abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:58:10 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_99666556
Sabine zit er inderdaad meer vanwege haar aantrekkelijke uiterlijk
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:00:28 #102
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_99666650
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef Hexagon het volgende:
Sabine zit er inderdaad meer vanwege haar aantrekkelijke uiterlijk
Ze zal wel niet in de kamer zitten vanwege haar intelligentie zijn hoop ik :')
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:00:45 #103
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_99666663
Het CDA is een verzameling hypocriete hufters. Quasi-christendemocratisch gespuis, dat een eind wil maken aan alle Bijbelse principes over zorg voor elkaar en hulp aan de zwakken.

Fatsoenlijke mensen kunnen nog beter SGP of PVV stemmen, dan dit zooitje hufters.

CDA in een notendop: "Pak kansarme mensen hun uitkering af, want dan kunnen ze leuk meedoen in de samenleving." :?

Schorem. Met Sabine Uitslag voorop.
pi_99666719
En dan dat Twentse accent erbij :')
  Admin dinsdag 19 juli 2011 @ 16:03:37 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99666780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:56 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:

[..]

Zelfs grootouders die op hun eigen kleinkinderen passen krijgen (hopelijk kregen) subsidie. :')

Mogelijk niet uit het zorgpotje, maar toch.
Waar háál je het vandaan?!
De dochter die snachts voor haar moeder zorgt ( van straat plukken, troosten, verschonen van poep en pies, laten drinken, als ze gevallen is weer op zien te rapen etc etc etc etc)
krijgt géén subsidie
Een ZZP-er die voor z'n vrouw zorgt die door een ongeluk in een rolstoel zit krijgt géén subsidie, de tijd die hij in z'n vrouw steekt is ie gewoon kwijt.
Moet ik nu écht uit gaan laggen wat mantelzorg allemaal inhoudt :?
Daar is geen geld voor!
Het gaat niet alleen om 80-jarigen.

Morgen word je verrot gereden ( God forbid) en je zit thuis, en alles wat je vrouw voor je doet wordt niet vergoed. Je kont, je pies, je kwijl, je in bed uit bed hijsen, eens met je naar buiten.

Het gaat nieteens om geld hier :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juli 2011 @ 16:06:59 #106
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_99666914
Mevr. Uitslag stelt in haar column normale blijken van medemenselijkheid gelijk aan veel intensievere en belastender mantelzorg. Smerige truc om straks alle regelingen voor mantelzorg af te kunnen schaffen zonder al te veel gemor van het volk. Want wie doet er nou niet eens iets voor een ander... :Z
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_99666931
Yvonne, ik denk dat men doelt op het feit dat je een mantelzorger uit je PGB kan betalen als zorgbehoevende zijnde. Heb je alleen wel een AWBZ indicatie voor nodig.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2011 16:08:03 ]
  Boks-Chick dinsdag 19 juli 2011 @ 16:08:27 #108
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99666972
http://www.enkhuizen.nl/websites/common/download.asp?PropId=1303 en dan hoofdstuk 2.2 blz 5 ev en 2.4 blz 6 ev. Ach, het hele document is interessant om te lezen.

hier 5 interessante portretten: http://www.mezzo.nl/in_beeld
lolwut
  Admin dinsdag 19 juli 2011 @ 16:08:32 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99666977
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Scorpie het volgende:
Yvonne, ik denk dat men doelt op het feit dat je een mantelzorger uit je PGB kan betalen als zorgbehoevende zijnde.
Welk PGB ook weer?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_99667046
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Welk PGB ook weer?
Wil je zeggen dat PGB niet bestaat, of dat niemand het krijgt?
pi_99667058
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waar háál je het vandaan?!
Dat is algemeen bekend. Zie bv.: http://financieel.infonu.(...)oor-grootouders.html
quote:
De in 2007 ingevoerde regels maken het voor ouders financieel aantrekkelijk de grootouders als oppas voor hun kleinkinderen in te huren. Als die zich inschrijven bij een gastouderbureau, kunnen opa of oma er zelf ook een leuk bedrag aan overhouden. Opa’s en oma’s staan vaak in de rij om op hun kleinkind te mogen passen. Sinds de invoering van de Wet Kinderopvang kunnen ze hier ook nog een aardig zakcentje mee verdienen, dankzij een overheidssubsidie, oplopend tot ¤ 5000,- netto per jaar.
quote:
De dochter die snachts voor haar moeder zorgt ( van straat plukken, troosten, verschonen van poep en pies, laten drinken, als ze gevallen is weer op zien te rapen etc etc etc etc)
krijgt géén subsidie
Een ZZP-er die voor z'n vrouw zorgt die door een ongeluk in een rolstoel zit krijgt géén subsidie, de tijd die hij in z'n vrouw steekt is ie gewoon kwijt.
Moet ik nu écht uit gaan laggen wat mantelzorg allemaal inhoudt :?
Daar is geen geld voor!
Het gaat niet alleen om 80-jarigen.

Morgen word je verrot gereden ( God forbid) en je zit thuis, en alles wat je vrouw voor je doet wordt niet vergoed. Je kont, je pies, je kwijl, je in bed uit bed hijsen, eens met je naar buiten.
De PGB is onbetaalbaar geworden door een stijging van het aantal gebruikers, niet doordat de kosten per gebruiker stegen. Daar zit ook veel oneigenlijk gebruik bij, zoals het subsidiëren van familierelaties.
quote:
Het gaat nieteens om geld hier :{
Waar gaat het dan om? Dat een CDA-Kamerlid een column met een hoog Tante Betje-niveau schrijft?
  Boks-Chick dinsdag 19 juli 2011 @ 16:11:33 #112
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99667084
Maar een paar users hier geven - begrijp ik zo - graag hun tè dikke baan op om mantelzorg geheel vrijblijvend en vrijwillig (?) uit te voeren op hun geliefde, waarmee zowel zij als hun geliefde met een klein beetje pech in een sociaal isolement komen, geen geld meer hebben voor een dagje uit... wat zeg ik? Dat dagje uit kan uberhaupt niet, want hun geliefde kan fysiek/mentaal gezien eigenlijk geen dagje uit meer.

Grow up.

Ja, er mag best gekeken worden naar de mate waarin mantelzorg vergoed wordt (welke zeer situationeel afhankelijk zal zijn), maar het gewoon maar af willen schaffen wat mevrouw Uitslag 'tijdens de overpeinzingen bij het maken van een ontbijtje' verzint, is klinkklare onzin natuurlijk.
lolwut
  Admin dinsdag 19 juli 2011 @ 16:12:15 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99667106
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er is méér mantelzorg dan er door dat PGB ( wat op de schop gaat) vergoed wordt.
Er is een leger onbetaalde mantelzorgers in ons land, gelukkig maar!

dinsdag 19 juli 2011 @ 16:13:14 #114
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99667142
Feit is wel dat mantelzorg goedkoper is dan reguliere zorg, dus beter dat het kabinet uit budgettaire overwegingen daar meer het accent op gaat leggen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_99667150
quote:
19s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:11 schreef BrandX het volgende:
Maar een paar users hier geven - begrijp ik zo - graag hun tè dikke baan op om mantelzorg geheel vrijblijvend en vrijwillig (?) uit te voeren op hun geliefde, waarmee zowel zij als hun geliefde met een klein beetje pech in een sociaal isolement komen, geen geld meer hebben voor een dagje uit... wat zeg ik? Dat dagje uit kan uberhaupt niet, want hun geliefde kan fysiek/mentaal gezien eigenlijk geen dagje uit meer.

Grow up.

Ja, er mag best gekeken worden naar de mate waarin mantelzorg vergoed wordt (welke zeer situationeel afhankelijk zal zijn), maar het gewoon maar af willen schaffen wat mevrouw Uitslag 'tijdens de overpeinzingen bij het maken van een ontbijtje' verzint, is klinkklare onzin natuurlijk.
Ze heeft het nergens over het afschaffen van vergoedingen. Dus voordat je blaat, graag even inlezen.
  Admin dinsdag 19 juli 2011 @ 16:14:27 #116
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99667188
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze heeft het nergens over het afschaffen van vergoedingen. Dus voordat je blaat, graag even inlezen.
quote:
Of, beste Sabine , ben je toch slimmer dan we denken en is dit een leuk onderdeel van de strategie ivm de pgb-discussie.

Boks-Chick dinsdag 19 juli 2011 @ 16:15:18 #117
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99667219
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tussen de regels door vraagt ze zich toch echt duidelijk af wat onder mantelzorg verstaan wordt --> moet alles wel mantelzorg zijn wat nu als mantelzorg bestempeld wordt --> moeten we uberhaupt zoiets als mantelzorg wel vergoeden -->

Ik denk wat verder dan letterlijk, sorry ;(
lolwut
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:15:33 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99667230
In de ouderwetse extended family was het idd iets wat je "er gewoon bij deed", maar destijds had moeder de vrouw dan ook nog tijd om naast haar eigen kroost haar (schoon)ouders te verzorgen, al dan niet samen met haar (schoon)zussen.

Toen kwam de periode dat het allemaal een beetje als primitief werd gezien als je je ouders nog zelf verzorgde, en dus werden ze in het bejaardentehuis gedumpt zodra ze wat koffie op het schoteltje knoeiden.

Inmiddels is men erachter dat de zorg in de bejaardentehuizen nogal wat te wensen overlaat omdat alles weggesubsidieerd is tot het hoogst noodzakelijke, en zelfs dat niet altijd meer.
Dus dan heb je geen andere keuze dan zelf een deel van de taken overnemen omdat je je ouders met een doorgelekte luier op hun kamer ziet zitten, want men heeft "geen tijd" om je moeder te verschonen.

Tijd om te gaan wandelen is er ook niet meer, dus dat doe je ook zelf... al met al duurt het niet lang meer voor je je bejaarde dementerende ouders beter zelf in huis kunt nemen dan dat je ze op de wachtlijst zet voor een verzorgingstehuis, want "verzorgen" komt er daar ook al niet meer van.

Mevrouw Uitslag vindt het echter de gewoonste zaak van de wereld als men de zorg voor de bejaarde ouders weer op zich neemt, en dat dit een dagtaak is vergeet ze kennelijk, of verdient mevrouw Uitslag genoeg om er zelf iemand voor in te huren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage dinsdag 19 juli 2011 @ 16:15:55 #119
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_99667256
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef Jarno het volgende:
Dit soort achterlijke, domme koeien maken dus gewoon het beleid he. Oa door deze achterlijke trien zit mijn vrouw straks zonder werk omdat mantelzorgers helemaal geen begeleiding nodig hebben bij het uitvoeren van hun taak :').

Echt we kunnen allemaal lachen om drollen als Wilders, Teeven en dit trieste excuus voor een politica maar ondertussen staan zij wel aan het roer... Echt heel beangstigend dit.
Hoe maakt een kamerlid beleid?

Het kabinet maakt beleid, niet de kamer. De kamer geeft aan dat er beleid moet komen en keurt beleid dan wel niet goed/af. Denk na, -hou het normaal, dank-

[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 19-07-2011 16:16:36 ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_99667281
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef BrandX het volgende:

[..]

Tussen de regels door vraagt ze zich toch echt duidelijk af wat onder mantelzorg verstaan wordt --> moet alles wel mantelzorg zijn wat nu als mantelzorg bestempeld wordt --> moeten we uberhaupt zoiets als mantelzorg wel vergoeden -->

Ik denk wat verder dan letterlijk, sorry ;(
Dan lees je toch echt heel wat anders dan ik. Daarnaast is het niet echt netjes om mensen woorden in hun mond te leggen.
pi_99667287
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:06 schreef Macka66 het volgende:
Mevr. Uitslag stelt in haar column normale blijken van medemenselijkheid gelijk aan veel intensievere en belastender mantelzorg. Smerige truc om straks alle regelingen voor mantelzorg af te kunnen schaffen zonder al te veel gemor van het volk. Want wie doet er nou niet eens iets voor een ander... :Z
Precies, dat gevoel had ik er ook sterk bij.
  Admin dinsdag 19 juli 2011 @ 16:17:56 #122
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99667352
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:06 schreef Macka66 het volgende:
^O^

Boks-Chick dinsdag 19 juli 2011 @ 16:18:22 #123
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99667365
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Precies, dat gevoel had ik er ook sterk bij.
Goh, als ik het topic zo doorlees... blijkbaar lezen meerdere mensen dat er toch tussen de regels door uit.
lolwut
  Redactie Frontpage dinsdag 19 juli 2011 @ 16:19:26 #124
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_99667407
Hoe is dit trouwens schrikwekkend? Het gedoogkabinet zal alle vormen van zorg afschaffen. Dat was toch allang duidelijk? Zorg, onderwijs en kunst moeten het ontzien tegenover het bedrijfsleven en vermogende burgers.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_99667413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:47 schreef yvonne het volgende:
Serieus? Kun je dat écht zelf niet bedenken?

Het is iig niet dit:
Mantelzorg is ontbijt maken voor je vriendje.
Kom, even diep ademhalen. Het is een redelijke vraag, mag je best een redelijk antwoord op geven. Ik begrijp dat je heel veel schrijnende voorbeelden van mantelzorg kan geven, maar waar ligt de 'ondergrens'? Waar begint mantelzorg? Ik begrijp dat ontbijt maken voor je vriendje er buiten valt, maar is bijvoorbeeld je partner 2 maanden verzorgen als die beide benen gebroken heeft ook mantelzorg? Hoe is dat nu geregeld?
Ja, ik generaliseer.
pi_99667448
quote:
19s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef BrandX het volgende:

[..]

Goh, als ik het topic zo doorlees... blijkbaar lezen meerdere mensen dat er toch tussen de regels door uit.
En evengoed veel mensen niet.
  Boks-Chick dinsdag 19 juli 2011 @ 16:22:14 #127
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99667525
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En evengoed veel mensen niet.
Ik dus wel :).
En daarom reageer ik wat kriegel op de mensen die (blijkbaar hetzelfde lezende) mantelzorg een - zachtjes uitgedrukt - geldverspillend iets vinden. Of onzinnig. Take your pick.
lolwut
pi_99667773
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:22 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik dus wel :).
En daarom reageer ik wat kriegel op de mensen die (blijkbaar hetzelfde lezende) mantelzorg een - zachtjes uitgedrukt - geldverspillend iets vinden. Of onzinnig. Take your pick.
Dat is dan raar, want Yvonne stelt zelf dat mantelzorg onbetaald is. Dus het kan nooit geldverspillend zijn, en dus ook nooit op de nominatie staan voor afschaffing uit bezuinigingsoverwegingen. Of mis ik hier iets en bedoelde je stiekem de PGB?
pi_99667892
Nouja, het hoort natuurlijk wel in klaagbaak thuis.

Ik wil voorstellen om in plaats van de PGB, gezondheidszorg, onderwijs, kunst en cultuur en ga zo maar door, de tweede kamer op de schop te zetten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:32:15 #130
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99667991
Anyway, er moet gewoon bezuinigd worden, klaar, basta. We kunnen beter discussieren over de invulling daarvan dan de vraag als de bezuiniging ansich wel of niet gewenst is. Niemand wil graag bezuinigen op zijn of haar departement/branch, of je moet Henk Kamp heten _O_
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_99668046
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, er moet gewoon bezuinigd worden, klaar, basta. We kunnen beter discussieren aan de invulling daarvan dan of de vraag als de bezuiniging ansich wel of niet gewenst is. Niemand wil graag bezuinigen op zijn of haar departement/branch, of je moet Henk Kamp heten _O_
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_99668065
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, er moet gewoon bezuinigd worden, klaar, basta. We kunnen beter discussieren aan de invulling daarvan dan of de vraag als de bezuiniging ansich wel of niet gewenst is. Niemand wil graag bezuinigen op zijn of haar departement/branch, of je moet Henk Kamp heten _O_
Ga toch weg, het gaat allang niet meer om bezuinigen op zich, maar hoe dat gedaan wordt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Admin dinsdag 19 juli 2011 @ 16:33:52 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99668083
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is dan raar, want Yvonne stelt zelf dat mantelzorg onbetaald is. Dus het kan nooit geldverspillend zijn, en dus ook nooit op de nominatie staan voor afschaffing uit bezuinigingsoverwegingen. Of mis ik hier iets en bedoelde je stiekem de PGB?
Zucht.
quote:
Er is méér mantelzorg dan er door dat PGB ( wat op de schop gaat) vergoed wordt.
Er is een leger onbetaalde mantelzorgers in ons land, gelukkig maar!
Wel blijven opletten :*

Het is het bagateliserende, alsof je het 'er even bijdoet'
Dan heb je van de hele mantelzorg niets begrepen.

dinsdag 19 juli 2011 @ 16:33:57 #134
104871 remlof
Europees federalist
pi_99668085
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
The image says it all.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:34:21 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99668109
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:33 schreef remlof het volgende:

[..]

The image says it all.
Dat.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Admin dinsdag 19 juli 2011 @ 16:34:28 #136
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99668116
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Prioriteiten stellen!

dinsdag 19 juli 2011 @ 16:35:04 #137
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99668141
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi speelgoed. Toy toy toy.
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:33 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ga toch weg, het gaat allang niet meer om bezuinigen op zich, maar hoe dat gedaan wordt.
En hoe zou dat dan anders moeten? Wat ik zou doen als minister zijnde is bestuurders nog harder korten op hun begroting als zij te hard in het verweer gaan en pertinent weigeren de bezuiniging uit te voeren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_99668174
quote:
>> MIJLPAAL <<

Hier ontspoorde het topic!
Ja, ik generaliseer.
pi_99668301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:19 schreef Northside het volgende:

[..]

Kom, even diep ademhalen. Het is een redelijke vraag, mag je best een redelijk antwoord op geven. Ik begrijp dat je heel veel schrijnende voorbeelden van mantelzorg kan geven, maar waar ligt de 'ondergrens'? Waar begint mantelzorg? Ik begrijp dat ontbijt maken voor je vriendje er buiten valt, maar is bijvoorbeeld je partner 2 maanden verzorgen als die beide benen gebroken heeft ook mantelzorg? Hoe is dat nu geregeld?
Nou ja, het wordt dan vooral een definitiekwestie, met name de vraag wanneer je iemand als 'hulpbehoevend' kan omschrijven. BrandX gaf al een aantal portretten als voorbeeld die aan deze normering kunnen voldoen. Laten we voorop stellen dat het een relatief duurzaam karakter heeft en niet twee maanden.

Maar goed, de grenzen die je daaraan geeft zijn nu eenmaal altijd arbitrair, het blijven immers vage begrippen. Discussie over de reikwijdte van dergelijke begrippen zijn ook erg zinnig (zeker met bezuinigingen in het achterhoofd). Maar een politica zou donders goed moeten weten dat, met alle kenmerken van mantelzorg in het achterhoofd, het niet begint bij toevallig een boterhammetje smeren voor je liefje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2011 17:00:34 ]
  Admin dinsdag 19 juli 2011 @ 16:38:19 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99668305
Maar goed, we storten ons in de file en ik ben zo weer werken, dus tot vanavond :W

dinsdag 19 juli 2011 @ 16:39:17 #141
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99668339
Ik ga ook maar weer eens achter de palletsorteermachine staan _O-
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:40:46 #142
104871 remlof
Europees federalist
pi_99668399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga ook maar weer eens achter de palletsorteermachine staan _O-
Pas je wel op? Als je je arm ertussen krijgt moet je moeder stoppen met werken :*
pi_99668422
quote:

[..]

[ afbeelding ]
De JSF is dan ook een heul slecht plan.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:43:12 #144
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99668510
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Pas je wel op? Als je je arm ertussen krijgt moet je moeder stoppen met werken :*
Het kabinet vergoedt nog wel protheses toch?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 juli 2011 @ 16:44:23 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_99668557
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:53 schreef yvonne het volgende:
Gaat het heren?
FF Pissen.

Maar te triest voor woorden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_99668602
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
Het kabinet vergoedt nog wel protheses toch?
Met een dikke eigen bijdrage uiteraard.
De ennimul kops moeten ergens van betaald worden, immers!
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:51:49 #147
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_99668922
Verdomme jongen. Ik zit hier met tranen in mijn ogen, alleen weet ik niet of ze van het lachen of huilen zijn. :')
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:52:55 #148
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99668978
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Met een dikke eigen bijdrage uiteraard.
De ennimul kops moeten ergens van betaald worden, immers!
Er schijnen nogal wat schapen in dit land mishandeld te worden :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:57:08 #149
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_99669173
Ik zag het op je FB ja.
Mens heeft echt geen idee waar ze over praat :|W
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:07:14 #150
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_99669573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Sabine Uitslag heeft gelijk. Alle zorg die je voor naasten, waaronder familieleden, verricht mag nooit gesubsidieerd worden. Dat is haar punt: "Mijn conclusie is dat we mantelzorg tegenwoordig kwantificeren en daarmee wordt datgene wat altijd vanzelfsprekend was opeens iets waar eisen en verwachtingen aan worden gesteld."
Waarom niet?
Mevrouw Uitslag weet het verschil tussen mantelzorg en zorg niet volgens mij.

Inderdaad gewoon zorg voor je naaste (helpen met schoonmaken, steunkousen, eten koken, boodschappen doen) dat doe je maar in je vrije tijd en zonder subsidie.
Mantelzorg is toch heel wat anders. Intensiever, geestelijk vaak ook heel zwaar zeker als je mantelzorg biedt aan een naaste. Daar heb je gewoon begeleiding en sturing voor nodig en ja dus ook subsidie.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')