quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:08 schreef Redefine het volgende:
Voor volgend jaar kunnen ze ook alvast een nieuwe tourquiz maken. Plaatje van een wielrenner in de tour en vervolgens de vraag Wie is het? Dat sluit natuurlijk geheel aan bij Mart zijn U kent hem niet uitspraak.
Om het nog beter te maken laten we alle tour renners door de kalverstraat lopen. Als je iemand herkend win je een fiets.
Verder gaat niemand het zien dat de beelden van de locatie hergebruikt worden.quote:
Flecha is er feitelijk erger aan toe als Johnny, heeft open rug maar te weinig vel(weggeschrapt door de weg) om gehecht te worden. Dus Flecha is ook een held.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef sjeeledrees het volgende:
ik blijf het toch knap vinden dat Flecha niets gebroken heeft bij die val....
ik weet het, maar het stoort me gewoon dat gezeik over hoeveel het kost, terwijl het verspreid over de kijkers en belastingbetalers echt weinig is. En dat velen daar graag voor betalen. Alsof de belasting opeens omlaag gaat als bv voetbal achter de decoder komtquote:
Kan jij wel een bron geven?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
ik weet het, maar het stoort me gewoon dat gezeik over hoeveel het kost, terwijl het verspreid over de kijkers en belastingbetalers echt weinig is. En dat velen daar graag voor betalen. Alsof de belasting opeens omlaag gaat als bv voetbal achter de decoder komt
Zolang er maar geen reclame komt als die van Yvonne Jasper (:r) over het mogelijk verdwijnen van Boer zoekt vrouw door de bezuinigingen. Alsof dat programma niet net zo goed uitgezonden kan worden bij de commerciëlen. Waarbij de PO eerder echt aparte en interessante programma's zullen schrappen en BZV gewoon behouden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
ik weet het, maar het stoort me gewoon dat gezeik over hoeveel het kost, terwijl het verspreid over de kijkers en belastingbetalers echt weinig is. En dat velen daar graag voor betalen. Alsof de belasting opeens omlaag gaat als bv voetbal achter de decoder komt
Ja die willen ze kosten wat kost houden, zulke hoge kijkcijfers...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang er maar geen reclame komt als die van Yvonne Jasper (:r) over het mogelijk verdwijnen van Boer zoekt vrouw door de bezuinigingen. Alsof dat programma niet net zo goed uitgezonden kan worden bij de commerciëlen. Waarbij de PO eerder echt aparte en interessante programma's zullen schrappen en BZV gewoon behouden.
Zeker, maar daarom moeten ze daarvoor ook een dergelijke reclame maken. Nou ja, het werkt natuurlijk wel goed om wat nieuwe leden te werven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja die willen ze kosten wat kost houden, zulke hoge kijkcijfers...
26 manquote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Elke dag een andere locatie, weet je hoe groot de crew is?
Ja maar dat zorgt natuurlijk voor meer kijkcijfers dan de Avondetappe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang er maar geen reclame komt als die van Yvonne Jasper (:r) over het mogelijk verdwijnen van Boer zoekt vrouw door de bezuinigingen. Alsof dat programma niet net zo goed uitgezonden kan worden bij de commerciëlen. Waarbij de PO eerder echt aparte en interessante programma's zullen schrappen en BZV gewoon behouden.
Ik denk dat je daarin wat te optimistisch bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat zorgt natuurlijk voor meer kijkcijfers dan de Avondetappe.Je gaat mij niet vertellen dat er 1 miljoen mensen zullen gaan demonstreren voor meer 'Boer zoekt vrouw!' Die kans is groter (hopelijk) bij de Avondetappe.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarin wat te optimistisch bent
de manier waarop BZV nu gemaakt wordt zou nooit op de commerciëlen kunnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
De exacte manier zoals nu, niet nee. Maar de grote lijn wel degelijk. Wat niet direct wil betekenen dat het voor de kijkers een minder leuk programma zou worden. Maar in beide gevallen hoef ik er niet naar te kijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de manier waarop BZV nu gemaakt wordt zou nooit op de commerciëlen kunnen.
Nou ik durf wel te wedden dat dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:16 schreef maril het volgende:
[..]
Flecha is er feitelijk erger aan toe als Johnny, heeft open rug maar te weinig vel(weggeschrapt door de weg) om gehecht te worden. Dus Flecha is ook een held.
Flink geschaafd wel denk ik, hij schoof stuk over de weg, ook niet fijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ik durf wel te wedden dat dat niet het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |