Isdat wel opwindend?quote:
AAUUUUUUquote:Op zondag 31 juli 2011 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
who typically uses her martial arts skills to knee or kick men in the testicles.
Nee, het voelt erg lekker. Pijnlijk kan het soms wel eens zijn maar dat hoort erbij vindt ik!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:54 schreef flappelap het volgende:
[..]
Isdat wel opwindend?
Het lijkt mij voornamelijk heel erg pijnlijk en verlammend.
In je ballen getrapt worden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Nee, het voelt erg lekker. Pijnlijk kan het soms wel eens zijn maar dat hoort erbij vindt ik!
ja, en de rest dat bij CBT hoortquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In je ballen getrapt worden?
Hmm kan wel leuk zijn denk ik zelfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:51 schreef Fronde het volgende:
ik heb ook ervaring, wel een bijzondere variant, met vrouwensandalen als martelgereedschap
Mensen die CBT leuk vinden ( zoals ik ) ervaren het niet als pijn, maar als plezier. Komt door een stofje in het lichaam, endorfine dacht ik?quote:
Zoals je misschien al hebt gezien is er een linkje verwijderd. Ik heb echter wel op deze link geklikt om te zien wat het was. De dagen erna heb ik er nog vaak aan terug moeten denkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Mensen die CBT leuk vinden ( zoals ik ) ervaren het niet als pijn, maar als plezier. Komt door een stofje in het lichaam, endorfine dacht ik?Voor ''buitenstaanders'' klinkt het vreemd en erg pijnlijk maar dat is het dus niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Tally op 29-01-2012 12:26:54 ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoals je misschien al hebt gezien is er een linkje verwijderd. Ik heb echter wel op deze link geklikt om te zien wat het was. De dagen erna heb ik er nog vaak aan terug moeten denken
Pijn is niet erg maar als je mn piemel of ballen met opzet pijn gaat doen scheur ik je kut uit
Ieder zijn meug natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan me er echt niets bij voorstellen, net zoiets als van die knijpers op je tepels doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Mensen die CBT leuk vinden ( zoals ik ) ervaren het niet als pijn, maar als plezier. Komt door een stofje in het lichaam, endorfine dacht ik?Voor ''buitenstaanders'' klinkt het vreemd en erg pijnlijk maar dat is het dus niet!
Ik kan opzich wel begrijpen dat je er niks mee hebt!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niets bij voorstellen, net zoiets als van die knijpers op je tepels doenlijkt me ook helemaal niets.
Maar ja, als je het lekker vindt, moet je het vooral doen. Mij maakt het niet uit verder.
ik ben er ook gek op maar mijn exen niet zo daarom zijn het ook mijn exenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:32 schreef pandabeest het volgende:
Ik vind het superlekker en al mijn ex'en vonden het leuk om te doen. Niet schoppen maar wel knijpen, knietjes naar beneden trekken enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |