dus jij zou elke man die dat toelaat wel in zijn kruis willen trappen?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Bij wie wilhoe cool is het als mannen dat gewoon toelaten? Best cool.
Als ie dat zou willen ben ik niet te beroerd dat uit te voerenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:24 schreef Fronde het volgende:
[..]
dus jij zou elke man die dat toelaat wel in zijn kruis willen trappen?
You scare mequote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
Als ie dat zou willen ben ik niet te beroerd dat uit te voeren
Ik ga niet de straat op om slachtoffers te zoekenquote:
ik heb verschillende exen die het ook wel wilden doen alleen omdat ik het graag wilde maar dat bleek toch niet te werken. Het beste ging het nog samen met een ander stel maar uiteindelijk ging dat ook misquote:Op woensdag 27 november 2013 14:53 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ga niet de straat op om slachtoffers te zoekenen trap ook niet random mensen ofzo. Hahaha
Ik word er ook niet geil van ofzo, snap niet wat er geil aan is. Wil ook niet dat mensen zoiets met mij doenmaar zou wel uitvoeren als een man dat echt graag wil.
Ik ken genoeg mannen die dat leuk vinden om te ondergaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
Als ie dat zou willen ben ik niet te beroerd dat uit te voeren
wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die dat leuk vinden om te ondergaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |