Lezen, luie donder!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Sant. het volgende:
Geef godverdomme gewoon een samenvatting
TL;DR
Knap staaltje preken voor eigen parochie en gelijk al Wilders erbij in je 1e replyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:53 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, door dit soort dramatische bezuinigingen kunnen we wel 5000 animal cops inzetten he.
Want dat willen we kennelijk. Toch?
Voorbeeldje van Geert's definitie van tegen bezuinigingen in de zorg zijn:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Knap staaltje preken voor eigen parochie en gelijk al Wilders erbij in je 1e replyTerwijl hij nb tegen de bezuinigingen in de zorg is
Overal wordt opbezuinigd vrind, het is nodig. Iets met een oerdegelijke eigenschap genaamd de tering naar de nering zetten. http://www.depers.nl/binn(...)feitenoverzicht.html
quote:- De vergoeding voor hulpmiddelen als rollator, krukken en looprekjes verdwijnt (scheelt 21 miljoen euro).
Oa Wilders ja. Niet gelijk zo happen, 'vrind'.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Knap staaltje preken voor eigen parochie en gelijk al Wilders erbij in je 1e reply
Ahja en we weten allemaal wat de principes van dhr. Wilders waard zijn immers.quote:Terwijl hij nb tegen de bezuinigingen in de zorg is
Daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dat sociaal gedrag, zorgen voor minderbedeelden continue weggezet wordt als zwak, fout en pure kostenpost. PGB? Opeens kent iedereen 30 fraudeurs en 'ach dat weet toch iedereen dat dat 1 grote fraudebende is?!' . Mantelzorg? 'Pft kom op dat doe je gewoon toch, heel normaal?'. Psychiatrische zorg? 'Kom nou toch, dat los je thuis toch wel op'. Etc, etc.quote:Overal wordt opbezuinigd vrind, het is nodig. Iets met een oerdegelijke eigenschap genaamd de tering naar de nering zetten. http://www.depers.nl/binn(...)feitenoverzicht.html
Nee daar hoort het niet, doei.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:10 schreef Supersoep het volgende:
Dit hoort in KLB. Overigens vind ik haar helemaal niet sexy. Mei-Li Vos was pas sexy. En nu heb je van die mooie PVV-vrouwen erbij die ik ook wel zou geven.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:15 schreef Symphonic het volgende:
Dat stukje op retecool is inderdaad ook erg goed.
Triest dat zulke mensen betrokken zijn bij het maken van beleid
quote:Maar daar gaat Uitslag, niet gehinderd door enige kennis, volledig aan voorbij.
Ik vind het prachtig om te lezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:14 schreef Friek_ het volgende:
Mensen kinderen, die reacties onder dat artikel liegen er niet om.Zelden zo furieus gezien.
Ach kom op zeg, dat mens heeft verdomme een universitaire studie afgerond, is al tijden lang politica en durft nog zulke onzin op een site te knallen. Die was bij mij per direct de partij uit geslingerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Verder denk ik dat een hoop mensen nogal overtrokken reageren op de brainfart van een politicus.
Pas op, je bent een heilig huisje aan het omver schoppen bij Yvonne.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Sabine Uitslag heeft gelijk. Alle zorg die je voor naasten, waaronder familieleden, verricht mag nooit gesubsidieerd worden. Dat is haar punt: "Mijn conclusie is dat we mantelzorg tegenwoordig kwantificeren en daarmee wordt datgene wat altijd vanzelfsprekend was opeens iets waar eisen en verwachtingen aan worden gesteld."
Als je je daar druk over maakt krijg je daar dus weer opmerkingen over. Echt, ik maak me heel druk over al die mensen die liever allochtoontjes pesten dan fatsoenlijke zorg of onderwijs willen bieden. Want al die regeltjes en verboden op dát vlak kosten ook geld... Of die paar 1000 animal cops dus, die er ook nooit gaan komen uiteraard, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Deetch het volgende:
Al deze "onwenselijke" politici representeren een deel van onze bevolking. Daar zou ik me pas druk over maken. Blijkbaar vertegenwoordigen deze mensen een groot deel van onze bevolking.
Ze vraagt zich af of we in Nederland mantelzorg niet aan het kwantificeren zijn. Nou zeg, poeh poeh, wat een onzin. Dat ze daarbij denkt persoonlijke mededelingen over haar ontbijtje op bed te moeten plaatsen is overdreven, dat klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, dat mens heeft verdomme een universitaire studie afgerond, is al tijden lang politica en durft nog zulke onzin op een site te knallen. Die was bij mij per direct de partij uit geslingerd.
Jammer dat niet iedereen het stuk van Uitslag op waarde weet te schatten inderdaad. Het is juist een geniale parodie op het huidige subsidiestelsel waarin de overheid subsidie toekent aan het onderhouden van normale familierelaties.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pas op, je bent een heilig huisje aan het omver schoppen bij Yvonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |