Om jou bij hem weg te houdenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Danny had een vogelverschrikker nodig. Hihi. See me joking. Whihi
Je kent me nietquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zit nu op mijn broer zijn pc. Zo'n lompe gamerpc die meer op de binnenkant van Han Solo's Millenium Falcon lijkt.
Flintstonesquote:
quote:
Whehehehehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Je bent wel lief.
Maar nu even iets minder....![]()
Met zo'n toetsenbord die uit de golfoorlog lijkt te komen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zit nu op mijn broer zijn pc. Zo'n lompe gamerpc die meer op de binnenkant van Han Solo's Millenium Falcon lijkt.
Zo'n ouderwets oost duits toetsenbord.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met zo'n toetsenbord die uit de golfoorlog lijkt te komen?
poets zequote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:14 schreef JJH het volgende:
Ik ga ff met een poetsdoek door het huis heen.
veel plezierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:14 schreef JJH het volgende:
Ik ga ff met een poetsdoek door het huis heen.
quote:
Ik denk alleen dat het vormpje anders is. Sowieso van die witte macaroni, doe mij maar volkoren of viergranen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou die wel lekker zijn, die spongebob is niet te vreten.
Nah het is taaier dan gewone macaroni, kweetniet het smaakt ranzigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het vormpje anders is. Sowieso van die witte macaroni, doe mij maar volkoren of viergranen.![]()
Een beetje sponzig dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah het is taaier dan gewone macaroni, kweetniet het smaakt ranzig
Gezondjequote:
Met een beetje venijn en azijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je dit al gaat doen, doe het dan in rijm.
Ik eet straks bij moeders. Geen idee wat de pot schaft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Laysa het volgende:
Wij eten bami met groenten en kip gewokt...En gelijk genoeg voor 2 dagen...scheelt morgen weer koken
Vast maar het is wel lekkerquote:
De pijn tussen mijn schouders is snel te verhelpen.quote:
Ik wel ooit de fysio.quote:
vonden wij niet echt lekkerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
De ah heeft nu ook al Sushi uit de vriezer....ik ga binnenkort echt weer eens sushi eten
Afgelopen donderdag nog op, maar volgende week zijn de jongens er niet dus zal het wel vaker zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
De ah heeft nu ook al Sushi uit de vriezer....ik ga binnenkort echt weer eens sushi eten
Have funquote:
Dat is kutquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De pijn tussen mijn schouders is snel te verhelpen.
Alleen ik heb al 3 jaar ofzo last van me onderrug, dus ik dacht ik zeg dat ook even
Nu heb ik dus een Bekkenverwringing, met andere woorden mijn bekken staan scheef
Ik heb in 2008 een ongeluk gehad in de zee op Tenerife. Ik werd gegrepen door een golf en ik maakte een smak op het strand, waarbij ik dubbel klapteSindsdien ben ik ook een beetje bang voor golven.
Kreeg op me kop dat ik daar niet eerder mee ben gekomen.
Maar gelukkig is dat wel te verhelpen zei hij
En wie is wij ?quote:
quote:
Ik ga het volgende week denk ik ook halen voor mezelfquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag nog op, maar volgende week zijn de jongens er niet dus zal het wel vaker zijn
Ja, hij deed me echt pijn. Mijn rechterbeen kan maar zoveel % naar buiten, hij zegt zie je hij veert niet mee. En ik: au au au au ja ik voel hetquote:
En toen schopte je per ongeluk in reflex die beste manquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, hij deed me echt pijn. Mijn rechterbeen kan maar zoveel % naar buiten, hij zegt zie je hij veert niet mee. En ik: au au au au ja ik voel het
nee dat nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
En toen schopte je per ongeluk in reflex die beste man
Mijn sushi-RSS ging af. En nu ga ik wenen. Sushi van de AHquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Rot voor jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn sushi-RSS ging af. En nu ga ik wenen. Sushi van de AH
Zekers. Nou ja, 1 voordeel, ik hoef het niet te etenquote:
Dan moet je ook niet zeurenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zekers. Nou ja, 1 voordeel, ik hoef het niet te eten
Ik probeer overdramatisch te wijzen op een feit.quote:
Dramaqueenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer overdramatisch te wijzen op een feit.
Inclusief handtas!quote:
Lovelyquote:
Ik blijf wel zitten op de bankquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog richting Nijmegen kan gaan, of dat de boel dichtstaat. En anders maar over Bemmel
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog richting Nijmegen kan gaan, of dat de boel dichtstaat. En anders maar over Bemmel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |