Dan betaal je toch niet en boek je hem? Jij niet de koffie die je wilt, zij niet jouw zuurverdiende centjes.quote:
Bakkiesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef JoPiDo het volgende:
De service is bijna net zo beroerd als jouw Nederlands.
Precies datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef Thorical het volgende:
Een shot koffie, het moet niet gekker worden.
Volgens mij is dit meer een klaagbaak topic.
En jij bent precies een voorbeeld van de dagelijkse irritatie van personeel in de horeca.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn,maar laatst tijdens een kort bezoek aan de pas geopende Coffee Company Meent te Rotterdam maak je weer eens mee hoe eigenwijs en eigengereid het personeel in NL met regelmaat kan zijn als het om de wensen van de gast/klant gaat en waar zij menen dat zij boven de wens van de klant/gast staat.![]()
[ afbeelding ]
personeelslid op de achtergrond.
je bestelt een kop koffie,wilt deze niet sterk hebben en vraagt om maar 1 shot koffie in een groot glas/mok en dat verder met melk wordt opgevuld. Daar dit bij eerdere bezoeken ook werd bestelt, en zonder morren werd gemaakt,blijkt het nu dus teveel gevraagd aangezien een vrouwelijk persoonslid,die daarvoor al haar eigenwijsheid en domheid etaleerde door de rust/stilte in de zaak aan de zomervakantie te wijten aan het feit dat nederlanders helemaal niet zulke koffiedrinkers zijn en daarom wegblijven,het volgende mededeelde toen gevraagd werd waarom de koffie in een kleine glas/mok werd gegeven,terwijl iets anders was gevraagd. Antwoord? Maar ons "beleid"is dat wij pas een grote mok geven bij 2 shots! en een kleiner glas/mok is zo goedkoper voor u.Kortom ondanks dat het bij eerdere bezoeken geen probleem was om 1 shot koffie opgevuld met melk in een grote glas/mok te serveren,ongeacht de prijs,meent dit personeelslid dat het even op haar manier moet en de klant maar het nakijken heeft.
![]()
En het dan raar vinden dat gasten/klanten zich soms mateloos irriteren aan deze vorm van eigenwijsheid en zelfingenomenheid en dus met regelmaat weigeren iets van tip te geven danwel
een goed woordje over personeel in dit soort gelegenheden te hebben.![]()
Het is maar goed dat zij geen ketelbinkie 2011 hebben gewonnen.![]()
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bakkies
Problemen (Indonesisch: ‘bagian’, probleem. Ook verbasterd tot: ‘pakkie-an’)
OP quotenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:55 schreef lighted het volgende:
[..]
En jij bent precies een voorbeeld van de dagelijkse irritatie van personeel in de horeca.
Mensen die niet gewoon kunnen bestellen wat er wordt aangeboden, nee op hun eigen favoriete manier, haal/eet het dan thuis?
Sowieso, bij een koffiezaak een slap bakkie koffie bestellen...
Dit inderdaad.. Zeikklanten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:55 schreef lighted het volgende:
[..]
En jij bent precies een voorbeeld van de dagelijkse irritatie van personeel in de horeca.
Mensen die niet gewoon kunnen bestellen wat er wordt aangeboden, nee op hun eigen favoriete manier, haal/eet het dan thuis?
Sowieso, bij een koffiezaak een slap bakkie koffie bestellen...
Z'n Nederlands wint wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef JoPiDo het volgende:
De service is bijna net zo beroerd als jouw Nederlands.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |