Komkommertijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:25 schreef Misstique het volgende:
Trending topics op twitter inmiddels..
Aan de andere kant kwantificeren we echter álles. Álles moet aan meetbare maatstaven opgehangen worden, meetbaar zijn, er moet op gestuurd kunnen worden, dat vinden we heel normaal, maar voor een fenomeen als mantelzorg zou dat opeens ráár zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze vraagt zich af of we in Nederland mantelzorg niet aan het kwantificeren zijn.
Ja, dat zou ze zich dus af kunnen vragen. Ik kan niet goed inschatten hoe zij het stuk bedoeld heeft, maar dat zou de insteek kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:27 schreef Jarno het volgende:
Aan de andere kant kwantificeren we echter álles. Álles moet aan meetbare maatstaven opgehangen worden, meetbaar zijn, er moet op gestuurd kunnen worden, dat vinden we heel normaal, maar voor een fenomeen als mantelzorg zou dat opeens ráár zijn?
Het punt is dat zorg, en alles eromheen, ten allen tijde een emotievol begrip is. Het treft mensen, met levens, met lief en leed. Elke uitspraak op dat punt ligt dus gevoelig, en dan kunnen mensen dat al snel heel erg persoonlijk gaan opvatten, gezien de OP waarin Yvonne nog net niet oproept haar te lynchen. Dat maakt het objectief beoordelen van zo`n stuk en het op waarde te schatten nagenoeg onmogelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aan de andere kant kwantificeren we echter álles. Álles moet aan meetbare maatstaven opgehangen worden, meetbaar zijn, er moet op gestuurd kunnen worden, dat vinden we heel normaal, maar voor een fenomeen als mantelzorg zou dat opeens ráár zijn?
Je hebt een punt hoor, maar hou het wel netjes verderquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het punt is dat zorg, en alles eromheen, ten allen tijde een emotievol begrip is. Het treft mensen, met levens, met lief en leed. Elke uitspraak op dat punt ligt dus gevoelig, en dan kunnen mensen dat al snel heel erg persoonlijk gaan opvatten, gezien de OP waarin Yvonne nog net niet oproept haar te lynchen. Dat maakt het objectief beoordelen van zo`n stuk en het op waarde te schatten nagenoeg onmogelijk.
Het ís ook raar, als het gaat om familierelaties.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hou het altijd netjes. Je kent me toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt een punt hoor, maar hou het wel netjes verder.
Je snapt wel dat als je het zo ongenuanceerd, zo dom en zonder enige kennis brengt dat je dat niet bepaald in dank wordt afgenomen? Da's geen discussie beginnen, dat is gewoon een staaltje politieke zelfmoord.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze vraagt zich af of we in Nederland mantelzorg niet aan het kwantificeren zijn.
Jawel, daarom zeg ik het ook, je hoeft het niet op de vrouw te spelen elke keerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hou het altijd netjes. Je kent me toch?
Ze moet nou eenmaal een impopulaire boodschap communiceren, dan doe je het uiteindelijk nooit goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Verder denk ik dat een hoop mensen nogal overtrokken reageren op de brainfart van een politicus.
Gast, ik volg je niet, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, daarom zeg ik het ook, je hoeft het niet op de vrouw te spelen elke keer.
Klopt, maar erg handig doet ze dat toch niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze moet nou eenmaal een impopulaire boodschap communiceren, dan doe je het uiteindelijk nooit goed.
Daarom is het ook des te slimmer dat Bruin 1 dit soort boodschappen door onbetekenende Kamerleden uit de marge naar buiten laat brengen. Dan kan Wilders er weer schande van spreken en Rutte en Verhagen een beetje paternalistisch "Foei" tegen Sabine zeggen, evt. vergezeld van een pets op heur billen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Klopt, maar erg handig doet ze dat toch niet.
Nee, ze maakt een stel essentiele fouten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze moet nou eenmaal een impopulaire boodschap communiceren, dan doe je het uiteindelijk nooit goed.
Een trolumn. Van het slechtste soort.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu ook met stomheid geslagen.
Zó dom is toch niemand. Het is een trol-column, toch?
Waar eindigt behulpzaamheid en begint mantelzorg?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef yvonne het volgende:
Nee, ze maakt een stel essentiele fouten.
Mantelzorg is inderdaad een natuurlijk iets, maar je doet het er nooit, nevernooit 'maar even bij'
Het mooie is, als je daar echt iets zinvols over wilt roepen moet je het... tadaa... omschrijven en kwantificeren dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Waar eindigt behulpzaamheid en begint mantelzorg?
Flikker eens op met die ratquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo slecht is het CDA ook weer niet
En gaan er mensen buiten de boot vallen en emotioneel worden en.......hoppa.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het mooie is, als je daar echt iets zinvols over wilt roepen moet je het... tadaa... omschrijven en kwantificeren dus.
gluiperd 1e klasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo slecht is het CDA ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |