Je kan ook je huidige abbo laten doorlopen, en een nieuw los toestel kopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
en als je verlengd?
er wordt ook al druk over geklaagd : De nieuwe (data)tarieven van KPN
gelukkig kan ik nog in augustus verlengen.
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Paul-89 het volgende:
Wat voor gevolgen zal dit hebben voor Rabo Mobiel ?
Nu nog op KPN.com : Internet Voordeel 500 MB: extra voordelige MB’s bovenop je bundel ¤ 5,00quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
[..]
152,50 euro voor 2 GB bij KPN. 20 euro voor 2 GB bij Vodafone.
(Of 2,25 GB voor 29,50 euro bij Vodafone.)
Zou me niks verbazen als T-Mobile dezelfde tarieven als nu blijft hanteren. De enige reden die ik hier hoor dat mensen niet bij T-Mobile willen is om het bereik. Zelf gelukkig geen problemen mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Of kpn ziet een groot deel van haar klanten vertrekken en t mobile gaat als een rakket.
Zij kopen diensten op het KPN netwerk dacht ik, dat is wat anders dan zeg een telfort of hi, volledige dochters van KPN.quote:
Jawel man!! Als ik 2GB verbruik in een maand heb ik sówieso niet genoeg aan 1000 belminuten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een belachelijke prijzen
Ik geloof dat bij KPN het inzicht ontbreekt in het punt dat juist wanneer je veel data verbruikt, je geen honderden minuten aan beltegoed nodig hebt.
T-mobile heeft het bereik het laatste jaar/1,5 jaar natuurlijk best vergroot. Het kan best zijn dat de problemen die mensen toen hadden, nu niet meer bestaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als T-Mobile dezelfde tarieven als nu blijft hanteren. De enige reden die ik hier hoor dat mensen niet bij T-Mobile willen is om het bereik. Zelf gelukkig geen problemen mee.
Juist wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:16 schreef SebasM het volgende:
[..]
Nu nog op KPN.com : Internet Voordeel 500 MB: extra voordelige MB’s bovenop je bundel ¤ 5,00
Vergelijken heeft nu dus nog geen enkele zin.
Ok, moet ik toch nog een jaar wachten om van mijn abbo af te komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Zij kopen diensten op het KPN netwerk dacht ik, dat is wat anders dan zeg een telfort of hi, volledige dochters van KPN.
Nee, bij jou ontbreekt het inzicht dat de klantbereidheid om zulke maandbedragen te betalen klein zal zijn als je ook nog extra moet betalen voor bellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een belachelijke prijzen
Ik geloof dat bij KPN het inzicht ontbreekt in het punt dat juist wanneer je veel data verbruikt, je geen honderden minuten aan beltegoed nodig hebt.
True.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
T-mobile heeft het bereik het laatste jaar/1,5 jaar natuurlijk best vergroot. Het kan best zijn dat de problemen die mensen toen hadden, nu niet meer bestaan.
Het scheelt toch al een hoop in de prijs als je bij 2GB data níet 1500 belminuten krijgt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:24 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee, bij jou ontbreekt het inzicht dat de klantbereidheid om zulke maandbedragen te betalen klein zal zijn als je ook nog extra moet betalen voor bellen.
Straks is dat 250MB voor 5 euro volgens het plaatje in de OP, ipv 500MB. Dus ze verdubbelen de prijzen? Nice.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:16 schreef SebasM het volgende:
[..]
Nu nog op KPN.com : Internet Voordeel 500 MB: extra voordelige MB’s bovenop je bundel ¤ 5,00
Vergelijken heeft nu dus nog geen enkele zin.
Zou het? Volgens mij is de vorm van gebruik van het netwerk minder relevant. Zolang er maar een percentage klanten is die rekeningen van ¤100 pm hebben, want daar financier je het netwerk op.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Het scheelt toch al een hoop in de prijs als je bij 2GB data níet 1500 belminuten krijgt?
Volgens mij snapt KPN niet dat mensen willen betalen voor wat ze gebruiken. Waarom zou ik moeten betalen voor zo veel belminuten als ik vooral internet gebruik?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:30 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zou het? Volgens mij is de vorm van gebruik van het netwerk minder relevant. Zolang er maar een percentage klanten is die rekeningen van ¤100 pm hebben, want daar financier je het netwerk op.
Dat het duurder wordt is duidelijk. Dat Vodafone goedkoper wordt dan KPN? Nah.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist wel.
Nu (bovenop bestaande bundel):
500 MB = 5 euro.
2000 MB = 20 euro.
(Kun je überhaupt wel blijven gebruik maken van die 500 MB? Dus 500 MB + 500 MB + 500 MB + 500 MB etc.)
Straks:
2000 MB = 152,50 euro (INCLUSIEF TOESTEL1!111oneetwooo!!112)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |