Ik maak alleen maar goeie keuze'squote:
Smart assss... het ging om de 'tquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Fokschaap of Kofschip, same difference hoor
Hoe is het nou ondertussen met je Chicago code dan?quote:
Heel goed, dank jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef Qwea het volgende:
Hoe is het nou ondertussen met je Chicago code dan?
Ja hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef indaha het volgende:
Nee komende week gaan we even kijken want dan gaan we naar Echt boodschappen doen, maar het ziet er leuk uit op internet en je zit daar ook vlak bij de Belgische grens dus je kunt alle kanten op.
Ja dat kan want Duitsland is ook niet ver weg , maar wandelen toch wel een eindje, je kunt ook fijn fietsen daarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja heWe gaan misschien ook een wandeling maken van Belgie naar Duitsland
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef ferrari_rood het volgende:
@greys je had door dat de kaart van ons kwam
De fietsen gaan ook zeker mee, we moeten nog maar even kijken of we dat te voet gaan doen danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat kan want Duitsland is ook nier ver weg , maar wandelen toch wel een eindje, je kunt ook fijn fietsen daar
Dat is voor honden tochquote:
Het is Zorro vanwege een buurtkat. Die komen telkens voor de voordeur zitten. Zorro was ook al door de ruit gesprongenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
Hoe lang blijven de katten bij je f_r? Niet fijn dat ze op de mat hebben geplast, vaak doen ze dat daarna nog een paar keer
Ik heb het vanwege mijn duim in etappes geschreven en bij de namen dacht ik de voorletters zullen wel voldoende zijnquote:
Lekker, ga zo eens courgette soep maken, met pide.quote:
Lekker, citroen/limoen mijn favoriete ijs!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Rewimo. Maar als het helpt dat is het belangrijkste
Ik ben heel benieuwd of mijn citroenijs lekker gaat zijnmaar eerst friet halen als het klaar is
Ja ik ben benieuwd, het is de eerste keer, dus ik heb geen idee of het gaat lukkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker, citroen/limoen mijn favoriete ijs!
Ik moet de rest van mijn leven calcium/vitamine D nemen, ik krijg het via de huisarts. (Dan niet voor honden, de eerste x dat ik bij onze huisarts kwam zo'n 10 jaar geleden, was hij nogal geschokt omdat ik bij een verwonding in mijn oog maar hondendruppels en zalf had gebruikt)quote:
Houd jij van Phil Collins?quote:
Waarom wil je zoeen sticker, muisje pluisje?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Rewimo?
Als ik bij een TUV een milieusticker haal (milieugegevens staan op de autopapieren) krijg je die sticker dan meteen mee? Of gaan daar enkele werkdagen overheen?
Neem hem zaterdag mee, kunnen we lachen.quote:
Om de auto in Keulen te kunnen parkeren aanstaande vrijdagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom wil je zoeen sticker, muisje pluisje?
*in Beetle haar tasje pleurtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem hem zaterdag mee, kunnen we lachen.
eeeeeeeeeeeeeuwh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Om de auto in Keulen te kunnen parkeren aanstaande vrijdag
Omdat twee blinde nonnen meer gespreksstof hebben dan 27 Meikevers in Augustus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef Qwea het volgende:
wáárom, smaakt bier uit een glas niet zo lekker als uit een flesje? Het hier hebbende over de normale pils.
Skuumkoppe smaakt uit glas weer veel beter, eyerlander ook.
Je bent me net voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat twee blinde nonnen meer gespreksstof hebben dan 27 Meikevers in Augustus.
Ja en 3 paarden neuken beter dan 1 schaap op een mooie zomermiddag in de Drentse bossen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat twee blinde nonnen meer gespreksstof hebben dan 27 Meikevers in Augustus.
Ja precies!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en 3 paarden neuken beter dan 1 schaap op een mooie zomermiddag in de Drentse bossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |