quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Die baas die dit topic opende heeft het zelfs in de OP gezet.
Ik lees OP's van opvolgende topics meestal nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Die baas die dit topic opende heeft het zelfs in de OP gezet.
quote:
100e van de wereld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:58 schreef Komakie het volgende:
Nou ja hij heeft in ieder geval een paar potjes gewonnen. Dat is al meer dan de afgelopen paar maanden
Volgens mij is die Roger-Vasselin niet eens zo'n slechte speler of wel?
Mja, en om nu te zeggen dat die wedstrijd ervoor zo'n zware 3 setter was...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgens zichzelf niet genoeg hersteld van zn partij van gisteravond.
Ik dacht dat ie net 2 maanden aan zn fysiek had gewerkt
Waardoor die ook de tweede set met 6-2 wint.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sterk afgemaakt dan. Starace had meer aces, minder dubbele fouten, meer punten, minder breakpoints tegen, meer returnpunten en een veel hoger 1e servicepercentage
Starace zal dan ook denken 'godverdomme ik ben beter verlies ik de eerste set' natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer dat zo'n 1e set tegen de verhouding in niet voor een boost zorgt maar dat ie gewoon de mindere bleef ...
Dubbelen met Misa dan, gouden koppel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:02 schreef Plus_Ultra het volgende:
het gaat op Thiemo zijn Twitter over alles behalve tennis
Volgens mij doelde hij meer opquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:39 schreef luckass het volgende:
Is toch niet zo heel gek? Of doel je op de blessure van Busta?
Klinkt niet best in ieder geval...quote:de Bakker was seen in a state totally not suiting for professional sportsman in Umag
Hij heeft slecht gespeeld de laatste tijd, maar zo slecht nou ook weer niet. Niet dat ik zeg dat ie gaat winnen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:06 schreef Mykonos het volgende:
Hij moet tegen de nummer 186 van de wereld, dus die eerste ronde overleeft hij ws niet eens
ik mis het even, tweeten is niet professioneel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel jammer dat hij zo'n moeite heeft om zichzelf professioneel te gedragen!
Nee dat moet ie zelf weten... maar hij was blijkbaar in zo'n kennelijke staat in Umag dat dat niet helemaal bij een topsporter pastquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik mis het even, tweeten is niet professioneel?
Ah ok. Tsja, er staat niet wat en waarom, dus ik wacht even met oordelenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat moet ie zelf weten... maar hij was blijkbaar in zo'n kennelijke staat in Umag dat dat niet helemaal bij een topsporter past
Je hebt gelijk, stond verkeerd op live score pagina.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:38 schreef Tim86 het volgende:
0-1 was nog geen break, maar nu is het *0-3. Hij zal toch niet verliezen van Busta
Over 10 a 15 jaar komt ie er wel achter wat een gigantisch eikel het is gewoon door zo met dat enorme talent om te gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Sjongejonge Thiemo.. dit gaat echt helemaal de verkeerde kant op... doodzonde van je talent
No way. Met zijn slagenarsenaal en technische kwaliteiten moet hij gewoon veel meer kunnen. Alleen moet dat bij meneer nog doordringen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tennistechnisch zit het er allemaal wel in alleen mentaal is het blijkbaar erg moeilijk op te brengen voor meneer
Of overschatten we hem misschien dan toch en heeft hij gewoon 1 uitzonderlijk goed jaar voor zijn doen gehad en thats it verder .....
Nee Thiemo, niet alles komt vanzelf...quote:Ik moet zorgen dat ik weer veel wedstrijden ga spelen, dan komt hopelijk de rest vanzelf.
Als je natuurlijk veel wedstrijden gaat spelen en je bent in goede conditie komen die winstpartijen vanzelf wel. Probleem is wel dat je niet heel veel kan spelen als hij elke keer in de eerste ronde verliest. Misschien moet hij futures gaan spelenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee Thiemo, niet alles komt vanzelf...
Inschrijvingen zijn al even gesloten en toen had hij een betere ranking. Hij staat als 104e op de lijst (3e alternate) en na eerder Robredo en Querrey heeft nu ook Chardy afgezegd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef BobW het volgende:
Hoe kan hij met zo'n ranking rechtstreeks worden toegelaten tot het hoofdtoernooi?
welk toernooi?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Norrage het volgende:
7-5 2-0 achter tegen de nummer 450 van de wereld nu....
Hij was er waarschijnlijk van uit gegaan dat hij niet direct toegelaten zou worden tot de US open en heeft toen besloten maar een gravel toernooi mee te pakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:10 schreef BobW het volgende:
Thiemo![]()
Ik snap ook niet dat hij op gravel speelt als hij de US Open mag spelen, dat wordt nog wat.
kans dat hij binnen zou komen was minimaal 95%. Wist hij al weken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:13 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Hij was er waarschijnlijk van uit gegaan dat hij niet direct toegelaten zou worden tot de US open en heeft toen besloten maar een gravel toernooi mee te pakken.
Dan weet ik zeker dat Hij er iets mee te maken heeft...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al helemaal gebeuren, Thiemo op randje uitschakeling in 2e ronde US open; 6-2, 6-4 en 5-2 40-0 achter op eigen service. Hij speelt drie punten serve en volley, pakt alle punten, wint de partij en...........
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:33 schreef BobW het volgende:
Peter Gojowczyk, nr 427 van de wereld, pakt zijn derde challengeroverwinning dit jaar door met 7-5 6-3 van Thiemo de Bakker te winnen...
2e ronde???quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al helemaal gebeuren, Thiemo op randje uitschakeling in 2e ronde US open; 6-2, 6-4 en 5-2 40-0 achter op eigen service. Hij speelt drie punten serve en volley, pakt alle punten, wint de partij en...........
dat is de enige twijfel die ik zelf ook hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |