quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Die baas die dit topic opende heeft het zelfs in de OP gezet.
Ik lees OP's van opvolgende topics meestal nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Die baas die dit topic opende heeft het zelfs in de OP gezet.
quote:
100e van de wereld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:58 schreef Komakie het volgende:
Nou ja hij heeft in ieder geval een paar potjes gewonnen. Dat is al meer dan de afgelopen paar maanden
Volgens mij is die Roger-Vasselin niet eens zo'n slechte speler of wel?
Mja, en om nu te zeggen dat die wedstrijd ervoor zo'n zware 3 setter was...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgens zichzelf niet genoeg hersteld van zn partij van gisteravond.
Ik dacht dat ie net 2 maanden aan zn fysiek had gewerkt
Waardoor die ook de tweede set met 6-2 wint.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sterk afgemaakt dan. Starace had meer aces, minder dubbele fouten, meer punten, minder breakpoints tegen, meer returnpunten en een veel hoger 1e servicepercentage
Starace zal dan ook denken 'godverdomme ik ben beter verlies ik de eerste set' natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer dat zo'n 1e set tegen de verhouding in niet voor een boost zorgt maar dat ie gewoon de mindere bleef ...
Dubbelen met Misa dan, gouden koppel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:02 schreef Plus_Ultra het volgende:
het gaat op Thiemo zijn Twitter over alles behalve tennis
Volgens mij doelde hij meer opquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:39 schreef luckass het volgende:
Is toch niet zo heel gek? Of doel je op de blessure van Busta?
Klinkt niet best in ieder geval...quote:de Bakker was seen in a state totally not suiting for professional sportsman in Umag
Hij heeft slecht gespeeld de laatste tijd, maar zo slecht nou ook weer niet. Niet dat ik zeg dat ie gaat winnen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:06 schreef Mykonos het volgende:
Hij moet tegen de nummer 186 van de wereld, dus die eerste ronde overleeft hij ws niet eens
ik mis het even, tweeten is niet professioneel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel jammer dat hij zo'n moeite heeft om zichzelf professioneel te gedragen!
Nee dat moet ie zelf weten... maar hij was blijkbaar in zo'n kennelijke staat in Umag dat dat niet helemaal bij een topsporter pastquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik mis het even, tweeten is niet professioneel?
Ah ok. Tsja, er staat niet wat en waarom, dus ik wacht even met oordelenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat moet ie zelf weten... maar hij was blijkbaar in zo'n kennelijke staat in Umag dat dat niet helemaal bij een topsporter past
Je hebt gelijk, stond verkeerd op live score pagina.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:38 schreef Tim86 het volgende:
0-1 was nog geen break, maar nu is het *0-3. Hij zal toch niet verliezen van Busta
Over 10 a 15 jaar komt ie er wel achter wat een gigantisch eikel het is gewoon door zo met dat enorme talent om te gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Sjongejonge Thiemo.. dit gaat echt helemaal de verkeerde kant op... doodzonde van je talent
No way. Met zijn slagenarsenaal en technische kwaliteiten moet hij gewoon veel meer kunnen. Alleen moet dat bij meneer nog doordringen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tennistechnisch zit het er allemaal wel in alleen mentaal is het blijkbaar erg moeilijk op te brengen voor meneer
Of overschatten we hem misschien dan toch en heeft hij gewoon 1 uitzonderlijk goed jaar voor zijn doen gehad en thats it verder .....
Nee Thiemo, niet alles komt vanzelf...quote:Ik moet zorgen dat ik weer veel wedstrijden ga spelen, dan komt hopelijk de rest vanzelf.
Als je natuurlijk veel wedstrijden gaat spelen en je bent in goede conditie komen die winstpartijen vanzelf wel. Probleem is wel dat je niet heel veel kan spelen als hij elke keer in de eerste ronde verliest. Misschien moet hij futures gaan spelenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee Thiemo, niet alles komt vanzelf...
Inschrijvingen zijn al even gesloten en toen had hij een betere ranking. Hij staat als 104e op de lijst (3e alternate) en na eerder Robredo en Querrey heeft nu ook Chardy afgezegd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef BobW het volgende:
Hoe kan hij met zo'n ranking rechtstreeks worden toegelaten tot het hoofdtoernooi?
welk toernooi?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Norrage het volgende:
7-5 2-0 achter tegen de nummer 450 van de wereld nu....
Hij was er waarschijnlijk van uit gegaan dat hij niet direct toegelaten zou worden tot de US open en heeft toen besloten maar een gravel toernooi mee te pakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:10 schreef BobW het volgende:
Thiemo![]()
Ik snap ook niet dat hij op gravel speelt als hij de US Open mag spelen, dat wordt nog wat.
kans dat hij binnen zou komen was minimaal 95%. Wist hij al weken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:13 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Hij was er waarschijnlijk van uit gegaan dat hij niet direct toegelaten zou worden tot de US open en heeft toen besloten maar een gravel toernooi mee te pakken.
Dan weet ik zeker dat Hij er iets mee te maken heeft...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al helemaal gebeuren, Thiemo op randje uitschakeling in 2e ronde US open; 6-2, 6-4 en 5-2 40-0 achter op eigen service. Hij speelt drie punten serve en volley, pakt alle punten, wint de partij en...........
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:33 schreef BobW het volgende:
Peter Gojowczyk, nr 427 van de wereld, pakt zijn derde challengeroverwinning dit jaar door met 7-5 6-3 van Thiemo de Bakker te winnen...
2e ronde???quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al helemaal gebeuren, Thiemo op randje uitschakeling in 2e ronde US open; 6-2, 6-4 en 5-2 40-0 achter op eigen service. Hij speelt drie punten serve en volley, pakt alle punten, wint de partij en...........
dat is de enige twijfel die ik zelf ook hebquote:
Jaja, meneer voelde progressiequote:De inwoner van Haarlem is teleurgesteld, maar ziet meer perspectief dan na de nederlaag van vorige week tegen de Spanjaard Pablo Carreno-Busta. ''Toen zag ik het echt even niet meer zitten. Nu voelde ik wel progressie."
Toch ziet De Bakker ook wel dat het veel beter moet. ''Ik ben nog ver van waar ik moet zijn. Ik ben veel te wisselvallig en heb nog veel tijd nodig."
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jaja, meneer voelde progressie
En wat was hun antwoord?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed nieuws.![]()
Doet me denken aan Tim Henman, die na elke verloren wedstrijd zei: "I'm taking away a lot of positives from this match." Dan zei ik altijd tegen mijn parkieten Noddie en Bennie: "Zou hij nou echt niet snappen dat 'ie gewoon verloren heeft?"
Ze zeiden niks terug. Was ook meer retorisch bedoeld.quote:
Henman wordt altijd zo cynisch over gedaan, maar die heeft jarenlang in de top van de wereld meegedaan. Ook buiten Wimbledon heeft hij altijd goed gepresteerd, met in zijn nadagen ook nog een SF op Roland Garros bijv. Ik was ook altijd wel fan van Henman, een van de laatste Serve&Volley mannen, zag er altijd zo ongelofelijk stylish uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed nieuws.![]()
Doet me denken aan Tim Henman, die na elke verloren wedstrijd zei: "I'm taking away a lot of positives from this match." Dan zei ik altijd tegen mijn parkieten Noddie en Bennie: "Zou hij nou echt niet snappen dat 'ie gewoon verloren heeft?"
Ben ik met je eens hoor. Zeven SF's op Wimbledon heeft hij geloof ik gehaald. Alleen vond ik die uitdrukking altijd zo grappig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Henman wordt altijd zo cynisch over gedaan, maar die heeft jarenlang in de top van de wereld meegedaan. Ook buiten Wimbledon heeft hij altijd goed gepresteerd, met in zijn nadagen ook nog een SF op Roland Garros bijv. Ik was ook altijd wel fan van Henman, een van de laatste Serve&Volley mannen, zag er altijd zo ongelofelijk stylish uit.
Ja, suf is dat. Vraag me af wanneer hij daar zijn conclusies uit trekt. Wordt toch ook niks meer.quote:Ik heb dat gevoel juist altijd bij onze eigen Jesse Huta Galung. Die weet na elke verliespartij te benoemen wat hij allemaal mee kan nemen uit de wedstrijd. Die man heeft inmiddels een paar zeecontainers nodig om alle oorzaken van al die verliespartijen mee te nemen .....
We doen het weer:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze zeiden niks terug. Was ook meer retorisch bedoeld.
Maar goed, kan zijn dat het leven op ATP-tour fysiek en mentaal gewoon te taxerend is voor De Bakker.
Nou ja als hij het zelf maar voeltquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jaja, meneer voelde progressie
Nog geen 7 SF op grandslam bij elkaar. 4 en 4 kwartfinales op Wimbledon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. Zeven SF's op Wimbledon heeft hij geloof ik gehaald. Alleen vond ik die uitdrukking altijd zo grappig.
[..]
Ja, suf is dat. Vraag me af wanneer hij daar zijn conclusies uit trekt. Wordt toch ook niks meer.
Sory, mis ik iets?quote:
quote:
quote:
hij heeft na 5 jaar nog steeds niet de edit knop gevonden, daar baalt hij van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Sorry schrijf je met dubbel r, vandaar dat je een r miste.
Sterker nog, Krajicek won juist vrijwel altijd het eerste toernooi dat hij speelde als hij weer terugkwam van een blessure. Mentaal is dan toch echt een probleem bij De Bakker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:53 schreef franklop het volgende:
[US Open] De Bakker: "Dit is extra pijnlijk"
Het enige wat ik nu kan doen is morgen opstaan en er weer keihard voor werken, maar dat gaat nu wat moeilijker
Hij is net bezig om weer terug te keren, lijkt me dan toch niet moeilijk je vol te gaan geven weer?
De Bakker met Krajicek vergelijken lijkt me niet helemaal eerlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sterker nog, Krajicek won juist vrijwel altijd het eerste toernooi dat hij speelde als hij weer terugkwam van een blessure. Mentaal is dan toch echt een probleem bij De Bakker.
Ik snap dat je in een interview niet gaat zeggen dat het helemaal klote is en niet lukt, maar ik hoop dat hij niet echt denkt dat het alleen maar "wat moeilijker" gaat, want momenteel is het gewoon knudde.quote:Het enige wat ik nu kan doen is morgen opstaan en er weer keihard voor werken, maar dat gaat nu wat moeilijker
Deze jongens is in mijn ogen al gewoon afschreven. Veelbelovend de laatste jaren, heeft het ook zeker in zich maar ik weet zeker dat het een probleem is van mentaliteit. Zal nu alleen nog maar meer en meer de naam krijgen van lastig mannetje. Het zal me verbazen als hij ooit nog 'goed' terugkomt (zeg maar top 40/50).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:58 schreef Ericr het volgende:
Hij heeft gewoon de juiste instelling niet, dan is het inderdaad knap lastig om je terug te vechten na een verliesreeks die bijna zielig begint te worden.
Dat heeft natuurlijk geen invloed op tennisprestaties!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:25 schreef LDS het volgende:
. Zal nu alleen nog maar meer en meer de naam krijgen van lastig mannetje.
Dat is natuurlijk waar, maar bijvoorbeeld sponsoring wel, en media hebben misschien ook invloed op hoe zo'n jongen zich voelt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk geen invloed op tennisprestaties!
Sponsoring zal weinig uitmaken. Een speler als De Bakker zal geen mega contracten hebben en bijvoorbeeld Head zal er echt geen probleem van maken als het wat minder met hem gaat of als hij een wat mindere naam heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef LDS het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar, maar bijvoorbeeld sponsoring wel, en media hebben misschien ook invloed op hoe zo'n jongen zich voelt.
Ik zie de krantenkoppen nu al voor me:quote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef BobW het volgende:
Thiemo verslaat Boy Westerhof met 6-4 6-3
Nou ja, Westerhof is niet bepaald de grootste held, maar aangezien hij vorige week nog van de nummer 400-zoveel van de wereld verloor zullen we maar zeggen dat dit een positief punt is.quote:Op donderdag 8 september 2011 02:13 schreef luckass het volgende:
Winnen van fucking Boy Westerhof. Gewoon er weer af tegen Korolev volgende ronde.
Daar gaat het niet om. Hij verloor van een hele lage speler. Nu wint hij van een lage speler. Dat is in ieder geval positief.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:28 schreef luckass het volgende:
Tegen mij wint ie ook nog wel 2 setjes achter elkaar. Maar goed, we wachten af.
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had het knapper gevonden als hij van Boy Zonderman had gewonnen.
Hmmm kun je dat ook nog ergens online terug lezen?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef Plus_Ultra het volgende:
een compleet artikel over hem in de metro (verdient ie niet), aan zelfkennis geen gebrek, hij weet dondersgoed waar de problemen zitten, maar wat een lamzak is het zeg
http://www.metronieuws.nl(...)rZkig!vQlzEC7fo7tOk/quote:Op donderdag 8 september 2011 22:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm kun je dat ook nog ergens online terug lezen?
quote:Thiemo de Bakker: Ik laat het soms lopen
Voor Thiemo de Bakker is het huidige tennisjaar een grote les – Na maanden worstelen zoekt hij naar de ommekeer – Zijn grootste probleem is zijn gebrekkige zelfdiscipline – “Het sluipt erin als ik weinig moeite voor dingen hoef te doen”
Thiemo de Bakker (22) verliet de US Open met een pijnlijk gevoel. Uitgeschakeld worden in de eerste ronde door de Tunesiër Malek Jaziri – slechts de nummer 181 van de wereld – komt hard aan. En wat nog harder aankomt: het is geen incident. Op de nieuwe ATP-lijst staat hij straks niet meer bij de tweehonderd beste tennissers van de wereld. Tekenend is ook het advies wat hij vlak voor zijn vertrek uit de VS meekrijgt van een bevriende Amerikaanse coach: “Stop messing around and just kick some ass.”
De Nederlander stormt in 2010 nog richting de top veertig. “Alles ging vanzelf en ik dacht dat ik voldoende deed om op niveau te blijbven. Ik heb ook te lang doorgespeeld, waardoor ik dit jaar geen frisse start maakte. Ik vond het steeds lastiger worden om mijn trainingsintensiteit hoog te houden.” Hij neemt in maart de moeilijke beslissing de samenwerking met coach en goede vriend Huib Troost te verbreken. “We zijn close en soms was het moeilijk elkaar de waarheid te zeggen. Ik heb iemand nodig die mij kan pushen, omdat ik het soms laat lopen. Ik dacht dat ik het niet meer nodig had, maar blijkbaar wel.”
Zijn eigen laksheid is zijn grootste gevaar. “Het sluipt erin als ik weinig moeite voor dingen hoef te doen. Ik ben dan minder gemotiveerd en het is te laat zodra ik de draad weer wil oppakken, zoals nu het geval is.” Zijn voedingspatroon - De Bakker is geen liefhebber van groente - is eveneens een heikel punt. “Wat is de ideale prof? Vorig jaar stond ik goed te spelen en was mijn voeding niet anders. Kijk bijvoorbeeld naar Robin (Haase, red.), een echte prof die helemaal voor zijn sport leeft. Maar zo ga ik niet worden. Maar 2010 was voor mij wél een goed jaar en deed ik de dingen op mijn manier, ook als een prof. Ik zal misschien nooit alles eten, maar ben ik dan verkeerd bezig?”
Belemmert De Bakker zichzelf? “Qua laksheid misschien wel, maar het is ook een kwestie van zelfvertrouwen en wedstrijden winnen. Het zal even duren, maar ik denk dat ik de top twintig kan halen. Robin heeft dat ook in zich. Maar hij is een heel ander persoon die waarschijnlijk een steady carrière zal hebben en op een gegeven moment jaren rond een bepaalde positie blijft hangen, terwijl ik waarschijnlijk wat meer mijn ups en downs zal hebben.”
De kritiek op zijn wispelturige leven als prof neemt hij voor lief. “Het doet me vrij weinig meer, het is ook wat de media ervan maken. Vorig jaar zou ik bij wijze van spreken goed genoeg zijn voor de top tien, nu lees ik dat ik helemaal de weg kwijt ben. Ik kan moeilijk ontkennen dat het momenteel goed gaat, maar ik ben er minder mee bezig.” Voorlopig denkt De Bakker maar aan één ding: het herwinnen van zelfvertrouwen. Dat zal wel in het challengercircuit zijn. “Ik moet gewoon veel uren maken en wedstrijden spelen, dat is de enige manier.” Kijken naar zijn positie op de wereldranglijst doet hij niet meer. “Of ik nou bij de beste honderd of driehonderd sta, dat interesseert me even helemaal niets. Ik wil mezelf gewoon klaarstomen voor volgend jaar, dat is mijn doel. Dan hoop ik weer helemaal top te zijn."
Ik vind het ook heel vreemd dat Sijsling niet hoger staat op de wereldranglijst. Het is een hele goede speler, maar komt er elke keer net niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:29 schreef TheArt het volgende:
6-3 3-6 tegen Sliceling. Nu beslissende set.
Tegelijk opgeven ofzo ja...onmogelijk dat een Nederlander hem paktquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:23 schreef franklop het volgende:
nederlanders tegen elkaar in een tiebreak, kan een epische worden
Sijsling kan heel goed tennissen, het komt er alleen niet altijd uit, maar het is echt een hele goede tennisser.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:54 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar verloor ie midden in zijn goede seizoen ook van sijsling. En zo slecht is die niet! Beter dan die Afrikaan bij de USO tenminste...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef Komakie het volgende:
Eerste ronde en dan gelijk tegen een held als Pospisil
Dat zeg ik. Een echte heldquote:
quote:
Als je ziet hoe hij de afgelopen maanden heeft gespeeld en waar hij van gewonnen heeft kan ik me voorstellen dat hij best tevreden is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:38 schreef Morthill het volgende:
Hij was blij met zijn spel, dat valt me toch wel op. Van een voormalig top-50speler zou je verwachten dat hij pas tevreden is op dit niveau als hij eenvoudig in twee sets wint.
Altijd dat heerlijke positievequote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:44 schreef Plus_Ultra het volgende:
het is dus nog niet compleet verloren, die carriere van hem
Wilde het net posten.quote:
Als je met alleen maar 5 setters een Grand Slam wint hoor je ook niemand klagen dus boeiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:43 schreef Plus_Ultra het volgende:
het is wel altijd een 3 setter bij thiemo
Omg, een nederlander die tie-breaks moet gaan winnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:51 schreef thijsdetweede het volgende:
Ai, Karlovic.... Dan moet ie dus 2 tiebreaks winnen.
Heeft hij al verloren danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:09 schreef Norrage het volgende:
ja bye bye Thiemo. Maar we zijn er trots op dat ie zo ver is gekomen
Zie je hem winnen van Karlovic? Thiemo, de persoon met een nog slechtere return dan Ivo zelf (zelfs in Thiemo's hoogtijdagen)?quote:
Als je van te voren al zegt dat je verliest kun je er net zo goed niet gaan staan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie je hem winnen van Karlovic? Thiemo, de persoon met een nog slechtere return dan Ivo zelf (zelfs in Thiemo's hoogtijdagen)?
Ik maak me meer zorgen om zijn service. Die loopt nog steeds niet zoals hij zou moeten lopen en dan heb je tegen Karlovic gewoon automatisch een probleem aangezien je die break vaak niet meer terugkrijgt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie je hem winnen van Karlovic? Thiemo, de persoon met een nog slechtere return dan Ivo zelf (zelfs in Thiemo's hoogtijdagen)?
Hij heeft Karlovic deze set zelfs 2x gebroken want hij stond 2x een break achter. Nu 5-5.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:14 schreef Norrage het volgende:
Thiemo breakt!! 2e set(wel slechts een break terug maar al heel wat
)
En weer terug bij afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:58 schreef Tim86 het volgende:
De Bakker - Odesnik 1-6, retirement De Bakker
De lies dus.quote:Opgave De Bakker in Tiburon
AMSTERDAM - Thiemo de Bakker heeft dinsdag in het challengertoernooi van Tiburon (VS) moeten opgeven.
De 23-jarige Nederlander staakte in de eerste ronde tegen de Amerikaan Wayne Odesnik na de eerste set vanwege een liesblessure de strijd. Odesnik, als zevende geplaatst, had de eerste set in 40 minuten met 6-1 gewonnen.
"Ik heb een paar dagen geleden mijn lies een beetje verrekt", aldus De Bakker. "Tijdens de wedstrijd kreeg ik er nog meer last van, dus ik wilde het niet verergeren."
De Bakker bereikte vorige week de kwartfinales van het challengertoernooi in Sacramento. Hij maakte daardoor op de maandag uitgebrachte wereldranglijst weer deel uit van de top 200.
Ancic
De Westlander gaat volgende week in Florida op de beroemde tennisschool van Nick Bollettieri aan de slag met trainer Ivica Ancic.
Hij bereidt zich met de Kroaat voor op het toernooi van Charlottesville, dat eind deze maand begint.
Wel grappig dat Luckass het over Robben heeft (die een liesbreuk heeft) en De Bakker last van zijn lies heeft.quote:
Ik kan heel interessant gaan doen nu, maar het pas puur toevalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wel grappig dat Luckass het over Robben heeft (die een liesbreuk heeft) en De Bakker last van zijn lies heeft.(of wist hij dat al?)
Tja het kan gebeuren. Alleen hij heeft wel heel erg de schijn tegen zo langzamerhand.
Ook wel hoopgevend dat deze winsten ook vrij dik zijn. En deze 4 spelers moet ie zeker kunnen hebben....quote:Op maandag 2 januari 2012 12:48 schreef TheArt het volgende:
Prima begin van het jaar. Hij wint ook van Van der Merwe, met 6-2, 6-4.
In de eerste ronde tegen Andreas Beck, Frederico Gil, Olivier Rochus (8) of Yen-Hsun Lu.
Zijn laatste toernooi, een challenger in oktober vorig jaar, wist hij wel te winnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:31 schreef Norrage het volgende:
Lu raakt ook al tijden geen pepernoot meer....
Met Sugita, Bohli en de Voest als beste tegenstandersquote:Op maandag 2 januari 2012 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zijn laatste toernooi, een challenger in oktober vorig jaar, wist hij wel te winnen.
Het is in ieder geval al een behoorlijke vooruitgangquote:Op maandag 2 januari 2012 17:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lu is en blijft een rare toch wel hoor, ben benieuwd
Ook oppassen dat we Thiemo nu niet gaan overschatten doordat ie ogenschijnlijk moeiteloos door de qualies van 1 matig bezet ATP-toernooitje fietst ....
Lu kan echt wel tennissen, zeker op snelle ondergronden (zie z'n winst op Roddick waardoor hij de kwartfinale haalde op Wimbledon in 2010)quote:Op maandag 2 januari 2012 17:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lu is en blijft een rare toch wel hoor, ben benieuwd
Ook oppassen dat we Thiemo nu niet gaan overschatten doordat ie ogenschijnlijk moeiteloos door de qualies van 1 matig bezet ATP-toernooitje fietst ....
Ja, maar dat was dan ook meteen de laatste keer dat ie iets presteerde...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Lu kan echt wel tennissen, zeker op snelle ondergronden (zie z'n winst op Roddick waardoor hij de kwartfinale haalde op Wimbledon in 2010)
Dat dus. 2010 was 'zijn' jaar, 2011 heeft hij barweinig laten zien. Had hij niet op een gegeven moment een losingstreak van 10 ofzo? (of verwar ik hem met iemand anders).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan ook meteen de laatste keer dat ie iets presteerde...
Hij begon vorig jaar het jaar met een losingstreak van 7. En hij eindigde het jaar 2010 met twee verliespartijen. 9 dus, als je het einde van 2010 meetelt. Verder kwam ie niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus. 2010 was 'zijn' jaar, 2011 heeft hij barweinig laten zien. Had hij niet op een gegeven moment een losingstreak van 10 ofzo? (of verwar ik hem met iemand anders).
Onderschatte speler die Lu, blijkt maar weer eens...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:47 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Lu kan echt wel tennissen, zeker op snelle ondergronden (zie z'n winst op Roddick waardoor hij de kwartfinale haalde op Wimbledon in 2010)
Wat een belachelijke conclusie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:41 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Onderschatte speler die Lu, blijkt maar weer eens...
In feite doe je zelf precies hetzelfde door Thiemo af te fikken afgaande op wat statistieken natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een belachelijke conclusie.
Klopt. Maar wellicht dat Rhubarb dat niet door had en ik daardoor wat kon trollen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
In feite doe je zelf precies hetzelfde door Thiemo af te fikken afgaande op wat statistieken natuurlijk
twitter:Thiemodebakker twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 16:24:11Lost today 36 36 first set a lot of chances but didnt make one! 2nd started feeling the body and he played to good! Now flying to australia reageer retweet
naja hij is niet gewend meer om 4 partijen in 4 dagen tijd te moeten spelen hequote:Op woensdag 4 januari 2012 08:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik een beetje raar vind is dat hij ook telkens terugvalt op lichamelijke klachten
Vind ik zeker. Als hij het nou begon te voelen op 5-7 7-6 4-3 met veel lange rally's, maar na 3 wedstrijden die allemaal compleet recht toe recht aan waren in de 2de set... Vooral omdat Thiemo nog een behoorlijk luie tennisser is, verdedigend gezien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:28 schreef Tim86 het volgende:
Ja, maar het is wel iedere keer iets. Beetje makkelijk van hem..Snap het ook niet na al die fysieke arbeid van hem vorig jaar..
quote:
twitter:Thiemodebakker twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 17:30:09@de_boswachter speel alleen qualie australian open reageer retweet
twitter:Thiemodebakker twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 17:30:09@Morthill Zal ik jou eens even lekker verwennen? reageer retweet
Ben jij dat op Twitter Tim?:Pquote:Op zondag 8 januari 2012 23:18 schreef Tim86 het volgende:
twitter:Thiemodebakker twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 17:30:09@Morthill Zal ik jou eens even lekker verwennen? reageer retweet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |