Ahwwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het een "boze in-bed-plof"
Ja, dat helptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef remlof het volgende:
En nu ga ik de avondetappe kijken, die staat al veel te lang op pauze
en dan beginnen met Hetalia: Axis Powersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef robin007bond het volgende:
Is anime kijken eigenlijk niks voor jou whiskers?
Ik vind Angel Beats wel leuk om in te komenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en dan beginnen met Hetalia: Axis Powers
Hebben en THANX!quote:
Jij hebt toch niet gewonnen zekerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hebben en THANX!![]()
Verzin een leuk onderschrift #12! Waar iedereen gezellig mee doet
ik ga ff een foto zoeken.
Waar was je druk mee dan??quote:
Ik heb niet echt een favoriet maar ik vind dingen als Azumanga Daioh, Bamboo Blade,Beelzebub, Death Note ,Eyeshield 21, Giant Killing, Grand Teacher Onizuka, Kenichi : The Mightiest deciple altijd wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef robin007bond het volgende:
Wat zijn jouw favoriete series PaRoDiUzZ?
Ergo: "gaat je geen moer aan"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alles wat belangrijk en onbelangrijk is.
Aha, Death Note is inderdaad wel vet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een favoriet maar ik vind dingen als Azumanga Daioh, Bamboo Blade,Beelzebub, Death Note ,Eyeshield 21, Giant Killing, Grand Teacher Onizuka, Kenichi : The Mightiest deciple altijd wel vermakelijk.
Zeg jijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerder: het is niet spannend genoeg om te posten. Vakantie en studie.
Zal ik eens gaan kijken dan.:)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aha, Death Note is inderdaad wel vet.
Oh en Elfen Lied is ook een aanrader als je die nog niet hebt gezien
Als je van humor houdt dan is 'the melancholy of haruhi suzimiya' heel leukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zal ik eens gaan kijken dan.:)
Als het op anime aankomt ben ik over het algemeen meer liefhebber van de series waar veel 'humor' in zit, voor de gore hoeft het niet perse van mij eilk, kan oudere dingen als Ranma 1/2, Tenchi Muyo! en Dominion Tank Police ook goed waarderen in dat opzicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |