Das wel heul weinigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Raining blood kan ik zeg maar dat stukje van 0:40 - 0:55 wel, uit die YouTube, en daarna gaat het snel mis
Loesoe?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
loesoe in de skaaaai with daaaaaaaaaaimunnts
Ja, Lucy is ouderwetsquote:
Ja, hopelijk wordt ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oudquote:
Let's get spanishquote:
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgende WWW gaan we guitar hero'en
Nog nietquote:
Bring it onquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. kan niet wachten om weer tegen Tombo te spelen
Laatste weekend augustus?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bring it on
Jij zou bbq-data doorpmmen
Het is bezorgd staat erquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet
Ik ben wel even in bad geweest, zou er het er moeten zijn? Dan zit er misschien een briefje van de dinges in de brievenbus dat het bij de buren ligt, moment!
Hoe oud zijn de ladies?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net anderhalf uur aan de telefoon gezeten voor Wielewaal zaken.
En daarna belde mijn broer: zoals het er nu voor staat krijg ik morgen 2 nichtjes te logeren!De eerste keer in hun leven dat ze durven. Maar ik wacht nog even af wat het oordeel van de dames morgen gaat zijn. Misschien is het bij tante Cat toch te spannend en mag ik ze alsnog laat op de avond bij opa en oma droppen.
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laatste weekend augustus?![]()
En een keer een WWW zonder dat we overdag allerlei verplichtingen hebben lijkt me op zich ook wel es relaxed
Het licht bij de buren brandde nog dus ik durfde nog aan te bellenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het licht bij de buren brandde nog dus ik durfde nog aan te bellen
Heel erg bedankt, wat zitten er leuke dingen in!
[ afbeelding ]
Aaaawquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
Het pakket was ook echt gericht aan Bink, Boor en Beetle
Maar als we maatschappelijke kwesties bespreken, dan gaat jouw maatschappelijke kwestie man wel ff binnen zitten he?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Als het mooi weer es gaan we overdag natuurlijk niet bom bom bom doen, dan gaan we buiten zitten roddelen maatschappelijke kwesties bespreken
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als we maatschappelijke kwesties bespreken, dan gaat jouw maatschappelijke kwestie man wel ff binnen zitten he?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Cat? Greys?
Hele dag bom-bom-bommen![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Laatste weekend augustus ben ik theoretisch thuis maar ik kom die vrijdag (of zaterdagochtend) terug van een weekje Wielewalen. Ik denk niet dat het verantwoord is dat ik zaterdag ga rijden en gezellig ben ik dan al helemaal niet. Laat ik voor de zekerheid die zondag ook maar skippen.![]()
En eigenlijk wil ik dan ook gewoon dat weekend thuis kneuteren met de poezels die me al een week hebben moeten missen.![]()
Ja.quote:
Het is ook vooral dat ik de twee dagen erna dood ben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Kan ik me voorstellen hoor, dan zou ik ook liever thuisblijven
Dat is dan wel weer een hele grote sprong vooruit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat is blij als ze straks weer gewoon lekker kan werken
Oh, ik neem er zo een dag vrij voor hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook vooral dat ik de twee dagen erna dood ben.![]()
Op maandag ben ik weer levendig en inplanbaar. Die week heb ik wel nog vakaaaansie! Zijn daar nog opties?
Da's mijn laatste werkweek voor de vakantie, daarna ben ik ook deaudquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook vooral dat ik de twee dagen erna dood ben.![]()
Op maandag ben ik weer levendig en inplanbaar. Die week heb ik wel nog vakaaaansie! Zijn daar nog opties?
Ik doe jouw morele deel wel erbij heur.quote:
Oh, ik zocht al naar een spelfoutquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe jouw morele deel wel erbij heur.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |