ik heb er hier eens een opgehaald en meteen meegekregenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Rewimo?
Als ik bij een TUV een milieusticker haal (milieugegevens staan op de autopapieren) krijg je die sticker dan meteen mee? Of gaan daar enkele werkdagen overheen?
Maar de ANWB heeft het over 5 werkdagenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb er hier eens een opgehaald en meteen meegekregen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar de ANWB heeft het over 5 werkdagen
quote:
Hmm okee! Morgen even achteraan dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik moest hem halen in heerhugowaard, ik zou echt even bellen
Das vlakbijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik moest hem halen in heerhugowaard, ik zou echt even bellen
Dat weet ik niet. Ik heb er zelf geen. Misschien kun je dat beter even in het Duitslandtopic in KAA vragen, daar weten ze het vast welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Rewimo?
Als ik bij een TUV een milieusticker haal (milieugegevens staan op de autopapieren) krijg je die sticker dan meteen mee? Of gaan daar enkele werkdagen overheen?
Wat zijn we grappig he?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
De kaart van de Wilde Wieven: HOERA, EEN DOCHTER!![]()
Yeah voor Carel dat hij maar lekker mag groeienquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net anderhalf uur aan de telefoon gezeten voor Wielewaal zaken.
En daarna belde mijn broer: zoals het er nu voor staat krijg ik morgen 2 nichtjes te logeren!De eerste keer in hun leven dat ze durven. Maar ik wacht nog even af wat het oordeel van de dames morgen gaat zijn. Misschien is het bij tante Cat toch te spannend en mag ik ze alsnog laat op de avond bij opa en oma droppen.
Die gaat ook vervelen na een avondje Guitar Hero als ze je steeds weg Boooo-enquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm die eerste gaat snel vervelen vind ik, doe dan maar Knights of Cydonia
Awwwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die gaat ook vervelen na een avondje Guitar Hero als ze je steeds weg Boooo-en
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die gaat ook vervelen na een avondje Guitar Hero als ze je steeds weg Boooo-en
Het is allemaal hetzelfde, en dan ineens die solo. Dan ga je makkelijk nat jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar nu kan ik em blindelings achterstevoren op de kop
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef Oognip het volgende:
Denken jullie dat er iets van een Noorse boskat in Emma zit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua kopvorm klopt het wel, voor de rest heb ik dr niet genoeg gezienquote:De belangrijkste kenmerken zijn de kopvorm (driehoekig met alle zijden even lang). de staart (moet minimaal tussen de schouderbladen komen zonder een knik te vertonen), de neus (lang en recht zonder put) en verder staan ze hoog op de poten (achter hoger dan voor, waarbij de pootjes achter recht naar voren moeten staan en de voorpootjes iets naar buiten mogen staan). wat vooral heel kenmerkend is , is de mooie grote pluimstaart ,zo ook de kraag. De kraag rond de kop, haar tussen de tenen (sneeuwschoenen) en uit de oren en het zogenaamde hyenapluimpje op de oren.
Nou, vorig jaar liet ik trots Bella met haar beebies zien: ieieieieh! Hij komt op me af! Haal hem weg! (was dus een kitten van 5 wekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:03 schreef indaha het volgende:
Wat leuk Cat en ik denk dat ze vast wel willen blijven als ze de kittens en de katten zien.![]()
Hoe oud zijn ze?
Ooooh, die is zooooo gaaf en moeilijkquote:
Volgende WWW gaan we guitar hero'enquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
The devil went down to Georgia is ook geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |