Die gaan zeer waarschijnlijk volgen hoor ik net op RTL 7.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:47 schreef IkWilbert het volgende:
Gekkenwerk inderdaad, je bent me net voor met een KLB topic![]()
Ik heb nu HI en betaal 20 euro in de maand. Als dit abonnement volgend jaar is afgelopen ga ik naar de buren dat weet ik al wel.
Desnoods betaal je een maand dubbel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:49 schreef Intrepidity het volgende:
Ik hoop van harte dat Vodafone nog even wacht met nieuwe tarieven. Vanaf 14 augustus kan ik een nieuw abonnement aanvragen.
Op 14 augustus zit ik op 2 maanden voor einde contract. Als je dan een nieuw abo afsluit hoef je niet dubbel te betalen (al vind ik dat niet zo'n ramp) en kan je je nummer behouden, en dat laatste is wel erg belangrijk voor me.quote:
Als er een kameel over de dam is gaan er zéker meer volgen.quote:
Ik gebruik denk ik 250MB per maand. Maar dat is het punt niet eens zozeer, deze prijzen zijn gewoon schandalig. Het is anno 2011 en een paar bitjes die door de lucht vliegen kosten echt geen drol. KPN wil de marge gewoon schandalig hoog houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hoeveel data gebruiken jullie eigenlijk?
Valt me op dat ik alleen veel data gebruik als ik in de auto mp3's ga streamen vanuit huis ofzo, maar qua facebook/twitter/email/etc is het nog geen 100mb per maand. Ik denk dat dus uiteindelijk veel mensen genoeg hebben aan vrij weinig data.
Overigens; what. the. fok.
Wat een prijzen voor zo weinig data.. alsof 'internet' in ene net zo schaars als olie is geworden
De prijs-per-mb is meegestegen met de goudprijzen![]()
KPN is gek geworden![]()
![]()
Door mobiel internet smsen mensen nauwelijks meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hoeveel data gebruiken jullie eigenlijk?
Valt me op dat ik alleen veel data gebruik als ik in de auto mp3's ga streamen vanuit huis ofzo, maar qua facebook/twitter/email/etc is het nog geen 100mb per maand. Ik denk dat dus uiteindelijk veel mensen genoeg hebben aan vrij weinig data.
Overigens; what. the. fok.
Wat een prijzen voor zo weinig data.. alsof 'internet' in ene net zo schaars als olie is geworden
De prijs-per-mb is meegestegen met de goudprijzen![]()
KPN is gek geworden![]()
![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)artphonekorting.html ,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Door mobiel internet smsen mensen nauwelijks meerDat voelt KPN in hun sms bundels.
Uhm dus?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Door mobiel internet smsen mensen nauwelijks meerDat voelt KPN in hun sms bundels.
Idd, wie neemt het initiatief voor een landelijke actie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef Crutch het volgende:
Als je KPN een lesje wil leren zou je eigenlijk collectief moeten overstappen.
Andere aanbieders kunnen daar makkelijk van profiteren zolang ze niet meegaan met dit idiote gedrag van KPN.
En jij denkt dat de andere providers niet gaan volgen? Dit is allang bekonkeld tussen de hoge heren, anders zou het bedrijf wel heel dom zijn deze verhogingen door te voeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Idd, wie neemt het initiatief voor een landelijke actie?
Ik geef het 1 maand. Daarnaast is het niet onbeperkt maar heb je een FUP van rond de 1GB.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:02 schreef Sant. het volgende:
kut KPN!
Ik T-Mobile met onbeperkt internet voor 10 euro p/mnd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |