Goeie optiequote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Dit vind ik een heel goed planquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Dat sowieso. Het gaat over het verdwijnen van dit programma. In ieder geval in deze opzet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Maver24 het volgende:
Volgend jaar worden toch wel gewoon de etappes live uitgezonden zoals altijd ??
Allebei niet kan ook nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Serieus ga dan niet naar de Olympische spelen en betaal van dat geld de avondetappe
ja die kan ik me ook nog wel herinnerenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
ik ook, weet je nog iets van Pantani dan?
De TROS kan ook wel wat muziekfeesten op het plein schrappen. Is er ook weer wat geld vrij.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
quote:Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Ik zeg alle PO afschaffen en gewoon een 24 uurs kanaal met het beste van deMartquote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
De TROS kan ook wel wat muziekfeesten op het plein schrappen. Is er ook weer wat geld vrij.
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Maver24 het volgende:
Volgend jaar worden toch wel gewoon de etappes live uitgezonden zoals altijd ??
Mart 24.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik zeg alle PO afschaffen en gewoon een 24 uurs kanaal met het beste van deMart
Heel veel duurderquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Nouja als Mart stopt, dan scheelt dat weer een flink salaris. Zo'n uitzending is toch ook niet duurder dan een uitzending vanuit een studio?
Tuurlijk wel. Elke dag een andere locatie, weet je hoe groot de crew is?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Nouja als Mart stopt, dan scheelt dat weer een flink salaris. Zo'n uitzending is toch ook niet duurder dan een uitzending vanuit een studio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |