Flauw hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys? Jij kan Zaterdag lachen omdat filmpje, oh-oh niet
Ja stuur dr maar niks meer hoorquote:
Het viel op zich nog wel mee hoor. De glazen waren duurder dan het montuurtjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Tis ook wel een dure bril voor een kind Senes
Ik heb een bril van 250 euro inc montuur, diesel.... laat ik hem met mijn domme kneuzenkop in de trein liggenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Het viel op zich nog wel mee hoor. De glazen waren duurder dan het montuurtje
Ja ze heeft de kaart ook nog niet eens geknutseld, zodat je hem op een glas kan zettenquote:
Dan moet je niet piepenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Het viel op zich nog wel mee hoor. De glazen waren duurder dan het montuurtje
Ik vind het zonde om erin te knippen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ze heeft de kaart ook nog niet eens geknutseld, zodat je hem op een glas kan zetten, lijkt dat meisje eigenlijk op Qwea of is zij een blonde zeikerd
Nee hoor ik maak een grapje, zie deze smileyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het zonde om erin te knippen eigenlijkJa, ik wil het wel ff doen hoor zo, als jij het perse wilt
Ooh, ja ik wil het wel doen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor ik maak een grapje, zie deze smiley
JEZUS HEB JE EEN OBSESSIE VOOR MIJN KUT OFZO?! JE NEEMT HAAR NOGAL VAAK IN JE MOND (quote:
Bustedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
JEZUS HEB JE EEN OBSESSIE VOOR MIJN KUT OFZO?! JE NEEMT HAAR NOGAL VAAK IN JE MOND ()
Ik geleuf dat je caps vast staanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
JEZUS HEB JE EEN OBSESSIE VOOR MIJN KUT OFZO?! JE NEEMT HAAR NOGAL VAAK IN JE MOND ()
Dat snap ik niet hoe kun je nu zo'n beestje vergetenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Coen en Sander hebben t ook al over dat hondje, Swiffertje
quote:
Ja wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |