nice!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef Mama_Mia het volgende:
IK GA 17 AUGUSTUS NAAR LONDEN OM WICKED TE ZIEN![]()
![]()
GMTAquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kan er toch gewoon in![]()
patat speciaal(uien)
Pizza zit groente in
Chinees is ook groente bij
Pannekoeken met appel
macaroni met groente
en bij de big mac zit een schijfje komkomer toch
okiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou sorry maar ik eet bijna elke dag groente hoorGister nog maar dat vind ik niet lekker genoeg om te melden
Vrijdag vertelde ik nog heel blij dat ik sla ging eten
En boerenkool lust ik niet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kan er toch gewoon in![]()
patat speciaal(uien)
Pizza zit groente in
Chinees is ook groente bij
Pannekoeken met appel
macaroni met groente
en bij de big mac zit een schijfje komkomer toch
Leuk voor je , veel plezier alvastquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef Mama_Mia het volgende:
IK GA 17 AUGUSTUS NAAR LONDEN OM WICKED TE ZIEN![]()
![]()
Ik maak alleen maar goeie keuze'squote:
Smart assss... het ging om de 'tquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Fokschaap of Kofschip, same difference hoor
Hoe is het nou ondertussen met je Chicago code dan?quote:
Heel goed, dank jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef Qwea het volgende:
Hoe is het nou ondertussen met je Chicago code dan?
Ja hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef indaha het volgende:
Nee komende week gaan we even kijken want dan gaan we naar Echt boodschappen doen, maar het ziet er leuk uit op internet en je zit daar ook vlak bij de Belgische grens dus je kunt alle kanten op.
Ja dat kan want Duitsland is ook niet ver weg , maar wandelen toch wel een eindje, je kunt ook fijn fietsen daarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja heWe gaan misschien ook een wandeling maken van Belgie naar Duitsland
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef ferrari_rood het volgende:
@greys je had door dat de kaart van ons kwam
De fietsen gaan ook zeker mee, we moeten nog maar even kijken of we dat te voet gaan doen danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat kan want Duitsland is ook nier ver weg , maar wandelen toch wel een eindje, je kunt ook fijn fietsen daar
Dat is voor honden tochquote:
Het is Zorro vanwege een buurtkat. Die komen telkens voor de voordeur zitten. Zorro was ook al door de ruit gesprongenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
Hoe lang blijven de katten bij je f_r? Niet fijn dat ze op de mat hebben geplast, vaak doen ze dat daarna nog een paar keer
Ik heb het vanwege mijn duim in etappes geschreven en bij de namen dacht ik de voorletters zullen wel voldoende zijnquote:
Lekker, ga zo eens courgette soep maken, met pide.quote:
Lekker, citroen/limoen mijn favoriete ijs!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Rewimo. Maar als het helpt dat is het belangrijkste
Ik ben heel benieuwd of mijn citroenijs lekker gaat zijnmaar eerst friet halen als het klaar is
Ja ik ben benieuwd, het is de eerste keer, dus ik heb geen idee of het gaat lukkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker, citroen/limoen mijn favoriete ijs!
Ik moet de rest van mijn leven calcium/vitamine D nemen, ik krijg het via de huisarts. (Dan niet voor honden, de eerste x dat ik bij onze huisarts kwam zo'n 10 jaar geleden, was hij nogal geschokt omdat ik bij een verwonding in mijn oog maar hondendruppels en zalf had gebruikt)quote:
Houd jij van Phil Collins?quote:
Waarom wil je zoeen sticker, muisje pluisje?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Rewimo?
Als ik bij een TUV een milieusticker haal (milieugegevens staan op de autopapieren) krijg je die sticker dan meteen mee? Of gaan daar enkele werkdagen overheen?
Neem hem zaterdag mee, kunnen we lachen.quote:
Om de auto in Keulen te kunnen parkeren aanstaande vrijdagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom wil je zoeen sticker, muisje pluisje?
*in Beetle haar tasje pleurtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem hem zaterdag mee, kunnen we lachen.
eeeeeeeeeeeeeuwh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Om de auto in Keulen te kunnen parkeren aanstaande vrijdag
Omdat twee blinde nonnen meer gespreksstof hebben dan 27 Meikevers in Augustus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef Qwea het volgende:
wáárom, smaakt bier uit een glas niet zo lekker als uit een flesje? Het hier hebbende over de normale pils.
Skuumkoppe smaakt uit glas weer veel beter, eyerlander ook.
Je bent me net voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat twee blinde nonnen meer gespreksstof hebben dan 27 Meikevers in Augustus.
Ja en 3 paarden neuken beter dan 1 schaap op een mooie zomermiddag in de Drentse bossen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat twee blinde nonnen meer gespreksstof hebben dan 27 Meikevers in Augustus.
Ja precies!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en 3 paarden neuken beter dan 1 schaap op een mooie zomermiddag in de Drentse bossen.
quote:
Ik voel de liefde niet meer.quote:
ik heb er hier eens een opgehaald en meteen meegekregenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Rewimo?
Als ik bij een TUV een milieusticker haal (milieugegevens staan op de autopapieren) krijg je die sticker dan meteen mee? Of gaan daar enkele werkdagen overheen?
Maar de ANWB heeft het over 5 werkdagenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb er hier eens een opgehaald en meteen meegekregen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar de ANWB heeft het over 5 werkdagen
quote:
Hmm okee! Morgen even achteraan dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik moest hem halen in heerhugowaard, ik zou echt even bellen
Das vlakbijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik moest hem halen in heerhugowaard, ik zou echt even bellen
Dat weet ik niet. Ik heb er zelf geen. Misschien kun je dat beter even in het Duitslandtopic in KAA vragen, daar weten ze het vast welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Rewimo?
Wat zijn we grappig he?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
De kaart van de Wilde Wieven: HOERA, EEN DOCHTER!![]()
Yeah voor Carel dat hij maar lekker mag groeienquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net anderhalf uur aan de telefoon gezeten voor Wielewaal zaken.
En daarna belde mijn broer: zoals het er nu voor staat krijg ik morgen 2 nichtjes te logeren!De eerste keer in hun leven dat ze durven. Maar ik wacht nog even af wat het oordeel van de dames morgen gaat zijn. Misschien is het bij tante Cat toch te spannend en mag ik ze alsnog laat op de avond bij opa en oma droppen.
Die gaat ook vervelen na een avondje Guitar Hero als ze je steeds weg Boooo-enquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm die eerste gaat snel vervelen vind ik, doe dan maar Knights of Cydonia
Awwwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die gaat ook vervelen na een avondje Guitar Hero als ze je steeds weg Boooo-en
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die gaat ook vervelen na een avondje Guitar Hero als ze je steeds weg Boooo-en
Het is allemaal hetzelfde, en dan ineens die solo. Dan ga je makkelijk nat jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar nu kan ik em blindelings achterstevoren op de kop
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef Oognip het volgende:
Denken jullie dat er iets van een Noorse boskat in Emma zit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua kopvorm klopt het wel, voor de rest heb ik dr niet genoeg gezienquote:De belangrijkste kenmerken zijn de kopvorm (driehoekig met alle zijden even lang). de staart (moet minimaal tussen de schouderbladen komen zonder een knik te vertonen), de neus (lang en recht zonder put) en verder staan ze hoog op de poten (achter hoger dan voor, waarbij de pootjes achter recht naar voren moeten staan en de voorpootjes iets naar buiten mogen staan). wat vooral heel kenmerkend is , is de mooie grote pluimstaart ,zo ook de kraag. De kraag rond de kop, haar tussen de tenen (sneeuwschoenen) en uit de oren en het zogenaamde hyenapluimpje op de oren.
Nou, vorig jaar liet ik trots Bella met haar beebies zien: ieieieieh! Hij komt op me af! Haal hem weg! (was dus een kitten van 5 wekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:03 schreef indaha het volgende:
Wat leuk Cat en ik denk dat ze vast wel willen blijven als ze de kittens en de katten zien.![]()
Hoe oud zijn ze?
Ooooh, die is zooooo gaaf en moeilijkquote:
Volgende WWW gaan we guitar hero'enquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
The devil went down to Georgia is ook geweldig
Das wel heul weinigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Raining blood kan ik zeg maar dat stukje van 0:40 - 0:55 wel, uit die YouTube, en daarna gaat het snel mis
Loesoe?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
loesoe in de skaaaai with daaaaaaaaaaimunnts
Ja, Lucy is ouderwetsquote:
Ja, hopelijk wordt ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oudquote:
Let's get spanishquote:
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgende WWW gaan we guitar hero'en
Nog nietquote:
Bring it onquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. kan niet wachten om weer tegen Tombo te spelen
Laatste weekend augustus?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bring it on
Jij zou bbq-data doorpmmen
Het is bezorgd staat erquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet
Ik ben wel even in bad geweest, zou er het er moeten zijn? Dan zit er misschien een briefje van de dinges in de brievenbus dat het bij de buren ligt, moment!
Hoe oud zijn de ladies?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net anderhalf uur aan de telefoon gezeten voor Wielewaal zaken.
En daarna belde mijn broer: zoals het er nu voor staat krijg ik morgen 2 nichtjes te logeren!De eerste keer in hun leven dat ze durven. Maar ik wacht nog even af wat het oordeel van de dames morgen gaat zijn. Misschien is het bij tante Cat toch te spannend en mag ik ze alsnog laat op de avond bij opa en oma droppen.
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laatste weekend augustus?![]()
En een keer een WWW zonder dat we overdag allerlei verplichtingen hebben lijkt me op zich ook wel es relaxed
Het licht bij de buren brandde nog dus ik durfde nog aan te bellenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het licht bij de buren brandde nog dus ik durfde nog aan te bellen
Heel erg bedankt, wat zitten er leuke dingen in!
[ afbeelding ]
Aaaawquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
Het pakket was ook echt gericht aan Bink, Boor en Beetle
Maar als we maatschappelijke kwesties bespreken, dan gaat jouw maatschappelijke kwestie man wel ff binnen zitten he?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Als het mooi weer es gaan we overdag natuurlijk niet bom bom bom doen, dan gaan we buiten zitten roddelen maatschappelijke kwesties bespreken
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als we maatschappelijke kwesties bespreken, dan gaat jouw maatschappelijke kwestie man wel ff binnen zitten he?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Cat? Greys?
Hele dag bom-bom-bommen![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Laatste weekend augustus ben ik theoretisch thuis maar ik kom die vrijdag (of zaterdagochtend) terug van een weekje Wielewalen. Ik denk niet dat het verantwoord is dat ik zaterdag ga rijden en gezellig ben ik dan al helemaal niet. Laat ik voor de zekerheid die zondag ook maar skippen.![]()
En eigenlijk wil ik dan ook gewoon dat weekend thuis kneuteren met de poezels die me al een week hebben moeten missen.![]()
Ja.quote:
Het is ook vooral dat ik de twee dagen erna dood ben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Kan ik me voorstellen hoor, dan zou ik ook liever thuisblijven
Dat is dan wel weer een hele grote sprong vooruit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat is blij als ze straks weer gewoon lekker kan werken
Oh, ik neem er zo een dag vrij voor hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook vooral dat ik de twee dagen erna dood ben.![]()
Op maandag ben ik weer levendig en inplanbaar. Die week heb ik wel nog vakaaaansie! Zijn daar nog opties?
Da's mijn laatste werkweek voor de vakantie, daarna ben ik ook deaudquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook vooral dat ik de twee dagen erna dood ben.![]()
Op maandag ben ik weer levendig en inplanbaar. Die week heb ik wel nog vakaaaansie! Zijn daar nog opties?
Ik doe jouw morele deel wel erbij heur.quote:
Oh, ik zocht al naar een spelfoutquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe jouw morele deel wel erbij heur.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |