wijn is goed voor de bloedsomloopquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Twee truien en 6 flessen wijn voor Mart.
Er zitten niet zoveel vrouwen aan tafel. En hij moet toch aan zijn trekken komen inderdaad.quote:
Henry Schut als presentator. Herman van der Zandt als social media guy die tweets voorleest op zijn swipe scherm net als bij de verkiezingenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Redefine het volgende:
Een avondprogramma in de studio zou toch wel moeten kunnen lijkt me. Zoveel zal dat ook weer niet kosten.
3 weken lang 25 man naar Frankrijk sturen om elke dag die set op en af te bouwen en allerlei andere zaken te regelen is idd gratisquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Nouja als Mart stopt, dan scheelt dat weer een flink salaris. Zo'n uitzending is toch ook niet duurder dan een uitzending vanuit een studio?
Zijn eigen vrouwtje ( als hij dit heeft? ) zal het vast wel door de vingers zien.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zitten niet zoveel vrouwen aan tafel. En hij moet toch aan zijn trekken komen inderdaad.
Voor een uitzending op locatie heb je altijd meer mensen nodig. En i.t.t. tot wanneer ze in NL werken moet je die mensen ook voeren en in hotels stoppen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
bron? een studio is ook niet gratis hoor.
Sjors Frolich ging tijdens zijn vakantiedagen van de NCRV met de NOS mee naar de TDFquote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef Niox het volgende:
[..]
3 weken 25 man naar Frankrijk sturen om elke dag die set op en af te bouwen en allerlei ander zaken te regelen is idd gratis.
ik al niet meer zo heel goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
ja die kan ik me ook nog wel herinneren
Je moet crew meenemen een locatie regelen, gasten invliegen, ga zo maar doorquote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
- Voedselquote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Nee, maar je moet crew meenemen een locatie regelen, gasten invliegen, ga zo maar door
Geen bron, maar ik denk dat het wel klopt hoor. Mobiele faciliteiten zijn op zich al duurder, daarnaast worden er meer arbeidsuren gemaakt doordat de apparatuur telkens moet worden opgebouwd, afgebroken en vervoerd worden. En er moet gekookt worden en er moeten slaapplaatsen zijn. En dat bijna een maand lang.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat zijn gewoon jaarlijkse kosten die je al hebt, want raamcontract. Studio sport heeft toch al een studio?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
Maar een studio huren is toch ook duur? Natuurlijk zal dit duurder zijn, maar het voegt wel wat toe vind ik
Nee bij de tweede valpartij is alles weer de andere kant opgegaan in zijn lijf, waardoor het nu weer goed zit. Tot de volgende valpartij natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
Die Hoogerland toch.................die blijft lang aangereden.................hij zal vast zo slap als een duppie zijn.
Nou dat doe je goed danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Pffrrt het volgende:
Alles kost geld, als je vakantie hebt en je blijft thuis ben je nagenoeg net zoveel kwijt.
Anders hebben ze om deze tijd waarschijnlijk wel een sportjounaal in de planning staan. Waardoor de kosten er toch al zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee dat zijn gewoon jaarlijkse kosten die je al hebt, want raamcontract. Studio sport heeft toch al een studio?
snap echt niet dat mensen denken dat het even duur is
volgens mij zijn veel van die gasten al redelijk ter plekke. En anders dan verschraal je dat naar alleen gasten die ter plekke zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Nee, maar je moet crew meenemen een locatie regelen, gasten invliegen, ga zo maar door
Ik weet niet wat jij thuis doet (of op vakantie juist niet), best knap iigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Pffrrt het volgende:
Alles kost geld, als je vakantie hebt en je blijft thuis ben je nagenoeg net zoveel kwijt.
Dat is het natuurlijk............hoe kon ik het vergeten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee bij de tweede valpartij is alles weer de andere kant opgegaan in zijn lijf, waardoor het nu weer goed zit. Tot de volgende valpartij natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |